Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Orice ai lua tot originala e si tot buna e. Alege macar ce e mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul mare din baia de ulei (care se produce datorita unei cantitati de motorina ) se datoareaza ovalizarii gaurilor din chiulasa pentur injectoare . Asta se produce deoarece injectorul cand e atacat de cama are tendinta sa se incruciseze datorita faptului ca e fixat cu o birda si doar un surub. :excl: :excl:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu o scadere de putere ,pompa tandem poate cauza si un consum crescut? cu vreo 3-4l fatza de normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu o scadere de putere ,pompa tandem poate cauza si un consum crescut? cu vreo 3-4l fatza de normal?

Nu are cum, pompa tandem e doar pompa de alimentare (transfer) la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am si eu o intrebare !

am un passat 4motion avf din 2001 1.9 tdi 131 cp , are cumva aceasta pompa tandem ?

la un service mi-au zis ca nu are

Modificat de tzun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta are. Toate PD-urile au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un service mi-au zis ca nu are

Schimba service-ul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e pompa de motorina din rezervor ?!

multumesc mult de raspunsuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este pompa din rezervor dar ai o pompa electrica si acolo. Pompa Tandem se afla in capatul chiulasei inspre compartimentul baterie-servofrana.

Pompa electrica din rezervor face doar amorsarea la pornire sau functioneaza non stop?

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, pompa tandem poate influenta si ambreiajul? adica sa devina mai rigid?

daca apas de 3-4 ori consecutiv pe frana e normal sa se intareasca ca si cum nu ar mai functiona servo? sau daca tin apasat tare din prima , pedala de frana sa se lase usor,usor timp de cateva secunde , pana la jumatatea cursei?

pompa nu pirde pe langa garnituri motorina,nimic, e curata. ar putea fi ceva in interiorul ei defect care sa nu mai creeze vidul necesar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul e hidraulic nu pneumatic.

Ia citeste aici.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut pina la urma se gaseste garnitura de la pompa tandem ,garnitura din exterior de la capac nu cea de linga motor?sau se pune solutie rosie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se gaseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.. Am si eu o problema cu motorul care nu ai dau de cap . Am un vw passat 1.9 tdi pd 130 cp si nu mai trage deloc motorul, la cald porneste foarte greu (in jur de 20 de secunde ) la rece in skimb mai ales dimineata porneste mult mai repede aproape normal. si in mers intrerupe in ultimul hal ca si cum ar da in nas. pana in 2500 de turatii cand bag talpa brusc in ea . in relanti consumul este ft mic 0.2 - 0.3 fara clima. si trepideaza foarte tare. se aude ca un tractoras (zgomot metalic) scoate fum in suturi si gazeaza . nu stiu pe unde sa ma mai duc cu ea am skimbat oringurile , 2 injectoare la recomandarea mecanicilor , dar pe Vcds tot nasol dau injectoarele mai ales injectorul 4 care l-am schimbat si cu cel de la 3 care e bun si tot 2.89 da pe test . am curatat rezervorul verificat pompa din rezervor e totul in regula acolo . cineva mia spus ca ar putea pompa tandem. am citit mai sus si am si eu aceasi problema am joc la acel furtun care intra in lateral. poate sa fie de acolo toata problema .? daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau ceva mai concret ca m-am saturat sa alerg sa cumpar piese airea. mltumesc anticipat.

Modificat de popacrissti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus pe VCDS cel putin ar trebui sa ne zici ce coduri de eroare a dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popacrissti, verifica axa cu came,tachetii sa nu fie sparti si reglajul la injectoare!

Modificat de C o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popacrissti

a, verificat axa cu came ..e ok , in skimb tachetii mi-au zis mecanicii ca ar avea joc (a apasat cu o surubelnita pe ei si se auzea un sunet ,mai erau si moi in opinia lor) ei ar trebui sa fie mai rigizi? ar putea sa fie tachetii?? adica sa-mi iau gandul de la pompa tandem?. si injectoarele sunt reglate (la cate drumuri am facut dupa injectoare cred ca le-am reglat de vreo 3 -4 ori , dupa manual normal)..multumesc pentru ajutor

Modificat de popacrissti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi stutzul de la pompa vacuum, are joc sau nu!De acolo pleaca multe probleme!De franare ,deci de vacuum si altele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

popacrissti

stutul are un joc ft mare .....dar franarea e bunicica. de la ala pot pleca toate problemele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga 2-4 pedale succesive si vezi ca nu o sa mai fie buna. Fa etansitatea le stutul acela cum este descris in topic si scapi de pierderea masiva de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
cristiansen69

Salut!Am urmarit cu interes toate discutiile legate despre aceasta buclucasa pompa tandem si trebuie sa remarc faptul ca nimeni nu a specificat despre ce model de pompa tandem este vorba;spun asta fiindca dupa "sapaturile"mele am aflat ca ar exista doua tipuri :Bosh si Luk.Nu stiu daca pompa Bosh este cea postata in fotografiile din acest topic,dar ceea ce pot sa va spun in mod sigur este ca eu am o pompa tandem model Luk,de cateva luni de zile curge "intr-o veselie" pe la capacul exterior(cel negru, dinspre

filtrul de aer).Partea interesanta este ca, dupa demontarea acestui capac exterior al pompei, am constatat ca garnitura nu este din cauciuc ci una metalica.Ca si profil,acesta

garnitura este plata si destul de subtire,si,dupa o examinare destul de amanuntita a acesteia, nu am sesizat ca ar avea vreun defect.Am examinat apoi marginile corpului pompei

si de asemenea ,nu am constatat nereguli.Aici trebuie sa mentionez faptul ca,spre deosebire de pompa care avea garnitura de cauciuc sub capacul exterior al pompei,la pompa

de pe masina mea,marginile corpului pompei sunt drepte,adica nu sunt prevazute cu sant-ceea ce este logic.Ultima piesa examinata a fost capacul negru,care,la fel ,arata bine

pe tot "traseul " pe care calca garnitura metalica.In schimb la montarea acestuia inapoi(dupa degresarea si stergerea tripletei: margini corp pompa-garnitura metalica-capac),

capacul nu parea sa aiba o planeitate perfecta;spun asta pentru ca ,inainte de strangerea ultimului surub ,exista un spatiu destul de mare intre capac si marginea corpului pompei.In sfarsit,dupa montare au urmat probele:curge la fel ca inainte daca nu cumva putin mai tare.Oricum,sa fiu sincer ,nu ma asteptam la un rezultat spectaculos;am desfacut-o in speranta ca gasesc o garnitura de cauciuc si ca o pot "pacali" cu putin mastic ,dar n-a fost sa fie.

Astept noutati!

Modificat de C o s m i n
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot pompa LUK dar cu garnituri de cauciuc si cu acel "sant" aferent in corpul pompei. Asa ca... probabil fiecare fabricant face si cu garnitura metalica si cu aceasta de cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,

Tu parca ziceai ca ai schimbat garniturile din pompa tandem.Nu mai retin foarte exact, dar asa imi aduc aminte.De unde ai facut rost de garnituri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile din pompa nu le poti inlocui. Nu se gasesc ca si piesa separata. Doar garniturile dintre pompa si chiulasa se gasesc separat.

Eu garniturile din pompa le-am "ajutat" cu putin silicon negru de motoare. Dupa aia n-am mai avut probleme. Doar ca intre timp am schimbat pompa cu totul pentru ca am avut una mai noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! De ceva timp (jumatate de an), motorina din rezervor se contamineaza cu ulei de motor, se inegreste. Am schimbat oringurile la injectoare dar problema persista. Singul loc pe unde se duce uleiul in motorina este pompa tandem. Am vazut o poza cu cele 2 garnituri, dintre pompa si chiulasa si una e in forma de 8. Aveti idee ce lichide circula prin cele 2 gauri, care sunt etansate cu aceasta garnitura? Unde in alta parte, in pompa tandem, s-ar putea intalni uleiul cu motorina? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!