Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

jangabriel.drind

Multuesc pt sfaturi.Un mecanic mi-a zis ca garnitura de chiulasa este din tabla si se arde foarte foarte greu. Am cumparat un termoflot de la dezmebrari cu 100ron,l-am curatat cu diluant ca era murdar,am comandat cele doua garnituri care vin pe el, am luat solutie pt curatarea instalatiei si urmeaza zilele acestea sa schimb termoflotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, garniturile de chiulasa se duc destul de des..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit sa schimb si eu pompa tandem care uneori imi facea probleme la pornire.am cumparat una sh,am cumparat si o garnitura de tabla si am schimbato.suruburile le-am desfacut usor,chiar nu ma asteptam sa se desfaca asa usor.mai mult am avut de lucru cu desfacerea returului ce intra in pompa.dupa ce am montat totul la loc am pus contactul de 5 ori si a pornit la prima cheie.multumesc celor care mi-au dat sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Am rezolvat problema, am inlocuit termoflotul cel vechi, am spalat insatalatia de antigel si am pus altul, nu mai am ulei in antigel.

Multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bad post...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare, pompa tandem de pe masina e cu garniture de cauciuc, daca pun una cu garniture de tabla care vor fi efectele secundare presupunand ca are loc o etansare perfecta? mentionez ca pompele sunt ambele LUK si au aceiasi serie pe ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai nu vor fi efecte secundare...fiecare pompa are modul sau de etansare...daca il respecti si pompa e buna...totul este ok...

Aveai probleme daca incercai sa etansezi pompele cu garniturile invers...adica sa pui cauciuc in loc de tabla si invers...ca nu cred ca reuseai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

se poate infunda sita din pompa de pe circuit retur ? au existat cazuri? eventual cei care au desfacut aceasta pompa au gasit mizerie pe acea sita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut o pompa bucatele...si am ajuns la sita...

Era pe ea o pelicula fina de mizerie...dar nu cred ca are cum sa o infunde...dar pentru linistea ta...sunt 4 surubele...le desfaci si cureti sita...si te rogi ca garnitura sa etanseze perfect din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am gasit mizerie la nici o pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Cand este frig afara si masina sta peste noapte imi porneste cam greu, am schimbat bujii(erau toate arse dar se pare ca nu ele erau buba), verificat senzorul g62 si este in regula.Problema cu pornitul greoi se intampla si vara daca o las nepornita cateva zile.Dupa ce am citit acest topic am ajuns la concluzia ca este posibil ca pompa tandem sa se dezamorseze in timp.Intrebarea mea este daca acesta pompa tandem se poate repara pt ca am gasit o firma care vinde kituri de reparatie pt aceste pompe.Din ce cauza s-ar putea dezamorsa pompa?Nu am vazut pe nicaieri pierderi semnificative de motorina si nici nu miroase a motorina?Demontand pompa si schimbandu-i toate garniturile se poate remedia problema sau trebuie sa schimb pompa?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompele astea la multi km au uzura in ele. Demonteaz-o pe a ta si daca gasesti vreo garnitura ciupita pe undeva o schimbi si poate rezolvi. Eu am o pompa acasa cu care masina pornea foarte bine numai ca avea uzura pe partea de vacuum. Daca ne zice vreun coleg ca se poate face din doua una ti-o trimit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acele kit-uri sunt de mult pe piata...dar nimeni nu a venit  sa spuna ca si-a rezolvat problema dupa ce l-a folosit...

Parerea mea...doar a mea...garniturile sunt de unica folosinta...in sensul ca daca o refolosesti nu se mai aseaza ca atunci cand a fost noua si implicit nu isi va mai face treaba la fel de bine...

De asta nu stiu daca functioneaza treaba cu din doua una...dar sunt foarte curios daca vei folosi kit-ul daca se modifica ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o firma la Sinaia care vinde aceste kituri dar si repara pompe tandem voi lua legatura cu ei si cred ca cel mai bine ar fi sa ma duc cu pompa la ei sa o reconditioneze.Pe mine ma interesa cauza acestei dezamorsari a pompei.Se dezamorseaza din cauza vreunei garnituri sau pentru ca pompa este veche si este uzata in interior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cu piesele din aceste KIT-uri nu poti remedia decat scurgerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In kit ai si supapele. S-ar putea sa se rezolve dezamorsarea. Nu stiu pt. cat timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In kit sunt doar garnituri,cele 2 supape cu bila sunt in corpul pompei si nu se pot inlocui.

post-74110-0-13430800-1420454760_thumb.j

post-74110-0-15551100-1420454859_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa a pornit ieri la -14°C.Bujii noi, senzor temp ok,nici o eroare pe vagcom.Suspectez pompa tandem.Voi ce ziceti?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspectezi o piesa costisitoare. Masoara vacuum si presiune motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frigul asta n-as zice ca e o problema. Nu e motor nou. Iar PD-urile oricum se cam balbaie la prima pornire pe frig.

Fara sirocou, nici Passatul meu nu porneste foarte roz la -10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca vreau sa ma laud dar al meu din semnatura n-are treaba cu pornitul la rece desi am multi colegi cu masini mai noi/scumpe si vai de ei,porniri greoaie la rece dar "batrana mea" n-are astfel de probleme.Parerea mea e ca secretul e intretinerea corespunzatoare a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nimic motorul ala. Ar vrea multi cu motorinare sa le porneasca asa la -14.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta cand au fost -20 de grade s-a chinuit m-ai mult dar a reusit la a doua cheie.Astept sa mai dea caldura si ii demontez pompa tandem pt a-i schimba garniturile, mai ales ca m-am uitat mai atent si e ceva umezeala pe langa pompa insa nu mi-am dat seama daca este ulei de la carter sau motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Am auzit o alta teorie legata de pornirea grea si anume ca ar fi din cauza chiuloasei. Adica locul in care etanseaza oringurile de pe injectoare e largit. Si cand apare frigul piesele se contracta si astfel oringurile nu mai reusesc sa etanseze ca lumea si astfel se pierde presiune. Cica daca bagi degetul in orificiul unde intra injectorul se simte la deget ca un fel de șanț. Nu stiu cat e de adevarat dar oarecum ar avea o explicatie. De aceea vara porneste la sfert chiar si dupa o saptamana iar iarna se chinuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si asta o varianta...dar pe langa faptul ca porneste greu ar mai trebui sa iti bage si motorina in ulei...implicit sa creasca nivelul in baie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!