Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Din pompa tandem am scos doar furtunasul ce duce spre servofrana.Am mai umblat si la mufa valvei n18(am scos-o si am bagat-o la loc).

Precizez ca pana sa intre in limp mode am mers sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O pompa tandem care nu face suficienta presiune poate crea: 1.un consum mare de combustibil? 2. miros intepator/ gaze nearse de motorina in relanti? 3.si un demaraj mai slab de la turatii joase , adica imi lasa impresia ca e subturata in 1000-2000rpm. In rest porneste ok tot timpul indiferent de timpul de stationare, nu curge, face vaccum suficient. Multumesc

 

 

Niciunul din efectele descrise de tine.

Atunci cine ar putea crea problemela descrise? Cred ca si eu sunt in aceeasi situatie si vreau sa schimb oringurile de la injectoare plus un reglaj al lor, fac bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti incerca. Dar e posibil sa fie chiar injectoarele obosite.

Pompa de motorina din pompa tandem ori merge, ori nu.

Greul il duce pompa-injector. Acolo e critica presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am lipit, o si tinut.cred ca nu rezista la temperaturi mar ca am vazut ca o curs jos :(


Lipeste stutul cu bison epoxi si o sa tina.

am lipit, o si tinut.cred ca nu rezista la temperaturi mari ca am vazut ca o curs jos  :(

Modificat de vzsigmond
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee,

la mine a fost supapa de deasupra debitmetrului vinovata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat anul trecut kitt-ul de reparatie de la dieselstar. azi am incercat sa-l motez. din pacate garniturile erau prea groase si la montare desi am incercat sa strangem cat mai uniform, pompa nu a rezitat si a crapat. am incercat sa rezolv o problema de ~1000 RON cu ~100 RON. cred ca si daca reusea, nu ar fi tinut prea mult doar schimband cele doua garnituri care rezolvau sscurgerile de pe motor nu si pornirea greoaie la cald vara. nu am incercat sa o deschid, dar acum am pe ce sa ma joc si sa testez si restul garniturilor.

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/473x631q90/673/XTBQ2X.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari la masina din semnatura ced ca intre pompa tandem si chiulasa pierd ulei de motor

in timp se strange ulei pa cutia de viteze 

pe unde ar putea pierde ulei??

stiu ca prin pompa tandem trece motorina

vreo solutie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este garnitura intre pompa/chiulasa(pompa e antrenata de axa cu came deci...si ulei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cea in forma de inima??

si un cod daca se poate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Inainte de a schimba garnitura, curata spala motorul si vezi de unde vin scugerile de ulei. Eu mizez ca pierzi ulei pe la garnitura de la capacul motor, prin colt sau pe la trecerea peste lagarul axului cu came al pompei tandem, nicidecum la garnitura pompei tandem. Sau se mai poate pierde pe la egr si se scurge pe motor in aceasi zona. 5din 10 passaturi sunt pline de ulei in zona egr/motor/electromotor/cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfaturi

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari...am si eu o intrebare am primit sugestia ca pompa tandem o fi problema pentru simtoma ca in relantiu imi tremura motorul ca si cand ar fi suportul dus

iar cand esti in mers undeva de la 1400 ture pana in 2000 si un pic trepideaza tare si parca nu are forta

se aude si la toba ca parca nu merge rotund,ca si cand ar da rateu

 

ar avea vreo legatura sau nu?

injectoarele au fost verificate ca si valori si sunt ok

alte erori sau chestii electronice nu imi apar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie masurat  debit motorina si vacuum

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...o sa incerc sa aflu si valoriile astea...ideia ii ca masina acum nu ii la mine,ii la cineva care se ocupa cu pompe,injectoare si etc si nu ii da de cap

in final am ramas sa scoatem toata motorina ramas in rezervor si sa pun una curata(imi este tare dubios si motorina intrucat ii inchis,murdara la culoare)si din cate am inteles el a incercat "injectare" sau ceva de genul,adica functionare cu material curat si atunci valoriile sunt ok,nu sunt trepidatii,cum ajunge sa lucre pe traseul masinii adica din rezervor incept valoriile sa creasca si automat deja in relantiu trepideaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresie?

Care e istoricul masinii? Probleme in trecut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

istoricul nu-l stiu...am masina de 2 sapt,fostul proprietar un mincinos,vorbeste aiurea ba ca are ceva aditiv in motorina,ba ca baga motorina cu galeata si chestii de genul

 

ideia ii ca la cumparare ma axam pe treaaba ca vre-un injector ii problema si asta e,dar dupa valori nu

si daca ii pui motorina curata nu mai trepideaza,nu am avut din pacate ocazia sa fac asta cand is in mers si sa ii dau forja sa vad daca are vana sau tot pica in bot,asa la relantiu este schimbare

 

iar cand are acele trepidatii daca tii aceleratia si asculti la toba se aude ca nu merge rotund...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile nu inseamna intotdeauna ca injectoarele-s bune.

Motorina la galeata le distruge. Asta e lege!

Deci poti sa te astepti la un set de injectoare.

 

Te-am intrebat de istoric tocmai pentru ca banuiam ca ai masina de putin timp si fostul proprietar te-a combinat ca-i doar un fleac ori nici nu ti-a zis nimic si ai luat-o de buna.

 

Schimba motorina daca crezi ca te ajuta si vezi pe urma. E cea mai mica investitie in cazul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele au fost testate pe banca

motorina ce a bagat nu stiu...intru-n fel sper sa fi bagat ceva tiganie si sa rezolv prin a goli tot si sa pun ceva bun,sa revina la normal

omul la randul lui din cate am vazut avea masina devre-o 8luni,iar ca si impresie masina ii chiar ok mai putin cateva zgarieturi si problema asta care nu o face frecvent la relantiu insa in mers cand pui talpa si mai ales este undeva la 1400-2300 ture trepideaza rau,iar eu zic ca nu trage,inainte aveam o bora 116 cai care comparativ cu asta rupea asfaltul sa zic asa

 

azi incerc treaba cu golirea rezervorului,motorina bun + poate ceva aditiv pentru curatare si sper sa fie ok,sau cel mai rau caz daca se mai inegreste motorina incerc atunci cu garnituriile de la pompa si chiar niste oringuri si suruburi la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune si filtru nou la motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oky...mersi...sper sa fie totul ok,pentru ca interesant este ca el cand a facut test,injectare sau cum mi-a spus a fost totul ok,valori,mersul motorului,cum s-a montat la loc treburiile a inceput nu stiu ce valori sa urce si a aparut trepidatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tot citesc si nu găsesc așa ca întreb: o pompa tandem defecta poate sa dea niște sunete asemănătoare unui tacanit de tacheti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate, dar ar trebui sa mai ai si alte simptome, gen pornire grea, lipsa putere, tremurat, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut! Știe cineva dacă o pompa tandem cu seria VAPEC14S, WW0 038 145 101 B de pe un golf 4 se poate monta pe un Passat AJM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evolutie coduri pompa tandem

- initial 38145209A
- pana in 01.12.2002 cand a fost inlocuita cu 038145209E
- pana in 01.03.2006 cand a fost inlocuita cu 038145209H
- pana in 01.01.2007 cand a fost inlocuita cu 038145209K
- pana in 01.03.2007 cand a fost inlocuita cu 038145209N
- candva, probabil 2011 a fost inlocuita cu 038145209Q

 

As zice ca nu exista cod cu B la sfarsit.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de răspuns. Asta cu B am găsit-o pe un golf 4 break, lovit si nu știu dacă merge si pe Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!