Jump to content

Senzor presiune roti


Sop
 Share

Postare recomandată

La undele variante 1p senzorul de presiune in roti e standard.

Chiar si pe seat.com spune ca este prezent in echiparea de baza(reference)

Dar al meu cel putin nu are asa ceva.

Din cate stiu senzorul acesta e strict legat de cel de abs.

Avand abs standard pe orice model nu cred ca este dificil montajul. Dar poate ma indruma cineva care stie mai multe detalii sau chiar a facut asa ceva.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de presiune se pune intre janta si cauciuc si comunica radio cu unitatea de control (ECU). Are incorporat valva si citeste presiunea din anvelope. Are o baterie care ar trebui sa tina 10 ani. Din cate stiu nu se trage nici un cablu intre ECU si senzor (comunica radio), deci cred ca se poate monta pe orice masina, insa habar nu am de costuri.

Nu are nici o treaba cu senzorii de ABS.

Atasat niste poze...

Numai bine!

post-29129-1224055330_thumb.jpg

post-29129-1224055351_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@satoshi

Ce ne arati si spui tu e corect insa este un product aftermarket,Sop,banuiesc,se refera la sistemul si butonul original care este pe Leon1P,Altea,Toledo5P si care sta pe tunelul central langa butoanele ESP si inchiderea/deschiderea centrala.

@Sop

Daca ai display cu BC mare si de la model an 06' merge sa-ti montezi ulterior insa daca nu,poti uita;eu am inceput aceasta lucrare acum 1 an,am cuparat toate piesele si am vrut sa le montez.M-am dus la Seat sa-mi dea baietii de acolo o schema electrica ca sa stiu exact la care pin trebuie sa leg butonul "SET" si am primit lovitura:masina mea(an fabr. 2004,model 2005) nu are incorporat becul in bord asa ca poti renunta.Cum eu sunt "Toma Necredinciosul" mi-am comandat piesele si le-am montat si bine inteles trebuie activat din BC cu VAS-ul,rezultatul:0(zero),nu se aprinde nimic pe bord.Deci la mine nu pot monta dar daca la tine merge iti pot da codul pieselor si poti tu incerca.

Lucrarea asta o poti face si la Seat daca singur nu te descurci;oricum trebuie ori la ei activat sistemul ori la vre-un prieten cu softul si hardul necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles corect ceea ce vreau.

Mentionez ca masina e fabricatie 2008. Dar fara computer de bord.

Daca are vreo legatura functie confort are.

Cam la ce pret te-au sjuns piesele?

Putin offtopic.

Cand mi-a venit masina am vrut sa pun cruise control. Cei de la dona ct mi-au spus ca nu se poate. Dar era o alta discutie unde ai exemplificat ca se poate si ce coduri de piese sunt. Daca ma duc la ei ce anume cer sa imi citeasca pentru a afla codul cablurilor. Pentru ca cel de maneta daca imi aduc bine aminte e unic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe piese nu am dat mai mult de 130-140 RON in total,buton(taster),stecker,cablu,clame etc etc(Sep. 2007) insa fara BC mare nu poti face nimic.Oricum prea mult nu iti arata doar iti lumineaza becul pe bord atunci cand una sau mai multe roti pierde din presiune;semnal ce este dat de senzorul ABS,senzor care masoara turatiile rotilor.Deci o afisare exacta a presiunii rotilor nu vei avea doar semnalul luminos va aparea pe bord si un bip-uit vei auzi,sunet cel vei auzi si de fiecare data cand vei da contact de la cheie;lumina si sunetul vor disparea de tot doar dupa ce vei calibra din nou senzorul.

Despre Cruise Control(Tempomat) am scris aici ,1K0 953 513 A 9B9 acesta este codul manetei iar atunci cand o comanzi si o primesti trebuie sa fie si cablul aferent,in caz ca nu este se poate comanda si separat,de fapt sunt 2 cabluri:nr. de cod 000979132 si 000979009.Altceva nu mai ai nevoie doar de modulul care sustine aceasta functie(comfort) dar daca tu zici ca ai aceasta functie atunci poti monta linistit tempomatul ca nu ai nevoie de alt modul.

Cei de la Dona nu te-au mintit,Seat nu are intradevar un set(kit) tempomat pt. o montare ulterioara,ei iti spun doar ce au in programul fabricantului altceva ei nu stiu insa iti pot ei monta ulterior tempomatul.Dupa montare mai trebuie doar activata aceasta functie cu VAS-ul(stiu ei cum) si gata.Montatrea ulterioara a tempomatului se poate face si la un dealer VW,Audi sau Skoda,e acelasi lucru,daca vre-un dealer Seat nu se pricepe.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o mica problema,daca ma poate ajuta cineva....detin un seat 1p,mergand catre bucuresti la un moment dat mi sa aprins senzoru presiune roti,crezand ca am facut pana, m-am oprit sa verific pneurile,am constatat ca nu am nici o pana,faza tare e ca nu mi se stinge martoru din bord si am facut tot ce stiam:am verificat presiunea,am tinut apasat pe buton mai mult de 25 sec....ce altceva as mai putea face??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal se calibreaza sistemul in cateva secunde: cu contactul pus apesi butonul "SET" 2 secunde, nu 25, timp in care semnul de pe bord va lumina iar dupa aceste 2 secunde ii dai drumul butonului si vei auzi un semnal audio iar semnul de pe bord ar trebui sa se stinga. Nu se intampla lucrul acesta, sigur ai o problema la senzorul ABS(EDS) iar semnul luminos nu mai dispare de pe bord; nu iti mai ramane decat sa-i faci o diagnoza cu testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca mai trebuia specificat, dar e musai ca masina sa stea pe loc atunci cand resetezi martorul luminos pentru presiunea in roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

La mine nu se mai reseteaza. Sta de aseara aprins de cand am facut pana. Am pus rezerva (anvelopa de vara), i-am dat sa se reseteze tot nu a vrut. Azi dimineata am fost la vulcanizare, am pus cauciucul de iarna inapoi, i-am dat reset, tot nu se stinge. Presiunea in roti e ok, dar el tot nu vrea sa se reseteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu faci procedura bine.

Butonul functioneaza? Face beep-ul dupa ce tii cateva secunde apasat pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa tin apasat si stand pe loc si doar cu contactul pus, si din mers. Tot nu vrea sa se stinga martorul ala. Si nu mai face nici acel beep. Ori e o eroare, ori e decalibrat senzorul, ori am mai inteles ca daca am probleme la un rulment la roata e posibil sa-mi faca figuri si senzorul de presiune roti...si am probleme cu un rulment pe dreapta spate, e pe terminate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu rulmentul. trebuie facuta o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca tot nu se rezolva, fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa scot azi borna la baterie, pana o pun pe tester mai dureaza, oricum o s-o duc la service pt schimbat rulment, sa-mi regleze frana de mana ca tine prea sus si scartaie spatele ala intr-un hal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos bornele...martorul ramane in continuare aprins :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai erori stocate pe ABS ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred...adica pana acum nu am mai avut martori aprinsi in bord, iar la ABS nici atat. La ultima scanare pe tester (in toamna) masina nu avea nici o eroare, era totul in parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!