Jump to content

Seat Leon 1M 2006


Roger

Postare recomandată

Arata foarte bine masina cu noile jante!

Intr-adevar au fost foarte iefine cauciucurile!

Link către comentariu
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Roger

    62

  • TIBI_84

    11

  • Dragos Ene

    6

  • Rave

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

un model de jante superbe(alaturi de Santa Monica de pe golf4)

sa le stapaneasca leonul tau sanatos.

legat de kitul fr...nu mai bine pui de cupra r? mi se pare ceva mai agresiv

Link către comentariu

Eu personal nu as pune jante de fr langa kit-ul de cupra, nu cred ca s-ar vedea bine si nu ar mai parea oem.

Link către comentariu

Multumesc.

Dupa mine CUPRA R ( deci nu Cupra) este cel mai frumos Leon. Dat fiind faptul ca sub capota aia nu are ce cauta un Diesel, am decis sa nu pun kit-ul. Totusi imi place mult bara spate de pe Cupra R si as fi facut urmatoarea combinatie:

- bara spate CUPRA R + evacuare OEM CUPRA R (cea ovala)

- bara fata FR, CUPRA sau TOP SPORT.

- praguri (sunt la fel)

Asta ramane de vazut, poate la anul. Deocamdata o las asa.

Link către comentariu

Parerea mea este ca trebuie sa o faci tocmai invers ...

Bara spate de FR/ TOP SPORT

Bara fata de Cupra R ( pe fata nu exista alta bara mai frumoasa decat cea de cupra R)

Inainte de asta trebuie sa schimbi arcurile, deoarece cu aceste jante pe 17 masina este foarte ridicata, am observat asta de pe vremea cand aveam Leon 1M din 2002 ... a mea era mult mai coborata ca si cele FR/ TOP SPORT desi era stock + (17 wheels) si toate masinile leon 1M stock dupa 2004 au suspensia schimbata (ridicata)

Din lateral masina arata ca un TRACTORAS HATCHBACK :lol:

Bafta !

Modificat de edy1092
Link către comentariu

Cu noile jante nu s-a schimbat nimic dpdv al diametrului rotii. E la fel de inalta ca si cu jante 15". Ai dreptate, se cere o suspensie mai joasa si mai rigida. Ma gandesc la asta.

Legat de spoilere, e o decizie grea pt mine. Stiu ca bara de Cupra R este cea mai frumoasa, dar daca o mai si cobor, sunt riscuri mari sa atinga, fie si pe drumuile din vest. In orase sunt extrem de multe bump-ere, la treceri de pietoni, pe stradute inguste, in zone rezidentiale. Nu sunt ca in ro - niste galme, sunt "ridicaturi", ca si cum urci/cobori de pe trotuar.

Link către comentariu
  • 2 months later...

Super faina masinuta! :icon_cool: Sa o stapanesti sanatos! Am admirat-o cand am fost la Plache (- merci ca m-ai asteptat ca altminteri sigur ma pierdeati pe drum :lol: )

Btw, ce se mai aude cu suspensia mai joasa si mai rigida? Ai alocat deja bugetul ? :P

Si sa nu uit..felicitari ptr culoare! Am o feblete ptr masinile negre :icon_thumright:

Link către comentariu

Multumesc Amy. La primavara este posibil sa-i pun alte suspensii.

Deocamdata am revenit la cauciucurile de iarna cu jantele din fabrica (pozele din primul post).

Link către comentariu

cam pe cand o sa vedem 1m_ul mai agresiv?adica cu spoilere sport

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu

Tot la primavara. Am cumparat deja grilele fagure - cele dintre faruri si cea cu emblema S.

Link către comentariu

Foarte bine ii vin acele jante.. etrierii vopsiti ceva ? :hainoroc: ..

Frumoasa masina sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.

P.S Cat au costat grilele fagure si daca se pot pune fara modificari ?

O zi Buna!

Link către comentariu

Multumesc KRZ

Grilele fagure:

- 1M0853653G 79Y stanga-dreapta unite printr-o intaritura (vezi poze DIY) - 125,26 RON

- 1M0853651J 79 Y -masca radiator (cu emblema) - 73, 29 RON

Preturile sunt de pe factura din 23.10.2007

Cu un pic de bricolaj, se pot pune grile fagure si pe bara stock, ca in fisierul atasat.

Grila_FR.pdf

post-10390-1257262735_thumb.jpg

post-10390-1257262783_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...

Incet, incet am ajuns aproape de 120.000 KM. De doua saptamani ma interesez de preturi pentru distributie.

In Belgia, Franta si Germania revizie+distributie+pompa de apa = 1000 EURO (materiale si manopera), pe cand in Romania m-ar costa 400 Euro, asa ca m-am decis sa le fac in Romania.

In afara de asta, i-am facut CT-ul (echivalentul cu ITP-ul din RO) si a iesit totul ok, mai putin farul din stanga, care era un pic dereglat. Am dat fuga la service, platit 12 Euro pentru un reglaj si m-am intors la "RAR"-ul lor. Dat fiind faptul ca am peste 100.000 KM, CT-ul e valabil doar 1 an.

Si pentru ca in aprilie va implini 4 ani, o sa-i fac cadou tot kit-ul de FR si cu asta am inchis lista modificarilor.

Sunt cumparate:

- bara fata

- bara spate

- praguri

- toate grilele pentru bara fata

- toate sistemele de prindere pentru bara fata

- toate capacelele - bara fata, bara spate si praguri

- capace oglinzi

Mai trebuie sa cumpar sistemul de prindere (stanga/dreapta) pentru bara spate si inca un plastic de pe dedesubt.

O sa revin cu poze.

Modificat de Roger
Link către comentariu

Salut,

Frumos proiect, frumoasa masina!

Astept pozele ca tare mi-ar placea si mie o astfel de modificare.

Link către comentariu

foarte frumoase jantele, dau bine pe leon

ai putea sa imi spui si mie cum este prins sau o poza mai de aproape cu suportul ala de stingator

Link către comentariu

@bynx: o sa pun poze, coduri si preturi imediat ce e gata (aprox 2 saptamani)

@mihai: incerc sa fac poze cu suportul in week end. Practic este o rama metalica prinsa in doua suburi direct pe ornamentul de plastic din deapta de la picioarele pasagerului. Deocamdata pun poza asta.

post-10390-1269016100_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salut,

Am montat bara fata si bara spate. Pragurile le voi pune la dealer pentru ca mi s-a parut o operatiune mai complicata.

Acele ghidaje, adaptoare, sunt diferite de la bara stock la bara de FR atat pe fata cat si spate.

Luni, marti revin cu pozele.

Link către comentariu

astept sa vad pozele

cred ca e mult mult mai agresiv :soothe[1]:

daca-l intrebai pe cosmin(ghita),in mod sigur iti spunea cum se demonteaza

mare inginerie nu e ;)

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu

Tibi, as fi putut monta pragurile foarte usor cu banda adeziva si cu suruburi in capete, insa nu vreau sa risc sa cedeze vreunul, sa zboare si sa se gtransforme intr-o mica arma. Pragurile vin cu un ghid de montaj si au cate 7 cleme pe fiecare parte care se prind cu niste nituri, la cald (e o scula speciala). In plus mai sunt inca 2 clipsuri care vin prinse sub caroserie. Daca erau plug@play ma bagam sa le montez eu.

Link către comentariu

That's more like it! :ceuameni:

Ai păstrat ghidajele pentru direcţionarea curenţilor de aer spre IC? sau merge liber pe l

Modificat de Predator
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!