Jump to content

Bestiutza mea:D


Robotelu

Postare recomandată

Robotelu eu ti-am dat suport de PAHARE nu de BERE :)) ....sa-l stapaneasca sanatosi cei din spate :P

Link către comentariu
  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robotelu

    221

  • Muale

    57

  • Laurentiu_LWR

    12

  • rudiRUD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta a fost un fel de "maximum stress test". Daca a tinut cutiile cu "suc", tine orice. :))

Mersi din nou! :beerchug:

Link către comentariu

Cum ziceam mai sus, azi am profitat de vremea frumoasa si m-am apucat sa repar furtunasul de la luneta. Simptome: la inceput jetul se plimba odata cu stergatorul(mie-mi placea :D ), apoi stergatorul mergea si apa canci.(doar pe partea din bara a incuietorii)

Deci am desfacut capitonajul de la haion(am rupt doar un bradut :icon_cheesygrin: ), am dat jos motorasul, l-am desfacut si inauntru era curat si gresat. :scratch:

Apoi mi-am dat seama ca s-a produs o extorsiune al unui degajament al unei tevi de...ăăă, in...tr-o apa si dupa care... va puteti uita:

extorsiune.jpg

Cam asta am scos din interiorul axului stergatorului. Am taiat putin din teava care e prinsa in plasticul ala, am prelungit-o cu deja celebrul furtun de avans vacuumatic de la Dacie si cand l-am pus la loc si l-am incercat, tot picura. :banghead:

Apoi am vazut ca era spart plasticul ala care vine intre furtunul de pe masina si ansamblu. Asa ca am apelat din nou la saraca Dacie, de data asta la furtunul de la stergatoare si am reusit sa-l repar(de tot, sper eu).

furtun.jpg

Next pe lista de lucrari: curatenie prin ea si poate un stergator de luneta de Golf 5. :winter:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

ar trebui sa fac si eu operatiunea...nu am probleme dar decat sa o patesc la iarna...

ce furtun ai folosit in interiorul axului? trebuie ceva tare/plastic sau merge si flexibil?

Link către comentariu

asemenea problema am avut si eu, am schimbat furtunasul si era infundata iesirea adica exact acea gaurica de sub capacelul de la stergator...am scos-o nu are filet si nu am stiut cu ce sa il desfund..asa ca l-am fiert in apa cu otet si asa am rezolvat problema ,l-am montat si totul merge perfect

Link către comentariu

Am pus unul de avans de Dacie, care e destul de rigid. Am citit ca unii colegi au pus flexibil, dar nu mi se pare cel mai potrivit pentru ca o sa permita sa se faca din nou depuneri si iar o sa se gripeze.

Pe langa vopseaua cauciucata si switch-urile din yale, poti sa adaugi si ideea asta a lor de la stergator cu o teava care se roteste in alta teava. :lol: In timp intre ele se fac depuneri, se blocheaza si cea din interior se rupe.

Cam asta e o schita cu reparatia:

stergator.png

Am bagat si vaselina intre axul stergatorului si teava din interior si sper sa nu mai fie probleme. :rolleyes:

L.E. M-ar cam bate gandul la o cotiera, dar nu stiu daca se potriveste cea de pe un Golf de Anglia. Any ideas?

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
  • 1 month later...

Momentan am renuntat la cotiera, ptr ca finantele s-au dirijat spre partea mecanica.

Azi am dat comanda de senzor de temperatura a lichidului de racire. Hoffer ii zice, 106 lei cu tot cu transportul prin curier.

Cel vechi cred ca e dus, ca prea trece "apa" de 90 de grade pe cand sta masina pe loc. Asta iarna am tot avut probleme cu el, ca nu se ridica mai deloc, desi motorul avea 70-80 de grade.Cu ocazia schimbarii mai elimin o cauza a variatiei la ralanti(sau poate chiar variatia cu totul :rolleyes: )

Link către comentariu

Robotelu : cotiera de anglia este identica ca cea de europa, nu e nici o diferenta, eu mi-am pus de anglia pe masina si vine perfect ;) bafta

Link către comentariu

Pai mi-am cam dat eu seama ca n-are ce sa difere, da' am zis sa "aud" mai multe pareri.

O veste proasta pe ziua de azi si una buna: vestea proasta e ca dupa ce am schimbat senzorul de temperatura a lichidului de racire(pana la urma n-au avut Hoffer, asa ca am luat Beru la 98 de lei) ralantiul tot variaza. -_-

Vestea buna e ca azi am cam "batut palma" pentru o cotiera. :icon_cheesygrin: OEM . :blah:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

EGR-ul l-am cumparat nou, n-are 15 mii de km, iar clapeta a fost curatata inainte sa schimb EGR-ul. Am facut si adaptare cu VAG-com, adaptare "cu bateria scoasa s.a.m.d" si tot degeaba.

Mai tre' sa verific bobina, bujiile, fisele(din nou), compresia si senzorii G28 si G40, ca am auzit ca si astia ar putea avea o influenta.

Link către comentariu

Azi a venit timpul ca Bestiutzei sa-i fie montata mult asteptata cotiera :icon_cheesygrin:. Mai jos sunt poze cu ea ( scuzati mizeria :icon_redface: , dar dupa ce am facut pozele m-am gandit sa dau cu aspiratorul)

20120620192254.jpg

20120620192349.jpg

20120620192215.jpg

Link către comentariu

se schimba absolut tot aspectul cucotiera, si eu astept de ceva vreme sa imi pun si tot caut.. de unde ai cumparat-o?

Link către comentariu

Bravo,ai mai bifat o optiune.

Mi se pare f utila cotiera si as alege-o la fiecare masina (altfel ma doar umarul)

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu

se schimba absolut tot aspectul cucotiera, si eu astept de ceva vreme sa imi pun si tot caut.. de unde ai cumparat-o?

De la colegul @Passat_3b, caruia ii multumesc pe aceasta cale.

Frumoasa :). Multi km fara incidente

Multumesc la fel! :D

Bravo,ai mai bifat o optiune.

Mi se pare f utila cotiera si as alege-o la fiecare masina (altfel ma doare umarul)

Pai este utila; pana s-o iau tineam mana ba pe schimbator(ca femeile :blush: ), ba atarnata de volan. O s-o testez peste cateva zile, cand plec de la Timisoara.

Arata bine si pe mine ma bate gandul sa pun

Si eu mi-am dorit de mult, dar am asteptat sa gasesc una OEM.

In alta ordine de idei, azi Robotelu din Timisoara s-a facut INGINER! :rolleyes: Maine seara se anunta o perioada sumbra pentru ficat. :sick:

Link către comentariu

Azi masinuta a facut un drum Tg-Jiu-Timisoara si retur. Consum masurat cu vag-comul: 5.6% cu AC-ul pornit majoritatea timpului la drumul de intoarcere, iar regimul de viteza 60-80-100-120, cu 3 persoane in masina si porbagajul plin. Meserie sau ce? :icon_thumleft:

Tot azi am ratat si un numar frumos pe kilometraj, dar am prins the next best thing:

20120625213747.jpg

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

Azi am facut bec clapeta de acceleratie si am aspirat filtrele de aer si polen.(mai sunt vreo 4000km pana la schimb) Apoi m-am uitat pe la bujii si mi s-au parut puse aiurea fisele, dar totodata bine :blink:: pe de o parte, pe bobina in cele 4 colturi scria A, B, C, D si fisele respectau ordinea; pe de alta parte, la motoarele in 4 cilindrii eu stiu ca ordinea de aprindere e 1-3-4-2, dar la mine e 1-3-2-4. Am incercat sa schimb 2 cu 4, da' facea ca dracu'. :sly:

I-am facut adaptarea la clapeta si in mers parca trage un pic mai bine, dar la ralanti tot variaza. Tre' sa vad pe unde gasesc o bobina de imprumut...

imagine0175.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Trebuie niste banda dublu adeziva... :rolleyes: Si 4 leduri pentru numar... ca n-a scapat nici Dacia de number cleaning. :))

20120708191210.jpg

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

Azi pe traseul Home-Timisoara si retur, la intoarcere cu AC-ul pornit a papat 33.5L, adica 5.4%

umadif.jpg :))

Link către comentariu

Si eu am lipit numarul cu banda dublu adeziv...de la Bison, pentru exterior, auto. Marginea neagra de la numar ai sters-o cu acetona sau... ?

Asa consum asa tot ai....si prin oras :P

Link către comentariu

Daca mai ai drum prin severin te ajut eu cu leduri. Foarte bine ii sta cu numerele asa

Link către comentariu

@undan: Am sters-o cu diluant auto(asa scria pe sticla de 1L), dar cred ca merge si cu acetona. Daca ai numere U.E., trebuie avut grija ca pe mijlocul dungii negre e un mic sant si e mai greu de curatat; daca insisti prea mult, risti sa iei si "vopseaua" alba.

@ovidiu89: cred ca mai degraba ne intalnim prin Timisoara cand incep masterul. :)) Oricum momentan tre' sa strang bani pentru consumabile. :mellow:

Link către comentariu

Ma cam hotarasem eu de ceva vreme sa spal jantele pe interior si cum in seara asta n-a mai fost asa cald, le-am clatit putin.

Before & after:

20120712211521.jpg 20120712212600.jpg

Tot azi am schimbat si becurile de pe faza scurta, ca cel de pe dreapta si-a dat duhu'. Philips, 55W:

faruri.jpg

Incep sa ma gandesc ce ulei sa bag la schimb: sa merg tot pe Castrol, sa incerc Ravenol despre care am citit de bine pe forum sau Pennasol pe care mi l-a recomandat un coleg? :scratch:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!