Jump to content

Bestiutza mea:D


Robotelu

Postare recomandată

  • 8 months later...
  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robotelu

    221

  • Muale

    57

  • Laurentiu_LWR

    12

  • rudiRUD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sper ca saptamana asta sa reusesc sa ii montez noua achizitie: o toba finala :D Atasez cateva poze cu ea si sper cat de curand sa atasez unele cu ea montata

imagine0135.th.jpg imagine0136.th.jpg imagine0139.th.jpg

Link către comentariu

Azi am montat toba. :D Va place? :rolleyes:

Poze:

img0036ab.th.jpg img0037l.th.jpg

Si sunet:

Link către comentariu

Se aude bine toba...totusi cam gros pentru gustul meu...Ai facut cumva vreun drum mai lung in afara orasului sa vezi daca rezisti? Cat te-a dus? Ma tot bate gandul si p mine sa cumpar una.

Link către comentariu

N-am facut, insa zgomotul e ceva mai mare, in special la accelerari bruste; da' se rezolva cu ceva muzica. :lol: A costat 100 de lei de la un baiat care o luase de cateva zile, dar nu i s-a potrivit. Noua e 150, de exemplu aici. :)

Link către comentariu

Foarte tare. Imi place arata super. Acum multaaaa forjeeee! Bafta! :icon_thumright:

Link către comentariu

Foarte tare. Imi place arata super. Acum multaaaa forjeeee! Bafta! :icon_thumright:

Dai tu banii de benzina ptr forja aia? :))

Te-am vazut ieri in oras dar nu am remarcat daca era sau nu montata toba.

Nu era montata. Atunci am ajuns si eu de la Timisoara si ne-am mai invartit putin prin Piata Mare, apoi am plecat spre casa. Pe la 6-7 seara am pus-o.

Suna bine toba aia :D

Merci!:) Nici n-a fost scumpa, dar e de efect. :D

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum nu prea aveam ce face azi(ca abia astept sa incep iar scoala :10[1]: ), am curatat interiorul masinii. Cumparasem de ceva vreme produsul asta si am zis sa-l incerc. Mi-a cazut putin pe plasticul de la butoanele de la geamuri si s-a cam albit; abia am reusit sa-l fac la loc cu ceva WS Platinum ptr interior.

La fetele de usi nu e mare diferenta, asa ca nu le-am mai pozat. Dupa ele em trecut la covorasele textile, dar nu ma declar prea incantat:

Inainte, in timpul actionarii si dupa:

img0001iq.th.jpg img0002dp.th.jpg img0003lpz.th.jpg

Solutia si-a mai spalat putin rusinea la mocheta din portbagaj si la cea de la picioarele pasagerului:

-Portbagaj:

img0004ma.th.jpg img0005m.th.jpg img0006eh.th.jpg

-Mocheta pasager:

img0007kqy.th.jpg img0008g.th.jpg img0010jp.th.jpg

Si scaunele fata s-au mai curatat putin, dar nu-s chiar foarte multumit(petele care se vad s-au uscat intre timp):

img0011mf.th.jpg img0012ar.th.jpg img0013tf.th.jpg

Am consumat mai bine de jumatate de sticla pe usile si scaunele fata, mocheta portbagaj si mocheta pasager. Nu-i extraordinara solutia, deci nu stiu daca o sa mai cumpar. :unsure:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
  • 1 month later...

Hai sa punem si aici patania Bestiutzei, ca merita sa afle lumea cat a suferit, saraca.

Povestea incepe acum 2 saptamani, cand partea bucuresteana a Robotelului a terminat cu s(tr)esiunea si a hotarat sa se intoarca la domiciliu. Toate bune si frumoase, urca bagajele in masinuta si hai! Doar ca "apa" se ridica frumusel peste 90, asa ca hai cu ea la service, unde schimba termostatul si lichidul de racire.

Iar se indreapta spre casa, dar Bucurestiul se pare ca prinsese drag de Bestiutza, asa ca iar ii ridica "apa".

De data asta, un verisor care lucreaza la o firma de inchirieri masini recomanda niste "meseriasi" unde repara si el masinile. Se uita aia la masina si dau verdictul: garnitura de chiulasa; pret manopera: 500 de lei.

Se apuca ei sa desfaca si frate-miu sa caute garnitura, doar ca s-a schimbat codul sub care se fabrica garnitura cu pricina, iar noua garnitura are o gaura in plus, dar fara rol functional(e intre metalul de la chiulasa si bloc). Cam 140 de lei a facut garnitura, insa mecanicii lu' peste au zis ca nu e buna; da-i fuga pe la reprezentanta VW Tg-Jiu, insa acolo era aceeasi garnitura.

"Avem noi un prieten care aduce garnitura care trebuie, dar dureaza 3 zile" au zis ciumpalacii, insa am hotarat sa o monteze pe aia care o adusesem, "fara garantie" din partea lor.

Peste putin timp, zic "E cam dusa cureaua de la distributie", desi n-avea decat vreo 45k km. Bun, hai sa o schimbam si pe asta.

Daca tot au desfacut motorul, am zis sa facem si schimburile, deci am mai bagat vreo 500 de lei in consumabile.

S-au apucat ei, au schimbat garnitura, filtrele, uleiul, cureaua de distributie si au incercat s-o porneasca, insa n-au reusit mare lucru,

Reusesc intr-un final s-o porneasca si dau o tura cu ea, insa masina nu mai tragea ca inainte. Se intorc cu ea la garajul lor, insa cand s-o bage in curte, porneste-o daca mai poti! Verdict: culbutor blocat, ax cu came blocat. :vaidecapulmeu:

Da-i si cauta alt capac cu axe cu came, insa nu prea se dau separat; intr-un final am gasit la un coleg de pe forum cu tot cu chiulasa, la 250 de euro.

Se pun mecanicosii s-o monteze, reusesc sa porneasca masina ptr scurt timp, insa iar se opreste; verdict: joaca un intinzator de la cureaua de distributie. Da-i si suna acasa sa trimita pe cel vechi, mai trece o zi...

Dupa mai bine de o saptamana, reusesc s-o porneasca si totul parea ok. A doua zi, pleaca Robotelu de Bucuresti spre casa, insa dupa vreo 40 de km de autostrada se rupe cureaua mica de la distributie. :vaidecapulmeu:

Suna pe carpacii aia care ajung intr-un final, dar zic ca nu e vina lor ca s-a rupt(de parca Mos Craciun lucrase la masina, nu ei) si ca a fost cureaua proasta, ca n-au ce sa-i faca... si pleaca.

Suna frate-miu acasa, vin dupa cateva ore cu platforma(alti bani, 800 de lei) si ajung acasa: si el, si masinuta.

L-a sunat si taica-miu pe varu-miu sa-i multumeasca pentru "mecanicii" pe care ni i-a recomandat, insa a zis ca el n-are ce sa faca, ca e si el nervos, etc.

Masina am reusit s-o facem ieri, cu ajutorul unui prieten care se pricepe; am luat curele noi(200 nu-stiu-cat de lei) si garnitura de chiulasa(tot cu codul ala care "nu merge", potrivit "expertilor" p***i) si dupa o verificare a supapelor si ce a mai trebuit, cu 100 de lei manopera ceruta(si 150 oferita), masina merge din nou! :Driver:

Multumim pentru suport si amabilitate colegilor @frn, @volksman si @Golfistul. :beer:

Treaba cu mecanicii lu' peste prajit n-o sa ramana asa; deocamdata suntem prea bucurosi ca Bestiutza rage din nou, insa o sa incercam sa avem noi grija de ei la fel cum au avut si ei de masina. :slap:

Morala aceste povesti, daca e sa fie vreuna, e sa nu prea mai ai incredere in unele neamuri, iar prietenii si mecanicii sa ti-i alegi cu grija.

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

Imi pare rau pentru ce ati patit. Intotdeauna conteaza foarte mult un mecanic cu experienta care sa-si dea seama imediat despre ce este vorba. Tot ceea ce conteaza este ca bestiutza se simte din nou in largul ei. Bafta! :icon_thumright:

Link către comentariu

Mersi da' uite ca tot mai trebuie bagati niste banuti in ea. :mellow: Ralantiul mai are unele variatii si totodata consuma cam mult: jumatate de rezervor pe 200 si ceva de km, deci cam 13-14%. :vaidecapulmeu:

Desi nu e topic ptr intrebari tehnice, pun totusi erorile gasite:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-10 - - - Intermittent

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent

18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low

P1602 - 35-10 - - - Intermittent

16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal

P0341 - 35-10 - - - Intermittent

16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42): Signal too High

P0113 - 35-10 - - - Intermittent

16492 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Signal too High

P0108 - 35-10 - - - Intermittent

17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal

P1444 - 35-00 - -

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-00 - -

17573 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Rich

P1165 - 35-00 - -

Aia cu imobilizatorul este ptr ca mi-a facut mai demult figuri, dar n-am sters-o; restul sunt de la mecanicii de Bu(_._)esti. :angry:

Cineva mi-a zis sa schimb valva EGR, ca baga prea multe gaze din nou in motor; nu stiu cat e la dezmembrari, dar noua e 500-600 de lei.

Voi ce ziceti: sa o iau noua sau sa incerc pe la dezmembrari? :unsure:

Link către comentariu

De ce ai variatii la relanti? Eu am TDI si cateodata (f. rar cand opresc la semafor) acul fluctueaza foarte putin sus jos 2-3 secunde, apoi se stabilizeaza. Te intreb pt ca pe vag com nu am erori iar injectoarele sunt ok (nici in aria tehnica nu am gasit raspuns, poate ai vreo idee). Multumesc si scuze daca se considera off-topic :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Nici a noastra nu variaza prea mult, ci doar cand e motorul rece. Am luat si EGR nou, am curatat clapeta de acceleratie, am facut scanare si n-apare nicio eroare. Probabil o sa incercam sa umbalm si pe la fisele de la bujii, filtrul de aer(desi e nou)... :unsure:

Azi am curatat interiorul(ca mirosea tot de la mecanicosii aia :tomato: ).

Am dat jos scaunul din dreapta, sezutul de la bancheta spate si sezutul de la scaunul din stanga fata. La scaunul din stanga airbag-ul nu avea mufa ci erau direct lipite firele si izolate, asa ca nu l-am mai dat jos.

Cam astea-s pozele cu scaunele demontate:

fotografie0090.th.jpg fotografie0092z.th.jpg fotografie0093c.th.jpg

Apa rezultata din spalare arata cam asa: :mellow:

fotografie0094.th.jpg

Si cam asa arata dupa spalare:

fotografie0096o.th.jpg fotografie0098l.th.jpg fotografie0097f.th.jpg

Maine urmeaza o baita si curatarea plafonului. :rolleyes:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Acu' o saptamana am fost la un gratar pe la Tismana si i-am tras cateva poze prin padure:

fotografie0101u.th.jpg fotografie0102.th.jpg fotografie0104.th.jpg fotografie0105x.th.jpg

Am mai umblat putin pe la ele ca sunt facute cu telefonul. :icon_cheesygrin: Cateva poze cu Chioscul lui Cosbuc(unde am facut gratarul) si pastravaria Tismana din apropiere gasiti aici :P

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Foarte misto se aude toba :D . Pacat de problemele pe care le'ai avut..un motor d'asta n'ar trebui sa faca figuri la doar 200k km..ce sa'i faci, astia sunt mecanicii, trecem peste. Imi place ca o pastrezi curata! :D

Link către comentariu

La 200k km sa desfaci mototu? Si apoi sa nu puna distributia cum trebuie si sa iti mai termine si axu?

Adica chiar mecanicii chiar sunt tampiti rau de tot! Si eu care ziceam sa caut un mecanic "priceput". Mori cu el de gat....

Imi pare rau pentru ce s-a intamplat la masinuta, continuam....

Modificat de rares v
Link către comentariu
  • 4 months later...

Da, continuam cu o veste buna de data asta: suport de pahare. :icon_cheesygrin:

62904894.jpg 73493340.jpg

Multumiri pe aceasta cale colegului @hazin. :beer:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Cum a spus si colegul Muale mai sus, sunt doua modele: cel care il am eu, mai vechi, si cel nou, adica asta.

Poate cel nou arata un pic mai bine, dar eu pe asta l-am gasit la o oferta de nerefuzat. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

ms de informatie. nu stiam ca sunt mai multe tipuri :)

e bine daca l-ai si luat la pret bun ! am vazut ca se cauta la disperare suport de pahare

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!