Jump to content

Bestiutza mea:D


Robotelu

Postare recomandată

Pai da, operatiuni de genul asta nu se fac la colt de strada. Imi mai zicea unul de la o spalatorie acum 6 ani si ceva cand am luat-o ca ii face el polish manual si iese super. :lol:

 

Dar pana la detailing, am facut un calcul pentru necesarul de piese si rezultatul ar fi ca vreo 2 luni muncim doar pe bonuri de masa. :)) Deci detailingul pica pe plan secund.

 

Curea accesorii Contitech = 57 lei
Intinzator INA = 166 lei
Pompa apa HEPU = 147 lei
Kit distributie = 654 lei
Bascula: 227x2 = 454 lei
Cap de bara: 68x2 = 136 lei
Bieleta directie: 89x2 = 178 lei
Pivot: 61x2 = 122 lei
Rulmenti fata Meyle: 76x2 = 152 lei
Amortizor fata Monroe: 151x2 = 302 lei
Amortizor spate Monroe: 110x2 = 220 lei
Kit protectie amortizor spate = 56 lei
Discuri fata Brembo: 150x2 = 300 lei
Discuri spate Brembo: 85x2 = 170 lei
Placute fata Brembo = 128 lei
Placute spate Brembo = 82 lei
Bieleta antiruliu: 48x2 = 96 lei

 

TOTAL = 3420 lei  :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robotelu

    221

  • Muale

    57

  • mad_kat

    12

  • rudiRUD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

wow...planuri mari...ia-le si tu pe rand...nu te apuca de toate odata ca o sa ti se para foarte greu...gen

A.

Curea accesorii Contitech = 57 lei
Intinzator INA = 166 lei
Pompa apa HEPU = 147 lei
Kit distributie = 654 lei

B.

Bascula: 227x2 = 454 lei

Cap de bara: 68x2 = 136 lei
Bieleta directie: 89x2 = 178 lei
Pivot: 61x2 = 122 lei
Rulmenti fata Meyle: 76x2 = 152 lei
Amortizor fata Monroe: 151x2 = 302 lei

Discuri fata Brembo: 150x2 = 300 lei

Placute fata Brembo = 128 lei

Bieleta antiruliu: 48x2 = 96 lei

C.

Amortizor spate Monroe: 110x2 = 220 lei
Kit protectie amortizor spate = 56 lei
Discuri spate Brembo: 85x2 = 170 lei
Placute spate Brembo = 82 lei

 

Nu inteleg ce ce iei si bascule:(

Link către comentariu
  • 2 months later...

Asta inseamna ca inca ai intentii serioase cu ea.  :D

 

Pai da, la noi o s-o pape rugina. :)

 

wow...planuri mari...ia-le si tu pe rand...nu te apuca de toate odata ca o sa ti se para foarte greu...gen

(...)

Nu inteleg ce ce iei si bascule:(

 

Basculele le-as fi luat in eventualitatea in care se ovalizau gaurile cand scoteam bucsele.

Da' am renuntat la idee si deocamdata am luat doar bucse, rulmentii de pe fata si bieletele antiruliu.

 

post-27999-0-73434800-1429093302_thumb.j

 

 

Saptamanile viitoare urmeaza cam jumatate din lista de mai sus, poate chiar mai mult.  :winter:

Link către comentariu

Nu prea ai cum sa ovalizezi găurile de la bascula, daca ai grija sa presezi drept bucsele nu are ce sa se întâmple, am schimbat deja de vreo 5 ori bucsele alea(la mai multe masini) si de fiecare data a fost ok.

Link către comentariu

Gave that cup holder some oil.... cup holders love oil. :))

 

post-27999-0-81671300-1429373757_thumb.j  post-27999-0-68868300-1429373777_thumb.j

 

Iesea cam greu si uneori trebuia apasat de 2 ori ca sa ramana inchis. Problema erau plasticele alea cam intepenite.

Pe cel de pe spate nu m-am mai chinuit sa-l scot, m-am rezumat sa-l scot si sa-l bag inapoi de vreo 15-20 de ori.

Acum merg ok ambele.

 

Noutati nu prea sunt.

Am trecut la rotile de vara de ceva timp, da' nu va mai pun poze ca le stiti(si masina e maxim de jegoasa  :blush: ).

Am pus si bucsele de care ziceam mai sus, impreuna cu rulmentii(ala de pe dreapta n-a prea intrat cum trebuie si se aude un huruit, deci tot mai trebuie umblat pe la el).

Prioritatea 0 pentru saptamana viitoare ar fi cureaua de accesorii si intinzatorul, care isi cam arata uzura si nu cred ca mai merg 15000 de km, pana la schimbul distributiei.

 

 

@Gabi: eu am reusit odata performanta asta, de aia eram precaut. :lol:

 

 

Link către comentariu
  • 1 month later...

Sa ne rasfatam putin :d

Discurile fata urmeaza sa ajunga maine

post-27999-0-38941500-1433943536_thumb.j

post-27999-0-82153400-1433943550_thumb.j

Link către comentariu

Frumos! Vad ca urmeaza o revizie destul de mare

Cat ai dat pe discuri + plăcute pe spate?

Link către comentariu

Eu lucrez la un service auto si le iau la preturi de distribuitor.

Pe discuri am dat 167 lei amandoua

Placute spate 69 lei setul

Link către comentariu

KM: 258690

Azi am schimbat uleiul și filtrele de benzina, ulei, aer și polen.

N-am avut parte de cea mai plăcută surpriză când am înlocuit filtrul de aer: firele de la injectoarele 2 și 3 erau roase. :( Rudele defuncte ale mamii lor de șoareci...

post-27999-0-24751500-1434200479_thumb.j

Link către comentariu

Urâtă treabă ți-au făcut soarecii :vaidecapulmeu:  ..... izolate bine si eventual schimbate unele fire daca e nevoie. O ti in garaj ?

Link către comentariu

Da, in garaj o tin. Treaba e ca n-am mai vazut picior de rozatoare de ani de zile, asa ca nu stiu cum m-am procopsit cu un infometat d-asta.

A fost cam greu sa le izolez pentru ca sunt cam apropiate si nu am avut cum sa strecor rola de banda izolatoare.

Asa ca am sectionat un fir ramas de pe la o tripla din casa si am imbracat fiecare fir in parte cu izolatia. Apoi am dat cu banda peste ambele, ca sa le fixez; n-ar trebui sa mai am probleme.

Cum erau intrerupte doar 1-2 lite de la fiecare fir, am considerat ca nu e necesar sa le inlocuiesc(si sincer, nici nu stiu daca m-as fi bagat sa fac treaba asta pe graba).

 

post-27999-0-05535700-1434477094_thumb.j

 

Acum, pe termen scurt, urmeaza schimbul distributiei, discurilor si placutelor de frana. Sper ca Brembo sunt ok.

 

Intre timp, parcul auto al familiei s-a marit cu un membru bavarez  :icon_cheesygrin:

 

post-27999-0-70314500-1434477795_thumb.j

Modificat de Robotelu
Link către comentariu

off topic...frumos bmw-ul , e unul identic la vanzare si in CS  :icon_thumleft:

Link către comentariu

:offtopic: Pai nu e identic, ci chiar ala e, ca din CS l-am luat. :))

Link către comentariu

Ce mica e lumea :)) ... Băiatul de la care l-ai cumpărat e un prieten si nu am apucat sa i-l întreb daca nu l-a vândut ... Arată chiar bine ,l-am "scanat " de aproape ,tot timpul cand il vedeam întorceam capul dupa el :-D ....sa ai noroc de ea si sa nu neglijezi golfu' :-)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am avut "noroc" de ea o luna si ceva, apoi s-a rupt o patina pe la distributie si n-a mai pornit.  :vaidecapulmeu:

Dracu' se gandea ca astia la BMW fac si din plastic piesele din interiorul motorului...

Macar bine ca nu s-au indoit supape sau altceva.

 

Cat asta e in service, Golful a primit un schimb de freon zilele trecute.

De cand am luat-o nu l-am schimbat(7 ani) si am scos mai mult de 700 de grame de freon vechi. Inca se tine bine baba. :))

Link către comentariu

Altfel cum se verifica ? Se scoate cel vechi, se videaza instalatia dupa care se baga din nou cat trebuie.

Link către comentariu

Asta una la mana, desi n-am avut probleme sa nu imi raceasca cum trebuie si sa banuiesc vreo pierdere.

Al doilea motiv ar fi ca tot in astia 7 ani nu i-am bagat gram de ulei la compresor. :icon_confused: Si-am zis sa profit de ocazie sa-l schimb si pe asta.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Revin pe-aici cu doua vesti, cum altfel decat una buna si cealalta proasta. :lol:

 

Vestea buna e ca dupa ceva lupte de ani de zile cu variatia la ralanti, in sfarsit am reusit sa o stabilizam.

Am schimbat bobina(dupa asta s-a simtit o imbunatatire si nu mai aveam missfire, dar tot varia), bujiile, EGR-ul, am masurat fisele si erau in parametrii.

Canistra de carbon devenise si ea suspecta, insa nu pentru multi timp.

Apoi, avand si o eroare pe sonda lambda de amestec prea bogat(17535 parca), m-am gandit ca de la asta e si urmeaza sa o schimb candva.

Insa, dupa o vizita la un alt mecanic, se pare ca distributia era sarita(sau asa a fost pusa initial) 2 dinti.

Dupa o noua aliniere, toarce ca o pisicuta. :wub:

 

Si-acuma, vestea proasta: s-au hotarat parintii sa dea o tura pe la giuvaierul coroanei BOR, a.k.a. manastirea Prislop.

Toate bune si frumoase la dus, insa pe drumul de intoarcere s-au trezit din scurt cu o bucata de fier cazuta de prin cine stie ce masina, bucata ce s-a imprietenit instant cu baia de ulei.  :vaidecapulmeu:

Cum astea noi sunt "foarte" groase, am preferat una sh pe la 160 de lei. :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Daca tot am ajuns pe-acasa, sa pun si cateva poze cu inculpatul si paguba. :lol:

 

post-27999-0-96840700-1448817596_thumb.j  post-27999-0-14329400-1448817560_thumb.j  post-27999-0-67149200-1448817573_thumb.j

 

In rest, nimic nou la orizont. Am montat cauciucurile de iarna si-asteptam primii fulgi. :santa:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Eh, se apropie sfârșitul anului, asa că mai bifez o "bucurie".

In drum spre casă, zilele trecute, mi-a sărit in față din scurt un câine. Cam cat ăsta: :lol:

post-27999-0-87328200-1450966400_thumb.j

Rezultatul se vede in spatele lui, adicătelea una bucata radiator.

post-27999-0-05248800-1450966517_thumb.j post-27999-0-91045800-1450966539_thumb.j

Partea bună in toată afacerea e ca radiatorul nou nu are depuneri strânse in 15 ani cum avea cel vechi si parcă masina se încălzește mai repede. :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!