Jump to content

Bestiutza mea:D


Robotelu

Postare recomandată

Si-am rezolvat fix pix, in 2 saptamani de concediu. :lol:

 

Da' macar am strans un numar frumusel de km(in bord, ca reali, Dumnezo' cu mila :)) )

 

post-27999-0-05523400-1413822201_thumb.j

 

Si-am reusit, dupa lupte seculare, sa montam sitele si garniturile pentru boxele de pe spate. Se simte o mica imbunatatire.

 

post-27999-0-19274400-1413822280_thumb.j post-27999-0-64585800-1413822292_thumb.j

 

 

La urmatoarea tura pe-acasa trebuie sa rezolv cu temperatura motorului, ca scade in mers. Am schimbat si termostat, si flansa si tot scade. :(

Link către comentariu
  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Robotelu

    221

  • Muale

    57

  • Laurentiu_LWR

    12

  • rudiRUD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat scade? mai mult de o l i n i u t a? Mie imi mai facea asa pana sa ii curat mufa de la senzor. E de verificat inaintea termostatului.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

@Georgik: am avut o eroare pe senzorul de temperatura, dar n-a mai aparut de cand am sters-o. Termostat am luat nou, la fel si flansa. Am montat si termostatul vechi inapoi, dar tot asa face.

 

@mad_kat: scade mai mult, se apropie de primele l.iniute, de 50-60 de grade. Initial am schimbat flansa, ca mai are obiceiul sa crape. Apoi am pus si termostatul vechi, ca m-am gandit ca poate am prins vreun lot prost la cel nou, dar nu s-a rezolvat.

Intr-un final m-am gandit ca poate nu-mi indica bine senzorul de temperatura, dar i-am facut o scanare in mers si scaderea acului din bord era corelata cu scaderea temperaturii de pe Engine.

Ultima varianta la care m-am gandit ar fi ca poate termostatul nu se aseaza bine in flansa si mai scapa lichid pe langa, dar teoria asta o s-o pot verifica abia cand mai ajung pe-acasa. Alte idei chiar nu mai am. :scratch:

Link către comentariu

Mai am eu o idee...dar nu stiu cat de adevarata poate fi...ventiletoarele functioneaza?ma gandesc sa nu functioneze in continuu...si adunata cu temperatura de afara care a mai scazut sa raceasca prea rau:)

Link către comentariu

termostat defect sau blocat pe deschis de vreun corp strain (bucata de plastic din flansa) , senzor de temperatura, ventilatoare (cum spune Laurentiu, desi cred ca sesizai daca mergeau incontinuu).

Link către comentariu

Da' chiar daca functioneaza ventilatoarele continuu, ma gandesc logic ca mai mult de o [cenzurat] n-ar trebui sa scada - ca sub o temperatura termostatul ar inchide, si alea n-ar raci circuitul motorului... ?

Hmmm...

 

despre scanare - e mai mult sau mai putin relevanta - pentru ca si G2 si G62 sunt in acelas corp - si daca mufa nu face contact sau senzorul e dus, sunt sanse sa fie problema pe pinul comun, si atunci scanarea bate cu acul, ambele fiind eronate.

 

ai posibiltatea sa faci schimb cu cineva cu un senzor stiut ca bun? Eu asa as incepe.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Am verificat ventilatoarele, nu merg incontinuu. Am tinut-o pe loc mai turata si cand a ajuns la 90, au pornit si ventilatoarele ptr ~1 minut. Deci varianta asta ar cam pica, la fel si cea cu senzorul(daca nu era bun, nu-mi indica 90 de grade cand au pornit ventilatoarele... si nici nu erau un concordanta valorea de pe vag-com si cea din bord).

Termostate am schimbat doua, dintre care unul nou(cel care e acum pe masina) si unul vechi(pe care l-am schimbat cand l-am luat pe cel nou, odata cu flansa) si stiu ca mergea bine asta-vara. Nu se vede urma de vreun corp strain care se le blocheze cursa.

Sa vedem cand mai ajung pe-acasa, sa testez si varianta etanseitatii termostatului in flansa, ca sincer la altceva nu ma mai pot gandi.

Partea buna e ca macar Dacia baga caldura, chiar si fara carton la radiator(poate aplic varianta asta la Golf   :))).

Link către comentariu
  • 1 month later...

La fel patesc si eu, doar ca a mea e Octavia 1.6 benzina, am patit chestia asta doar in mers pe DN1, banuiesc ca in momentul in care termostatul deschide + aerul rece de afara, motorul se raceste mai mult decat trebuie. Am observat, la mine, iarna trecuta.

Link către comentariu

Pai la mine problema era ca nu prea se ridica deloc în mers. Pana la urma, am dus-o la un service și se pare ca bănuiala de mai sus s-a confirmat: deși termostatul și flansa sunt bune, exista o eroare de fabricație și cele două nu etanseaza perfect. Din cauza asta, termostatul nici măcar nu apuca sa se deschidă, pentru ca lichidul trecea pe lângă.

După schimb apa stă la 90 și nu mai scade în mers. :)

Link către comentariu

Si... bordul e acum complet. :D

 

post-27999-0-24586100-1419154129_thumb.jpost-27999-0-85073800-1419154498_thumb.j

 

Ce-a fost mai greu a trecut, butoanele. Acum trebuie doar sa gasim maruntisuri ca pernele de incalzire sau instalatia electrica.  :10[1]:

Link către comentariu

Te-ai hotarat sa le pastrezi?:)....rezistentele sunt cele mai scumpe acum:(

Link către comentariu

Da, pana la urma nu stiam daca o sa mai gasesc altele cand as fi avut bani si timp sa montez toata incalzirea.

Asa, cu ele puse acolo, e o obligatie morala sa termin si restul lucrarii. :)) Dar cel mai probabil la vara, ca omu' gospodar.

Planul ar fi asa:

- ideal: iau pernele noi si instalatia din dezmembrari

- destul de bun: gasesc la dezmembrari pernele functionale si instalatia

 

Stiu ca era un coleg pe forum care avea rezistente noi, dar parca nu mai aducea in ultima vreme.

Cu instalatia o sa fie cel mai dificil, dar e destul timp pana la vara.

Link către comentariu

Eu as reface instalatia de la 0...firele noi sunt mai safe decat unele folosite minim 10 ani...parerea mea:p

Link către comentariu

vezi k poti adapta rezistente de incalzire de Logan/Sandero...si nu sunt asa scumpe.

Asemeni gasesti pe original sezutul (doar spira)de G4 si nu este scump.

Nu merita sa iei perne din dezmembrari,spre deosebire de bmw unde daca se intrerupe spira de caldura trebuie luat sezutul cu totul,la G4 ai mai multe variante din care poti alege.

Link către comentariu

La ceva de genul asta te referi? Intr-adevar, au un pret ok si vad ca au si cablaj. Marea problema aici ar fi modificarile ce trebuie facute ca se se "pupe" cu butoanele.

La un pret aproximativ la fel vad ca are si colegul Barracuda, insa doar rezistenele. Mi-ar placea mai mult kitul asta, ca are model fagure, doar ca daca dimensiunile sunt aceleasi ca in primele post-uri, mi se par cam inguste la 23cm latime.

Mai am timp sa ma tot gandesc si sa caut solutii pana la vara. :)

Link către comentariu

instalatia o faci , nu e greu.

doar sa tii cont de grosimea firelor.

pernele le pui de logan sau cauti (DanuAl mai aducea. Baracuda parca cerea cam mult pe ele).

Link către comentariu

Dupa ce a patit colegul MRC aici, as cam renunta la rezistentele de Logan. :dry:

Diferenta de pret e cam neglijabila(140 alea de Logan cu tot cu cablaj si 160 la Barracuda fara cablaj). Cum la astea din urma mai e si feedback pozitiv, probabil ca o sa le aleg pe astea.

Singurul impediment ce-ar mai ramane e cablajul, sau mai bine zis mufele de la butoane, ca restul parca m-ar manca-n rude-santa-claus.gif sa-l fac singur.

Link către comentariu

la mine mufele butoanelor au fost ultimele piese din puzzle. le-am luat din dezmembrari destul de ieftine.

cauta cu rabdare pana dai de cineva dispus sa le vanda si sa nu ceara f mult pe ele.

Link către comentariu

De banii aia le schimb de 3 ori, la ambele scaune. :)) Pana la urma am dat comanda la Barracuda de un set. Poate ajung pe saptamana viitoare.

Si un... cadou de la Mosu: :10[1]:

 

post-27999-0-90401700-1419427168_thumb.j  post-27999-0-35896200-1419427183_thumb.j  post-27999-0-80139600-1419427197_thumb.j

 

Cum drac s-a nimerit, tocmai la usa soferului. Asa ca l-am schimbat cu ala de pe dreapta si-o sa arunc un ochi pe la dezmembrari pentru alt butuc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa o mini-vacanta pe la Brasov. :D

 

post-27999-0-68724900-1420310564_thumb.j  post-27999-0-86824100-1420310584_thumb.j

 

A pornit la sfert si pe frigurile alea de minus 18-20 de grade, sau poate si mai mult.  :vwrullz:

Link către comentariu

Am observat ca ai bandourile din fata si spate vopsite, le-ai facut si pe cele din lateral ?

Link către comentariu

Nu, ca nu mi-a mai ajuns vopseaua.  :blush:

Poate prin primavara o sa ne facem timp si pentru asta.

 

Deocamdata i-am cumparat si capacul lipsa de pe dreapta spate si mai pun banuti deoparte, ca in 20.000 de km trebuie schimbata distributia.

Si ca planuri pe 2015 ar mai fi incalzirea in scaune(impreuna cu o curatare a interiorului), repararea tempomatului, o sonda lambda, schimbarea tobei si a bucsilor, iar daca mai raman bani si timp, posibil un minidot si un detailing exterior.  :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Detailing vezi la cine faci sa fie cineva priceput. O sa iti schimbe masina 100% eu am făcut si de 4 luni toata lumea imi zice ca am revopsit masina...are un look wet ca dupa spalare:)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!