Jump to content

Problema presiune Golf II


bamse
 Share

Postare recomandată

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    16

  • geo_34

    8

  • 88BLR

    6

  • MK16V

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este la dealerul VW in fiecare zi, la intrare in Craiova dinspre Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bamse, daca ai nevoie de chiulasa, noua, din germania la pret bun, da un semn.

bafta cu proiectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos Bogdan, momentan trebuie niste sincroane si turbina noua :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru ca m-a rugat cineva acum ceva timp sa fac niste poze sub masina, postez acum cateva si doua filmulete de azi dupa-masa.

Macar atat, masina se va vinde cel mai probabil luna viitoare.

post-11233-1236447649_thumb.jpg

post-11233-1236447708_thumb.jpg

post-11233-1236447746_thumb.jpg

post-11233-1236447804_thumb.jpg

post-11233-1236447865_thumb.jpg

post-11233-1236447927_thumb.jpg

post-11233-1236447979_thumb.jpg

post-11233-1236448042_thumb.jpg

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stii ce ma mira cel mai tare ca s-a muncit foarte mult la masina asta sa fie facuta syncro turbo si din pacate au folosit pentru turbo pistoane stock tinand cont ca in germania sunt multe optiuni si mai urat cioclaria cu 3 garnituri de chiulasa ma asteptam la mai mult profesionalism in germania dar se pare ca si ei au uscaturi nu numai noi hai spor la treaba cu ce mai aveti de facut la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cum preteaza syncro-ul la cei 313cp? sau cumva este umblat si pe acolo ?

felicitari pentru masain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E interesant cat de repede ati refacut-o dar cat te tine? ai curaj sa dai in ea la maxim mai mult timp ? :emthup:

pistoanele standard , sistemul de ungere standard,adica de pe motor ne-turbo , si cele 3 garnituri care se vor arde la nici 10-15 mii km pentru ca flacara le ataca imediat ma fac sa cred ca in orice clipa motorul poate crapa , eu probabil as merge cu ea batraneste si cu mari rezerve in caz de forja sa nu crape ceva . Modificarea turbo n-a fost facuta profesionist din start,indiferent ca asa ati luat-o din Germania.

Bafta si ..ai grija :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristianionut

Baieti, acesta masina este o masina cu modificari pentru o masina sport, prin urmare nu poti avea pretentii sa iesi cu ea la pensie.

Calitatea modificarilor? Pai din ce vedem nici nu sti exact daca culoarea e metalizata sau simpla, deci fara sa pipai bolidul, cam greu. :hainoroc:

Ce ma bucur ca vad asa ceva si in Romanica.Am vazut acum un an un golf 2 tot cam asa tunat in Paralia la un grec, dar nu am putut afla date tehnice. Pacat ca nu pot simti macar o data bolidul..... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si acum merge tot cu 3 garnituri sau a-ti modernizat proiectul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!