Jump to content

Problema presiune Golf II


bamse
 Share

Postare recomandată

Am stiut ca am mai vazut "motorul" asta undeva ... uite , ca pe mobile.de era de vanzare . VW Golf Syncro 16V TURBO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bamse

    16

  • geo_34

    8

  • 88BLR

    6

  • MK16V

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ma supar, chiar ala este Golful :D

Astazi trebuie sa ajunga segmentii, cuzinetii au ajuns ieri. Multumesc codres_ali pentru dimensiuni si nu in ultimul rand celorlalti care m-au ajutat cu sfaturi. Speram azi sau luni sa apara si galeria reparata si revin cu un filmulet :P Promit :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin inca odata sa multumesc colegilor care au venit cu informatii foarte utile pentru noi. Am reusit, astazi la ora 16-17 colegii au terminat masina si este ca la inceput, adica merge extraordinar de bine. Atasez cateva filmulete, pentru cei care sunt interesati!

Partea 1

Partea a 2-a

Partea a 3-a

Sper sa va placa! Am reusit si cu ajutorul vostru!

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow !!! nebunilor !!!

ce rapizi ati fost...bravo bravo

d-abia astept sa o vad in actiune !

felicitari ptr munca depusa intr-un timp atat de scurt !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca ati rezolvat si ma bucur ca avem si noi un asa golf la noi in tara :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geo ai devenit expert in turbo :) :rolleyes: :)

ce sa fac frate sunt obligat de imprejurari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este ;) si a ta cand o fi gata sa vezi ce ne scoti in strada pentru razbunare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razbunare de ce poate doar de fun :P

nota 10 ptr rapiditatea de care au dat dovada baietii

Modificat de geo_34
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca exista asa ceva in Ro....Geo te asteptam si pe tine....vad ca au luat-o inainte baietii...

BV...felicitari...

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eh, asa am cumparat-o nu i-am luat-o inainte.

De rapid, intr-adevar a fost ... miercuri s-a demontat primul surub si sambata mergea de rupea pamantul. In conditiile in care 2 zile s-a stat dupa piese :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul e dementzial :coolpics:

sper sa ajunga si 8v-u meu ceva de genu :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu mai multe intrebari in legatura cu ceea ce este sub capota masinii..... 1.ce electronica este pe masina in momentul de fata ? 2.ce injectoare ? 3.ce garnitura de chiulasa ai folosit ? 4.internele motorului sunt stock de vw ale motorului 9a (ma refer la pistoane si biele) ? 5.ce sistem de ungere a turbinei are masina ? 6.aftermarket sau cel al audiului s2 ? 7.ce intercooler folosesti ? 8.pompa de benzina este stock sau aftermarket ? 9.admisia este cea a audiului de pe care este si turbina ? pe masina a ramas doar mecanica motorului 9a si s-a folosit sistemul de turbo de pe audi impreuna cu tot ceea ce a fost necesar pt a functiona ? sau mai pe scurt daca imi poti spune ce piese nu mai sunt originale vw si au fost schimbate adaptate pentru a functiona cu turbo ?! multumesc si sper ca nu te-am innebunit cu atatea intrebari dar este ceva deosebit si e cam primul 2.0 16v pe care-l vad turbo ! felicitari.. toarce bine motorul ! spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu mai multe intrebari in legatura cu ceea ce este sub capota masinii..... 1.ce electronica este pe masina in momentul de fata ? 2.ce injectoare ? 3.ce garnitura de chiulasa ai folosit ? 4.internele motorului sunt stock de vw ale motorului 9a (ma refer la pistoane si biele) ? 5.ce sistem de ungere a turbinei are masina ? 6.aftermarket sau cel al audiului s2 ? 7.ce intercooler folosesti ? 8.pompa de benzina este stock sau aftermarket ? 9.admisia este cea a audiului de pe care este si turbina ? pe masina a ramas doar mecanica motorului 9a si s-a folosit sistemul de turbo de pe audi impreuna cu tot ceea ce a fost necesar pt a functiona ? sau mai pe scurt daca imi poti spune ce piese nu mai sunt originale vw si au fost schimbate adaptate pentru a functiona cu turbo ?! multumesc si sper ca nu te-am innebunit cu atatea intrebari dar este ceva deosebit si e cam primul 2.0 16v pe care-l vad turbo ! felicitari.. toarce bine motorul ! spor !

sa stii ca ar fi bune niste detalii de genul asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile de chiulasa sunt 3 una peste alta de 9a, axele sunt cu cursa lunga, injectoarele originale, sistem de ungere turbo presiune ulei normala, intercooler mare sudat de ei, supapa de presiune pe retur la pompa e modificata, pompa e a ei, admisia e a ei, baie ulei cu spargator de valuri, cam asta ar fi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aoleu mai baieti mai va rog sa nu mi-o luati in nume de rau dar nu este corect si bine sa modificati un motor turbo in acest fel .... bine acuma fiecare cum crede dar sa pui 3 garnituri de chiulasa stock una peste alta pentru a decomprima motorul nu suna a bine deloc ... acolo trebuia folosita o garnitura de chiulasa aftermarket metalica speciala pentru decomprimarea motorului in urma adaptarii unui sistem turbo si nu e scumpa deloc ... galeria de admisie nu are cum sa fie a motorului in nici un caz ... ori este a audiului s2 ori este aftermarket ... in fine ... din pct meu de vedere e pacat ca nu l-ati facut ca la carte daca tot l-ati desfacut ... sunt curios cat va tine in regim de mers sportiv cu garniturile alea acolo ... spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile de chiulasa sunt 3 una peste alta de 9a, axele sunt cu cursa lunga, injectoarele originale, sistem de ungere turbo presiune ulei normala, intercooler mare sudat de ei, supapa de presiune pe retur la pompa e modificata, pompa e a ei, admisia e a ei, baie ulei cu spargator de valuri, cam asta ar fi ...

mda.... problema ma depaseste.... din cate stiu eu, care am avut un 9a, acela este k-jetronic... asta este k-jetronic cu turbo?

interesant, si talerul de la capul hidraulic, ce zice cand trece presiune, sau depresiune de 1.5 bar prin el??? canta arii din opere, sau draft punk....?

baietzi, lasatzi-o moarta, ca nici nu stitzi ce e in poza aia..... ala e digifant toata ziua.. daca stitzi ce e aia.... si cu ce condimente se asorteaza....

scuze, dar exista carzti. GHETTO Tuning-ul a murit demult. s-a inventat www.google.com, in care este foarte explicit ce se face si cum.

nu vreau sa o fac pe istetzul, dar ... v-ar prinde bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina asa a fost cumparata din DE modificarile fiind facute acolo, cu putinele noastre cunostinte am incercat sa va explic, daca nu este de ajuns pentru voi, asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

admisia e de mk4 GTI 20V Turbo, sistemul de injectie probabil este un stand alone, avand in vedere ca digifantu nu-l poti modifica la extrem, din ce se vede, la interior numai baietii care l-au facut stiu ce au pus in el :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu o intrebare ... in ce stare de functionare este la ora actuala motorul .. chiar sunt curios sa stiu cum se prezinta starea lui mecanica si daca nu a suferit intre timp mici neplaceri .... functioneaza la standarde maxime ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe deoparte ma bucura faptul ca apar asemenea "bombe pe roti" si la noi in tara.....insa cand ajung pe mana"mecanicilor experti"....car repara zilnic la Oltcit-uri......SI PUN CATE 3 GARNITURI DE CHHIULASA ..UNA PESTE ALTA.....e clar rezultatul, unde se va ajunge. Cat despre presiunea de la turbo.........cat de curand vor iesii bielele din bloc, >>>sa dea "buna dimineatza".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca n-ai inteles nimic, sau nu ai rabdarea necesara sa citesti ce s-a scris, masina a venit din DE cu 3 garnituri de chiulasa, noi am demontat si am constatat, dupa care am intrebat aici de ce s-au pus 3 si care ar fi solutia mai departe ... Decat un post acid gen "mecanici experticare repara zilnic la Oltcit-uri" mai bine ai deschide ochii si ai citi tot topicul in loc de ultimele 2 posturi.

Modificat de .:bamse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis bamse: ce-aveti fratilor de sariti asa? sunteti impotriva voastra ? Calm.

Eu am avut norocul si ocazia sa fiu dat o tura cu aceasta masina si pot spune ca e racheta ! Poate una din cele mai rapide masini de pe acest forum !

Va salut !

P.S Ca sa fie ON , masina si-a facut service-ul NUMAI la reprezentanta VW Craiova, care are multi mecanici cu experienta!

Modificat de ricuss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine zis bamse: ce-aveti fratilor de sariti asa? sunteti impotriva voastra ? Calm.

Eu am avut norocul si ocazia sa fiu dat o tura cu aceasta masina si pot spune ca e racheta ! Poate una din cele mai rapide masini de pe acest forum !

Va salut !

P.S Ca sa fie ON , masina si-a facut service-ul NUMAI la reprezentanta VW Craiova, care are multi mecanici cu experienta!

Superba masina ! asa ceva nu vezi decat in Germania si nici acolo pe toate strazile !

Ma bucur ca este pe maini bune, si are cine sa se ocupe de ea asa cum trebuie !

Apropo : ce legatura exista intre oltcit, mecanica de pe genunchi din fata blocului si aceasta masina?Categoric Niciuna

Asa cum zice si ricuss masina poate este unica in Romania si totodata una dintre cele mai rapide de pe forum !

Cu Respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!