Jump to content

purjare filtru motorina !?


DosarPenal
 Share

Postare recomandată

Vreau sa schimb si eu filtrul de motorina la masina din semnatura si as vrea sa stiu toate detaliile inainte sa ma apuc!este complicat?sau mai bine merg la service si gata !!!!!multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu - se desfac, cu o cheie tip torx, acele 6 surubele si se scoate capacul recipientului! O sa vezi in partea din fata o fanta care iti va permite sa introduci o surubelnita dreapta care sa te ajute sa scoti capacul!

Odata scos se da putin intr-o parte pentru a iti permite sa scoti filtrul din recipient! Eu am folosit un set de manusi chirurgicale pentru a nu mirosi a motorina toata ziua (trebuie sa iti introduci putin mana pentru a il scoate afara, recipientul si filtrul vor fi pline cu motorina)

Odata scos se introduce cel nou si se schimba garnitura circulara care ramane pe capacul recipientului!

Pentru o amorsare mai usoara si pentru a proteja pompa am avut la mine 250 ml de motorina pe care i-am introdus, dupa schimbarea filtrului, in recipient a.i. motorina a acoperit filtrul!

Se pune capacul inapoi, se aliniaza cele 6 gauri si se strang suruburile!

Inainte de pornirea motorului am pus/luat contactul de 3-4 ori! Nu este necesar sa se demonteze nimic in plus, fata de ce am scris mai sus!

SPOR!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect,acum ma duc sa-l cumpar si apoi ma apuc de treaba,doar acest filtru mi-a mai ramas de schimbat si trebuia schimbat mai demult!!!!!D@ny o bere virtuala de la mine,pentru toate detaliile care mi le-ai dat pana acum :beerchug:

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum l-am pus,am fost la reprezentanta si de acolo mi au dat un filtru cu seria 3C0 127 177,identic cu cel care erea pe masina,acum te intreb cand pui filtrul cel nou ,in mijloc este o gaura iar capacul are un tub de circa 3 cm lungime,cand pui si capacul tubuletul trebuie sa intre in gaura filtrului,si intrebarea este:trebuie sa intre putin fortat?adica nu intra usor !am fixat acolo si cand sa imping capacul pana jos nu sa inchis detot ,apoi am pus surubelele si cu ele am dus pana jos capacul,asa trebuie sa fie?

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai procedat corect! Asa s-a intamplat si la mine insa atunci cand am strans suruburile totul s-a aliniat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca odata multumesc mult! :beer: acum am toate filtrele schimbate!Se simte o usoara diferenta dupa ce am schimbat atat filtrul de motorina cat si cel de aer!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca neamtul spune sa schimbi filtrul la 30k fiti siguri ca poti sa-l schimbi si la 50k ca nu are nimic. Eu l-am schimbat la toate masinile la 30k si nu am gasit niciodata nimic in el si uneori am bagat motorina si de "vapor" si mergea de rupea (nu la B6). La fel si cu distributia spune la 150k? Noi de ce schimbam ca disperatii la 90, 120k? Ganditi-va ca a schimbat un prieten la B6 (luat de nou) la 90 k si avea curea Dayton Made in PRC. Deci nemtii au incredere in chinezarii (echipeaza de nou). Si noi nu mai stim ce Contitech sa punem sau.....altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu schimb filtru de aer si motorina din 30 in 30 k si nu se simte absolut nici o diferenta nici la consum si nici la demaraj probabil la tine a fost placebo pentru ca le-ai schimbat chiar tu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare proportie cred ca ai dreptate :lol: "ce e facut de mana ta e de doua ori mai bun si mai gustos",dar chiar simt un pic motorul mai vioi!

Modificat de Pararazi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

qqq

Termino bai nene cu aberatiile aste precum ca filtru tine si 50k ca nu stii ce vorbesti.

Nemtul spune acest lucru doar in cazul in care folosesti motorina lor din Germania nicidecum cea de aici din Romania.

In Romania nici macar service-ul de schimb al uleiului LONG LIFE nu este acceptat.

Un prieten de-al meu cu un Touareg 3.0TDI sa luat dupa unul ca tine si pe la aproape 50k a avut surpriza sa nu-i mai porneasca masina dimineata, aprinzanduse martorul motorului pe bord.

Ce crezi ca eroare avea pe VAG-COM ?

Lipsa presiune in rampa eroare ce provenea din cauza neschimbarii filtrului de motorina.

Cand i-am scos filtrul ce crezi ca am gasit in el UN FEL DE MARMELADA care eu cred ca este PARAFINA deoarece omul numai din peco punea.

I-am pus filtrul nou si a luat-o din prima.

Sters eroarea si dai la vale .

Acum sa invatat minte si nu mai merge mai mult de 15k cu un filtru.

Bafta,

Si nu faceti ca cel cu Touareg-ul ca asta patiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW spune ca se schimba filtrul de combustibil la 90.000 km, nu la 15 sau 30.000. Ce putin teoretic motorina noastra respecta standardele occidentale, practic... ma cam indoiesc. Nici prin cap nu-mi trece sa-l schimb la 90.000, dar nici la 10.000 km nu-l schimb. Nici macar aer in pneuri nu pun la 10.000 km.

Iar motivele pentru care lipseste "oficial" LongLife in Romania sunt chiar ridicole, alea adevarate sunt in stransa legatura cu profitul service-urilor de pe la noi

P.S. Eu l-am schimbat (filtrul de combustibil) la 30.000 si era impecabil, absolut curat, inclusiv motorina din paharul ala. Tot la 30 k am de gand sa-l schimb... cred

P.P.S. Nu se mai face purjarea

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu Valentin, romanii sunt cam storsi de bani de catre service-urile de la noi. La al meu Passat filtrul de motorina era schimbat in Germania la 90.000 km si uleiul la 30.000. In Romania schimb uleiul (longlife) la 15.000-20.000 si filtrul la 30.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Eu nu vorbesc in calitate de posesor de service, ci din experienta.

Oricum nu am service.

Acuma daca voi aveti asa mare incredere in carburantii si uleiurile pe care le cumparati din Romania e doar treaba voastra.

Apropo:

Stiti cat costa un bidon de 4 litri de Castrol longlife 507.00 in Germania ?

90 eur

In Romania nu este nici macar 200 de lei aceeasi cantititate.

Oare de ce la nemti se schimba uleiul la 30k si de ce costa aproape dublu ?

Oare nu credeti ca, calitatea uleiului de la ei e alta fata de cea de la noi .

O seara placuta.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exagerezi cu pretul din Germania si nimeni nu te-a acuzat pe tine de nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e tocmai relevant cat costa uleiul in Germania si cat costa in Romania. Preturile in tarile civilizate sunt mai mari cam la toate produsele, asta nu inseamna o calitate mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Puneti bai frate ce ulei vreti si ce motorina / benzina vreti.

Si schimbat filtrele la 90k ca asa spune constructorul.

Ce constructorul e fraier sa zica ca daca faci prostia asta si schimbi filtrul de carburant in RO la 15K nu va mai ia banii pe injectoare.

Trezitiva bai oameni buni ca suntem prea saraci ca sa aruncam banii pe injectoare cand luam o masina de noua.

Si nu ma refer la topicul cu injrctoare cu schimbare gratuita ca ala e facut dupa ce sau umplut PO RO de bani.

Spor la schimbat injectoare (si rampe de injectoare / si suupape de presiune de la rampa celor cu commomrail).

Astept sa gasesc pe cineva de la mine din oras care a luat ulei Castrol 507,00 Romanesc ca sa-l pot duce la laborator sa-i fac o analiza.si dupa aia mai vorbim.

O seara buana.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg cu cine si de ce te certi. Sper ca nu cu mine, ca nu-mi amintes sa fi spus ceva care sa te supere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sal!

Nu exagereaza deloc @dri@n cu pretul uleiului din Germania,azi am cumparat ulei Castrol profesional 5W30 cu norma 507 din Italia,pret 4L 84 oiro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania este chiar mai scump. Depinde de unde-l iei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!