Jump to content

purjare filtru motorina !?


DosarPenal
 Share

Postare recomandată

Bre, eu am auzit sau am cetit pe undeva ca se purjeaza filtrul de motorina la passat. Stie careva cum se face? da asa in amanunt ca pentru proshti. Si mai ales cat de des se face operatiunea asta, daca schimbam filtrul sa zicem la 20-25.000 Km se mai justifica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu acesta se amorseaza in momentul in care se inlocuieste si dupa aceea daca mai este nevoie sa faci ceva pe circuitul de alimentere e "problema", ia aer pe undeva, dar in masura in care dupa o stationare mai indelungata porneste bine acolo se mai umbla la urmatorul schimb al filtrului.

Bafta. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se schimba la 30k km si se recomanda purjarea la fiecare 10k km(sau 15k??). Oricum, ideea este ca nu intra aer in timpul operatiunii. Se poate aduna apa din combustibil (condens, etc.) in paharul decantor. Este bine sa se purjeze periodic. Adica sa-i dai drumul sa curga, prin orificiul prevazut pentru asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Bre, eu am auzit sau am cetit pe undeva ca se purjeaza filtrul de motorina la passat. Stie careva cum se face? da asa in amanunt ca pentru proshti. Si mai ales cat de des se face operatiunea asta, daca schimbam filtrul sa zicem la 20-25.000 Km se mai justifica?

salut! vezi ca sub filtru ( daca e original) se afla o floricica de plastic... desurubezi si purjezi .. adica curge ceva motorina sau apa din filtru, care se gaseste la fund, daca e apa... ) si cam asta e, strangi la loc si bye! dar cred ca o sa uiti de asta ca e f. greu sa umbli acolo... cat de des se face? pai cam niciodata la cat schimbam noi de des filtrele sau daca iei motorina de la tractoarele de pe camp... treaba ta... purjarea se face ca sa elimini apa .. acum vezi si tu ... depinde de gusturi :huh:

Modificat de pletero
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Dupa schimbarea filtrului mi s-a intamplat sa fie mai putin vioi motorul la inceput. Mecanicul a zis ca se aeriseste in scurt timp si isi revine. El l-a amorsat cu o pompa.

Credeti ca este o problema sau un comportament normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De preferat ca purjarea sa se faca dimineata ,inainte de a porni motorul, cind apa si impuritatile sint la fundul filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La filtrul de motorina, modelul anterior anului 2000 se face vreo purjare similara?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O purjare din cand in cand nu are ce dauneze si chiar se recomanda.Aer nu are cum sa traga si nici nu se va dezamorsa nimic.Oricum,multe passaturi au o pompa de amorsare in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

vad ca nimeni nu ti-a spus ca daca umbli la filtru de motorina si desurubezi acea bucata de plastic sa o strangi bine la loc ,in caz contrar te-ai facut cu aer in instalatie.parerea mea este sa vezi intai la cineva cum se face si apoi sa repeti singur procedeul,nu e complicat dar se umbla destul de anevoios acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am pina acum, 10000km cu acest filtru. L-am purjat de 2 ori, si a iesit ceva apa. Ma gindesc sa pun un filtru decantor pe furtunul de tur, inainte de filtru de motorina. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost. Atat timp cat filtru de motorina isi face cu brio treaba.

Parerea mea e sa schimbi statiile de motorina de unde alimentezi. Eu l-am purjat dupa 15k si nu a iesit pic de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o curiazitate voi cati km mergeti cu filtrele voastre, evident de la schimb la schimb. Mentionez ca eu nu am facut aceasta operatie nicio data considerand ca nu este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit un site in franceza cum se purjeaza filtrul de motorina... http://www.leon-concept.com/atelier/L1/purgefiltre/

Pentru traducere in engleza a intregii pagini folositi siteul .... http://babelfish.altavista.com/babelfish/ schimbind limba si introduceti linkul site-ului francez de mai sus. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am la filtru senzor de apa

Foarte interesant.....poate ne spui si la ce masina, ca la remorca (care e singurul vehicul trecut ca ai in posesie) nu cred ca este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Purjarea este necesara la masinile care folosesc bio-diesel.

Don't worry...be happy! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Baieti!!Daca schimbati filtrul de motorina la fiecare 10.000 km,nu mai este nevoie de purjare!Banuiesc ca este mai ieftin un filtru decat un injector!Degeaba purjati filtrul,ca apa din hartia filtranta nu o puteti scoate si o data imbibata aia cu apa,fortati multe elemente din circuitul de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca am incercat sa purjez filtrul de motorina si gaura era infundata (cred) am dessurubat de tot dopul acela din plastic si au intrat cateva bule de aer (am auzit), o sa mai porneasca masina sau trebuie cumva facuta o aerisire?

Mentionez ca nu am incercat sa-l pornesc fiindca mai am cateva piese demontate pt curatare dar o sa incerc astazi.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am remontat toate piesele demontate a pornit fara ezitare si am facut cca 20 km cu el fara nici o pb. Sper ca nu apar probleme mai incolo din cauza catorva bule de aer.

Se aeriseste circuitul cumva automat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu stiu cum e treaba cu purjatul, astept cand se mai incalzeste afara sa schimb filtrul de motorina (sa fiu sigur ca nu o sa fie probleme la pornire), dar am inteles ca daca intra apa in filtru, aceasta umfla hartia (elementul filtrant) si filtrul e compromis.......

P.S. dupa ce o sa schimb filtrul, pe cel vechi o sa-l sectionez sa vedem ce gasim in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa tai si eu un filtru de motorina cu un felx mare dar nu am reusit neavand menghina unde sa-l prind Tabla din care este facut e foarte groasa poate are si 4 mm ai grija sa nu te tai

Dupa 8000 de Km am schimbat si eu filtrul , motorina care a curs din el a fost super curata si fara apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu nu am facut niciodata treaba asta cu purjare (prima data cind aud) dar la schimburile de la 15 000 km eu le schimb pe toate,iar in filtru gasesc doar motorina curata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Baieti!!Daca schimbati filtrul de motorina la fiecare 10.000 km,nu mai este nevoie de purjare!Banuiesc ca este mai ieftin un filtru decat un injector!Degeaba purjati filtrul,ca apa din hartia filtranta nu o puteti scoate si o data imbibata aia cu apa,fortati multe elemente din circuitul de alimentare.

Aici sunt de acord cu tine .

Plus de asta la Passat-urile B6 nu stiu sa se poata face purjare !!

Eu am schimbat singur cartusul filtrant la 10000 Km si nu am vazut sa aibe vre-ul surub in carcasa ca sa se poata face purjare !!

Plus de asta la 100 ron cat e un filtru nu vad ce rost are sa mergi cu el 25-30000 Km .

Asta doar daca aveti bani de injectoare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Aici sunt de acord cu tine .

Plus de asta la Passat-urile B6 nu stiu sa se poata face purjare !!

Eu am schimbat singur cartusul filtrant la 10000 Km si nu am vazut sa aibe vre-ul surub in carcasa ca sa se poata face purjare !!

Plus de asta la 100 ron cat e un filtru nu vad ce rost are sa mergi cu el 25-30000 Km .

Asta doar daca aveti bani de injectoare .

Ai dreptate!

Nu exista nici un surub in carcasa unde este filtrul de motorina.

Eu am desfacut acea carcasa ( este prinsa in trei suruburi ), eram curios sa vad daca exista apa

Filtrul de motorina mai mult de 15.000 Km nu il tin.

Nu am gasit nici un strop de apa doar un fel de pilitura foarte fina pe fundul vasului.

Cred ca este indicat ca la un numar de km sa se faca aceasta curatare

Odata cu aceasta operatiune am schimbat si filtrul de motorina, iar amorsarea am facut-o in felul urmator: am pus contactul de cateva ori pana cand s-a umplut vasul de motorina, pus capacul dupa care am mai pus contactul de vreo doua ori.

Motorul a pornit imediat fara sa dea semne ca se opreste.

Numai bine!

Alin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!