Jump to content

soc golf2


hazuki
 Share

Postare recomandată

Ce piesa componenta din carburator activeaza socul? E vorba de vreun vacum? La mine socul se activeaza abia dupa vreo 2-3 minute, cand motorul se incalzeste un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hazuki-san, nu am mai auzit de tine de un an de zile. tot cu baba capricioasa ? :mellow:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din cate s-ar parea este un un bimetal termorezistent care actioneaza pe masura ce se incalzeste motorul.

Vezi si discutiile de aici si de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce carb ai, 2E2 sau 2E3? motor 1,1-1,3 sau 1,6-1,8? e pe 'baza de apa" , poate ca e de la mizerii se intepenesc timoneriile de acolo,dai cu WD40 initial peste parghii si bucsulite . verifici daca la rece clapeta este aproape inchisa si daca se deschide pe msaura ce motorul se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu exact ce carburator am, daca e 2E2 sau 2E3, cum imi pot da seama? Motorul e de 1,6. Nu cred sa fie ceva de la mizerie sau alte chestii de genul, ptr ca am fost la un mecanic si a spus ca e ceva de la carburator care nu declanseaza socul, dar nu mi-a spus exact despre ce ar fi vorba. Ceea ce stiu sigur apropo de asta e ca vacumul de la carburator care activeaza cea de-a doua camera nu functioneaza. Ar putea avea vreo treaba?

Cum pot verifica daca socul e pe apa? Din cate stiu e electronic.

Da mastabac, tot cu baba. Nu ma "pot" desparti de ea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carburatorul nu are calculator, insa azi dimineata am observat ce se intampla si care e problema reala. Clapeta de la carburator este foarte mobila deci nu poate fi vorba de mizerie sau alte chestii care ar face-o imobila. Arcul din bimetal isi face si el treaba foarte bine, numai ca la rece, clapeta este aproape inchisa iar cand o ajut sa se deschida (ii dau o inclinatie de aprox 45 de grade) turatia motorului creste usor si motorul merge rotund si cum trebuie. Insa daca nu o mai ajut, clapeta revine in pozitia initiala (aproape inchis). Din ce cauza nu se deschide mai mult clapeta avand in vedere ca totul e in regula (atat mobilitatea ei cat si bimetalul)? Am citit in alte posturi cum ca ar fi un reglaj pe doua pozitii al socului, de vara si de iarna. Ma gandesc ca al meu e fixat pe vara avand in vedere cat de putin se deschide clapeta. Unde este acest reglaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si totusi... nu stie nimeni unde se afla reglajul de soc vara-iarna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Ma poate ajuta cineva si pe mine cu mai multe informatii si poate astfel sa ajung la o solutie, ca o iau razna.

Am un G2, 1800cc, 95 CP, cod motor JH din 1988.

Care este socul electronic la acest motor?

M-am uitat in Manualul Haynes si nu scriwe nimic de asa ceva.

Ideea e ca dau f mult la automat dimineata cand e frig, am schimbat sonda de temperatura, (thermo time switch, parca asa se numeste) dar degeaba, face la fel. Cand este cald afara, porneste foarte bine, dar cand este frig porneste f greu si asta cu pedala la maxim, bolboroseste ceva timp si da rateuri.

Cand se incalzeste motorul merge perfect.

Probabil este de vina socul electronic sau vreo valva care injecteaza mai multa benzina cand este foarte frig. Nu stiu daca am vreun al 5-lea injector, dar cred ca modulul de comanda este Digifiz, deoarece seamana mult cu ce este trecut in manualul Haynes la Digifiz.

La prima cheie porneste imediat, dar motorul sta pornit maxim 7-10 sec.

Dupa care nu mai vrea sa porneasca decat dupa enspe incercari. In ultimele zile, am o seringa cu bennzina pregatita pe care o descarc direct in admisie. Dupa injectia asta cu pedala apasata la maxim, porneste mai repede, dar nu sta la ralanti. Ii pun inapoi furtunul de la admisie si mai dau de cateva ori la automat dupa care porneste si cam asta a fost.

Lucrul asta il fac de cel putin 2 ori pe zi, numai ca sa porneasca.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare am si eu o problema cu socul....la pornire se tureaza foarte tare cred ca ajunge la 4000 rotatii.Motorul e de 1.3 cu carburator Pierburg 2e2....ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca te pot ajuta cu ceva sfaturi utile !!!! evntual trimite adresa de mes si vb !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reglat socul. sunt 3 faze care trebuie reglate la 2E2 :

1. este gradul de inchidere al clapetei de soc la rece, adica sa astupe complet gura de aspiratie. asta se regleaza rasucind capsula termica.

2. este gradul de deschidere al clapetei principale al carburatorului (nu cea de soc) care defineste turatia motorului in momentul cand clapeta de soc e inchisa.

cand socul se inchide el deschide cativa milimetri clapeta principala printr-o parghie si o scarita care stabileste reazemul temporar al clapetei principale. Clapeta principala are si ea un surub de unde se regleaza gradul temporar de deschidere al ei, distinct fata de relanti. Pe masura ca motorul se incalzeste, clapeta de soc se deschide si trage parghia aia odata cu ea stabilind o treapta de scarita mai joasa ,in felul asta clapeta principala sta din ce in ce mai inchisa pana cand scarita s-a retras complet si atunci ea se reazama exclusiv pe surubul de relanti.

3. este un reglaj greu de depistat (mie mi-a laut cateva saptamani asta iarna) al timpului de retragere a clapetei de soc.

Adica .. motorul se poate incalzi suficnet cat sa nu mai aiba nevoie de clapeta de soc partial inchisa , dar ea sa ramana torusi pe undeva la jumatate sau la sfert inchisa tinand astfel motorul turat peste relanti in mod inutil.

pe scurt, porneam motorul dimineata dupa o noapte geroasa, clapeta inchisa total, foarte bine, motorul pornea instantaneu, statea la cca 2200 rpm ,plecam , mergeam 4-5 min si clapeta era la jumatate deschisa dar motorul era suficient de clad incat sa poata circula cu ea complet deschisa dar eu stateam cu ea la semafor turata inutil !

Solutia nu era cea de la #1 pentru ca daca ar fi rasucit capsula termica in sensul deschiderii ei, nu s-ar mai fi inchis peste noapte complet, logic.

Deci eu aveam nevoie sa reglez capsula pentru o clapeta inchisa la rece dar care sa se deschida repede,la 40-50-60 de grade nu la 90 de grade Celsius. ei bine reglajul asta... o sa il spun numai daca e cineva cu devarat interesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie reglat socul. sunt 3 faze care trebuie reglate la 2E2 :

1. este gradul de inchidere al clapetei de soc la rece, adica sa astupe complet gura de aspiratie. asta se regleaza rasucind capsula termica.

2. este gradul de deschidere al clapetei principale al carburatorului (nu cea de soc) care defineste turatia motorului in momentul cand clapeta de soc e inchisa.

cand socul se inchide el deschide cativa milimetri clapeta principala printr-o parghie si o scarita care stabileste reazemul temporar al clapetei principale. Clapeta principala are si ea un surub de unde se regleaza gradul temporar de deschidere al ei, distinct fata de relanti. Pe masura ca motorul se incalzeste, clapeta de soc se deschide si trage parghia aia odata cu ea stabilind o treapta de scarita mai joasa ,in felul asta clapeta principala sta din ce in ce mai inchisa pana cand scarita s-a retras complet si atunci ea se reazama exclusiv pe surubul de relanti.

3. este un reglaj greu de depistat (mie mi-a laut cateva saptamani asta iarna) al timpului de retragere a clapetei de soc.

Adica .. motorul se poate incalzi suficnet cat sa nu mai aiba nevoie de clapeta de soc partial inchisa , dar ea sa ramana torusi pe undeva la jumatate sau la sfert inchisa tinand astfel motorul turat peste relanti in mod inutil.

pe scurt, porneam motorul dimineata dupa o noapte geroasa, clapeta inchisa total, foarte bine, motorul pornea instantaneu, statea la cca 2200 rpm ,plecam , mergeam 4-5 min si clapeta era la jumatate deschisa dar motorul era suficient de clad incat sa poata circula cu ea complet deschisa dar eu stateam cu ea la semafor turata inutil !

Solutia nu era cea de la #1 pentru ca daca ar fi rasucit capsula termica in sensul deschiderii ei, nu s-ar mai fi inchis peste noapte complet, logic.

Deci eu aveam nevoie sa reglez capsula pentru o clapeta inchisa la rece dar care sa se deschida repede,la 40-50-60 de grade nu la 90 de grade Celsius. ei bine reglajul asta... o sa il spun numai daca e cineva cu devarat interesat.

Haide d-le stealth explica-ne si noua cum se regleaza socul ala :sbine: cred ca sant toti interesati, mai ales eu ca nu mai pot sa suport turatia aia mare :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal am si eu aceasi problema k jeu motoru e 1.8 gti injectie digifun , pornesc motoru si dupa cam vro 2-3 sec se tureaza la 4000 fix si acolo sta pana se incalzeste motoru si mai am inco o prob nush daca e dela soc in mers ramane la turatia la care acele rez io nush care e prob ma poate ajuta cineva ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!