Jump to content

Octavia I 1,6 benzina


kovacs
 Share

Postare recomandată

Ai incercat sa faci si o adaptare de valva EGR? Este explicat in aria de motoare pe benzina si multa bafta in rezolvarea problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • itintea

    9

  • catalin_911

    8

  • alin156

    6

  • Razvan_79

    5

Nu cred ca am EGR pe acest tip de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In urma unui test facut ieri, mi-a aparut o eroare,dupa spusele mecanicului: "amestec combustibil prea sarac" ,mentionez ca nu are oscilatii la relantiu si am folosit tot benzina de 95, mecanicul a recomandat sa schimb filtrul de benzina, sa mai fie si alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pornirea cum stai ? Si consumul cum este ?

Daca sonda detecteaza prea mult oxigen in gazul evacuat, inseamna ca motorul merge cu un amestec prea sarac [in combustibil] - prin urmare, este marita cantitatea de benzina. Daca, dimpotriva, este prea putin oxigen in evacuare, inseamna ca amestecul este prea bogat si ECU reduce cantitatea de benzina din admisie.

Si defectarea sondei poate duce la functionarea anormala a motorului. [tu zici ca nu ai fluctuatii la motor]

La fel si defectiunile de etansare adica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea s-a sters, m-a gandeam si eu la sonda lambda,dar tipul mi-a zis ca turatia la relantiu este constanta si daca era sonda trebuia sa oscileze,am comandat azi filtrul de benzina sa vad daca apare vreo schimbare.Legat de consum inca nu stiu prea bine ca o am doar de duminica, atunci am facut aprox. 300 km si arata pe computer un consum mediu de 6.5%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a revenit eroarea si am repetat diagnoza, la fel amestec combustibil sarac, dar de data aceasta am depistat cauza, un furtunas s-a miscat de la locul lui si sufla pe langa el lucru ce dadea erori la sonda lambda, bine ca a fost numai atat si nu sunt defecte sondele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Azi a fost o zi neagra pentru mine, am luat o groapa in plin cu dreapta fata si instantaneu mi s-a aprins senzorul de ASR, am desfacut discul sa vad daca s-a intrerupt firul si nu era taiat, am facut o diagnoza care mi-a dat dupa spusele tipului ca senzorul este defect, am amestec sarac in combustibil si senzorul de temperatura de racire defect, a sters erorile , am plecat dar dupa un timp s-a aprins ASR-ul din nou plus motorasul galben din bord plus ca la oprirea motorului au plecat ventilatoarele si au mers aprox. 20 min. Am scos termostatul sa vad daca nu este blocat pe deschis ca ,decand cu racirea timpului nu se mai incalzea apa si am constat ca am un termostat foarte complicat ce are temperatura de deschidere 105 grade,mentionez ca masina este adusa din Suedia, are senzor inclus in el, tubul in care intra are 2 prelungiri de plastic ce-l tin ce erau rupte, acum urmeaza sa gasesc la un magazin de piese acest termostat sa-l inlocuiesc. Acum, ce ziceti ca ,orice idee este binevenita, mai ales legat de ASR, amestecul sarac dat de diagnoza si ceva preturi la piese daca cineva s-a mai lovit de aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa iti spun ca daca ai aprins in bord ASR si motorasul galben e dus termostatul. Vezi daca dupa ce opresti motorul ventilatoarele merg pana se termina bateria...am patit eu dar ca sa le opresti scoti un releu si il pui la loc (se afla pe langa filtrul de aer, sub stergatoare). Acel bulb este incorporat in el iar daca incerci sa scoti sau l-ai scos e gata de el ca are 2 fire lipite....am discutat intr-un topic termostat electronic.

Povestea cu ASR si motorasul galben in stiu de la 3 persoane si cu mine 4 iar diagnosyicul a fost termostat dus.

Si masina mea este din suedia, dar vezi ca se poate da comanda de jumatate din acel corp, depinde de unde il cumperi ca pe mine m-au fraierit prima data si ziceau ca nu se poate numai pe intreg ai am dat cam 5 mil iar jumatate care cuprinde termostatul a fost cam 250 ron.Bafta si sa ne spui ce afost buba.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci este posibil sa ma semnalizeze ASR-ul si motorasul galben din cauza defectiunii termostatului? credeam ca nu-i nici o legatura intre ASR si termostat...sunt mai linistit ca deja ma vedeam in situatia sa schimb senzorul de ASR, am dat jos termostatul si nu l-am mai pus pana comand altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 4 persoane cu tot cu mine care au avut acelesi leduri in bord aprinse si era termostatul, plus ca e vorba de ventilatoare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos tot corpul cu termostat pe original e facut de BEHR isu eu am comandat doar jumate de corp care are senzorul, termostatul de la VERNET, azi am gasit cutia in beci. Eu am comandat odata pe original tot corpul si m-a tinut doar cateva luni (in jur de 500 roni parca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat pe original tot corpul ca am constat ca o conducta avea o fisura, cost aprox 400 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Este cineva care a reusit sa creasca turatia de relanti de la 700 rot/min,la 800-900 rot/ minut? In ultimele doua saptamani am umblat mai mult ca de obicei prin oras cu Octavia mea, la plecarea de pe loc cu motorul cald are tendinta de oprire ,s-i de cele mai multe ori, se s-i opreste ,devenind chiar enervanta .Mentionez ca turatia la relanti este de circa 700 rot/min,nu oscileaza relantiul la ea, nici la cald si nici la rece,daca calc aceleratia motorul se infige foarte bine.Am observat ca fenomenul ia amploare odata cu aprindera luminlor,cred ca o turatie mai mare de relanti circa 800-900rot/min ar putea rezolva problema.A incercat cineva acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...e frig afara, bate vantul rece :blah_:

1. Mai intai fa o scanare sa vezi daca apar erori...sa vezi de ce se opreste. 700 rot/min sunt suficiente pt un motor pe venzina.

2. Daca nu ai erori fa o curatare la clapeta de acceleratie.

Iar de reglat turatia la relanti...daca ai acceleratia cu cablu, adica cu sufa pana la clapeta nu cred ca se poate modifica(eu am incercat la mine si nu am reusit), daca ai acceleratia cu fir, electronica, atunci s-ar putea sa ai sanse.

O sa revin cu procedura de reglare relanti cu vag-com, ca o aveam notata pe undeva.

Dar incearca mai intai pct. 1 si 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am facut o diagnoza inainte si nu erau probleme .Am curatat clapeta de aceleratie,nu a fost murdara, sau prea putin murdara.Dupa pornire surpriza ,s-au aprins becurile dela ASR si becul de la motor(motorasul galben),dupa un rulaj prin oras si chiar in drum pt recalibrarea clapetei de aceleratie s-au stins singure.Sa readapta clapeta ,s-au sters eroarea, si e mai bine,nu mai da chiar asa in nas,dar relantiul e tot mic .Am sa verfic si switch de la pedala.

Modificat de tpv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • 3 months later...
bogdan_paduraru

salut. sunt nou pe forum . am achizitionat de curand o skoda octavia 1 1.6 sr

am fost la un service in iasi (autorizat vw) si pt

-distributie contech(garantie 80000 sau 3 ani)

-ulei+filtre+curatat clapeta acceleratie+antigel

-si o constatare generala + diagnoza

totul a iesit undeva la 14 mil cu tot cu manopera

ce ziceti? e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun pretul

Ce filtre au schimbat?

Sunt 4 filtre: aer motor, aer habitaclu (numit si de polen, trebuie sa fie cu carbon activ), ulei si carburant.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sa traiti.astazi este a 2 oara cand se intampla.am zis ca prima data a fost o greseala.

m-am trezit dimineata sa plec la serviciu,am pornit masina la sfert,am lasat-o cam 3 min si am plecat...toate bune si frumoase.mergea perfect.dupa aproximativ 10 km in mers cu acceleratie constanta a inceput sa moara motorul si sa trepideze ca si cum nu s-ar alimenta.la semafor am lasat la relantiu si a scazut pe la 600-700 si a urcat in jur de 1500 de vro 3 ori si s-a oprit motorul.am repotnit fara probleme si am plecat nu am mers 500-600 de metri si a inceput in mers sa dea in nas.am tras pe dreapta am facut iar o repornire ....iar a pornit perfect ...iar am plecat...dupa alti 5-600 de matri iar a inceput.am apasat si acc in blana si turatiile tot scadeau,am mai tinut-o accelerata si s-a accelerat si iar a scazut si tot asa.daca o lasam la relentiu scadea si crestea turometrul intre 600 si 1500 de 2-3 ori si iar se oprea.

nu face mereu prima data a facut acum o luna.

benzina OMV 95, 1.6,180k km,cod motor AEE

a mai patit cuneva ?ceva ideei?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

revin.de aseara a inceput sa faca iarasi.pe la 11 am plecat pe la finu sa merg cu iel la cumparaturi.de acasa pala la iel sunt cam 3 km si totul a mers perfect.

am zis ca si-a revenit.cand sa plec de la iel a inceput din nou.am desfacut capacul la delcou si era uscat.am curatat putina calamina care era pe piciorusele din

delcou, am pus la loc si tot asa face.am desfacut si filtrul de aer, m-am uitat si sub clapeta de acceleratie intradevar este negreala. am pornit motorul si dupa

10-15 secunde a inceput sa intrerupa iarasi si clapeta de acceleratie trepida.am incercat sa o tin putin deschisa dar tot s-a oprit.

nu ma poate ajuta nimeni?

benzina OMV 95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de dimineata am curatat cat de cat clapeta....nu am avut imbusi sa o desfac de tot si am sters cu carpa cat am putut pe acolo.am gasit fisurat furtunul de recuperare a gazelor pe care nu am avut cum sa il schimb ca a fost si duminica....urmeaza sa il schimb zilele astea....pe care l-am bandajat cu band-izolier,am facut readaptarea ca in paginile care m a trimis #andrei_221 si tot nimic.am mers asa si pe seara m am intalnit cu #Iulian .pana sa ajung la iel si a revenit.la test s au gasit 2 erori una de la sonda lambda si una de la clapeta.

acum nu mia face merge f bine......

multumesc de indrumari si ajutor

drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi a facut aceiasi draci....dar pana sa ajung cu ia la doctor.. si a revenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!