Jump to content

Octavia I 1,6 benzina


kovacs
 Share

Postare recomandată

si eu am tot acest motor si se tureaza putin peste 1000 si incepe sa huruie. S-a curatat clapeta de acceleratie la interval de 5 zile si n-am observat nici o ameliorare. Am incercat si Efix de 95 si 98de la MOL si la benzina de 98 face si mai urat. La fel, nici o eroare pe VAG COM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • itintea

    9

  • catalin_911

    8

  • alin156

    6

  • Razvan_79

    5

Verifica modulele de aprindere ! si apoi bijiile/fisele sa nu fie intrerupte.... eventual schimba cu cineva...

daca sunt ok ... schimba sonda Lambda !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la revizie si cu toate rateurile date nu a aparut nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica modulele de aprindere ! si apoi bijiile/fisele sa nu fie intrerupte.... eventual schimba cu cineva...

daca sunt ok ... schimba sonda Lambda !!!

am fost in service-urile Skoda din Buc (2 din ele) si nu au gasit nici o eroare. masina e noua (9000 km acum) si face asa de la inceput :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am o octavia de 1.6 din 2007 care de la inceput era exact asa.Ralantiul oscilant si motor trepidant. Problema e ca la un moment dat (masina are 45000 km acum) s-a aprins si becul de la noxe. Am fost la service, fiind in garantie a fost pusa pe tester si a aparut "misfire cylindre 3 si 1" si o eroare de la a doua sonda lambda ceva gen " afterburner failure" (aici nu sunt sigur ca exact asa e insa ideea asta e...). Mi s-a zis ca bujiile sunt bune si ca eroarea aia de la lambda nu are nici o importanta ca de fapt problema e benzina. Au fost sterse erorile, becul s-a stins, motorul a mers tot prost. La pornirea de dimineata a doua zi iar s-a aprins. M-am mai dus o data sa imi rezolve pe garantie si tot ma iau cu benzina...Acum nu stiu ce sa mai fac :huh:. Aveti o idee?

(( Service-ul e Open Service Iasi...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fir-ar sa fie, cu prima ocazie cu care vad in trafic un 1,6i il opresc si il rog sa ma lase sa stau in stanga 1 minut cu motorul pornit; atunci o sa stiu daca este sau nu o chestie generala. Sper sa nu dau de vreunul sa ma pocneasca sau sa ma creada scapat de la nebuni.

Stai linistit si pe mine toata lumea ma credea nebun cand le spuneam ca simt un tremurat la relantiu.Dupa 7 luni de cand am luat masina m-am obisnuit.Probleme cu sonda lambda nu am desi periodic mi se aprinde beculetul de check engine dar la fel cum se aprinde se si stinge.Masina mea are deja 162000 km dar mege perfect.

Folosesc doar benzina OMV 95 si nimic alceva.Cumnatul meu a alimentat de vreo 2 ori de la Petrom desi imi spusese ca alimentase de la OMV, dar mi-am dat seama de cum am pornit motorul ca nu era aceasi benzina, sfatul meu ii sa folositi aceasi benzina cu care ati obisnuit masina, pe cat posibil sa nu o schimbati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:unsure: Salutare la toata lumea!

Am un o1 1.6/102CP din 06/07 (luata noua). am 15k (o rulez pe un singur traseu: casa - serv - casa) si nu am nici o problema cu ea. bag petrom 99+ (i-mi consuma 9l indicate in bord dupa un traseu de 3.5 km). singura chestie care ma deranjeaza - scoate din toba multa apa (la incalzire dimineata). ramane o pata parca s-a varsat un pet de apa.

:icon_thumright: oare e in regula asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal. Acest fenomen este datorat eliminarii condensului care se formeaza la evacuarea gazelor fierbinti in contact cu esapamentul rece.

Toate masinile fac asa fie ele alimentate cu benzina sau diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se simtea o oscilatie la relantiu!!! Am reusit sa o reduc simtitor dupa ce am folosit aditiv de benzina de la metabond! Motorul merge mai rotund si raspunde mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie(efectele se simt insa dupa vreo 2 rezervoare aditivate arse)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt cativa proprietari de 1.6 benzina cu probleme de relanti oscilant...in final e intr-adevar o problema?s-a descoperit ceva defect? ce spun cei de la service-uri?

sau benzina e de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
sunt cativa proprietari de 1.6 benzina cu probleme de relanti oscilant...in final e intr-adevar o problema?s-a descoperit ceva defect? ce spun cei de la service-uri?

sau benzina e de vina?

curata clapeta cceleratie, apoi din vagcom reconfigurata, de cateva ori, daca nu merge, atunci trebuie schimbata e vreo 10 mil noua, si la skoda merge la schimb cu piesa veche daca nu tzii la ea, si itzi aduce mai eftin.. pe al vreo 6-700 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca eu tre sa curas si sa recalibrez odata pe saptamana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca eu tre sa curas si sa recalibrez odata pe saptamana.

nu trebuie sa cureti in fiecare saptamana, daca ajungi acolo, atunci trebuie sa schimbi clapeta :D ... daca ai filtru sport ceva eftin, atunci nu te mira ca se umple .... prin majoritatea filtrelor sport, si la celel cu 3-4 mil, trece praful in cantitati mari.. se amesteca cu gazele carter ce ies din motor, si intra in admisie, si uita jegul acela negru depe marginea clapetei de acceleratie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa cureti in fiecare saptamana, daca ajungi acolo, atunci trebuie sa schimbi clapeta :) ... daca ai filtru sport ceva eftin, atunci nu te mira ca se umple .... prin majoritatea filtrelor sport, si la celel cu 3-4 mil, trece praful in cantitati mari.. se amesteca cu gazele carter ce ies din motor, si intra in admisie, si uita jegul acela negru depe marginea clapetei de acceleratie :)

Am filtru normal pe masina, nu e sport, in schimb pe aici vara chiar este praf.

Am ramas surprins sa vad cata mizerie era pe clapeta cand am curatat o (pe la 30k km a fost curatata)

Modificat de zafycom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am filtru normal pe masina, nu e sport, in schimb pe aici vara chiar este praf.

Am ramas surprins sa vad cata mizerie era pe clapeta cand am curatat o (pe la 30k km a fost curatata)

na vezi, acuma mai oscileaza??? ... bafta si pt ceilalti la curatare.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

na vezi, acuma mai oscileaza??? ... bafta si pt ceilalti la curatare.. :(

Dupa ce am curatat cei drept nu a mai facut foarte tare. La mine era problema de la un furtun de la evaporator, avea o fisura.

Dupa ce am schimbat si furtunul pot spune ca am scapat de problema , asta s eintampla pe la aproximativ 30k km.

Problema e ca acum se aprinde si martorul si ma si valseaza. Noroc ca m-am obijnuit cu ideia si am lasat-o moarta cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Am si eu o octavia 1 si face ca dracu la relanti! Cu vagcomul a dat o eroare 17549 parca( nu lucreaza cilindrul 3) . Iam pus bujii noi , alea erau obosite rau , dar tot cam asa face . In plus aveam si ceck enginul aprins! Se mai aprinde si ala cu semnul exclamarii dar la drum cu gauri de obicei( am obs ca se aprinde daca iau vreo borta) . E normal?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel79...verifica fise bujii, si bobina sau bobine daca ai pe fiecare fisa

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o bobina, de obicei se strica modulul... mai ales daca splei motorul, crapa foarte usor... si eu am patzito!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am curatat cei drept nu a mai facut foarte tare. La mine era problema de la un furtun de la evaporator, avea o fisura.

Dupa ce am schimbat si furtunul pot spune ca am scapat de problema , asta s eintampla pe la aproximativ 30k km.

Problema e ca acum se aprinde si martorul si ma si valseaza. Noroc ca m-am obijnuit cu ideia si am lasat-o moarta cu asta.

Ai facut treaba buna prin curatarea clapetei, dar dupa cum am observat in semnatura detii un vag-com.Daca ai martorul aprins ai si erori stocate in ecu, fa o scanare si ne arata si noua ce coduri de eroare ai sa vedem ce putem face, nu are voie sa mearga oscilant in relanti si nici Check Engine sa te atentioneze.Probabil prin curatarea clapetei nu ai eliminat toate problemele.La consum este vreo modificare?

@ionel79 e f important pentru a diagnostica sa ne dai mai multe date despre motor, ce typ de motor este,cati km are, sa ne dai cu ,,sigur``daca poti, ce cod de eroare ai pt ca aici nu merge cu parca, o cifra, un punct schimba datele.

Pana atunci incearca sa verifici tot ce este aer la motor, admisie,vacumuri, (sa nu fie fisuri la furtune in circuitul de admisie si vacum)Daca este ceva electric trebuie sa fie stocat un DTC in ECU

Astea inainte de a te pune sa bagi bani in, ,,o fi asta , o fi aia... ``si ne mai auzim smile.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relanti oscilant si la mine,mai ales in unele dimineti reci motorul incepea sa vibreze in primele minute,am vrut sa curat clapeta de acceleratie dar mi-a fost lene ... weekendul asta am facut o plimbare la curtea de arges si pe autostrada am mers la vit max adica 210....atata poate masina asta,am mers intentionat in ideea sa se mai curete motorul....

acum observ ca relantiul nu mai oscileaza aproape deloc,si motorul e ceva mai silentios,no placebo

dupa ce curat clapeta de acc pariez ca nu o sa mai oscileze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare lume...

Ce parere aveti? Dupa o curatare defectuoasa, am ramas cu clapeta de acceleratie ciobita, zgariata putin pe margine...Am vreo sansa sa gasesc doar clapeta in sine, partea aia metalica din interior...nu tot ansamblul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu cred / dar cum ai reusit sa o deteriorezi ?

ai curatat-o cu ceva metalic cumva?

eu daca ma chinui si nu pot sa o "ranesc" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie intotdeauna mi-a oscilat relantiul,am curatat clapeta de acc,am pus tot felul de solutii in rezervor ...nimic....

dupa un drumul in Bulgaria de cca 800km mers un pic mai tare nu mai oscileaza.....si inainte ieseam mereu din oras dar nu apucam sa merg asa constant

benzina OMW Carrera 95 allways

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred / dar cum ai reusit sa o deteriorezi ?

ai curatat-o cu ceva metalic cumva?

eu daca ma chinui si nu pot sa o "ranesc" :)

Am fost la mecanic si mi-a demontat clapeta si a curatat-o...Dar mia zis ca e zgariat corpul clapetei de acceleratie(nu cum am scris mai sus), a zis ca e posibil de la o curatare cu vreo surubelnita sau poate de la ceva praf in exces.

rela

Dupa curatare nu am scapat de aceste variatii de relanti, in 50% din timp, mai ales dupa ce folosesc A/C(timp in care merge OK) si il opresc relanti-ul meu variaza pe la 1250 si daca se linisteste sta pe undeva la 900-1000 ture. In unele cazuri sta cum trebuie pe la 800 ture.

Mecanicul a zis ca trebuie schimbata clapeta...nu scap altfel de probleme.

Am uitat sa mentionez faptul ca daca dau reset pe modulul engine si adaptez clapeta merge bine vreo jumatate de ora...am vrut sa maresc si valoare relanti-ului de la 800 cate e setat la 900 dar nu am codul de motor si nu pot face modificari.

Singura eroare la scanare e senzorul de presiune de la servo...saptamana asta il schimb...dar nu cred ca o sa rezolv ceva.

Voi ce parere aveti?

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!