Jump to content

Probleme la trecerea prin balti


sorin78
 Share

Postare recomandată

Aia e o mufa scoasa de la sonda Lambda OEM. Cred ca sonda e schimbata si nu a mai folosit mufa originala.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic, dar nu pare a fi o mufa. Acela este suportul ei.

Am scos-o din clema care o tine si are o suprafata lucioasa, nici un contact. De aceea am presupus ca e un senzor de temperatura....

Daca vreti, mai fac o poza...

 

 

Ce este sonda OEm ?

Unde se afla acum aceasta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OEM inseamna Original Equipment Manufacturer. 
mai fa o poza sau mai multe din alte pozitii sa vedem ce e acolo/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noua imagine...

post-123379-0-10980800-1373883458_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala este locul unde se prinde mufa de la sonda lambda. După cum se vede în poză sonda lambda nici nu mai este conectată cu mufă, probabil nu s-a potrivit. Iar ce se vede la mufă cred că cine a schimbat sonda lambda nu a vrut să taie mufa şi a pus protecţia aia ca să nu intre apă în ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate capacul si vezi cate fire sunt acolo si ce culori au.

Eu banuiesc ca e de la altceva. Cate ventilatoare ai pe radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un singur ventilator. Sunt vreo 6 fire. Nu pot studia acum problema. Trebuie  sa astept sfarsitul saptamanii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai uitat o data la senzor. Are 6 fire, 2 mai groase, restul subtiri.

 

Forma acestui conector/senzor este diferita de cea a conectorului pentru ventilator, care este mult mai mare. In plus, cablul pentru ventilator trece departe de motor, in timp ce obiectul neidentificat se afla langa acesta.

 

 

In ceea ce priiveste subiectul topicului, cred ca am gasit cauza "balbaielii" motorului la trecerea prin balti, la fel si cauza celor 2 contacte oxidate de la bobina: se pare ca este crapat corpul bobinei. Am scos pe rand cate o fisa si bobina dadea scanteie spre partea metalica, prin plastic.

Modificat de one25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te asteptam cu detalii sa lamurim problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut fotografii... ce alte detalii as putea sa mai dau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culorile firelor. Poze cu firele.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul tău are sonda lambda de dinainte de catalizator cu 6 fire. Alea două mai groase sunt de la circuitul de încălzire.

q.e.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, acum imi este foarte clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am citit aici si dupa ce am observat ca am stropi multi pe capota (fata dinspre motor) mi-am dat seama ca nu am nici un fel de scut la masina. M-am gandit ca ar fi bun sa am scut si cum n-am gasit nici un tinichigiu bun mi-am cumparat unu'... cam asa http://www.scutmotor.co/scut-motor-volkswagen-polo-1995-2001

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu am aceeasi problema, la VW Polo 6n 999 cmc, motor AER. La fiecare balta mai mare, motorul se opreste imediat. De asemenea, cand ploua foarte tare sau cand este umezeala excesiva in aer, motorul porneste mai greu, dupa 5-6 chei, dupa care, in timpul mersului, da sa moara. Am vorbit la telefon cu un mecanic, care mi-a spus ca in 99,9% din cazuri, problema e bobina de inductie, care are o fisura. Aseara am facut proba si intr-adevar asa este. Probati si voi, inainte sa cheltuiti o gramada de bani la mecanic. Aveti nevoie de o sticla cu pulverizator, cum sunt cele de curatat geamurile, in care sa puneti apa curata. Eu asa am facut. Am pornit motorul dupa care am pulverizat stropi foarte fini de apa pe corpul bobinei de inductie. Dupa 6-7 secunde, am vazut un "licurici" pe capacul bobinei, dupa care motorul a inceput sa dea rateuri si a murit. Acum m-am convins ca e bobina de vina si trebuie sa cumpar alta. Preturile sunt intre 100-600 ron, in functie de producator. Succes!

Modificat de Trapa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bobina si nu mai am probleme.

Am luat una no-name, nu imi amintesc costul, in jur de 25 euro, de pe ebay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bobina are capacul fisurat, nu cred ca e cazul sa inlocuiesti bobina cu totul, ci doar capacul. Am vazut ca se vand si separat. O bobina cu totul e in jur de 400 ron (Bosch), in timp ce doar capacul (no name) e max. 100 ron. Eu o sa incerc sa schimb doar capacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema  :D  Am inlocuit bobina cu totul. Am cumparat o bobina Magneti Marelli la un pret relativ bun (176 ron).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am început sa experimentez și eu ce scria sorin78 prin 2008... dau sa pornesc și mi se resetează ceasul, plus că o ia acul de la turometru în jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut , am un polo 6n din 1995 1.3 benzina ...am mers ieri cu masina si am luat cateva balti nu am intrat cu viteza in ele dar totusi erau cam de 10 cm asa ..am parcat masina si azi cand sa o pornesc nimic ...am verificat delcoul si nu are pic de apa ...insa fisa care intra in el de la bobina de inductie am pus-o la masa si nu da scanteie la automat decat atunci cand ma opresc . Vreo parere careva de la ce ar putea sa fie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut, am un Polo Classic 6KV2 din 1998 (1.6 Benzina, motor AEE) si patesc acelasi lucru - trec prin balta si la scurt timp motorul se opreste - dar doar daca scad sub 2000 de ture. Dupa 1-2 ore porneste la prima cheie - dar la fel, la turatii mici da rateuri si risca chiar sa se opreasca (a 2-a zi in schimb nu mai are nimic).

In afara de bobina si delcou, mai exista si altceva care sa poata da simptomele astea? Inteleg ca exista si-un senzor de volant? Vreo idee de cum sa-l localizez mai exact?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!