Jump to content

Probleme la trecerea prin balti


sorin78
 Share

Postare recomandată

Va salut am si eu o problema cu un Polo Classic din 99 motor 1,6 de 100CP cred ca e a doua oara cind face , azi am luat o mare balta si am mai facut 150m si s-a oprit motorul normal chiar in intersectie.Dupa 20 min a pornit singura deci unde doamne iarta-ma poate sa intre apa si sa faca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curent in masina cand ti se opreste ? ti se aprind becurile pe bord sau orice alt bec ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curent in masina cand ti se opreste ? ti se aprind becurile pe bord sau orice alt bec ?

Da are curent pot da la automat dar nu porneste si dupa ce porneste da rateuri ca si cum ar avea apa in delcou dar delcoul e uscat o avea vreun senzor pe dedesupt cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fi sarit apa asa de tare si sa ude la bujii?!..... desi cam greu sa urce apa pana acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce poate fi, singurul sfat pe care pot sa ti-l dau e sa verifici bornele de pe baterie daca is stranse bine, fisele de bujii sa nu fie crapate sa scape scantei si daca e fixat tot ce sa-r putea misca la zguduituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce poate fi, singurul sfat pe care pot sa ti-l dau e sa verifici bornele de pe baterie daca is stranse bine, fisele de bujii sa nu fie crapate sa scape scantei si daca e fixat tot ce sa-r putea misca la zguduituri.

Nu stiu ce sa zic primul lucru am tras de borne care erau fixe fisele erau uscate singura chestie sa nu fi intrat apa pe linga mufa de la calculator ca tocmai plouase.La fel am patit si cind am spalat motorul si am luat frumusel toate mufele la suflat dar tot am lasat-o la soare si dupa aia a pornit.Nu stiu ce sa zic oricum va multumesc eu credeam ca are vre-un senzor mai expus ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin dupa ceva timp cu aceasta problema care a revenit maine ma duc la service sa vedem ce si cum. Dupa ce am inteles eu de la mecanici ar avea un senzor pe dedesupt care daca se uda taie alimentarea cu benzina ca mie asta am observat ca mi se intimpla imi taie alimentarea de la pompa de benzina si inca ceva dupa aceste opriri la fiecare pornire se reseteaza ceasul din bord si turometrul la prima accelerare tinde sa o ia in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu probleme cu pornirea pe ploaie, si la fel mi se oprea motorul daca intram prin balta, dupa 30 min de lasat masina pe dreapta, pornea frumos. Problema a fost modulul de pornire + bobina de inductie, cost 220+140 lei, problema s-a discutat pe larg >>aici<< pe forum.

Chiar daca nu rezolva problemele tale, poate iti da niste idei. Succes.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am avut si eu probleme cu pornirea pe ploaie, si la fel mi se oprea motorul daca intram prin balta, dupa 30 min de lasat masina pe dreapta, pornea frumos. Problema a fost modulul de pornire + bobina de inductie, cost 220+140 lei, problema s-a discutat pe larg >>aici<< pe forum.

Chiar daca nu rezolva problemele tale, poate iti da niste idei. Succes.

Am si eu o problema cu un caddy 1.6 75cp(tot polo e nu?), motor aee. Din pacate nu pot sa fac un post nou, asa ca o sa scriu in acesta.

Ideea e urmatoarea:am mers cu ea , am parcat-o si cand am vrut sa plec nimic, moarta nu invarte electromotorul nici un clik macar, nimic. Se aude doar pompa de benzina.

Am scos electromotorul si probat separat e ok.

Bobina e ok ,primeste curent si da scanteie, am probat-o.

Ce sa fie butucul de la contact? Are un releu ceva pana in electromotor?

Uneori cand o porneam, trebuia sa tin mai mult cheia apasat pe pozitia de pornire motor, pana invartea electromotorul.

Please help,ideei ceva...multumesc!

Modificat de caddy-power
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu iti fie rupt scutul de jos si sa iti ude catalizatorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un caddy 1.6 75cp(tot polo e nu?), motor aee. Din pacate nu pot sa fac un post nou, asa ca o sa scriu in acesta.

Ideea e urmatoarea:am mers cu ea , am parcat-o si cand am vrut sa plec nimic, moarta nu invarte electromotorul nici un clik macar, nimic. Se aude doar pompa de benzina.

Am scos electromotorul si probat separat e ok.

Bobina e ok ,primeste curent si da scanteie, am probat-o.

Ce sa fie butucul de la contact? Are un releu ceva pana in electromotor?

Uneori cand o porneam, trebuia sa tin mai mult cheia apasat pe pozitia de pornire motor, pana invartea electromotorul.

Please help,ideei ceva...multumesc!

Gata am rezolvat-o,era partea electica de la contact,schimbat si porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Fratilor, nu va inteleg, spuneti problema pe care o aveti, ziceti ca maine mergeti la service, poate ca rezolvati problema, sau poate ca nu, de ce nu scrieti si deznodamantul frate! Am si eu aceeasi problema ca si sorin78, da... de, cine stie ce o fi rezolvat sorinel din 2008 pana acum! Care mai e rostul daca scrieti doar problema si nu scrieti si rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de citire de pe volant. Cel mai posibil are cablajul fisurat si cand intra apa nu mai transmite impuls spre ECM, deci motorul se opreste. Am avut problema asta la un BMW si rezolvarea a fost schimbarea senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

aceeasi problema ca si Sorin78 si Ilietu, ceva rezolvari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-a spus mai sus verifica fisele dar si bobina de inductie. Si eu am avut probleme la trecerea prin balti dar nu mi s-a oprit motorul niciodata doar dadea sa se inece. Cand am schimbat bobina originala avea niste fisuri ca puteai baga un ac in ea; daca apa sau doar niste vapori de apa intra in bobina prin aceste fisuri iti dai seama ce se poate intampla.

Modificat de radu is
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare sa fie nici din fise si nici din bobina,scantei da in fise,eu am schimbat bujiile si capacul de la delcou dar nu a ajutat, se pare ca nu ii mai da benzina deci ar fi un senzor ceva,mai vedem la urmatoarea ploaie poate rezolv intr-un fel,daca aflu postez si aici!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Nu stiu unde ajunge apa, asa ceva pateam si eu. Cum dadeam de o balta mai mare murea motorul. Rezolvarea este ca mi-am facut scut. De atunci nu mai am probleme. Cu un mecanic sau tinichigiu bun se poate face dintr-o foaie de tabla. Si credeti-ma am patit-o de multe ori. Faza era ca daca era motorul cald, o puteam porni, dar daca plecam de acasa si nu apuca sa se incalzeasca motorul... nu mai aveam sanse sa-l pornesc o ora chiar doua. Deci solutia este scut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un polo classic,si la fel patesc cand trec prin balti,nu cred ca e bobina deoarece e sus si cam greu sa ajunga apa pana la ea,ori ajunge apa la computer ori la vreun senzor,vad ca muti cu polo patesc la fel,se opreste masina si porneste dupa vreo 30 min,am patit sa porneasca a doua zi deci mai usor prin balti dupa cum a spus queen ,solutia e scutul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti o fisura in bobina de inductie, cand dai ptin balta sare apa pe esapamentul incis si face un abur gros care umple tot spatiu de la motor si prin fisura din bobina se pierd scanteile. treaba cu scutul nu e sigura 100% pentru ca tot s epoate sa se produca aburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma pricep prea mult la treburile astea, doar am urmat sfatulaltuia care are masina le fel ca a mea. Si la mine s-a rezolvat 100%. Dar nu e exclus sa fie si cum a zis stealth. Numai ca nu stiu unde sa caut. Se vede fisura? Asta daca dau de bobina :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul e simplu, noaptea pe racoare,cu motorul pornit, deschizi capota si te uiti dupa "licurici" in zona capacului de delco si a bobinei, eventual sufli abur cu gura sau spreiezi apa cu o chestie de-aia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se mai incalzeasca afara si chiar o sa caut licuricii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

La a mea am observat un senzor care este indreptat catre galeria de evacuare. Dupa aspect, pare un senzor infarosu, de temperatura. Stiti cumva ce este si ce rol are?

Si eu am uneori probleme cand trec prin balti. Am, de asemenea, 2 contacte de la fisele pentru bujii oxidate, in timp ce celelalte 2 sunt complet curate.

Daca bobina are fisuri, nu se poate aceri cu un lac, ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai că nu este navă cosmică să aibă senzori în infraroşu. Presupun că ai văzut sonda lambda, dar pune o poză ca să nu vorbim prostii.

Despre bobină, dacă te lasă în drum poţi folosi lac, picătura, superglue sau altceva provizoriu  până ajungi la service, dar soluţia definitivă este altă bobină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta este senzorul.

post-123379-0-22761700-1373877812_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!