Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Deci ai map si senzor temperatura, astea le-ai testat?Si eu am 1.6 si maf dar pana la urma maf e un map+senzor de aer(aproximativ).Si mie mi se pare ca intreaga masina devine la cald tot mai grea si parca motorul nu mai trage.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nitrogen - problemele de genul acesta se rezolva prin eliminare, prin inlocuirea componentelor suspecte cu altele. Din pacate pe diagnoza nu apar toate defectele (nici macar cele de ordin electronic). Un caz nefericit in cazul tau ar putea fi calculatorul de motor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-tremist ai tu niste componente sa inlocuiesc si eu de proba pana rezolv?Inclusiv un ecu potrivit pentru masina mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Sunt nou pe aici deci nu ma luati tare...am si eu cateva probleme...nu stiu daca toate se incadreaza aici dar cel putin una sigur.

1. Am un golf IV 1,4 16valve 75 cai din 2000, intreabarea mea este in mod normal cam ce viteza ar trebui sa prinda(vit maxima) eu pe autostrada cu piciorul in blana mers intins mai bine de 5 km nu mi-a sarit de 150km...atat se duc ele sau am ceva probleme cu ea?

2. Cat costa o scanare cu vag com. si unde o pot face, in Pitesti daca stie cineva.

3. La bord mi-se aprind 2beculete unu este de la airbag, care nu cred ca o mai pot repara...inainte sa o iau a avut un mic accident pe stanga si are airbagul de la sofer sarit si centura era blocata(impuscata) si am schimbat-o cu una mai veche care nu mai avea cleme ptr firul acela, si al doilea este de la frane...cand am schimbat o roata am vazut ca firul sau chiar senzorul era scos din mecansismul de franare, intrebarea mea este....cat de mult cauzeaza daca nu remediez problemele astea 2?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer a mea aceeasi model ca a ta cand am aduso din germania pe autostrada i-am dat 180km\h 5500 ture blana motoru deci la a ta e alta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer a mea aceeasi model ca a ta cand am aduso din germania pe autostrada i-am dat 180km\h 5500 ture blana motoru deci la a ta e alta cauza.

mda...mai mult ca sigur...ca nu mi-a sarit de 4200 de turatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X-tremist ai tu niste componente sa inlocuiesc si eu de proba pana rezolv?Inclusiv un ecu potrivit pentru masina mea?

Din pacate nu pot sa te ajut... Masina mea e diesel dupa cum se vede.

Te-ar putea servi un coleg binevoitor care are aceeasi motorizare cu a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca fiecare am avea o masina la dispozitie sa schimbam piesele nu am mai avea nevoie de mecanici, serviceuri sau forumuri.Iar treaba cu ecu mi se pare destul de deplasata.

Ma gandeam sa gandesti un pic cand dai sfaturi.

In privinta vitezelor atinse va puteti astepta la un 5-10 km peste viteza mentionata in talon, totusi, trebuie luat in calcul si faptul ca turometrul indica un pic diferit de realitate.

Cei ce au atins viteze de peste 180 km pe ora, indiferent de masina, cu siguranta erau in alta tara unde sunt legale aceste viteze.

Scuze de offtopic.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca n-ai pic de experienta in domeniul reparatiilor auto... Da, se adopta si astfel de solutii "deplasate" (gen inlocuire calculator de motor cu altul similar) cand diagnoza si alte masuratori nu te ajuta.

Daca esti profan si ai invatat si tu ceva de curand despre masini, te-as sfatui macar sa te abtii de la comentarii de genul "ma asteptam sa gandesti cand dai sfaturi".

Afla ca mai sunt si persoane pe acest forum care sunt in stare sa-si repare singure masinile si sa dea si niste sfaturi obiective. Daca ai fi facut parte din ele, nu ai mai intreba si nu te-ai mai baga in seama aiurea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nitrogen orice este posibil dar este improbabil sa ai pb la ecu.Pana la ecu sunt o groaza de componente de testat.

Si faptul ca sufla toba poate sa genereze un amestec care sa afecteze performantele masinii.Trebuie sa remediezi problemele vizibile si cele indicate in urma diagnozei si apoi sa mergi pas cu pas mai departe.

Ianky ti-am raspuns pe pm.

Baghy la ce filtru de aer aveai si cu filtrul de benzina din 2007 e chiar ok. Poate mai castigi 5 km/h in plus acum :Driver:

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare tuturor,

Sunt posesorului uni golf 4, ALH de 90 CP din 2001. In urma cu 2 luni am observat ca nu imi mai trage masina asa ca am plecat la mecanic cu speranta sa-mi rezolve problema. La o prima verificare cu VAG COM-ul raspunsul ferm al acestuia a fost: debitmetru defect. In consecinta am schimbat debitmetrul+filtrul de aer(debitmetru Bosch original, filtrul de aer Bosch), cost total 370 lei cu tot cu manopera.

Toate bune si frumoase dar masina tot nu trage, mai precis la accelerari bruste motorul urca greu in turatie. La scanarea cu VAG Com-ul nu-mi apar erori (operatiune efectuata de aproape toti mecanicii din Oradea).

De mentionat ca am facut schimbul de ulei de aprox. 2-3 saptamani, motorul prezinta ceva scurgeri de ulei pe la valva EGR si pompa de vaccum.

Va rog ffffff frumos daca ati putea sa-mi spuneti care ar putea fi problema sau problemele, sau daca v-ati confruntat cu o problema asemanatoare si care a fost rezolvarea.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte probabil sa ai probleme pe partea de turbo. Daca bate pasul pe loc, fa un log in mers. Nu trebuie sa arate erori pe VAG-COM, mai ales parte mecanica.

Debitmetrul a fost schimbat asa, dupa ureche? Fa log si posteaza l la TDI, in aria tehnica. La Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi probleme pe partea de turbo din cate am inteles pe la 120 ar trebui sa se plafoneze, sau sa scoata fum, sa consume ulei sau alte simptome de genul, ori am mers cu masina la 140-150 km/h zilele trecute, nu-mi consuma ulei si nu scoate fum.

Deci nu stiu ce sa mai cred.

De mentionat cu 2 ani in urma am curatat turboul.

Ms frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pot sa stiu si eu ce este N75? si cum o localizez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ianky ai rezolvat problema? daca da imi poti spune ce a fost problema? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!

Sunt posesorul un golf 1.9 tdi, motor ajm, 116 cai, dar resoftat, modificat, nu stiu ca asa l-am luat si ar avea dupa spusele fostului proprietar 150 cp...

Problema mea:

In urma cu un an mi-a cazut turbo, l-am reconditionat, dupa care in urma cu aprox. 1,2 luni am inceput sa am caderi de putere...Masina in starea in care era initial, rupea.Opream motorul, porneam si problema era rezolvata.Nu am dat atentie la momentul respectiv.

In urma cu aprox o luna, in urma unui drum de aprox 500 km nu a mai vrut in ruptul capului sa mearga, adica sa traga si am venit pe drumul de intoarcere, respectiv cei 500 km , cu viteza melcului.Am mers la un meserias, care a pus-o pe tester si dupa o analiza sumara, zic eu, mi-a zis turbina!va imaginati ce am vociferat... :icon_cheesygrin: Am lasat totul asa :icon_cheesygrin:

In urma cu aprox. o saptamana, seara, cand am ajuns acasa, am auzit un bazait sub capota motorului, am pus contactul, am luat contactul, pt moment bazaitul s-a oprit, dar ulterior a pornit iar.Am pornit motorul, am accelerat putin si l-am oprit.S-a oprit si bazaitul.nu am dat atentie. :icon_cheesygrin:

Astazi, in jurul pranzului, am oprit masina si am auzind iar acel bazait si am deschis capota sa vad ce este.uitandu-ma si ascultand am obs ca bazaitul venea de la ceea ce eu am notat in poza de mai jos cu 1.Atunci eu am scos furtunasul notat cu cifra 3, iar bazaitul s-a oprit.

Am incercat sa merg cu mufa de la debitmetru scoasa, nicio o schimbare, notat cu 2.

Ce am de facut?Ajutati-ma! :banghead: http://imageshack.us/photo/my-images/267/17112011001b.jpg/

Modificat de ciprian_6891
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cel mai bine ar fi sa faci un test in mers.

Vezi ca gasesti multe discutii aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Tin sa va anunt ca, in urma vizitei la un alt meserias si in urma unei atente analize a traseului furtunaselor de vacuum, unele din acestea erau afectate, adica aveau tesatura textila tocata, precum si o parte din furtunas aferent zonei respective trebuind a fi schimbate, intrucat in urma procesului de vacuum, in partile respective, din cauza faptului ca furtunasul era mai subtire, procesul de vacuum ”suge” furtunul si nu mai permite actionarea mecanismelor aferente traseului respectiv.Am mers la primul magazin auto si am cumparat 2 m de furtunas cu suma de 10 lei/m si am mers acasa, urmand sa ma duc a doua zi sa mi le schimbe.Ajuns acasa nu am putut rabda si m-am apucat sa le schimb eu...Odata treaba terminata si anume schimbarea furtunaselor afectate, am constatat ca nu e nici o schimbare in mersul masinii...Am revenit si am avut ideea extrem de proasta, de a curata debitmetru, pe care normal ca l-am stricat :banghead: ...

Am mers a doua zi la acelasi meserias care in urma folosirii testerului, mi-a dat urmatoarele vesti:

-debitmetru defect...;

-senzor abs, roata dreapta fata defect;

-senzor temperatura lichid de racire spre duca...;

-turbo OK, pompa de vacuum nu actioneaza...

Maine voi merge la acelasi meseris sa imi curete pompa de vacuum...

Ce ma mai sfatuiti?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face vacuum pompa, cat trebuie ? cum ti-a verificat asta ? Dupa sau inainte de N75....

incearca sa lipipesti stutul de la pompa tandem, inainte sa o demontati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care este aceea.Dar tin minte ca a mai tras un furtun care ducea, catre alta piesa, asemanatoare unui cilindru mai mare, pe care intr-adevar l-a opturat si dupa mi-a dat verdictul ca trebuie desfacuta pompa de vacuum...

p.s. scuzati-mi exprimarea, nu cunosc foarte bine piesele motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,inca o problema

am facut o plimbare pana in germania,dupa ce am ajunsa acasa,am observat ca masina nu mai trage,am mai avut probleme cu supapa de sens,(intepenise dar acum merge)si-a mai revenit putin,debitmetrul l-am schimbat,am mers cu masina destul de turata,3000-4000 de ture constant(cred ca am desfundat turbo bine,nu scoate fum mai deloc) , ma gandesc ca turbo e pe duca,dati-mi si mie niste sfaturi,masina are 210000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si pune-l in topicul dedicat. Ne uitam pe el si vedem cum lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Ce supapa e aceea : "supapa de sens" ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!