Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Sigur ca da, in favoarea loganului :D , ala e motor puturos, mai ales ca e si 8V. Vb din experienta, nu din auzite, le am condus unul dupa altul (golful meu si loganul parintilor) si e diferenta mare intre ele.

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca e diferenta. si daca ne luam dupa datele tehnice date de vw si de dacia iese 1s avantaj la logan pe 0-100.

dar ce sunt niste date tehnice si niste cifre oficiale in comparatie cu impresiile personale ale cuiva? :)

Modificat de bossake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu suie te in ambele intai si apoi vorbeste. Eu iti zic ca e un plus clar pt golf. Cum ti am zis e diferenta intre 8 valve la logan cu 16 valve la golf la demaraj, incontestabil. Poate la consum sa fie mai bun loganul.

Mai poluam si aiurea topicul. Daca esti un fan logan nu tb sa l preaslavesti, ci sa fii obiectiv. Eu ti am zis, m am plimbat la dif de 5 minute cu ambele, deci stiu despre ce vb. Dar ma rog, cititul din carti este mult mai edificator, intr adevar

Modificat de leventebest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Laurentiu_LWR

am si eu o nelamurire si sper sa fi postat corect..

masina din semnatura urca relativ liniar si fara probleme treptele 1,2,3,4,5 pana la 4000 de ture.dar cand dau 6..retrogradeaza la 2600-2800 si urca doar pana la 3200 de ture....pedala la fund...iar viteza este cu mult sub viteza maxima constructiva precizata in fisele tehnice

ce parere aveti?...sa fie limitata electronic sau atat mai duce motorul..ca de..nu mai e noua(asa mia zis cineva)

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te baga in scaun cand ii dai pana in 4000 rpm ? sau urca....lin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

masina are vana in ea....doar ca la un moment...urca lin...adica treapta 6 urca lin...

cred ca mai bine ar fi sa fac un log in mers nu?treaba este sa vad unde:( ca parca nu m-as risca prin oras:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o problema, o sa ma straduiesc s-o descriu cat mai bine. Am un Golf IV, 1.9 TDI motor ALH, i-am facut chiptuning prin August 2008 si se presupune ca are 115 cp acum (si 75 000 km). La momentul chiptuning-ului i-a fost curatata turbina si schimbata comanda vacumatica (whatever that is), iar masina tragea bine, cu un foarte mic delay de la apasarea acceleratiei pana simteam cu adevarat efectul (mi s-a spus ca e normal si se numeste gol de turbo...sincer am mers cu un Golf V 1.9 TDI 105cp si n-am simtit deloc acel gol de turbo). Ideea e ca masina tragea intre la 1800 si 3500 rot/min. In ultima vreme mi se intampla din ce in ce mai des sa calc acceleratia si sa nu se intample nimic pana pe la 2500-2700 rot/min (in conditiile in care schimb numai pe la 3000) dupa care trage foarte bine pana pe la 3500! Debitmetrul a fost schimbat si el anul asta pe la inceput, iar acum o saptamana am schimbat ulei si filtre.

Singura eroare pe care o da VAGCOM este cea legata de senzorul G2 (nu cred sa aiba vreo legatura). I-am facut log in mers de cateva ori dar pe vremea cand mergea bine, o sa incerc sa ajung si acum, ma gandesc ca poate ajuta...ideea e sa prind momentul cand face asa...ca nu face tot timpul.

Astept idei... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceiasi problema dar nu am gasit rezolvare , pe tester nu am nici o eroare,doar ca pare ca agata geometria dar turbin curata recent ,in fine,la mine masina din semnatura nu merge decat 170km/h.orice i-a face ,trage foarte bine pana l 3500r/min si am un "gol de turbo"si cand ajung intr-a 6 viteza daca bag picioru da sa se accelereze si atat, se pare ca avem toti aceiasi problema dar unde-i rezolvarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am si eu o problema, o sa ma straduiesc s-o descriu cat mai bine. Am un Golf IV, 1.9 TDI motor ALH, i-am facut chiptuning prin August 2008 si se presupune ca are 115 cp acum (si 75 000 km). La momentul chiptuning-ului i-a fost curatata turbina si schimbata comanda vacumatica (whatever that is), iar masina tragea bine, cu un foarte mic delay de la apasarea acceleratiei pana simteam cu adevarat efectul (mi s-a spus ca e normal si se numeste gol de turbo...sincer am mers cu un Golf V 1.9 TDI 105cp si n-am simtit deloc acel gol de turbo). Ideea e ca masina tragea intre la 1800 si 3500 rot/min. In ultima vreme mi se intampla din ce in ce mai des sa calc acceleratia si sa nu se intample nimic pana pe la 2500-2700 rot/min (in conditiile in care schimb numai pe la 3000) dupa care trage foarte bine pana pe la 3500! Debitmetrul a fost schimbat si el anul asta pe la inceput, iar acum o saptamana am schimbat ulei si filtre.

Singura eroare pe care o da VAGCOM este cea legata de senzorul G2 (nu cred sa aiba vreo legatura). I-am facut log in mers de cateva ori dar pe vremea cand mergea bine, o sa incerc sa ajung si acum, ma gandesc ca poate ajuta...ideea e sa prind momentul cand face asa...ca nu face tot timpul.

Astept idei... :blink:

E din turbina. Pleaca prea tarziu, s-ar putea sa fie infundat vacumul care o deschide sau poate tija care o actioneaza, s-a desfiletat si turbina intra greu in ture...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o intrebare la voi...este necesara curatirea turbinei? pentru cei care au facut operatiunea asta se vede vreo diferenta? eu mi-am curatit injectoarele si se vede diferenta motorul trage mult mai bine are un tors aparte acum....acelasi lucru se intamplat si cu turbina???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai o cureti doar daca trebuie; doar daca este necesar;

trebuie sa ai un motiv anume sa o cureti; nu trage, demaraj slab etc; fa un log cu vagul; daca ai ceva deviatii pe turbo...abia atunci te poti gandi, eu zic sa nu te scarpini daca nu te mananca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care sia curatzat turbina desi nu trebuia ( avea cam 115000 km) si zice'a ca ii merge masina bine inainte de a curata'o. Dupa ce a curatat'o sa simtit f mult la cum tragea. Eu zic ca nu este rau sa o cureti dupa 110,120000 chiar daca nu ai problme cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi,asa ma gandeam si eu,ar trebuie sa traga mai bine dupa ce o curati,eu am 145 000 de km,nu a fost facut nici o curatare,masina a mers in Germania,eu o am de aproape 2 ani,am luat-o pe la 110 000 ma gandeam ca este necesara o revizie generala,i-am facut curatare de injectoare,ma gandeam si la articulatii(sunt vreo 600 lei after market) dar mecanicul mi-a spus ca sunt putin obosite dar sunt intr-o stare buna,nu am schimbat decat bara de directie de la roata din dreapta...what ever....am fost la tester cand am laut-o si mi-a spus ca nu am probleme cu ea...dar este o masina care nu mai este la prima tinereta are aproape 9 ani si ma gandeam ca are nevoie de putin tratament......revigorant :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Cred ca am si eu o mica problema. Aseara cand am venit spre BUC, pe DN1, undeva in afara localitatii i-am dat putin de talpa .. si asa cu pedala la fund, dintr-o data nu mai tragea masina (se intampla pe undeva pe la 150-160 km/h). Am tras pe dreapta .. oprit/pornit motorul -> totul OK, masina trage normal. Tin sa mentionez ca mi s-a mai intamplat odata, dar la o viteza mai mica si cam acum 1 luna. Cand se intampla asta am observat cu geamurile deschise si accelerand ca nu mai fluiera turbina, banuiesc ca nu mai intra... Aveti idee de la ce ar putea fi mai exact? (turbina infundata(dar care nu prea cred, ca odata pe saptamana trece de 3000 ture in a 5-a, si prin oras tot ii mai dau si cu a 2-a si cu a 3-a pana pe la 3500-4000 ture cateodata.. dupa cum zic eu : sa-i mai curat turbina putin :P), ori de la N75? ori EGR ( o fi posibil si de la acesta? am luat masina acum 3 ani din germania, cu 116mii km verificati si in ziua de azi am 170 mii si ceva .. sub 172 mii .. si nu am curatat niciodata acest EGR )). Am inteles ca cel mai bine ar fi sa-i fac un log in mers nu? dar daca ii fac un log in mers acum, cand masina trage, va mai aparea ceva in neregula pe acest log? ca nu cred ca am sa pot sa-i fac un log in mers exact atunci cand nu mai are putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers,pe grupurile 3,10,11,si se va vedea ce presiune are turbina;din ce ai spus tu,ai luat limp sigur,si pot fi m-ai multe cauze;actuator blocat,valva n75,vane turbina blocate,furtune vacum fisurate;trebuie sa le elimini pe rand,cel mai bine incepand cu un test vag;numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema si poate s-a mai intalnit cu ea cineva, si i-a gasit o rezolvare.

Masina din semnatura (Golf IV, 2001, AZD, 1.6 16v), dupa ce se incalzeste motorul trage foarte greu si urca in ture foarte, foarte greu. In schimb, cand e motorul rece, trage de numa'-numa', asa cum ar trebui sa mearga ea. Clapeta de acceleratie este curatata de aprox. 1500 km, filtre, ulei schimbate de 4000 km. Cineva mi-a spus ca este uleiul prea subtire (Mobil1 5w30 ESP) si mi-a recomandat sa pun unul mai gros (10w40 sau 5w40). Masina are 190.000 km, motorul nu mananca un gram de ulei.

Ce credeti ca poate fi? Si daca merita sa imi schimb uleiul cu ce mi-a recomandat respectivul.

Multumesc!

L.E.: S-au sa trec pe ceva gen 0w40 sau 5w50?

Modificat de nitrogen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un test de compresie i-ai facut ticuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de o saptamana mi se intampla urmatoarea: pe la 130 km/h motorul meu devine lenes, nu mai are demaraj. o calc pana in podea si accelereaza ff incet, iar daca ii dau treapta mai mica tot asa, nu prea are vana. Insa daca opresc motorul si il repornes iarasi merge ff bine pana ajung iarasi pe la 130 si de aceea la drum lung incerc sa nu merg cu mai mult de 120.

stiti care ar putea fi cauza?

ps Am un Golf IV motor ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nitrogen - mi se pare o mare aberatie ca problema ta sa fie din cauza uleiului folosit

@inginerul - daca nu-i papa ulei deloc, la ce bun sa-i faca test de compresie? Iar daca ar fi avut probleme cu vreo supapa care sa nu inchida bine, problema s-ar fi manifestat si la rece

@bolgar deszo - dupa simptome, s-ar parea ca de la turbina este. Fa totusi intai o diagnoza, poate nu lucreaza bine supapa N75

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ x-tremist - Si parerea ta, care ar fi? Ce cauza ar putea sa aiba? Multi au zis ca este si uzura motorului, si ca de aia ar fi bine sa pun un alt ulei. De asta am si intrebat, sa nu il schimb degeaba si sa mearga tot asa. Te-ai mai intalnit cu problema asta, sau ai mai auzit la cineva de chestia asta care mi se intampla mie? Mersi pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema ta,NITROGEN, as mai lua in calcul si catalizatorul.Eventual o curatare.Sau paote iti patineaza un pic ambreiajul.Si inca ceva...si la mine nu e placebo...pune 99+(benzina).Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era de la catalizator, eu zic ca problema se manifesta si cu motorul rece. Cat despre ambreiaj, nu patineaza nici cand e motorul rece, nici cand e motorul cald, dar o sa il rog pe mecanic sa se uite la el.

Cat despre benzina 99+, n-are nicio treaba, in cazul meu. Masina merge foarte bine si cu benzina de 95.

Mai astept niste raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nitrogen o sa pun niste intrebari nu foarte logice.Cutia ta de viteze merge bine?Debitmetrul sau sonda lambda 1 le-ai testat?

Bolgar Dezso daca faci niste teste cu vag-comul ca sa vedem cum stai cu aerul de la admisie turbina etc.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ x-tremist - Si parerea ta, care ar fi? Ce cauza ar putea sa aiba? Multi au zis ca este si uzura motorului, si ca de aia ar fi bine sa pun un alt ulei. De asta am si intrebat, sa nu il schimb degeaba si sa mearga tot asa. Te-ai mai intalnit cu problema asta, sau ai mai auzit la cineva de chestia asta care mi se intampla mie? Mersi pt raspuns!

Eu zic ca un motor uzat consuma f.mult ulei (cel putin 1l/ 1000km) si la cald incepe sa bata, in nici un caz sa nu mai traga. Sincer sa fiu nu am mai intalnit un caz similar, insa eu tind sa cred ca problema ta este urmarea unei defectiuni de ordin electric a motorului, nicidecum mecanica. Eu zic sa iei la bani marunti toti senzorii si ce mai tine de gestiunea electronica a motorului.

Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind: Cutia de merge bine, doar ca are problema des intalnita la benzinare, mai agata treapta 1 ... in rest, intra in toate vitezele bine. Cat despre sonda lambda 1, este in parametri, cea de a doa mai da niste erori, dar le da din cauza ca sufla toba pe la un colier dintre centrala si intermediara. Debitmetru nu are, ca e benzina 1.6.

@x-tremist: La motor am schimbat senzorul G62, in rest original sau cei cu care a venit masina. Am scanat-o si nu apare nicio eroare la niciun alt senzor. Imi recomanzi sa ma uit la vreunul in special?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!