Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

marius3191 daca zici ca ai scos mufa debitmetrului si merge mai bine inseamna ca e dus deoarece cand ii scoti mufa ECU isi ia valori de referinta de la alti senzori de aer de pe masina in timp ce cu mufa pusa debitmetrul citeste o valoare foarte mare care nu este reala si normal ca nu mai stie cum sa adapteze amestecul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziua buna oameni buni.eu recunosc,sunt un tip atehnic,nu mi-e rusine s-o spun,dar am un mare drag de masina asta.glof 4 1,9 tdi 131 hp,tiptronik,negru in piele bej...de cateva zile am observat ca nu-mi mai trage motorul asa cum ar trebui,adica mai nou ajung cu ea la 40-50 kh si simt ca se screme...lucru interesant,ea pleca cu scrasnet de roti inainte.simt ca si la franare ea nu mai lucreaza in timpi reali.comutat si pe manual si automat,are aceeasi problema.cand a inceput acest fenomen,in prima zi am crezut ca mi-a cazut turbina,am plecat la un service si mi-au pus tester-ul pe ea,mi-au si spus oamenii ca e ceva la turbina,senzorul de temperatura trebuie schimbat...dar s-au grabit fara sa clipeasca sa ma convinga ca trebuie data turbina jos si curatata.am mai incercat si un alt service,dar intre timp masina cred ca si-a revenit.m-a facut sa ma simt ca la dentist.al doilea tester pus pe masina,nu-mi mai arata nimic inafara de acel senzor de temperatura.turbina asa cum mi-au spus aici,merge in parametrii perfecti.asa ca m-a sfatuit sa revin cand masina face probleme.a doua zi,cu motorul rece,a inceput sa faca aceeasi miscare,am avut senzatia ca patineaza,defapt ca ceva nu-i da suficienta presiune.am plecat din nou la service,din nou tester...nimic.pana acolo,problema masinii se rezolva.astazi,am pornit masina,am mers ceva cu ea,dar nu isi mai revine,nu pot sa-i mai dau talpa,mi-e frica sa nu rup ceva la ea.sa fie vreun furtun de presiune pe la turbina?am sunat la timisoara la samar,mi-a sugerat sa schimb blocul de ventile(acesta fiind schimbat acum 2 ani in berlin).sunt foarte confuz,am nevoie de masina,si cu siguranta nu as da-o pe mana unui om care nu stie exact ce sa-i faca.astept o mana de ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius3191 daca zici ca ai scos mufa debitmetrului si merge mai bine inseamna ca e dus deoarece cand ii scoti mufa ECU isi ia valori de referinta de la alti senzori de aer de pe masina in timp ce cu mufa pusa debitmetrul citeste o valoare foarte mare care nu este reala si normal ca nu mai stie cum sa adapteze amestecul

mersi de raspuns, stiu de smecheria cu mufa scoasa......oricum acum o luna mi-am luat debitmetru nou, si pot sa spun ca am "racheta" sub mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru
ziua buna oameni buni.eu recunosc,sunt un tip atehnic,nu mi-e rusine s-o spun,dar am un mare drag de masina asta.glof 4 1,9 tdi 131 hp,tiptronik,negru in piele bej...de cateva zile am observat ca nu-mi mai trage motorul asa cum ar trebui,adica mai nou ajung cu ea la 40-50 kh si simt ca se screme...lucru interesant,ea pleca cu scrasnet de roti inainte.simt ca si la franare ea nu mai lucreaza in timpi reali.comutat si pe manual si automat,are aceeasi problema.cand a inceput acest fenomen,in prima zi am crezut ca mi-a cazut turbina,am plecat la un service si mi-au pus tester-ul pe ea,mi-au si spus oamenii ca e ceva la turbina,senzorul de temperatura trebuie schimbat...dar s-au grabit fara sa clipeasca sa ma convinga ca trebuie data turbina jos si curatata.am mai incercat si un alt service,dar intre timp masina cred ca si-a revenit.m-a facut sa ma simt ca la dentist.al doilea tester pus pe masina,nu-mi mai arata nimic inafara de acel senzor de temperatura.turbina asa cum mi-au spus aici,merge in parametrii perfecti.asa ca m-a sfatuit sa revin cand masina face probleme.a doua zi,cu motorul rece,a inceput sa faca aceeasi miscare,am avut senzatia ca patineaza,defapt ca ceva nu-i da suficienta presiune.am plecat din nou la service,din nou tester...nimic.pana acolo,problema masinii se rezolva.astazi,am pornit masina,am mers ceva cu ea,dar nu isi mai revine,nu pot sa-i mai dau talpa,mi-e frica sa nu rup ceva la ea.sa fie vreun furtun de presiune pe la turbina?am sunat la timisoara la samar,mi-a sugerat sa schimb blocul de ventile(acesta fiind schimbat acum 2 ani in berlin).sunt foarte confuz,am nevoie de masina,si cu siguranta nu as da-o pe mana unui om care nu stie exact ce sa-i faca.astept o mana de ajutor...

Daca este senzorul de temperatura schimba-l, vei observa cu stupoare ca motorul va merge ca uns :rolleyes:

Daca era vreun furtun fisurat sau scos, iesea fum sau se accelera in trepte daca aveai injectoare infundate spre exemplu. Cum erori nu ai decat pe senzorul de temperatura buclucas, verifica-l cu vag si vezi daca si motorul primeste informatiile eronate. Daca da, e clar

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am postat pe forum, am facut un drum spre iesirea din oras si am forjat-o putin, dar nu am mai patit sa nu mai traga motorul. Am incercat in treptele 2, 3 si 4 si am turat-o pana la 4500 rpm. In viteza a 5-a nu am avut cum sa testez pentru ca in viteza a 3-a la 4500 de ture am avut deja 120km/h. Ca sa fiu sigur ca nu am probleme cu turbina as vrea sa fac si un log in mers. N-as vrea sa am probleme ulterior exact in mijlocul unei depasiri. Cu VagCom 311.2 pot face? Daca da, as ruga pe cineva sa-mi explice mai detaliat prin PM cum se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp simt tare o pierdere de putere insotita de trepidatii serioase la accelerare brusca. la mers normal sau la accelerari usoare nu se simte. Observ ca masina consuma mult la relanti, sta la 1.2 , 1.3 , chiar si 1.4 cu AC pornit ( de obicei era 0.8-0.9 ). Fara, sta la 0.9 (0.7 era in ultima vreme, 0.6 am avut pana in iarna )

Pe cine pot invinui? Turbina, injectoare, filtru motorina ( nu l-am schimbat la ultimul schimb de ulei ) ?

As face o diagnoza si un log in mers. Daca ma poate ajuta cineva din Iasi, astept un PM cu un numar de telefon si cost.

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un golf4, 1.4 din 2002 motor AXP si nu mai stiu ce sa ma fac cu ea.Dimineata cand motorul e rece nu porneste la prima cheie.La a doua prneste foarte bine.Asta nu ar fi nimica dar nu mai sta la relanti si in mers motorul nu trage si masina se scutura.Am fost la test si nu au gasit nimicasi asta la mai multi.Au curatat clapeta de acceleratie,am schimbat bujiile, verificat fise si bobina de inductie,schimbat filtru de benzina,de aer si masina tot nu merge. Va rog ajutor!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu cam aceleasi probleme la g4 1.9tdi alh... daca cresc rabdator turatia ajung si la 170kmh pe autostrada. daca ma infig mai tare in pedala, pe la 2800, mi se opreste turbina si nu mai trece de 3000 de ture.

inteleg ca probleme ar putea fi urmatoarele:

1. debitmetru

2. egr si turbina de curatat

ziceti-mi si mie pe unde ati fost sa rezolvati chestiile astea, pls.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ieri am patit-o si eu turometrul urca pana in 3000 si masina de abia accelera si numa in vitezele 2-3 in a 4- a tragea normal

azi am pus vag-com-ul pe masina si :17965 p1557 35-00 CHARGE PRESSURE CONTROL: POSITIVE DEVIATION

ATI MAI PATIT CAREVA , ASTEPT UN SFAT MERCI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e doar pe parte de turbo.... intra in limp de la presiunea prea mare... cu testerul o sa vezi exact ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci tre sa curat egr si turbina, nu? poti sa-mi recomanzi pe cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma s-a rezolvat... am schimbat actuatorul... cel vechi era... dus rau... acum parca am alta masina... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

sunt posesorul unei bore 4 motion ajm 115hp. recent am schimbat turbina, si diferentele sunt mari fata de cea pe care o aveam inainte care fluiera, mi-a bagat ulei pe evacuare...etc.

masina trage, dar parca nu ca in momentul achizitionarii. un amic mi-a propus sa o pun pe vag, sa o faca o scanare in mers in treapta a 3-a la 3000 rpm, si daca este cazul sa imi dea el debitmetrul de pe masina lui(cocosat 2002). eu am motor ajm, el are alt tip de motor. imi puteti spune daca este compatibil debitmetrul de pe a lui pe masina mea? el zice ca e important ca e 1.9 tdi pd si a lui si a mea. astept raspuns.

cineva, tot aici pe forum zicea asa despre debitmetru:

1) Se poate strica si sa mearga mai prost cu mufa bagata si mai bine cu ea scoasa.

2) Se poate strica si sa mearga cu si fara mufa in acelasi fel.

nu prea inteleg concluzia care a tras-o tipul respectiv.

Modificat de bora4motion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia este ca:

1. daca mufa este scoasa si masina merge la fel ai un debitmetru pe duca

2. daca mufa este scoasa si masina merge mai bine ai un debitmetru stricat

Eu iti recomand sa cumperi unul nou, l-am schimbat si io de curand la un alh 380 lei cu tot cu livrare si acum trage d rupe.

Bafta

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

ieri am patit-o si eu turometrul urca pana in 3000 si masina de abia accelera si numa in vitezele 2-3 in a 4- a tragea normal

azi am pus vag-com-ul pe masina si :17965 p1557 35-00 CHARGE PRESSURE CONTROL: POSITIVE DEVIATION

ATI MAI PATIT CAREVA , ASTEPT UN SFAT MERCI

Ai probleme cu tubina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De ceva timp am achizitionat un Golf 4 1.4 benzina, insa un prieten mi-a spus ca ma lasa ambreiajul..cum sunt novice in ale mecanicii zic sa ma duc la un mecanic, el la fel imi spune ca ambreiajul trebuie schimbat ("coincidenta", el avea un ambreiaj nou nout care nu il mai montase pe masina respectiva si ca mi-l vinde mie la un pret bun" anume 400 ron (prod Sachs) + 300 manopera).

Cum bugetul nu imi permite momentan nu ma pot duce la o reprezentanta pentru o diagnoza completa, asa ca sunt in impas deoarece o alta cunostinta imi spune ca la simptomele mele nu este ambreiajul ci debitmetrul..hmm

Manifestarea ei in trafic: daca calc acceleratia brusc dabia accelereaza, simt ca nu are putere deloc, chiar daca calc la podea si sunt in treapta a 3-4 nu se tureaza excesiv cum mi-au explicat altii si masina sa nu faca nimic, ci pur si simplu accelereaza progresiv ca si cum calc treptat pedala..e foarte frustrant..motorul stiu ca e unul micut dar totusi nu sa fie asa puturoasa..acum ce naiba sa fie ambreiajul care ma lasa sau debitmetrul?

Filtrele, uleiul au fost schimbate acum ~7000...

Aaa si inca o chestie, daca vreu sa urc o bordura cu fata sau spatele e jale ..dabia o urc..

Multumesc pentru eventualele sfaturi

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu ma gandesc ca daca ar fi ambreiajul. ai simti si tu cum patineaza. Dar tu zici ca nu se accelereaza.

Mai degraba ar fi debitmetrul de aer.

Eu am condus o masina careia ii patina ambreiajul, aceasta crestea destul de repede in turatii, insa dura ceva timp pana atingea viteza corespunzatoare treptei de viteza aleasa si turatiei din acel moment.

Accelereaza masina in timp ce e scoasa din viteza, vezi daca se accelereaza.

Apoi, daca se accelereaza incearca sa faci o plecare de pe loc cu scartzait de roti, atunci iti dai seama 100 % daca ambreiajul patineaza, nu ai cum sa nu il simti.

eu zic ca e debitmetrul, insa oricum...o scanare la vag ar fi indicata.

PS: oricum sa nu ai prea mari pretentii de la 1.4...

Modificat de bora4motion
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit astazi cu un forumist si mi-a explicat cum pot sa testez in prima faza ambreiajul.... tras frana de mana, masina pleaca fara probleme de pe loc...hmm

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care e legatura dintre frana de mana si ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa mi s-a explicat ca pot testa in prima faza ambreiajul...ca trage si nu patineaza banuiesc

Butonul p_quote.gif sau p_mq_add.gif - (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post.

Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele t_reply.gif sau t_qr.gif!

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cam asa e.

e cam.....echivalent cu ce am zis eu(plecare brusca de pe loc). daca masina iti pleaca de pe loc, vezi ce cod motor ai, si incearca cu un alt debitmetru.

daca ai schimbat filtru aer, benzina, etc, la schimbarea debitmetrului e posibil sa ai o surpriza. dar ti-am zis sa nu ceri prea multe de la 1.4, am mers cu unul odata si era destul de lenes...

eventual, scoate - i mufa putin. si vezi cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,4 nu e asa de lenes, singur in masina pleaca f bine, e mare dif intre el si cel 1,4 de pe logan, de ex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ce cod motor ai

AXP

scoate - i mufa putin. si vezi cum se comporta.

O sa incerc si asta, defapt un amic ca eu nici macar nu stiu unde este

Multumesc, orice alte idei sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora4motion el nu are debitmetru ci are map(senzor de presiune).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1,4 nu e asa de lenes, singur in masina pleaca f bine, e mare dif intre el si cel 1,4 de pe logan, de ex

in favoarea aluia de pe logan vrei sa spui...

75 de cai sunt 75 de cai si la reno si la vw, unde mai pui ca loganul e si mai usor cu 100-150kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!