Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

va salut, am si eu o problema de ceva timp de care nu-i da nimeni de cap inca. pe la 120 motorul pierde puterea...se limiteaza si nu mai trece de 2500 de ture. am schimbat pana acum filtrele si debitmetrul, electro valva care comanda vacumul...cod N75 mi se pare... Dupa asta mi-au dat jos turbina si au curatat-o...au descoperit capsula de vacum ca era sparta...au inlocuit-o...motorul face la fel... am schimbat senzorul de presiune de pe intercooler...arata presiuni de peste 2,5 bar...mi-au zis ca acela o limita... face la fel... daca o opresc si o repornesc isi revine, motorul trage bine, doar intre 2400 si 3000 ture trage ceva mai greu, dupa 3000 e perfect...trec iar de 120 iar pierde puterea. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat...poate cineva a mai intalnit asa ceva, as fi recunoscator. motorul este 1.9 TDI AJM, va multumesc.

Salut,

vezi ca mai este un senzor, Manifold Abs.Pressure Sensor (G71): care controleaza presiunea si temperatura inainte de intrarea in motor, este ultimul senzor din sistem (inainte de intrarea in motor).

Efectiv motorul nu mai simte destula presiune in admisie si de aceia intra in "Limp Mode".

Incearca sa in scoti si spalal cu spray de contacte (pe baza de alcool)

Ciao

Sper sa te ajute

Modificat de Catalinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ... ma poate ajua cineva sa fac rost de un actuator de turbina la un alh de 90 de cai vw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...

De cateva zile nu mai imi trage motorul. Adica se tureaza normal dar nu are vlaga. Deabia ajung la 100 de km/h. Cineva mi-a zis ca ii posibil sa fie piesa aia din poza de mai jos ca si el a patit la fel dar nu stiu cum se numeste... ii posibil sa fie defecta piesa aia si de la ea sa nu mai imi traga motoru ?? Am dus-o la 2 sa se uite cu testarul dar nimik...... Ma poate ajuta cineva ?!

Nu are nimic cu debitmetrul .Mergi cu ea f. turata si isi revine!

Am patit si eu acelasi lucru si asa am scapat de belea.

Am tras niste raliuri in mod special la deal,am schimbat viteza la 4000 ture si acuma e ok!

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai facut un tester cu vag com si mi-a dat alte erori:

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Part No: 038 906 012 FA

Component: 1,9l EDC 0000SG 3349

Coding: 00002

Shop #: WSC 01317

WVWZZZ1JZ2W073595 VWZ7Z0A3689855

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 17: Instruments Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl

Part No: 1J5 920 806 G

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V05

Coding: 01112

Shop #: WSC 00000

WVWZZZ1JZ2W073595 VWZ7Z0A3689855

1 Fault Found:

00462 - Control Module for Seat Memory; Rear (J522)

49-00 - No Communications

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu trage motorul !!! Pana la 2000 ture si peste 100km/h trage f greu. Am schimbat debitmetru...nimic, am eliminat catalizator....nimic, am schimbat turbina....nimic. Oare ce sa fie?? :rolleyes: :)) :)

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai treaba e clara..... baga presiune peste cat ii trebuie si din cauza asta o baga in protectie... (Charge Pressure Control: Positive Deviation)

ori e geometria gripata ori actuaotoru ruginit... trebuie studiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuatorul nu e ruginit si merge f bine din cat mi-au spus mecanici, si turbina e de 110 cp si merge la fel....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre problemele care afecteaza functionarea turbinei este valva N75. Am avut aceasta defectiune. Pana nu am schimbat-o nu s-a rezolvat problema. Eroarea aparea cu intermitenta si mecanicii erau in dubii daca este valva sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul are o gaura f mica in lateral...e normal ? si am vazut eu reglajul ala dar nu l-am luat in seama....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema cu turbina :) , era tija actuatorului putin intepenita. Acum trage de rupe. Multumesc mult ptr parerile voastre si pentru ajutor. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu un golf 4 1.6 benzina si am o problema si nustiu ce poate fi dupa ce se incalzeste nu mai trage nu mai are demaraj si chesti de genu. aveti idee ce poate fi ???? ajutatima pls :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am o bora 1.4 16 valve si ceva martoage, care nu prea vor sa mai mearga , porneste foarte bine, merg ceva timp cam o juma de ora pana se incalzeste motorul bine si dupa incepe sa nu se mai accelereze pentru 1-2 secunde dupa care revine si mergebine o perioqdq lunga si iar la fel da 2-3 rateuri, am curatat clapeta de acceleratie pentru ca aceleasi sintome le-am mai avut acum 2 ani si sa rezolvat dar acum nici macar nu mai pot sa o pornesc. parte proasta este ca locuiesc in franta si nu prea as vrea sa ma tepuiasca astia pe la reprezentanta macar sa am ideea despre ce as putea vorbi cu persoana respectiva sa ili schimbe nu sa imi schimbe cum stiu ei o juma de masina,

multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare !

Sunt nou pe acest forum , si am o mare problema . Detin un VW Bora 1,9 TDI 2005 , am cumparat-o in luna martie , si de atunci numai probleme . Dupa primele doua saptamani mi-a afisat o eroare - emission workshop - , am fost cu ea la service au scanat si era de vina debitmetrul de aer (precizez ca cel care a vandut-o a schimbat si el debitmetrul de aer cu doua sau trei luni inainte sa o vinda) si un fir intrerupt la electrovalva de la pompa de injectie(cea de langa joja de ulei). Schimabat debitmetru, lipit fir, curatat turbina , si masina se comporta normal , tragea frumos . Am plecat la un drum si numai dupa 100km parcursi masina nu mai tragea , nu reuseam sa trec de 120km/h. Dus la service iar , la servici mi-a spus ca este un furtun la electrovalva crapat ; s-a schimabat si acesta . Am iesit iara-si cu ea la un drum mai lung , pana in Italia (concediu). Am facut Romania(Roman, Neamt) , Ungaria , Slovenia si la intrarea in Italia masina a murit , nu mai vroia sa traga , dar acum in cel mai urat hal , se manifesta cu un nor mare de fum negru in spatele masini , nu tragea , debia reuseam sa plec de pe loc , trebuia sa o turez pana la 4000rpm ca sa pot pleca de pe loc . Daca reuseam sa plec de pe loc nu trecea de 60km/h , si dai cu fum negru . Pana la un momendat cand nu mai puteam sa o pornesc deloc , ii dadeam cheie , acul la turatia de motor urca si cadea imiediat la 300/400rpm si motorul se oprea. Am fost la un service in Italia si au scanat-o si mi-a dat o lista de erori ( fisierul atasat sunt erorile afisate, scuze sunt in Italiana), domnul de aici a spus ca trebuie curatate electrovalvele, dar nu are timp. Mers la un alt service si acolo cei de acolo mi-au spus ca computerul este dus . Au sters erorile si acelasi lucru a aparut numai dupa 5min de mers . Au scos computerul (de sub stergatoare, ) au analizat cu lupa si lau pus la loc . Masina a mers inca vreo 60km , si aceeasi problema. Va rog sa ma ajutati cu niste indicatii sau niste sfaturi , ce trebuie sa fac . Precizez ca masina are 119.000km, schimbat distributie, ulei si filtre la 115.000km. Va multumesc anticipat!

post-64075-1276534015_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici pe cineva cu probleme asemanatoare ECM

Cauti toate componentele si vezi daca au trasee comune sau masa iar apoi incerci cu alt ecu.Dupa manifestari cred ca este ECU.Se poate desface si verifica daca nu are apa in el cred ca gasesti si firme care reconditioneaza ECU.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

daca ai drum prin bucuresti poate se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am un GOLF IV TDI 90CP ALH si am o problema masina nu mai trage dupa 2000 de turatii si porneste greu la cald,am schimbat debilmetru,turbina etc.Se poate sa fie din pompa de injectie sau am intales ca mai are un senzor pe cutie.Pe tester nu imi ies decat niste parametri schimbati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema...nu trage masina deloc in nicio treapta daca e intre 1000-19000 ture...inainte mai misca...acum la 1500-1800 e moarta...nu mai pleaca tare..nu pot sa depasesc decat f turata..

am schimbat tot ce se putea schimba ..pana la turbina..toate chestiile, furtune , senzori si nimic

am pus testeru si nu da nicio eroare...singura chestie pe care nu am schimbato este turbina...daca cineva are vreo idee ii sunt recunoscator.sunt disperat...help plss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetru?

Am schimbat si debitmetru si degeaba, cred ca mai ramane sa schimb motorul:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc si eu marea cu degetu:senzorul de la axul cu came.Deconecteaza unul cate unul senzorii si mergi fara ei(aia cu care nu porneste ii testezi atfel).Insa recomand deconectarea senzorilor si cuplarea cu bateria scoasa.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare legata de debitmetru.....

Am masina din semnatura, nu trage in turatii peste 2300-2400.I-am scos mufa de la debitmetru si trage mai bine, dar a aprut o alta problema, consuma de rupe. Intrebarea este: daca nu merge debitmetrul, fie are mufa scoasa, cosuma mai putin sau mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Eh baieti, tocmai am rezolvat o problema asemanatoare dar pe un Audi A4. Mufe scoase, testate curatate etc. Scanari fara erori numai ca, la cantitatea de motorina injectata da cu , (Virgula). Problema a aparut dupa curatarea injectoarelor, ceea ce nu era necesar si nu se face la acest model. Masina zici ca e SDI, cu pedala la fund deabia accelereaza. Motivul? Evident injectoare infundate dupa curatare. Remediere, schimbarea injectoarelor.

Credeti-ma ca am testat tot si pe vag si manual. Mufe de la MAF de la Debitmetru de la ce vreti voi, scoase si puse. Cu unele scoase mergea de vai vai. Cu altele scoase nu se intampla nimic, gen debitmetru care functiona pe limp mode.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am patit si eu la revenirea din concediu sa nu mai traga motorul. Dupa aproximativ 5 ore de mers pe autostrada cu o viteza medie de 120 Km/h la o temperatura exterioara de 35

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Daca masina si-a revenit dupa ce ai stationat in benzinarie(ai oprit si motorul) e posibil sa fi luat un limp-mode pe turbo. Nu e exclus sa fie si debitmetrul . Inceraca sa scoti mufa de la debitmetru si vezi daca masina trage mai bine sau la fel. Bafta.

Arunca un ochi si aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=26880

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!