Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Da, este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Și o sa fac și testul care ai zis cu vacum direct sa vedem dacă ia de limp pe suprapresiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neapărat atunci când nu mai trage și să vezi și daca pârghia sta lipita de șurubul de stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Apropo sa fac testul pentru suprapresiune la cald sau nu contează 

A da gata am înțeles 

Da o sa verific și sa stea lipit de surub

Pot sa fac și asa cum ai zis da direct de la pompa și pot și direct cu pompa manuala și o pot prind de ștergător pot chiar ambele teste sa le fac cat la tandem și cel cu pompa manuala si trebuie sa dea suprapresiune si vedem 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Am făcut astea dar după toate astea sa oprit din mers și nu am mai putut sa pornes decât tractat și a pornit imediat tractata

LOG-01-011-xxx-xxxla rece (3).CSV LOG-01-011-xxx-xxxvacum direct.CSV LOG-01-003-010-011la cald2.CSV LOG-01-003-010-011vacum direct.CSV LOG-01-003-010-011la rece (1).CSV LOG-01-003-010-011 la cald.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Nu a apărut nici o eroare nici pe senzor ax came  nici senzor arbore cotit am reușit sa fac doua loguri în timp ce dădeam la automat dar nu știu dacă am ales canalele care trebuie 

LOG-01-001-004-016 nu porneste.CSV LOG-01-001-004-013nu porneste.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu a stocat nici o eroare oprirea a fost dintr-o cauză mecanică sau de alimentare cu combustibil, ceva ce nu este monitorizat de ECU. Cel mai probabil pe partea de alimentare cu combustibil. Din loguri reiese că ECU a deschis injectoarele din prima secundă când ai dat la automat. Presupun că a pornit tractată pentru că motorul s-a învârtit cu o turaţie mai mare decât cea asigurată de electromotor.

Din loguri reiese că turbina poate face şi menţine o presiune destul de mare atunci când pîrghia este acţionată la maxim. Ce sunt nedumerit că nu ai zis că a intrat în limp şi dacă a dat eroarea de suprapresiune. Sau atunci s-a oprit când ai făcut logul ăla?

Ce am observat mai deosebit a fost că cantitatea de aer la logul ăla cu vacuum direct este substanţial mai mică decât într-un log în care maşina trage deşi presiunea s-a menţinut constantă. Pun 3 grafice spre comparaţie:

La rece

image.thumb.png.bd3ac4cb5eb5cc8995d0142b97ad15ce.png

La cald când presupună că încă mai trăgea bine

image.thumb.png.9a6cf0ec7140be54da5d7ddc67686540.png

La cald când nu mai trăgea

image.thumb.png.0d31eaf3dabaf2a89b4e5de354ce93d2.png

Cu vacuum direct

image.thumb.png.007944cc91ca9cca64a35547094ab290.png

 

Deci logul ăsta cu vacuum direct are în comun cu logurile în care nu trage faptul că este redusă cantitatea de aer. Hai că în momentele când nu trage şi presiunea este scăzută, dar acum a avut presiune destul de mare. Stau şi mă gândesc dacă nu cumva managementul motorului ăsta limitează presiunea atunci când vede cantitate mică de aer. Verifică etanşeitatea tubulaturii dintre MAF şi turbină. De obicei valorile cantităţii de aer sunt mai mici (în condiţiile în care MAF este ok şi are presiune suficientă) atunci când turbina trage aer fals pe lângă MAF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

A aruncat eroare de suprapresiune exact cum ai zis imediat dar sa și oprit dar a fost eroare stocata de suprapresiune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

A întrat în lim la scut tim 

Dar sa și oprit motorul exact atunci în momentele alea și nu am mai apucat sa zic dar a luat eroare de suprapresiune 

Acum o sa fac test de compresie și trimit injectoarele la verificat (făcut) și după cred ca e cel mai corect sa continui pe turbo o sa caut sa vad dacă tubulatura pana în filtru de aer nu are scăpări 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Am pus pompa tandem a mașini  înapoi și pornirea a revenit acum rămâne deseară sa înlocuiesc toate furtunasele de vacum le pun noi și sa verific tubulatura din filtru pana în turbo 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La furtunase sa fii atent la calitatea lor, ar fi de preferat sa pui originale. Astea de combustibil nu țin mai mult de un an, crapă in zona îmbinărilor, sunt unele ceva mai bune, ranforsate dar și alea crapă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Caz rezolvat 2 cauze la baza un dop de pe blocul de electrovalve care doar la strangere puternica se vede și furtun flexibil găurit au revenit căluți inapoi🤗 

Lupo felicitări în ceea ce faci 

Screenshot_20241030_180404_WhatsApp.jpg

Screenshot_20241030_180316_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când ai timp fa o pereche de loguri sa vedem cum arată și să le ai martor pentru eventuale probleme viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ar trebui refăcut puțin reglajul daca te mai țin nervii  pentru că ai o suprapresiune cam mare și care se menține cam mult. In al doilea log te-ai cam  apropiat de un limp pt suprapresiune.

Dar mai înainte să umbli sa vedem și cum arată și BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Am văzut  ca a stat la 2600 dar o mai las ca trebuie dat actuatorul jos ca să pot infileta surubul de stop o sa vad pe săptămâna viitoare oricum trebuie sa vad și cu injectoarele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

De fapt trebuie sa mai scurtez tija dar și asa nu am loc e greu o mai las câteva zile am văzut ca mai trebuie ajustat😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru presiunea maxima trebuie să umbli la șurubul de stop, dar cel mai bine după ce mai scurtezi puțin tija să ajungă presiunea minima in preajma celei atmosferice, după care ajustezi șurubul sa ai cam 160 (180 cu motorul cald) diferența On/Off in BS011. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
alexandru.f.dobre

Un mic update:

 

Electrovalva Pierburg nouă. 

Am verificat putin incarcarea. Observam farurile si bordu ca aveau fluctuatii si culmea. Fix pe plaja de turatii care nu imi merge mie masina. Zic ok, prea mare coincidenta. Într-adevăr. Incarcarea varia mult in acea plaja de turații, bun. Am scos mufa din electrovalva vacuum [turbo] si aceasta la masurare avea variatii foarte mari pana ajungeam la turatia de peste 2200rpm. Se pare ca aici este problema. 

 

Ma poate ajuta cineva cu un cod de regulator de incarcare?

Vin: WVWZZZ1JZ2W117972

Golf 4 2001

1.9tdi 110hp

038903023 este codul alternatorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!