Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Mai fa verificarea asta: scoate bornele de la baterie, mufa de la N74 și mufa de la Ecu și cu ohmmetrul pus pe scala cea mai mare (de ordinul sutelor de kohmi) verifici ce rezistență ai intre fiecare fir al mufei N75 și borna plus, apoi intre fiecare fir și borna minus. Rezistență ar trebui sa fie infinită (ohmmetrul nu ar trebui sa sesizeze nici o rezistență. Daca trece testul asta atunci cel mai probabil problema este la Ecu. Daca pe timpul măsurării apare vreo rezistență atunci firul respectiv s-a frecat pe undeva de altul și uneori face contact. Acum mai este și posibilitatea că scurtul respectiv să apară în anumite condiții de vibrații și temperatura. Greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In același mod verifici și firele intre ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Salut am verificat cum ai spus pare totul ok am verificat inclusiv firul de la Ecu până la releul pompei motorina nu pare sa aiba scurt nici cu firele de la N75 nici la masă nici la plus am făcut-o cu bornele deconectate de la baterie si nu apare nici o rezistenta am făcut testul pe k200 atata are multimetru ce îl am 

Am cautat si in mufa si nu are nici un fir la pinul 20 si 21 unde ar trebui sa aiba comanda relee încălzire antigel

Screenshot_20230105_220629_com.android.gallery3d.thumb.jpg.368db1de089f43bcaf48d4c29f214108.jpg

Asta a fost eroarea înainte de a ma apuca de treaba, voi face si o scanare cand face la drum lung dar asta ultima cand a făcut-o am simțit-o in oras la viteze mici ma gândesc ca o ia razna ECU atfel nu cred ca ar aparea si erori pe componente care nu are nici macar fire pe ele

Screenshot_20230105_220714_com.android.gallery3d.thumb.jpg.e08151c4407ac6670fd34dda89e4a9f9.jpg

Modificat de dbdacian@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Verivicat si firele si e 000 pe fiecare fir verificate inclusiv plusul de la siguranta pana la  N75 si intre ele si cu bornele masini cu bornele masini arata valoarea infinita adica doar cand măsor firul la ambi capeți e 000 

 

 

 

Screenshot_20230106_090930_com.android.gallery3d.thumb.jpg.97731e49e345bc2df1a7c828d85a862c.jpg

Merg zilele astea la Timișoara si dacă ia Limp pe autostrada voi face testul după sa vad ce mai apre si cred ca trebuie sa trimit ECU la reparat 

Modificat de dbdacian@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cam ECU este problema atunci când o componentă este ok, cablajul ok, mufe ok şi totuşi se înregistrează eroare pe componenta respectivă. Era bine să fi dat cu nişte spray de contacte dacă tot ai desfăcut mufa de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com
acum o oră, lupo_bv a scris:

De obicei cam ECU este problema atunci când o componentă este ok, cablajul ok, mufe ok şi totuşi se înregistrează eroare pe componenta respectivă. Era bine să fi dat cu nişte spray de contacte dacă tot ai desfăcut mufa de la ECU.

Am dat cu sprei  de contacte am pus un alt N75 desi lam masurat si avea 9ohmi dar am pus altul si acum o sa mai fac si testarea dacă intra in Limp pe autostrada si o postez oricum mulțumesc pentru timpul acordat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Scuze asta era valoarea 

Screenshot_20230106_205511_com.android.gallery3d.thumb.jpg.d845fc0ca08c5eb5183965dffdfc4791.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre ce fire ai făcut măsurătoarea asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Am dat cu sprei de contacte si am pus alta N 75 dar am verificat si pe cea veche ce am demontato si din greșeală ți-am scris 9ohmi si acum ți-am trimis sa vezi măsurătoarea e de 15.6 si este bine nu? Din ce am citit trebuie sa fie intre 14si 20 acum am pus una împrumutată care nu am masurato 

Modificat de dbdacian@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Dacă am scos releul pompei si am verificat firul din ECU pana la releul cu bornele +- si intre ele cu cele de la N75 apoi am verificat firele de la N75 cu bornele +- si intre ele verificat de la siguranta F34 pana la fiecare N75 N18 si mai una nu o stiu dar sunt 3 electrovalve  si firul nu are scurt la borne +- Cu mufele deconectate si siguranța scoasa am verificat firul de la ecu la releul 109 ce da curent la firul acesta comun ce comanda electrovalvele si nu are scurt la borne +- ce as mai putea sa testez. Este posibil sa fie pompa din rezevor sau firul dar când pun contactul pornește după 2 secunde se oprește si releul e schimbat si se aude si releul. Am zis ca mai fac testul asta de mâine dacă ia Limp pe autostrada si vreau să trimit ECU la verficat 

Modificat de dbdacian@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un log in mers ai facut, sa vedem ce valori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Da îl vezi publicat in pagina anterioară 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Am fost la Timișoara pe autostrada dus întors nici o problema pe toate plajele de turatie nu a intrat in Limp si dupa ce am ajuns am făcut scanare 0 erori si am făcut si un BS 11 si BS 3 

 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSVLOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Modificat de dbdacian@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Salutare tuturor de la ultima intervenție in care am scos si ecu din locul lui sai fac o poză la cod apoi am dat cu sprei la mufele ecu am sters toate erorile cu VCDS montat alt N75 până acum nu a mai facut nici o problema dar vedem ca încă stau cu emoții,

oricum dacă mai face voi trimite ECU la verficat Mulțumesc tuturor celor implicați 

Modificat de dbdacian@gmail.com
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Salutare tuturor după o săptămâna a apărut dinou toate aceste erori in oras la viteză mică pana astăzi a mers totul perfect 

 

Screenshot_20230117_181543_com.android.gallery3d.thumb.jpg.176c0722407f9c4808607c5e20ee3574.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbdacian@gmail.com

Salutare tuturor am rezolvat ECU prăjit Mulțumesc încâ odată tuturor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
alexandru.f.dobre

Salutare tuturor. nu aruncati cu pietre.

Un GOLF 4 1.9 TDI ASV 110HP.

Motorul trage foarte greu pana in aproximativ 2300rpm, apoi dintr-o data pleaca "racheta", de parca merge de toti caii cand trece acea turatie. Rareori, in treapta 1 si 2, nu trage mai toata plaja de turatie. NU am nici o eroare cu VCDS, debitmetru schimat, n75 schimbata, futune vacuum probate, tija de la actuator culiseaza, chiar am testat cu un vacuum scos iar cand astup si dau drumul cu degetul furtunasului de vacuum se vede clar cum culiseaza actuatorul, in trecut, am avut turbina blocata, am dat-o jos, am curatat-o, totu a mers perfect, pana intr-o zi cand am mers cam cat a dus motorul, undeva la 180km/h, n-am sesizat nimic pe moment, a doua zi am incercat sa repar futunul ce iese din pompa de vacuum, izoland acea bucata care este problematica cu poxilina, foarte cald afara, am facut dupa masa, iar a doua zi dimineata a trebuit sa plec cu masina.  Nu stiu daca sa aibe sau nu legatura cu pompa vacuum, ma gandesc si ca a intrat poxilina pe orificii, iar acum sa aibe o presiune de vacuum mai mica decat necesara. Totusi pompa mea de vacuum scapa ulei, se vede pe furtunase. azi o sa incerc un log. Pompa de motorina am reglat-o din vcds, este unde trebuie sa fie oarecum, intre jumatate si maximul avansului marit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai cu niste loguri că așa este cam greu de spus 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.f.dobre

Primul LOG unde scrie BBL este cu treapta 2 unde efectiv nu tragea deloc. Al doilea LOG este cu treapta 2 si 3 mergând bine doar dupa aprox 2300rpm. Pedala la fund. Sper ca am facut ok testele. Nu prea sunt obisnuit cu LOG-urile. 

Mulțumesc 

LOG-01-xxx-010-011-bbl.CSV LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citește cu atenție topicul de mai jos și vino cu cele 3 loguri făcute cum scrie acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.f.dobre
în urmă cu 1 oră, lupo_bv a scris:

Citește cu atenție topicul de mai jos și vino cu cele 3 loguri făcute cum scrie acolo.

Logurile facute de mine sunt cu 003 010 si 011 in treapta 2  in primul si 2 cu 3 in ultimul log. 

în urmă cu 1 oră, lupo_bv a scris:

 

Eu te inteleg. Problema mea mai mare este in treapta 1, 2 si 3. La 4 si 5 nu prea se simte atat de tare lipsa puterii. Am sa le fac si cum spui tu. Probabil maine revin cu update. Mulțumesc pt timpul acordat. 

Modificat de alexandru.f.dobre
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.f.dobre

LOG-01-003-010-011-T3-T4.CSV LOG in mers, treapta 3 si 4

LOG-01-011-xxx-xxx 1400rpm la picior.CSV LOG pe loc, BS011, turatie relativa de 1400 la picior, nu se accelereaza singura masina

LOG-01-003-xxx-xxx03.CSV LOG pe loc BS003, motorul SE OPRESTE SINGUR in timpul testului. Atat am reusit sa fac loc pe acest BS003

 

Multumesc anticipat, daca ceva nu e ok din ce am facut accept reprosirile, dupa cum am spus nu stapanesc foarte bine VCDS.

PS: Cum le pot vedea in tabel de XCEL frumos aranjate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad pe telefon ar fi două probleme principale. Una că turbina nu face presiune la turații mai mici (pe la 2500 rpm) apoi face o suprapresiune destul de mare (probabil atunci când zici că pleacă rachetă) apoi presiunea scade din nou sub cea specificata. De obicei asta se întâmplă când geometria este gripată. Din păcate nu se poate deduce prea bine din BS011 pentru că l-ai lăsat prea puțin și nu se observă și revenirea presiunii. Oricum presiunea urca greu. Asta poate fi și din cauza vacuum -ului insuficient, dar de asta nu îți poți da seama decât cu un manometru de vacuum. Eu zic să îți cumperi unul (cu sau fără pistol de vacuum)

A doua că ai o recirculare foarte mare, de asta s-a oprit motorul pentru că intrau mai multe gaze de eșapament decât aer. Cauze pot fi mai multe și de multe ori exterioare EGR.

Îți propun următorul test: blindează de proba EGR (slăbești șuruburile care fixează țeava care aduce gazele in EGR și introduci o tăbliță astfel încât să nu mai ajungă gazele in EGR, apoi strangi șuruburile la loc. Daca ai acces mai bun poți face treabă asta la celălalt capăt al tevii, nu contează).

După asta faci cele trei loguri din nou (inclusiv BS003 chiar daca este EGR anulat).

În privința logurilor: logul in mers este ok cu mențiunea că trebuie să ții accelerația lipita de podea nemișcată de pe la 1600 rpm până pe la 4000 rpm. În treapta 3 este suficient. Nu este nevoie să pornești/salvezi logul in mers. Tragi pe dreapta când ești în apropierea drumului unde vrei să faci testul, pornești logul înainte să începi deplasarea și după ce ai făcut repriza cu accelerația la podea tragi pe dreapta și salvezi logul. Daca ai loc sa faci și cu treapta 4, foarte bine, daca nu este suficient cu treapta 3.

Logurile in BS: lasa-le mă mult, vreo 40-50 secunde, timp în care sa tii accelerația cat mai constantă și cât mă aproape de 1400 rpm.

2 hours ago, alexandru.f.dobre said:

Cum le pot vedea in tabel de XCEL frumos aranjate?

Pe telefon folosesc Polaris Office, ale tale se vad bine. Cand se vad împrăștiate apelez la Excel pe calculator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.f.dobre

Mulțumesc de răspuns. Eu personal ma gandesc la pompa vacuum, cred ca s-a opturat cu poxilina, ori probabil actuatorul vacuumatic este vechi si obosit. Ciudat este ca de cand am "reparat" pompa vacuum, au inceput problemele, sincer nu stiu sa zic daca fix in urmatoarea zi. [Am apelat la poxilina pentru ca s-a dus la fund pedala de frana, in intersectii].

La egr am incercat sa umblu si s-a rupt un surub🤦‍♂️ sa vad cum pot face maine sa dau jos EGR si poate reusesc sa scos surubul de acolo, sa opturez cum ai zis tu. Eventual am sa cumpăr o pompa vacuum, asa imi trec piticii de pe creier cu ea. 

Repet, turbina a fost îmbâcsită de funingine, overboost aveam eroare. Data jos si curățată, a mers super bine. Pana cand am dat de problema asta. Mulțumesc inca o data. Revin cu update. 

 

BS011 imi da eroare daca trece de 1400rpm si devine inutil. Nu stiam ca trebuie sa tin 40sec. Am sa refac. Probabil inainte de lucra la masina. Pana in ora 12 maine pun log-ul. 

Ai idee ce presiune de vacuum este necesara pe instalatie?

Modificat de alexandru.f.dobre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!