Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

mariusmarusca95

Multumesc pentru informații. Am cumparat toate filtrele. Sper sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat filtrul dupa vreo 50k, preventiv mai mult. Doar daca nu mergi cu pacura sa ai probleme de la el dupa 14k. Dar oricum e ieftin, poti incerca. Tamponul ala de la cutie e montat bine? NU sta fortat? Cat de scazute? In tm sunt peste 0 zi si noapte mai nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Am schimbat si filtrele azi. Tot asa se comporta dar intensitatea simtomelor e mult diminuata. Pana la urma cred ca trebuie sa curat totusi si pompa. Speram ca scap doar cu filtrul. Tamponul ma gandesc ca e montat ok, nu l-am montat eu dar nu prea vad cum ai putea sa il pui altfel decat trebuie sa stea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mariusmarusca95

Salut băieți.  Revin cu update-ul situatiei mele. Astăzi am reusit sa curăț si pompa si rezervorul insa tot aceleasi simtome le are masina. Intr-adevar nu ca la inceput dar tot exista aceste "intreruperi". Vreun sfat referitor la directia in care ar trebui să mă îndrept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile la injectoare cum sunt? Ai scris ca functioneaza perfect dar una e sa deschida si una e cantitatea injectata. Banui ca ai km la masina, e un aspect ce-l vad ca ar trebui verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Toate injectoarele variau intre + - 0.2-0.3. Injectorul 2 statea aproape la 0 parca.

Km masinii sunt de 235000 in prezent. As crede ca sunt reali pt ca masina este in tara din 2008 dar nici 100% sigur nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt valori anormale. EGR-ul e curat? Daca si ala e curat poate sa fie admisia murdara si senzorul vede valoarea de aer, spune la ECU sa bage o anumita cantitate de motorina dar nu ajunge volumul de aer in cilindru pentru ca e gatuita admisia de mizerie. E doar o teorie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Ar fi mai plauzibil ca pompa de motorina sa nu bage cat trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, pentru ca valorile la injectoare sunt ok eu zic ca pompa baga bine. Trebuie sa vezi altundeva, sa nu fie de la supape ca nu inchid bine desi atunci ar trebui non stop sa faca. Nu stiu sa-ti mai dau si alte idei din pacate.

Te rog nu mai da quote/citeaza la postul anterior cand dai raspuns pentru ca e interzis de regulament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare am un golf 4 TDI 131 cp nu trage deloc abia ajung la 120 si când trece de 120 se aprinde in bord martorul de avarie si întrerupe si scad turațiile .....aveți idee ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsene Madalin

Salut revin si eu cu aceiasi problema ,acum cateva zile am pornit motorul de dimineata si dintr-o data a inceput sa tremure si sa scoata fum in reprize ,am facut un log in mers asa cum spune florin mai sus,tin sa mentionez ca problema cu fumul in reprize am intampinat-o si in mers .Mai jos am sa pun codul de eroare+atasat poze cu log din mers la relanti si full gaz,as ramane recunoscator daca ma poate ajuta cineva.

full gaz .jpg

relanti.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai urmarit la grupurile 3-10-11 accelerata in gol la 4200 rpm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsene Madalin

Valorile nu sunt la fel si in mers?Aceastea ar fi cauzele la codul acesta de eroare?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care eroare?

Ce ai postat tu nu prea are legatura cu problema descrisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsene Madalin

scuze,acum am vazut ca nu am pus codul de eroare acesta este codul 

17965 -Charge pressure control

P1557 -35-00-positive deviation

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina necesita curatare/reconditionare/inlocuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsene Madalin

Eecalade multumesc.dar presiunea la turbo a iesit in parametri, cel putin cel putin din info vcds .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa iasa in parametri cand tu ai deviatie pozitiva si limp , schimba mecanicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsene Madalin

GTD, poti sa imi dai mai multe detalii ?Unde mai exact ar trebui sa ma uit ?multumesc.Si care ar fi cauza acestei erori?

eexcalade imi spune de turbina, am sa ma duc sa ii fac o verificare.

 

Modificat de Arsene Madalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Arsene Madalin said:

presiunea la turbo a iesit in parametri

presiunea turbo se vede in mers ,nu accelerand pe loc...de altfel nu am auzit pe cineva sa ia limp mode accelerand pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mariusmarusca95
On 2/15/2019 at 8:28 PM, Aerofan said:

Nu sunt valori anormale. EGR-ul e curat? Daca si ala e curat poate sa fie admisia murdara si senzorul vede valoarea de aer, spune la ECU sa bage o anumita cantitate de motorina dar nu ajunge volumul de aer in cilindru pentru ca e gatuita admisia de mizerie. E doar o teorie.

Salut. Nu stiu daca mai stiti povestea mea cu intreruperile de alimentare dar daca egr-ul e murdar e posibil sa aibe simtomele astea? 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, ma poate ajuta si pe mine cineva?
Masina merge bine,doar ca la prima cheie apare "sarma"de câteva ori,asta numai dimineață,apoi nu mai apare toată ziua.Ce ar fi de facut?Este o siguranta pentru toate astea?

19586 - Sistem recirculare gaze evacare plaja super de reglaj depasita

17932 - Releu pompa combustibil -J17- intrerupt / scurt la masa

19557 - Servomotor clapeta canal admisie -V157- circuit intrerupt / scurt la masa

17957 - Regulator presiune turbosuflanta -N75- intrerupt / scurt la masa

17849 - Supapa recirculare gaze evacuare -N18- circuit intrerupt / scurt la masa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge și vezi care mai apar... 

Ai al naibii de multe... EGR, N75, etccc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate astea au vreo siguranta sau relei?Masina functioneaza bine ,doar ca aprinde sârmă in bord.Sa încep să iau fiecare fir in parte la verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!