Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Exxcalade mersi ,oricum ma intreb daca ar fi geometria blocata nu ar mai trage masina , masina trage intra turbo , simptomele care le da momentan sant :  cand accelerez ,dar  apasand pedala foarte incet , asta am observat in treapta a 2-a , a 3-a , face mai mult in aceste 2 trepte sau asa am observat eu , pana in 1800 -2000 de ture , se aude un zgomot in partea dreapta prin zona unde este turbo asa simnt eu din masina in mers ,un fel de bazait  impreuna cu pierdere de putere , si simnt     ca motorul se ingatuie , cand ajung pe la 1800-2000 de ture chiar daca o accelerez mai tare  nu face probleme trage bine , baiatul care a facut diagnoza in mers nu avea un aparat asa bun, sau nu prea se pricepea,  dar asa se vedea in mers chiar si la drum intins arata presiunea in turbo destul de mica , mai arata cureaua de la distributie cam stransa , ar putea fi o problema ? Dimineata la rece porneste    cam greu ,invarte de 3-4ori ,la cald porneste bine,  multumesc mult astept opinii  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eexcalade  distributia facuta in italia acum 9 luni , in reprezentanta , schimbat  totul , inclusiv rola intinzatoare , rola alternator si un amortizator hidraulic  pentru curea distributie  , poti sa vii cu mai multe detalii   daca cureaua prea stransa  ar putea da  una din simptomele enumerate de mine in postarile precedente ,  ? deocamndata nu am reusit sa vbesc cu baiatul care a facut diagnoza sa-mi spuna in termeni mecanici cat de stransa era ,  cand  o sa am raspunsul lui o sa-l postez sa vezi , ,   

Spoiler

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze eexcalader , la asta ma gandeam si eu , dar daca ar fi cum spune el  , si cureaua este prea stransa a-r putea cauza vreuna din p simptomele  pe care le -am enumerat in postarile mele ?    multumesc mult 

aici in italia nu prea se pricep  cu testerele , daca eream in romania  erea altceva 

 

de aceea  cer si eu ajutorul  celor priceputi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T. Am stat si am urmarit chestia cu , "curea prea intinsa gasita pe tester" deja eram in ceata, am inceput sa ma interesez,n-oi fi aberat cumva cand am spus:

O.N. Ca nu vad cum ar putea fi cureaua prea intinsa si sa iti creeze problemele descrise de tine. Urmeaza sfatul lui Eexcalade, ca sigur stie ce spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mersi de sfat ,  nu spuneam eu ca poate cureaua prea intinsa  sa faca  problemele descrise de mine , doar intrebam ,  stiam ceva de genul , cureaua prea intinsa nu are efecte prea bune asupra motorului , ( ma gandeam poate la pornire , deoarece  am pornirea mai grea la rece ) ,  am inteles ca la problemele mele este chestiune  pe partea turbo , (  valvola west gate ,  n75, furtunase de vacuum , geometria )  furtunasele deja le-am schimbat , o sa  merg sa verific geometria sa vad daca este blocata , westgate sa nu fie gripat, blocat , si valvola n75 ,   o sa revin cu impresii ,   nu pot  decat sa va multumesc  de sfaturi care sant foarte utile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua sunt nou pe forum deci nu va supărați dacă nu am postat unde trebuie. Merci. Am un golf 4 tdi 110 cp si am o problema mare nu mai trage cum trăgea. Totul a început cu schimbarea garniturii chiulasa, la scurt timp a început sa ia limp mode pe tester aveam ceva cu positive deviation. Ok. A urmat recondiționare turbo acuator schimbat Debimetru nou(pierburg) schimbat furtune vacuum senzor presiune ăla înainte de intercooler verificat  si curățat N75 N18 schimbat ambreiaj distribuție. Menționez ca nu scoate fum dacă accelerez ușor se duce si la 160 km/h (mai mult nu vreau sa încerc dar nici nu am unde) iar turația motorului e mult mai mare decât viteza adică in treapta a 5-a la 100 km/h am 2200 rpm 2000 normal cred. Consum mare fata de înainte zgomot motor crescut. Va rog ajutați-ma nu știu ce sa mai fac. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti primi un singur sfat, log in mers/BS pe egr/turbina/diagnoza.

Pt.asta cauti in topicul despre probleme turbina/loguri interpretarea lor.

NU este o scuza pt.ca esti nou !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 referitor la problemele pe care le-am postat , revin  cu alte detalii , la apasarea pedalei de acceleratie  sa zic un sfert , las sa urce in turatie apar fluctuatii-intreruperi de putere ( pierdere si apoi recuperarea puterii) in treapta a2-a si a 3-a , asa o simnt eu  si pana in 2000de rpm ,  dupa 2000 rpm chiar daca o calc mai tare si schimb dupa 3000 rpm nu are pierdere de putere ,  am observat  ca in momentul in care  se intrerupe se aude un fel de zornait ( huruit)  in zona unde este turbina ,   ar putea avea legatura cu  problema pe care o dezbat de ceva timp   cod eroare 17965 (P1557)      positiv  deviation       , puteti avea idee ce poate fii acel  zornait (huruit ) care i-l aud in partea unde este turbo  , atunci cand am  fluctuatii de putere ,  va multumesc 

zilele astea cred ca o sa-mi fac timp sa dau actuatorul jos , sa vad daca am geometria semoblocata /blocata ,  nu prea am avut timp 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am si eu un golf 4 tdi alh din 2001 problema este ca nu trage cum ar trebui.Am schimbat debitmetrul de aer,acuator vacumatic turbo,curatat turbina.O problema care nu stiu din ce poat fii cand pornesc motorul tija acuatorului vacumatic nu se trage deloc, din cate am inteles ar trebui sa traga pana la cap si dupaia sa ii de drumul.furtunele de vacum sunt verificate nu sunt rupt sau sa piarda vacum,am facut si stutul pompei de vacum ca avea joc lipit cu bison. ?Se poate sa fie din N75?Ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica liniile de vacuum, electrovalvele si pompa de vacuum

fa un log in mers cu VCDS-ul, sa vedem ce valori ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul la care am fost a spus ca nu e nevoie de log in mers a spus ca trebui luate una cate una pe rand:(( cine ma poate

ajuta si pe mine cu un log in mers din PUCIOASA:((

Pompa de vacuum cum o pot verifica eu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, pe rand.. pana te plictisesti. Fa log in mers, e cel mai usor de identificat asa, unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot sa  verific liniile de vacuum, electrovalvele si pompa de vacuum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liniile de vacuum - cu pompa de vacuum, electrovalvele le poti da jos si verifici daca lucreaza si cum lucreaza iar pompa cu manometrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul care pleaca din pompa tandem spre servofrana are supapa unisens?La mine circula aerul in ambele parti? E normal?

56efc0927961b_furtunservo.jpg.9ad88eb9a6

Daca trag sau suflu aerul circula ? e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste supapa separat sau trebuie sa iau tot furtunul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se gaseste...costa vreo 20 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

In ce format se gaseste?universala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da,din ce ce am vazut pe siteurile de comercializare,diferentele ar fi la dimensiuni.Nu am vazut specificate detalii diferite legate de fctionare.Cand am avut probleme la supapa unisens de la servo frana,am cumparat una de la un magazin de piese auto,cu cea veche in mana.Are intrarile mai groase.Am montat'o si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se scoate de pe furtun ca am tras de ea si nu iese are filet ceva?Si in ce fel afecteaza vacuumul masini adica ce sintome are ?

 

Modificat de golftdialh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca si simptome ar fi ca motorul sta mai turat,revine mai greu la relanti iar pedala de frana este tare.

Din fabrica vine montata pe acel furtun de plastic si apoi prin incalzire furtunul se contracta pe stuturile supapei.Poti incerca sa il incalzesti dar ma indoiesc ca va iesi.Eu am inlocuit si acel furtun de plastic cu unul de cauciuc cu exteriorul invelit in in panza pentru a nu nu'si modifica diametrul.Supapa si acel cot care intra in tulumba le'am fixat pe furtunul de cauciuc cu coliere normale.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul din servofrana iese prin tragere?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!