Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Piesa la care te referi,cea care este incercuita am schimbat-o si eu.Se numeste senzor presiune admisie.Am dat pe el 3,2mil in noiembrie.Masina mea facea asa:

Pe loc se tura normal,dar cind plecam cu ea mergea ca un diesel normal,nu tragea deloc,maxim prindeam 90 km/ora si un consum de motorina exagerat,adica cu 30 de litri am facut 120 km.

Ca sa iti raspund la postul tau,da regleaza debitul de motorina si normal ca ajuta la accelerare.

Eu l-am schimbat singur,binenteles dupa control cu Vag Com , este prins in 2 suruburi pe o teava groasa aproape de habitacul,si cum l-am pus masina si-a revenit imediat.

Sper ca am fost destul de explicit,iar daca mai ai nelamuriri poti sa imi spui sa iti pun o poza cu al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vorbim de doua lucruri diferite,piesa de care zici tu este langa filtrul de aer si este prinsa in doua suruburi,pe care am schimbat-o si eu.Cealalta piesa la care ma refer, este situata pe pompa de injectie,infiletata in corpul acesteia alimentata cu un fir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de mult influeteaza puterea motorului o astfel de eroare:Intake Monifold Pressure,31-00-Control Difference-Intermittent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam aceleasi simptom ca si tine la fostul G4 ALH ... la mine a fost din capsula vacumatica a turbinei (actuator)

ai facut un log in mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund tot eu la intrebare.Aceasta eroare influeteaza f. mult puterea mototrului,cantitatea de aer ceruta de calculator trebuie sa corespunda cu ce baga turbina efectiv,asadar raportul dintre carburant si aer stabilit de ECU trebuie sa fie in parametrii ceruti.Prin inlocuirea electrovalvei vacumatice se rezolva problema.Sunt indignat ca am dost la foarte multi "meseriasi" si nu au stiut cum sa procedeze la o astfel de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

am si eu o problema cu motorul tip ajm,nu merge mai mult de 120km/h foarte rar ajunge la 130km/h am facut o scanare si a iesit ca fiind defect arartand o valoare mult prea mare si la relanti e vorba de senzorul de pe interculer "MAP" si nu stiu de unde sa-l cumpar .ma ajuta cineva cu un nr de tel un magazin orice.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema similara cred ca intampin si eu, cum sa intamplat, mergeam cu 140-150 am franat brusc pentru ca nu am reusit sa fac o depasire, cand am apasat pedala pauza, nu vroia deloc sa sara peste 100, cu pedala in fund, am oprit masina dupa, inclusiv motorul, dupa ce am tras o privire pe la motor sa vad ce sa intamplat am plecat din nou cu masina, partea proasta e ca masina trage in continuare greeeu, debimetrul il pot verifica sa scot doar mufa?....fara sa conectez altceva, chiar daca consuma mai mult, ar trebui sa mearga daca scot mufa??, am sa verific si furtumasele alea sa vad daca a cedat ceva acolo, alte rezolvari ce ati mai gasit?....ceva ieftin ca nu am bani, masina e o bora 1.9tdi 90cp 1999 fabricatie, va multumesc anticipat si ma scuzati ca am scris atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate debitmetrul .. daca trage ala e :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut testu si in mers si deocamdata asta e problema mea,dar de unde sa-l fac comanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care masina scoate mult fum trage prost consuma imens, caz in care ma aflu si eu ca sa nu colmatez turbina cu funingini si sa nu consum 20% am scos mufa de la MAF. In felul asta consuma putin si nu mai afuma. Cauza pentru fum , consum inca o caut... se aude un fasait destul de puternic , probabil e ceva fisurat(fumul e negru).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eugen I verifica furtunele de la intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ganea_lau82

salut.am si eu probleme pe la turbina.masina se infige cu greu peste 120 km.am fost la service si am bagat-o pe testar.am facut testu si pe loc si in timpul mersului,cel de la service ma pus s-o turez in treapta a 3 si asa am descoperit k tija capsulei de la turbina nu functioneaza,tipu asta mi-a zis sa cumpar o tija noua costa in jur de 350 ron. ce imi recomandati? nu merge curatata tija aia? unu noua mi se pare cam scumpa, sau da stie cineva un pret mai bun va rog sa-mi raspundeti.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare...azi uitandu-ma si eu pe la motor am vazut un furtunas din acela subtire ros...cand m-am uitat mai atent la el era rupt...era un furtunas care se afla chiar langa EGR...

post-45972-1243342557_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am si eu o bora 1.6 16v AUS care ma dispera (desi imi e draga). Nu trage motorul deloc parca ar avea 50 de cai nu 105. Am fost cu ea la mecanic(i) ca au fost o gramada si electricieni si nimik, toate sunt perfecte la test nu a iesit nimic, motorul merge rotund, doar ca nu trage , consuma mult 8,3-8,6 inafara si mai mult in rest, mi se pare ca si motorul se cam incalzeste mai tare dect trebuie desi nu imi indica nimic. unul dintre ei mia zis ca poate e catalizatorl ca nu stie ca sa fie altceva. Masina am cumparat-o recent si am schimbat filtre de aer, de benzina si ulei cu tot cu ulei (castrol 5w-40), si am alimentat cu carrera 100(OMW), daca putei sa ma ajutati cu ceva sugesti astept. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal'tari ! am si eu ceva probleme cu masina ! in principiu cred ca debitmetru

la o verificare sumara facuta de un prieten au iesit urmatoarele :

3 Faults Found:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

19463 - Camshaft Position Sensor (G40): No Signal

P3007 - 35-10 - - - Intermittent

am incercat la un amic care are dezmembrari de vw vreo 6-7 debitmetre dar nimik spectaculos , adika masina dupa ce ajunge la 120 km/h se plafoneaza pana acolo nu-s probleme , cu nici unul din cele 6 debitmetre nu a putu sarii de viteza asta .

mai este o chestie , adika in mers la 120 km daca ii iau contactu si-l pun merge si pot ajunge pana la 200 km

s-a mai intanlit cineva cu o astfel de pb , daca da va rog ajutati-ma va rog !

Multumesc anticipat tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu cam aceiasi problema (cred).

motorul nu trage bine de ceva timp, la un test pe computer in decembrie s-a dat de inteles ca debitmetrul nu trage ok, am schimbat insa nimic.

Azi am schimbat filtrele in speranta ca doar de la asta e si mecanicul a observat ceva la turbina, vacumul de turbo, sau asa ceva spunea el era spart, eu am observat doar un fel de sarma, fir ce atarna undeva pe partea dreapta jos, undeva sub atigel aproximativ.

El spunea ca acum nu am turbo pe turbina si acesta este motvil pt care nu trage bine, acea piesa, spunea el, nu se gaseste separat ci doar la o turbina noua.

Ma poate edifica cineva daca pot face reparatia si fara schimbarea turbinei? eventual si daca afecteaza si in alte feluri negative utilizaera masinii fara valva de turbo!

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba de actuatorul de pe turbina. Se gaseste si separat din cate stiu eu.

Am avut si eu o deviatie negativa. Am pus o poza cu cauza problemei mele. Oare sa sara singur acel furtun din locul lui, ca am tras cu mana de el si nu prea iese...

post-8948-1245416429_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este vorba de actuatorul de pe turbina. Se gaseste si separat din cate stiu eu.

Am avut si eu o deviatie negativa. Am pus o poza cu cauza problemei mele. Oare sa sara singur acel furtun din locul lui, ca am tras cu mana de el si nu prea iese...

Da, merci de intentie, insa nu reusesc sa imi dau seama daca aia e piesa mea!

uite m-am chinuit sa fac doua poze la partea ce atarna, pozele sunt facute de sub masina (in lipsa scutului).

sper sa ajute, multumesc anticipat!

post-19928-1245422975_thumb.jpg

post-19928-1245422992_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Este incredibil sa vad asa ceva, este partea de jos a capsulei vacumatice ce actioneaza parghia de la geometria variabila. Uite asa arata candva..., se vede si furtunasul care intra in ea .

post-34985-1245439227_thumb.jpg

Probabil acum parghia sta cum vrea ea, la tine e in pozita sus ca in poza, adica negative deviation, presiune mica.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este incredibil sa vad asa ceva, este partea de jos a capsulei vacumatice ce actioneaza parghia de la geometria variabila. Uite asa arata candva..., se vede si firtunasul care intra in ea .

post-34985-1245439227_thumb.jpg

Probabil acum parghia sta cum vrea ea, la tine e in pozita sus ca in poza, adica negative deviation, presiune mica.

in ce sens este incredibil?

important este, cum o repart? cat ma costa?

si cel mai important se poate separat sau e musai toata turbina?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Il contanctezi pe Cipos si el te rezolva. Nutrebuie toata turbina. E incredibil, ca nu am mai citit asa ceva ,sa crape in asa hal capsula.

Si nu da quote ci reply sau fast reply ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-mi vine sa cred ochilor ce vad ;) . La cum arata nu mai ai turbo de multa vreme. Cum de a ajuns in halul ala capsula aia??? Ma intreb daca mai ai furtunul. Evita sa mai mergi cu masina si, cum a spus si marius1982.11, contacteaza-l pe colegul nostru cipos.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sesizat ca nu prea are vlada din decembrie, de atunci nu am facut drumuri lungi, asa prin bucuresti dar putin cam 500km/luna.

initial am schimbat debitmetrul insa nimic...

apoi filtrele si asa a vazut mecanicul!

crezi ca ar putea exista si alte periocole daca mai merg cu el astfel cateva zile pana il fac?

multumesc, am vb cu baiatul, rezolv cu "actuator" sper saptamana asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!