Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Mai intai de toate salutari la toti, sunt nou pe aici ma numesc Mihaila Adrian.

De curand am cumparat si eu un golf 4 1.9 tdi 90 CP motor ALH adus din italia, l-am luat prin piata la o tura, mergea bine, va dati seama ... ce puteam sa ii dau pe 100-200 metri ... a 1-a a 2-a .. tragea bine la momentul de fata. Nu puteam sa o scot la test pe drum ca avea numere rosii false ...

 

Asa.. dupa un timp am iesit cu ea din oras si nu mergea mai mult de 120... in a 3-a daca o forjam la 100 pica in cap, in a 4-a la 120... si din a-5a talpa ajungeam cu greu la 140-150. Nu am duso inca la un mecanic am zis sa vin si sa cer niste sugestii... am vazut multe topic`uri in care spunea lumea ca e ba demitmetrul ba turbo.

 

Zilele trecute am fost cu un prieten sa isi duca la mecanic camioneta la reparat si l-am intrebat ce ar putea fi... i-am spus ca la 120 pica nu mai trage de loc. Si mi-a spus ca nu are debitmetrul nici o legatura... a spus ca e posibil sa fie un furtun spart care duce aer`ul la turbo, si astfel sa traga aer fals si sa nu dea putere la motor.

 

Masina nu scoate fum negru, si turbo intra de la 2000 RPM.

 

O voi duce cat de curand la acel mecanic sa vada ce are... deocamdata am venit cu problema la voi (cunoscatorii) sa vad ce pareri aveti.

 

 

L.E: M-am gandit ca nu ar avea treaba debitmetrul pentru ca atunci cand ii dau forja in a-1a patineaza din a 2-a doar se tureaza nu patineaza si nici nu pleaca cum trebuie... acel "bagat in scaun". Stiu ca nu are asa multi cai... dar stiu cum ar trebuii sa mearga un golf 4 90 cp... al meu trage destul de greu...

Modificat de adriano931
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută pe cineva cu interfaţă să facă un log în mers, apoi postat aici

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-230#entry2119284

şi vei primi ceva sfaturi, aşa este mai  greu de depistat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ionut Maruta

Revin cu problema mea. Azi mi-am vazut si eu masina cu acul la 180 si ceva de km/h.

M-am dus cu ea la service la cumnatul meu si mi-a pus-o pe tester si nici o eroare. La injectoare, pe BOSCH ESItronic arata cantitatea de motorina data pe retur zice el... la primele doua arata -0.30 ... -0.35, iar la ultime doua arata +0.30...+0.40.

In fine am hotarat sa mergem cu ea, el a codus sa vada cum merge masina. Zice ca masina trage ca nu stiu ce mi se pare mie ca nu trage si tot asa... Eu, ca nu trage la puterea ei de 100% ci undeva pe la 80%.

 

In fine, consumul i s-a parut si lui cam mare. La o medie de 45 km/h, am consum de 8.3 l/100 km.

La sunat pe unu de are alt golf de 150 CP, si la o medie de 113 km/h, el avea 6.6 l/ 100 km.

 

In fine, dupa toate astea mi-a zis ca acest consum mare e de la injectoare. La mine dupa pornire imi arata 1.3 l/h, apoi scade in cateva secunde la 1.0 l/h, apoi la 0.9 l/h si acolo ramane.

 

Cumnatul meu are o Skoda Superb de 133 CP din 2008 luata de noua si la el arata dupa 110.000 km parcursi, 0.5 l/h la relanti, si in momentul de fata. El nu este o persoana care merge incet oriunde ar merge.

 

Azi, fiind in dreapta, facand un test de putere masinii mele, am intrat in curbe imposibile cu 140 km/h, probabil din dreapta am alta senzatie....

 

 

In fine plec spre casa la tara si il sun pe la jumatatea drumului si ii zic ca masina merge bine ca si-a revenit.

 

Acum va intreb ca eu de obicei merg la consum si schimb vitezele pe la 2000 RPM sau 2500 RPM, e posibil ca acest mers sa infunde galeria, sau EGR-ul sau alte tevi de calamina..... si totodata acest test de azi cu schimburi de viteza 4500 RPM - 5000 RPM sa le desfunde pe acestea ???

 

Am scos azi doua furtunase, cu motorul pornit:

1. cel din filtru de aer si se simte cum trage usor aer, deci lucreaza...

2. cel de la actuatorul de la turbina, undeva de la jumatate si trage la fel de usor aer.

 

Nu stiu ce sa mia cred, masina pare ca trage si am primit informatii ca sa nu mai schimb vitezele la 2000-2500 RPM ci peste 3000-3500 :) In conditiile astea eu as face cam 200-225 km cu 100 RON bagati la pompa, ceea ce nu-mi prea convine.

 

O a doua intrebare ar fi daca pe VCDS imi arata cantitatea de motorina injectata, pe fiecare injector in parte?

 

Avand 0.9 l/h  la relanti posibil ca si consumul sa fie mare in sarcina?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Parerea mea sa stai mai mult cu cumnatul tau la bere si sa iti mai explice una alta :P din ce ai povestit stie cum se merge cu un diesel...

Mersul la consum si o masina diesel dupa parerea mea nu prea se impaca...cat faci economie de motorina dai in altele si poate pierzi mult mai multi bani...

Cand poti...incearca sa schimbi mai sus de 2000/2500rpm...ca abia dupa turatia asta turbina incepe sa prinda viata...si daca tu schimbi viteza...pici undeva la 1600rpm si daia zici ca nu trage...nu prea folosesti turbina la capacitatea ei...si daca nu o folosesti...e normal nici sa nu simti putere...

Incearca sa mergi intr-un ritm putin mai alert...schimbat 3000...3500...4000...chair si 4500 daca iti permite traficul...si o sa vezi ca masina trage...daca ii dai si turatie...asa la 2000...ce vrei sa simti?

Cat despre a doua intrebare...da..se poate...uite aici unde si cum arata...

post-14266-0-99829500-1368910982_thumb.j

masuratoarea se face cu motorul la 90*...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vcds nu se vede valoarea injectată pe fiecare injector în parte.

Ceea ce se vede în grupul 13 reprezintă compensaţia de combustibil (nicidecum motorina dată pe retur) pe care o aplică ECU fiecărui injector astfel încât puterea cilindrilor să fie egală (puterea o măsoară cu ajutorul senzorului de pe volantă care îi dă informaţii despre viteza cu care se învârte arborele cotit atunci când acţionează fiecare piston). Această compensaţie nu are legătură numai cu injectoarele ci cu toţi factorii care ţin de puterea dezvoltată de un cilindru.

Cel puţin asta am înţeles eu din ce scrie mai jos:

"Evaluation: Idling speed smooth running control display
The injection system is equipped with an idling speed smooth running control. There may be power differences between the individual cylinders (component tolerances, injector delivery, compressions etc.) which are recognised and equalized via selective injected quantities.
Recognition at idling speed is via the signal from the engine speed sender which delivers four signals per crankshaft revolution to the control unit. If the signals are delivered at the same rhythm then all cylinders work the same. If one cylinder is weaker then the crankshaft takes longer for the next half revolution. Conversely a more powerful cylinder accelerates the crankshaft so less time is taken.
If the control unit recognises a difference, then the relevant cylinder is given more or less fuel, until the engine runs evenly again.
+... mg/H: The respective cylinder is less powerful and is therefore supplied with more fuel.
-... mg/H: The respective cylinder is more powerful and is therefore supplied with less fuel."

 

La tine compensaţiile pe injectoare sunt OK (dacă măsori altă dată  o să vezi că nu mai sunt la fel, sunt când mai mari când mai mici) şi nu au neapărat legătură cu consumul (în schimb consumul poate avea legătură atât cu injectoarele cât şi cu altele - avans, ECT, restricţii/crăpături pe admisie sau evacuare etc)

 

Informaţii despre cantitatea de combustibil injectată poţi afla cum se vede şi în poza lui Laurenţiu în grupul 001, câmpul 2 - la ralanti şi în grupul 008 cu log în mers şi acceleraţia la blană în treapta a 3-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

@Lawrentzyu_86 mersi pentru poza din VCDS.

Am zis ca schimbam vitezele la 2000-2500 RPM, dar in mediul normal, adica nu rapid si cat timp statea ambreajul calcat si pana luam pedala de pe pedala, scadea turatia pe la 1600 - 1800 RPM. si mereu o acceleram, uneori brusc si aveam intarzierea aia pana pe la 2000 RPM.

 

Azi dimineata m-am dus pana undeva, si am incercat vechiul mers al meu pentru cateva momente si numai am acea intarziere. Sigur s-a desfundat ceva prin ea de ieri si merge ok.

 

Oricum pe o linie dreapta i-am dat cu a -3a pana la 100 km/h, apoi a 4-a pana la 140 km/h si mai aveam pedala sa ii dau, apoi au aparut curbele si nu am mai avut unde sa ii dau.

 

Dar, stiti cum e, cand se repara ceva, sau scapi de ceva ieftin, trebuie sa apara alta problema :))

 

Cateodata am impresia ca se tureaza prea repede fata de viteza de rulare. Adica as zice ca de exemplu ca in viteza a-3a, la 100 km/h sa am 4000 RPM, fata de 4500 RPM. Asta inseamna cand zic un pic mai turata fata de viteza de rulare. Si odata calcata pedala mai tare si timp mai indelungat pana a ajunge la o viteza dorita automat si consumul va fi mai mare.

 

O alta problema ar fi consumul care mi se pare cam mare fata de alte masini care la relanti arata 0.9 l/h.

 

Mai era un coleg, dar nu a mai aparut nimeni care l-a aprobat cand a zis
ca aceeasi problema o avea si el si i-a schimbat pompa tandem si a
pus-o noua.

 

Am bagat motorina de 50 RON, si acul era aproape de jumatate. In momentul de fata mai am aproape o gradatie pana la se aprinde martorul la motorina si am facut pana acum 143 km si nu cred ca ajung la 200 km cu aceasta diferenta de motorina pana la aprinderea martorului. Bine ca si ieri a omorat-o cumnatul meu si in 10 min a coborat o gradatie de la indicatorul de motorina. :(

 

As mai presupune si ca senzorul de la intercooler sa fie imbatranit si sa nu mai calculeze la parametrii normali.

Acesta am inteles ca comunica si cu debitmetrul si cu calculatorul.

 

Furtunasele de la vacuum le-am verificat pe toate sunt OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Mie mi se pare normal...ca atunci cand esti la 1600rpm si o calci sa aiva acea intarziere...abia la 1900/2000 intra turbina...incearca sa schimbi mai sus...undeva la 3500 si sa vezi cand schimbi viteza daca vei mai avea acea intarziere de care zici...dar avand in vedere ca o sa pici undeva la 2100 eu zic ca nu va mai fi :)

Senzorul de la intercooler daca il ai stricat iti va da eroare...eu cand am avut unul stricat mi se aprindea martorul ESP in bord...

Cu consumul...nu esti singurul...si la mine sta la fel...0.9...1..chiar si 1.1...motorul cald si fara consumatori...

http://vwforum.ro/topic/32412-consum-la-ralanti/page-22#entry2006824

Am suspectat multe...dar nu am rezolvat nimic...am ramas cu gandul la avans...si am de gand anul asta sa schimb distributia si o sa vad atunci daca rezolv ceva...

Consum...cu un plic fac cam 650km...de unde rezulta un consum cam de 8.5...ceea ce consider decent...km facuti 90% in oras...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

M-am intors de la tara, a condus nevasta-mea masina, cam 60 km turata mereu la 2500 RPM.

Am luat-o eu am plecat cu a 1-a de pe loc mai tare, am dus-o undeva peste 2500 - 2800 RPM si i-am dat foarte repede a-2-a, am calcat pedala de acceleratie in blana, in acest timp acul turometrului a scazut sub 2000 RPM, undeva pe la 1600 sa zic asa.... vreau sa spun ca masina abia rula vreo 2 secunde pana a ajuns acul la 2000 RPM. Pur si simplu stateam cu ochii pe turometru sa ajunga la 2000 RPM :( Nu este legata odata ce este accelerata brusc. Odata calcata pedala in blana si  brusc, am mereu aceasta intarziere si masina este foarte puturoasa. Nu pot sa-mi dau seama de unde este.

 

Ceva de genul ca si cum as avea mufa de la debitmetru scoasa. Debitmetrul are cam 3 sapt - 1 luna de cand l-am cumparat nou :(

 

Daca o calc usor pana la 3000 RPM nu se mai simte aceasta intarziere pana la 2000 RPM. Numai si numai cand e calcata dintr-o data brusc, la 2000 RPM ma arunca in scaun :(

 

Acum 1 luna am scos mufa de la senzorul de la intercooler si DA mi s-a aprins martorul de la ESP si mi-a stocat si o eroare.

Dar asa daca e imbatranit si nu mai lucreaza in parametrii nu da nici o eroare. Calculatorul il vede, dar el daca e slabit, ce eroare sa mai dea?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o problema cu masina din semnatura, de aproximativ 2 saptamani nu mai trage motorul, si ocazional trage "in suturi" in acest timp scoate foarte mult fum negru si se aude un "carait" la motor.

Am facut doua log-uri in mers dar au iesit bine, injectoare, turbina, debitmetru. Din pacate mi s-a spus ca sa ma duc in momentul in care trage "in suturi", nici pana in acest moment nu am reusit sa identific un moment in care se repeta problema, face si cand este rece si cand este cald, se intampla sa meraga bine 150 km sau 2 km.

Am schimbat MAF-ul si nicio schimbare, motorul este facut anul trecut, cand am schimbat si turbina.

Cred ca este pe parte de admisie ( senzor temperatura admisie sau senzor presiune admisie ), acesti senzori se pot vedea pe VAG? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile (combustibil, aer admisie, lichid răcire) se văd în grupul 007, presiunea pe admisie  în grupul 10.

Cred că mai curând are legătură cu EGR-ul. O chestie asemănătoare am păţit şi eu (sunt ceva diferenţe între construcţia EGR la sdi faţă de tdi, dar poate fi un punct de plecare): făcea cam aşa pe la 1700 rpm nu mai voia să tragă (nu mai creştea turaţia decît foarte greu), scotea un nor de fum şi se auzea o bătaie la motor. Pe la 2000-2200 rpm îşi dădea drumul şi nu mai aveam treabă. La început făcea când şi când apoi tot mai des că mă adusese la disperare. Am schimbat capsula EGR degeaba (am zis că este spartă membrana că nu mai ţinea vacuum-ul, de fapt era furtunul crăpat), am înlocuit furtunurile tot degeaba, rezolvarea a fost curăţarea valvei N18 (aia din care pleacă furtunul către capsula vacuumatică) şi a galeriei de admisie.

Mai citeşte prin topicul ăsta poate îţi vine vreo idee. Încearcă să anulezi un timp EGR (scoţi furtunul din capsulă şi îl înfunzi cu un şurub) şi zi ce observi.

Ce am mai observat: la oprirea motorului se aude un ţac-ţac-ţac din capsula vacuumatică, ei bine atunci când nu erau treburile ok nu se mai auzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Multumesc pentru sfat, dar am anulat EGR ul si masina tot nu trage, daca inainte tregea aproximativ 80% din ceea ce simteam eu acum parca trage 85%. O sa incerc sa schimb furtunasele de la actuatorul de turbina dupa care electrovalvele. Daca nici asa nu vrea trec la catalizator ca poate este imbacsit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!


Sper ca scriu in topicul corect si ca ma puteti ajuta/sfatui.

 

De cateva zile dimineata cand plec cu masina se intampla ceva ciudat cu motorul .Parca se ineaca sau ceva de genul.. Ridic incet ambreiajul si tremura masina si parca nu vrea sa plece de pe loc dar dupa cateva secunde isi revine si pleaca cu o viteza mult prea mare .

Mentionez ca se intampla numai la prima pornire dimineata  in restul zilei nu are nimic. Motorul este de 1.6 Benzin. Am schimbat de curand toate filtrerle si uleiul.Mai vreau sa schimb saptamana asta bujille. (offtopic : un sfat la marca de bujii?)

Poate nu e o problema reala si sunt eu paranoic..Poate nu o turez suficient sau ceva de genu dar daca ar fi sa nu o turez atunci nu ar mai pleca dupaia cu "scartait de roti"

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să nu fie o problemă la cilindrul receptor de la ambreiaj. Din ce zici este ca şi cum  ar avea un blocaj şi dă drumul dintr-o dată rulmentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o  problema cu masina din semnatura,de ceva timp in treapta a 2-a si mai rar in a 3 -a nu mai trage cum trebuie masina,merge din greu si de o data trage ca nebuna,are o pierdere de putere,ajuta dac curat egr,clapeta de acc?

 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

curata si clapeta, verifica filtre, debitmetru.... fa o scanare-diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema cu masina, 1.9 ALH, 186.000 km (reali), de ceva timp nu mai trage bine, am curatat EGR, (era foarte murdar), am verificat furtune vacum, si inlocuit majoritatea, ce am gasit defect este supapa unisens, care ajunsese teava :d, tija de la actuatorul turbinei se misca ok, sa fie doar din supapa?? erori nu am, masina nu trage bine la turati joase pe la 1600rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna tuturor am un vw bora 115 ajm  scoate nor de fum la schimbarea treptelor de viteza  am curatat turbo complect,egr ,intercooler am mai schimbat si n75 si nu mai stiu ce saii mai fac help motorul nu mai trage dar nici nu da limp mode

Modificat de emiloltean78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetru de aer in ce stare e,ai verificat?Fum negru sau spre alb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers si posteaza-l aici, sa ne uitam pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu masina (Golf4 1.9 tdi 81kw 110cp an 2000 hatchback), de ceva timp nu trage deloc, uneori se tureaza, alteori nu trece de 2000 chiar si cu a 2 a. Mentionez faptul ca are un consum imens de ulei, din mai 2013 si pana acum a mancat 4l de ulei si am circulat cu ea cam 3000 de km dar lejer, drumuri scurte dar acumulate. Am schimbat de curand debitmetrul de aer, s-a simtit o oarecare crestere de putere dar pentru scurt timp, mai ales cand se incalzeste bine motorul nu mai trage bine, abia se tureaza. Desi e tdi totusi turbina nu se aude, nu intra in functiune, s-a uitat cineva putin la ea si mi-a zis ca actuatorul ei e blocat pe deschis, am incercat sa il misc putin sa vad daca se misca dar nici un rezultat... mai observasem recent ca furtunasele vacuumatice nu erau legate corespunzator, le-am pus cum trebuie, dupa schema gasita pe forum  dar nici o schimbare...  :(  Va rog ajutati-ma cu niste paraeri/ sfaturi, sunt bine venite!  

 

 Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am incercat sa gasesc o solutie pentru masina mea din toate postarile de aici, dar nu reusesc. Sa incep cu inceputul. Am un golf 4 81kw 110 cp 2001 motor ASV. Totul a inceput (cred eu) cu un 50l de motorina cumparata de la escavatoristi de culoare verde-albastra (pe aici se numeste agricola). Dupa aprox 400 km circulati am facut un mic accident in care s-a spart intercooler-ul. In timp ce ma duceam cu masina la service cu intercooler-uln spart (aproximativ 3 km) a inceput sa nu mai traga (mi-a dat in nas) timp de 9-10 secunde iar motorul incepuse sa trepideze de parca a intrat dracu' in el.Am apasat ambreiajul si am inceput sa accelerez si culmea..se accelera dar la relanti tremura toata masina. Dupa cele 10 secunde si-a revenit de parca nu se intamplase nimic Am ajuns la mecanic si am schimbat intercooler-ul cu unu nou, filtre, ulei..etc.. Bun ... Dupa vreo 1 saptamana si alti 200 km a aparut din nou tremuratul si pierderea de putere pt 6-7sec , si culmea iar si-a revenit..Dupa alti 100 km circulati a urmat un drum de 2000 km It-Ro in care nu mi-a dat probleme. In timp ce ma aflam in Ro, iar a aparut "buba". Tot pt 6-7 secunde in care masina pierdea din putere si tremura toata.. apoi revenea ca noua... totul bine si frumos pana la intoarcerea din Ro.. Facusem cam 1200 km si iar a inceput.. De data asta a trebuit sa opresc masina.. a durat cam 30 secunde sau poate si mai mult tot tremuratul asta, de aceea am tras pe dreapta pt ca eram pe autostrada si de la 140 am ajuns la 60 in 10 secunde. Am repornit-o dar tremuratul nu disparuse... am accelerat-o.. se accelera dar la relanti tremura tot motorul, caroseria..etc. si dupa 15 sec iar a disparut zgaltaitul. mai aveam aprox 450 km pana acasa si a mai facut o singura data, de data asta pt 2-3 secunde... Am ajuns acasa cu bine si m-am dus la mecanic. I-am explicat ce se intampla,s-a uitat la sorbul din rezervor, pe la niste furtune,a pus-o pe tester si nici o eroare. M-a sfatuit sa cumpar un aditiv de curatat injectoarele si sa il pun la jumatate de rezervor. (intre timp am facut 4 plinuri din peco dupa plinul ala cu motorina verde-albastra). Am pus si am facut cam 300 km(in care am chinuit-o turata la maxim, schimbat vitezele la aproape 5000, mers in a 3-a cu 120km/h timp de 1 min. etc..) La o saptamana dupa chinuiala asta si 300km mergand normal, iar a aparut "buba". doar ca acum abia simti cum tremura, face doar pt 2-3 secunde si iar isi revine. Nu scoatea fum deloc cand s-a intamplat toate astea. Multi imi spun ca ar fi fost de vina motorina de proasta calitate si ca mi-a infundat injectoarele (sau un injector) care "pisa", altii ca ar fi pompa de injectie.. Curios ca pe tester nu da nici o eroare nici macar in mers. In rest masina merge foarte bine, trage cum trebuie,180-200 la ora, doar ca apare buba din cand in cand.  Ce ma sfatuiti? Ce ar putea fi de vina in toata chestia asta? Sa fie de vina motorina sau ca am mers cu intercooler-ul spart 3km? Astept parerile voastre.

Multumesc anticipat. Cu respect, Liviu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta e din cauza motorinei proaste. Cu intercoolerul spart poti sa mergi si 50 km ca nu are nimic, doar ca nu vei avea putere (nu trage masina).

Fa un printscreen la valorile injectoarelor in grupul 013 folosind VCDS (cu motorul la cel putin 80 grade) sa vedem cum lucreaza injectoarele.

In functie de valorile de acolo putem vorbi. Eu insa ti-as recomanda sa trimiti injectoarele la Sinaia sa ti le probeze, sa stii una si buna. Sa vezi cate injectoare ti-au "picat" dupa motorina proasta. Cu aditivii slabe sanse.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul m-a asigurat ca valorile la injectoare sunt cum trebuie sa fie. (fie vb intre noi eu sunt paralel cu mecanica si motoarele). totusi daca injectoarele sau injectorul ar fi de schimbat..de ce nu merge tremurand tot timpul si de ce cand o accelerez la relanti mi se pare ca se accelereaza normal? nu se opreste motorul, doar ca tremura iar in sarcina nu mai trage si viteza scade treptat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare imi pare rau ca postez aici dar am tot cautat pe forum si nu am gasit exact problema pe care o am eu discutata si care se prezinta astfel :

Mi-am achizitionat masina din semnatura de 1 luna sunt foarte incantat de ea doar, ca, de curand am facut un drum Fagaras-Roman si am observat ca nu trage chiar tot timpul asa cum ar trebuii mai pe scurt are "toane" si am zis sa experimentez un pic si sa vad in ce conditii se declanseaza problema si am ajuns la concluzia ca din momentul in care masina atinge 4000 rpm nu mai trage si nu ma refer ca nu mai trage peste acea turatie ci pur si simplu nu mai trage deloc e deajuns sa ating pragul de 4000 rpm o data dupa care poti fii in orice treapta la orice turatie pur si simplu nu mai trage , adica ea se tureaza dar foarte greu de ex daca sunt in treapta 4 la 80 km/h imi ia cam 30-45 sec sa ajumg undeval a 110-120 km/h . Tin sa precizez ca in perioada in care masina este "lenesa" turbina se aude fluent.

Are cineva vreo idee care ar putea fii problema sau s-a mai lovit cineva de asa ceva? (imi cer scuze pentru greselile gramaticale, si va multumesc pentru ajutor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!