Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Limp mode nu poate sa fie din cauza de vacum ! Frana de picor se apasa usor ?

Daca nu trage motorul poate fi de la furtunul de vacum. Daca ai avea probleme cu furtunul care iese din pompa de vacum si merge in sevofrana atunci si frana de picior este mai tare.

Pentru limp mode cred ca trebuie verificate prima data acuatorul vacumatic si geometria reglabila de la turbina.

Si cred ca un tester la motor ar putea spune multe.

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana se apasa destul de usor zic eu. Am schimbat furtunul si degeaba tot am limp mode. Credeam ca daca scapa vacuum pe la furtunul acela nu mai ajunge la actuator.

Am verificat cursa tijei de la actuator si mi se pare scurta dar sincer nici nu stiu cat ar trebui sa se miste.

Trebuie sa merg sa fac un log ca numai asa o sa vad care e problema.

Multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...cat ai dat pe furtun si cum ai cerut la magazin?

Ai un cod ceva?

Merci frumos

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Nu mi-am cumparat furtunul am pus un furtun pana imi cumpar.

KYS KW. 19. 98 TEEE 1J0-612-041G codul de pe furtunul care l-am dat jos. Cere furtun de vacuum de la pompa de vacuum la pompa de frana centrala tulumba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca trebuie curatata si turbina daca e cursa mica la tija,

Dar asta se vede la diagnoza dupa codul de eroare. Daca e positive deviation atunci trebuie curatata turbina ca baga prea multa presiune.

Daca e control limit not reached (negative deviation) atunci e problema de vacum/actuator/N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!Batman87 in primul rand ar fi bine sa faci un log in mers..exact asa imi facea si mie,dupa 3000 de ture limp(la inceput)..eu i-am facut si aveam presiune prea mare,sau ceva de genu,imi scria,,positive deviation"..era din cauza turbinei..dupa ce am umblat cu ea la tot felu de ,,specialisti" si dupa o gramada de bani aruncati,am sunat un prieten care mi-a recomandat un mecanic ce a lucrat la VW in Germania..in fine,in 2 zile mi-a facut-o si acu merge ca noua,desi are aproape 300.000 km..se pare ca eu aveam niste pale indoite la turbina si din cauza aia lua limp..nu te lasa pe mana oricui!!sper sa iti foloseasca informatiile!!o zi faina!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Am si eu o problema cu turbo, am un golf 4 TDI 1.9, 90 Cai, ALH din 1999, cand incerc sa urc o panta la jumatea pantei nu mai trage turbo deloc (merge ca un motor fara turbo) plus ca nu mai merge peste 3000rpm si pentru a functiona turbo opresc motoru si il repornesc..

 

Pe diagnoza primesc eroarea

P1550 - Charge Pressure Control Deviation - Intermittant.

 

Aveti idee care e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica actuatorul de la turbin, furtunasele de vacuum si electrovalvele.

 

Iti face prea putina presiune, de asta ai eroarea asta si iti intra in limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin,

 

Intrebare pentru toata lumea....

 

Tot asa probleme am cu turbo nu trage dupa ce calc pedala peste 3000 RPM (urcare panta), cu eroarea (P1550 - Charge Pressure Control Deviation - Intermittant)

 

 

Am verificat furtunasele sunt ok, plus ca am facut legaturile dupa poza din atasament, electrovalvele daca te referi la alea cu N239, N75, N18, le-am verificat si le-am tot schimbat de pe alta masina (intrebare 1. daca ar fi stricate electrovalvele ar trebui sa imi dea eroare in computeru de bord?), la acuator nu am ajuns inca, s-ar putea sa fie acuatorul? sau turbina sa fie stricata (sunetul de turbo se aude si la inceput cand trage si dupa ce nu mai trage motorul!!)

 

 

Intrebare 2: Are rost sa schimb turbina cu alta turbina (am inca una desi imi va lua foarte mult..)?

 

Intrebare 3: Sau poate fi acuatorul?

 

Intrebare 4: Sau tot scapa presiune peundeva, tinand cont ca am un furtun jos la turbo care e improvizat putin...

 

 

Mersi

post-117524-0-48514000-1361629278_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuatorul, posibil sa fie si de acolo.

Modificat de costels
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...sfatul meu...in primul rand rezolva improvizatia de care zici la intrebarea 4...dupa care cred ca poza asta spune tot:)

post-14266-0-56485100-1361651180_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut,

nu imi trage motorul deloc, am schimbat debitmetrul, actuatorul(supapa de langa turbo, care nu stiu daca este reglata cum trebuie) am fost cu masina la tester si mi-a dat erorile din imaginea de mai jos, stie cineva ce este de facut.

Va multumesc.

post-77060-0-05155600-1363941281_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu ai intercoolerul fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fisurat,dar nu scapa presiune pe acolo,e ceva minuscul, am vazut ca e murdar cu ulei intr-un colt, de aceea cred ca nu aia e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi s-a zis si mie la service, ca am nevoie de intercooler nou. Mai merge asa, dar cica pierde ulei. Pe unde- nu am vazut, scutul era curat, sub masina in curte la fel. Cum se face frumos afara l-as da jos si, daca nu e grav, bag poxipol. Nu dau vreo 10 mil pe piesa plus montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am incercat si eu cu poxipol, dar nu am prea avut succes, sudat nu cred ca merge, pt ca aluminiul e prea subtire si se gaureste mai tare , mai ales daca sudorul nu stie ce face:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai presiune mare se poate lipi...

Eu am lipit baia de ulei cu bicomponent de la Bizon, pt temperatura inalta... tine de 2 ani si ceva...

Dar suprafata trebuie pregatita...degresata si smirgheluita...

Eventual pui protectie o bucata de cauciuc deasupra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Zilele trecute am constatat ca masina mea nu mai tragea, in rampa turatiile cresteau dar viteza ramanea aceiasi. Cand am deschis capota am vazut ca sarise furtunasul de la EGR. Fiind uzat, l-am schimbat si l-am lasat un pic mai lung sa nu mai trag de el. Acum masina trage in suturi, trage la 1700 rpm, apoi nu mai vrea, iar trage iar moare. Ce poate fi? Simt ca parca pierde undeva puterea.. Are legatura cu faptul ca am racordul ala felexibil spart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi tot aşa face, creşte numai turaţia şi viteza nu? Dacă este aşa atunci cred că ambreiajul patinează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am bagat furtunasul de la EGR, parca ii taie motorina. Am scos mufa de la debitmetru si mergea ca un sdi, am bagat-o la loc si tot in suturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers sa ne uitam pe el.

 

Verifica EGR-ul sa nu aibe membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_tdifan

Se pare ca e o problema comuna a multora , a fost si a mea pana de curand, dupa 3000 de ture , pur si simplu loveam podeaua cu pedala, pur si simplu ramanea acolo, nu se mai tura.. Am stat 2 sapt pe forumuri, am vb cu diversi " specialisti" care ma speriau cu preturi de 1000-1200, ron etc. Pana la urma problema a fost capsula vacuumatica, sau actuatorul, era defect. M-a costat 300 de ron inlocuirea cu altul nou+ manopera, a dura 20 de min toata operatiunea, rezultatul e spectaculos, masina trage  de rupe acum. Sunt adevarate laudele la adresa lui Cipos, meserias omu'.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Am curatat acum aprox. o luna turbina + galerie + EGR. Probabil, respectivul mecanic a uitat sa mai stranga colierul de la intercooler. Imi sarise furtunul de acolo, a venit peste rola care l-a sectionat. Am reusit sa il lipesc la cineva care se ocupa cu masele plastice, am bagat furtunul, am strans colierul si merge perfect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva de tija actuatorului de la turbina cam cat trebuie sa culiseze in sus si in jos?

 

Am incercat sa apas pe ea si la mine cam maxim 1 cm in culiseaza si numai vrea. Parca o tine ceva sau se loveste de ceva in interior care nu o mai lasa sa fie apasata. Am verificat si furtunul de la ea si am tras aer din el si tija la fel de putin culiseaza.

Este posibil sa fie puterea limitata din aceasta tije, adica daca nu culiseaza cat trebuie, automat nu deschide sau inchide cat trebuie si puterea motorului in sarcina pare slaba?

 

Am schimbat si mufele de alimentare intre cele doua supape de vacuum deoarece se potrivesc, m-am gandit ca poate au fost inversate de fostul proprietar. Am accelerat-o pe loc de 2-3 ori si se simtea o trepidatie, deci de la astea nu era.

 

Acum 2 saptamani am schimbat debitmetrul si se simtea diferenta de putere, acum parca iar e slabita. O sa incerc sa ii fac un log in mers, deoarece mi-am reparat interfata. Poate ma ajutati si pe mine sa mi-l cititi si sa-mi spuneti ce problema am ca m-a disperat puturosenia masinii mele.

 

Adica acum 2 sapt. rupea de m-am mirat si eu si la caii care ii are sunt foarte multumit, nu-mi trebuie mai multi, dar masina are ceva. Nu stiu ceva parca ar fi limitata sanu prinda mai mult de 160 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!