Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Ok, incerc sa gasesc pe cineva sa imi faca un scan... Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu probleme cu "trasul" motorului, am citit mai multe variante numai ca am facut o scanare si cu masina pe loc si in mers, am schimbat si debitmetrul dar nici un rezultat, la scanare nu imi da nici o eroare dar presiunea turbinei scade in mers (cu 20% din capacitate), am primit raspuns ca poate fi intercoolerul sau chiar turbina. Acum cateva zile s-a aprins si martorul d ulei "low pressure" si dimineata la rece porneste greu spre f greu si scoate fum alb cand porneste (poate au si astea vreo legatura). Astept pareri, mersi frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scoate fum alb, poate sa fie de la vre-un injector. Scuipa mai multa motorina decat sa pulverizeze cum trebuie, si ramane motorina nearsa.

Cel putin asa am avut eu, pornire grea si dupa pornire scoatea fum alb si des pana se mai incalzea, apoi mai slab in intensitate cand deja se incazea motorul.

Tot cam la fel nu trage nici a mea... Lipsa putere cam 20%.

Trebuie sa ii facem log in mers si sa-l punem aici sa-l descifreze baietii... :( Pana una alta, banii sunt putini si nu ma arunc sa dau milioane pe debitmetru sau alte piese :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna, eu am avut problema cu "trasul motorului" si am schimbat debitmetrul...iar problemele la pornire si faptul ca se tura singura la pornire si scotea fum le-am rezolvat prin schimbarea bujiilor. Acum porneste si motorul trage ca inainte. Va recomand o diagnoza si apoi incercati sa schimbati piesele ce va indica testerul ca nu ar fi ok.

P.S. multumesc celor care mi-ati dat sfaturi pt rezolvarea problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o scanare azi si am urmatoarele erori

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl

Part No: 038 906 019 DS

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1266

Coding: 00002

Shop #: WSC 05311

VCID: 6BD1C39F3145

WVWZZZ3BZ1E078635 VWZ7Z0Y2941016

3 Faults Found:

17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground

P1156 - 35-10 - - - Intermittent

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-00 - -

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

ce sa inteleg ca trebuie sa schimb cei 3senzori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sigur la passat dar la bora...primi doi senzori...MAP si IAT sunt in aceeasi carcasa...mai exact senzorul de pe tubulatura dintre intercooler si EGR...

si al 3-lea este debitmetrul....

uite variante de verificare...

post-14266-0-19535400-1356204217_thumb.j post-14266-0-84993700-1356204217_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze dar nu prea pricep ce trebuie sa fac?pentru alta varianta de verificare

azi am folosit pentru prima data un vag-com

e posibil sa cada toti 3 odata?

acum 3luni mi-a facut cineva un test si nu aveam nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pentru inceput...stii despre ce senzori vorbim?unde sunt ei amplasati?

iti aduci aminte daca in aceste 3 luni ai umblat la ei?in sensul sa le scoti mufa si sa pornesti motorul cu mufa scoasa?

ai sters erorile?

daca nu..sterge-le...si mai mergi cu ea un timp...dupa care mai da un scan...si vezi daca reapar erorile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am scos mufele si de la MAP si de la MAF dar asta dupa ce am vazut ca nu mai trage masina(cred ca astia sunt senzori cu probleme nu?)

Tin sa specific ca pierderea puteri s-a intamplat dupa ce am bagat niste motorina ,,cu probleme,,dar intre timp am terminat-o si am bagat una buna si am schimbat si filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect...daca ai facut asa..nu te grabi sa ii schimbi...asta este motivul pentru care au aparut erorile...

Sterge-le si fa un log in mers...sa vedem de ce nu trage masina...

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunday,23,December,2012,17:01:40:10074

VCDS Version: Beta 11.2.0

Data version: 20110305

Address 01: Engine (038 906 019 DS)

17:00:51 Group 003: EGR (Exhaust Gases Recycling)

819 /min Engine speed 790-870

260.0 mg/str MAF (specified) 230-310

465.5 mg/str MAF (actual) 210-350

84.5 % EGR duty cycle 40-75%

17:00:51 Group 010: Air system (3rd gear - 3000rpm - full load)

465.5 mg/str MAF 900-1250

999.6 mbar Atmos. pressure sensor -f96-

1006.2 Intake air press. 2100-2600

0.0 % Throttle 100%

17:00:51 Group 011: Charge pressure control (3rd gear - 3000rpm - full load)

819 /min Engine speed 2850-3150

1050.6 mbar Spec. intake press. 2200-2400

1006.2 Actual intake press. 2100-2600

92.4 % D.cycle MAP 35-80%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost o incercare de log in mers dar se pare ca nereusita,alea erau valorile la un moment dat si leam salvat

maine am sa incerc iarasi si pana atunci ma incurajez singur si sper sa fie doar senzorul ala(g71)l-am desfacut si l-am gasit putin ,,afumat,, la propriu

Ultimul log mi l-a facut Cipos si era totul ok,de atunci nu am facut decat 1500km si aia mers normal fara excese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am un Golf IV Variant din 2002, 1.9 TDI, ASZ, 96 kw. Am niste probleme cu turbina si nu stiu cui sa ma adresez, din ce am citit aici se pare ca maestrul "cipos" este "tatal turbinelor"! Daca altcineva ma poate ajuta mai repede, mai bine si mai ieftin :) astept cu interes o rezolvare. Pe scurt: anul trecut, dupa ce am schimbat distributia la masina, (probabil din cauza unei greseli a celor care au facut lucrarea respectiva) la primul drum mai lung si la prima depasire in forja, cu turbina in functiune in treapta a treia, mi-a sarit furtunul din turbina (cei care l-au pus la loc mi-au zis ca ar fi vorba despre furtunul de la turbina la intercooler). Am mers asa cam un an, toate bune, masina tragea, turbina intra. Recent, dupa ce am remediat intr-un service niste probleme la cutia de viteze, mecanicii m-au informat ca acelasi furtun nu sta bine si s-au oferit sa incerce sa il fixeze mai bine, idee cu care am fost de acord. La scurt timp dupa aceea, am inceput sa experimentez o serie de probleme: pierderea puterii, acceleratie in lung, turbina nu mai intra, un fasait pe acceleratie, lipsa de "vana" in depasiri si la urcarea pe serpentine, turbina intra doar la acceleratie brusca intr-a treia - toare ducandu-ma la concluzia ca am o problema de pierdere de presiune pe la furtunul respectiv. In concluzie, va solicit ajutorul si va multumesc anticipat. Am nevoie de: costuri estimative pentru furtun, de unde il iau, cine mi-l poate monta, ce altceva ar mai trebui sa iau in calcul, cat ma costa toata distractia. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

in primul rand trebuie vazut de ce nu sta furtunul prins...

uite asa arata si are niste urechiuse prinse de o siguranta si urechiusele alea se mai tocesc si poate scapa...

post-14266-0-54830600-1356303467_thumb.j

este acelasi sistem de prindere ca si sus la EGR...il poti studia si iti dai seama despre ce vorbesc

daca te hotarasti sa il cumperi..ai grija de unde il iei ca este destul de scump...cred ca vre 3-400ron...si de obicei vine pe comanda dupa 5 zile...

dureaza cam juma de ora sa il schimbi....in functie de scule si conditii(rampa...groapa...elevator...cric..etc)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos de intentia de a ma ajuta. Da, cei care l-au vazut mi-au zis ceva despre o urechiusa deteriorata. Dar nu mi-ai raspuns la nicio intrebare :( Unde sa caut, ca sa nu ma intep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate cineva sa ma ajute si pe mine cu niste sfaturi?De jumatate de an de zile detin si eu un golf 4 TDI si de vreo 2 luni si jumatate a inceput sa imi faca aceste figuri:pierderea puterii cand turometrul trecea de 3000 rpm in treapta a 5-a,practic din cate am inteles intra in limp mode si de aia,imi pica in nas.Am incercat eu sa il fac sa isi dea drumul,insa nu am prea reusit,in sensul ca o data pe saptamana cand prindeam ocazia schimbam dintr-o treapta inferioara in cea superioara intre 3500 si 4000 rpm si mergea,tregea in mod normal,insa in treapta a 5-a imi facea aceeasi figura..am pus-o pe un tester si imi dadea o eroare la turbo,ceva cu ,,Turbo supercharger pressure...",in fine,am dus turbo la curatat,iar de la limita aceea de 3000 in tr a 5-a,a urcat undeva spre 4000 insa tot nu mergea cum trebuie...De vreo 1 luna jumatate a inceput sa piarda tot mai mult din putere,iar de cand s-a racit afara,imi porneste mult mai greu la rece si scoate putin fum albastru cand o pornesc,iar dupa aceea scoate fum alb sau un fel de abur alb,nu stiu sigur ce e,dar dupa ce se incalzeste nu mai scoate deloc si porneste la sfert de cheie,iar fum negru nu scoate mai deloc..cert e faptul ca nu merge bine deloc si acu intra in limp mode pe la 2500 rpm in a 5-a sau cand ajung cu ea pe la 120 km la h,pica in bot pur si simplu,in orice viteza,a 3-a,a 4-a sau a 5-a..o sa ii fac un log in mers dar pana atunci va rog sa imi dati niste sfaturi pe ce sa ma axez,cei care ati mai avut astfel de probleme!Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca ai rasfoi umpic forumul ai gasi multe raspunsuri la intrebarile tale,fara sa mai fie nevoie de raspuns la aceeasi problema de n ori si da pt limp mode ai inceput bine cu un log in mers,fa-l si posteaza-l in topicul dedicat si vei primi raspunsuri de la cei care se pricep,iar pt pornirea grea la rece la fel,cauta ca sunt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edited

Modificat de negrufabian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

are cineva idee de ce are masina mea un suierat usor si mai gros de cind am schimbat distributia motor alh wv golf 4 1,9 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema asemanatoare la un golf 4 1.9 tdi alh adica nu trage motorul dupa 3000 ture imi intra in limp mode si azi m-am uitat pe la furtune si am vazut ca furtunul care iese din pompa de vacuum si intra in pompa de frana iese foarte usor din acel stut al pompei de frana si cu motoru pornit se aude cum trage aer pe acolo.Intrebarea este ar putea fi aceasta cauza din care imi intra in limp mode, sa scape vacuum pe acolo si sa nu mai ajunga la actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da. Incearca sa prinzi acolo furtunasul cu un colier. Daca se misca si stutul acela din aluminiu ce iese din pompa atunci lipeste-l cu Bison Epoxy Metal sa nu se mai miste si sa nu mai scape vacuum pe acolo. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se pare ca de acolo ar fi problema o sa schimb furtunul

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!