Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Toate furtunasele sunt verificate si nici unul nu este crapat, spart sau deteriorat, arata chiar bine.

EGR-ul mi-au zis amandoi mecanici ca lucreaza, in schimb supapa aceea shut off, a desfacut-o samabata unul din mecanici si membrana de cauciuc din ea este crapata vreo 5 mm si mi-au zis amandoi ca nu are nici o treaba cu modul de tragere al motorului. Exemplul meu, tras intarziat... Asa cum am zis ca a reconditionat-o un pic cu o punga de ciolofan, dar nu are treaba cu tragerea motorului.

VCDS-ul meu e bulit, iar amandoi mecanici au BOSCH ESI.

As putea sa vorbesc cu un prieten care are VCDS si sa facem un log in mers.

Mai inainte am scos mufa de la debitmetru si am dat o tura cu masina, trage mai prost cu mufa scoasa.

Deci debitmetrul al lucra....

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine - fa logul si ne uitam pe el. Altfel, nu facem decat sa povestim.... oricum, nu are legatura cu capsula de shut off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu un vw bora 1,6 16 v benzina de ce nu imi sta indicatorul de la temperatura la 90 de grade imi tot scade iar urca nu stiu ce are si inca o problema sunt zile cand imi trace motorul foarte bine si sunt alte zile cand sunt cu pedala la maxim si nu nu trage se inpodmoleste sa-mi dea si mie cineva un sfat sa vad ce trebuie schimbat nu am nici un martor aprins masina suna bine dar ceva nu e bine nu stiu ceva din ambreiaj va rog sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. fa o diagnoza

2. inlocuieste termostatul dc nu e inlocuit, dc e ok inlocuiesti senzorul de temperatura ar trebui sa aiba, dar incepe cu termostatul

3. problema cu trasul o verifici dupa primele 2 puncte care ti le-am spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna am facut diagnoza si mi s-a zis ca debitmetrul e mort. aceasta este cauza ca nu trage motorul cum trebuie? Si alta problema este ca se aude o bataie sub capota cand e motorul pornit; daca apas pedala de ambreiaj bataile dispar iar camd o las revin. Puteti sa-mi spuneti oare ce bate? Si cam care ar fi preturie pt un debitmetru si pt rezollvarea problemei cu acele batai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un debitmetru nou BOSCH este cam 700 RON, iar reconditionat de fabrica, tot BOSCH este cam 300 RON.

Ce bate? volant, ca la mine. Usor dar se simte bataie in pedala de ambreiaj ;)

Ia tine piciorul usor apasat pe pedala de ambreiaj, simti bataia ? :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult 700 lei.... il gasesti si mai ieftin.

poti cumpara si Pierburg - e cam 350 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi-a zis mecanicul ca volant bate....este periculoasa treaba cu volant? si depanarea cam cat e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am drept inca sa deschid topic nou, deci scuze ca postez aici.

Doresc va prezint simptomele masinii mele, Golf 4 1.4 16V, an 2002, motor AXP, benzina.

Dintr-o nefericita intamplare am alimentat anul trecut in noiembrie cu cea ce am crezut eu a fi benzina (~20l). Precizez ca nu era motorina. Dupa aproximativ 10 km a inceput sa-mi "bata" in fata la motor, mi s-a spus ca sunt injectoarele. Nu urca mai mult de 40-50 km/h dand semne ca daca o las la relanti va muri motorul. Au venit zapezile, eu aveam masina de serviciu asa ca a ramas multa vreme pe dreapta. Am incercat dupa o luna sa o pornesc si nu a mai vrut.

Acum o saptamana am dus masina pe trailer la mecanic si s-au facut urmatoarele: curatat injectoare, schimbat distributie + pompa apa, curea alternator, filtre, ulei (castrol 5w40), bujii (beru), placute frana. Mentionez ca din 2008 de cand am masina frecventez acelasi mecanic, deci nu am stat langa el, mergand pe incredere.

Cand am fost sa iau masina din service a pornit greu. Mi-a pus o baterie de la el, a mea fiind praf si asta ar fi de vina. Am fost sa imi fac ITP-ul, inginerul mi-a zis ca a iesit bine, frana de mana fiind putin mai slaba. Mentionez ca nu mi-a turat motorul. Dupa ce am plecat am simtit ca nu mai trage cum imi aduceam eu aminte si parca mi-a si murit cand am tinut-o din ambreiaj intr-a-ntaia. Gandul mi-a fost ca circuland atata timp cu alte masini nu mai tin minte cum trage a mea.

Am cumparat baterie noua, varta de 60 sau 65 ah. Mi-a masurat incarcarea, 14 si ceva. Masina a pornit la fel. L-am sunat pe mecanic si mi-a zis sa merg vreo doua zile ca isi da drumu (din cauza ca a stat atata).

Am inceput sa circul prin oras, prin parcare pe la obi am mers la relanti si tragea greu, iar in a treia la relanti mergea de parca dadea sa moara si se si auzea motoru ciudat, ca o bataie. M-am enervat si am urcat pe autostrada. Am ajuns destul de lent la 140 si de-acolo parca nu a mai vrut si nici eu nu am insistat pentru ca limita e de 100 si nu aveam statia la mine. Dupa 10 km incepe sa imi palpaie rosu martorul de la ulei. Am tras pe dreapta am oprit motorul. L-am repornit a disparut martorul. L-am sunat din nou si mi-a zis sa vin cum ar veni maine sa imi faca test de compresie. Ca fapt divers pe autostrada in germania am mers cu 195 km\h.

A doua zi imi porneste la a patra incercare si merg la mecanic pentru compresie (5 km). Mi-a iesit asa, incepand de la distributie: 12 6 8 11. Imi spune ca trebuie facuta segmentare. Ce am mai remarcat, porneste greu la rece, mai bine la cald. Fumul din esapament e normal, mai alb pornit la rece, dar isi revine. Mi-am verificat uleiul si am un deget peste maxim. Am verificat dupa ce m-am prins ca nu am primit ulei inapoi, eu ducand bidon de 5l.

Mentionez ca masina am luat-o la 80.000 km din germania (in principiu nu poti fi 100% sigur de numarul de km la nici o masina sh). Eu am acuma pe la vreo 160.000 km iar in tot acest timp i-am facut schimburile la timp si nu am forjat-o. In primul an foloseam doar benzina de 99 cu schimbat viteze la 3300 turatii, cum scrie la manual. Cand a venit criza am trecut pe 95 si schimbat viteze la 2000. Vara trecuta am facut drum arad-bucuresti-arad, pasageri 200 kg, am scos consum de 5/100, mers noaptea/dupa-masa, 100km/h.

Este nevoie de segmentare??? Sau pot fi alte probleme, poate nu e distributia la semn? :(

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai consulta si alt specialist,o parere in plus este benefica,totusi este ceva de la reglaj distributie,avans,nu puteai sa pierzi compresia asa deodata asta se intimpla in timp.daca masina mergea bine inainte,ai pus Vag-ul pe ea sa vezi ce spune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine sunt programat la un alt mecanic pentru o a doua parere. revin atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bora 1.9 tdi 74 kw...nu mai trage asa cu ar trebui...am facut o scanare in care imi da eroare MAF....si un log in mers pe care nu stiu sa il descifrez...ma poate ajuta cineva?038 906 019 DD 1.9l R4 EDC 0000SG 1518

Group A: '003 Group B: '010 Group C: '011

Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle MAF Atmos. pressure Intake air press. Throttle Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME 790-870 230-310 210-350 50-70% TIME 800-1100 sensor -f96- 1900-2150 100% TIME 2850-3150 1900-2150 1900-2150 55-75%

Marker STAMP /min mg/str mg/str % STAMP mg/str mbar mbar % STAMP /min mbar mbar %

0.80 2058 295.0 539.0 4.8 0.02 539.0 1009.8 1050.6 18.0 0.40 2079 1060.8 1060.8 55.8

2.01 1932 270.0 539.0 4.8 1.22 539.0 1009.8 1091.4 22.7 1.62 2037 1071.0 1091.4 55.4

3.12 882 250.0 539.0 4.8 2.39 539.0 1009.8 1081.2 0.0 2.74 1113 999.6 1081.2 44.6

4.23 903 250.0 539.0 4.8 3.49 539.0 1009.8 1060.8 0.0 3.85 903 999.6 1050.6 24.7

5.41 903 250.0 539.0 4.8 4.64 539.0 1009.8 1050.6 0.0 5.01 903 999.6 1050.6 24.7

6.61 903 250.0 539.0 4.8 5.82 539.0 1009.8 1050.6 0.0 6.21 903 999.6 1050.6 24.7

7.81 903 250.0 539.0 4.8 7.01 539.0 1009.8 1050.6 0.0 7.41 903 999.6 1050.6 24.7

8.98 903 250.0 539.0 4.8 8.21 539.0 1009.8 1050.6 0.0 8.59 903 999.6 1050.6 24.7

10.08 903 250.0 539.0 4.8 9.35 539.0 1009.8 1050.6 0.0 9.72 903 999.6 1050.6 24.7

11.21 903 250.0 539.0 4.8 10.45 539.0 1009.8 1050.6 0.0 10.83 903 999.6 1050.6 24.7

12.41 903 250.0 539.0 4.8 11.61 539.0 1009.8 1050.6 0.0 12.01 903 999.6 1050.6 24.7

13.59 882 250.0 539.0 4.8 12.81 539.0 1009.8 1050.6 0.0 13.19 882 999.6 1050.6 24.7

14.76 903 270.0 539.0 4.8 13.99 539.0 1009.8 1050.6 2.7 14.39 903 999.6 1050.6 24.7

15.84 924 250.0 539.0 4.8 15.12 539.0 1009.8 1060.8 0.0 15.48 924 999.6 1050.6 24.7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-16613-0-93684300-1352911031_thumb.j

Modificat de alvfa2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logul se face in mers cu pedala apasata la 100%, al tau e facut la relanti dar si asa valoarea maf e identica si substituita de ecu deci inlocuieste maful

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact cu motorul cald, in treapta a 3-a de viteza, pedala de acceleratie apasata la maxim de la 2000 de ture pana la 3000.

Atentie la trafic si conform recomandarilor VAG, preferabil laptopul sa fie manevrat de o a doua persoana care sa stea in spate ca sa nu ia un airbag cu topping de laptop in mecla :)

Buna observatia cu MAF-ul.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hiro de la 2000 la 3000 va fi extrem de scurt si mare lucru nu vezi, logul ca sa vezi tot ceea ce are masina il faci de la 1600 rpm la 4000 rpm mai exact in treapta a 3 de viteza, nu e nevoie de a doua persona ci ii dai drumul pur si simplu sa inregistreze inainte sa pleci la drum si dupa il modifici pe cate randuri vrei tu, simplu si usor.

P.S. logul il poti face si cu motorul rece, parametri masurati vor fi aceeasi :icon_thumright:

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici cum se fac logurile in mers. Ai toate detaliile.Descarca fisierul pdf si urmeaza instructiunile. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine cateodata de la 120km/h imi "pica" turbina. Un amic cu Passat mi-a zis ca a avut aceeasi problema si a schimbat supapa de temperatura sau sonda de temperatura.

Ati avut careva aceeasi problema, unde gasesc supapa ( sonda ) de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

temperatura la ce? La motorina? La antigel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabitzu-imi vine greu sa cred ca din cauza "senzorului de temperatura" iti pica turbina,scaneaz-o sa vezi ce erori ai si un log in mers e recomandat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum.... cel putin, nu i-a limp..... altele, se pot intampla.

doar o diagnoza completa si un log in mers - poate clarifica situatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!