Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Am o intrebare daca imi poate raspunde cineva. Am un VW Golf IV 1,9TDI 90CP, motor ALH.Trebuie sa schimb debitmetrul si mi-a comandat un prieten in Germania cu specificatia sa fie original.Mi-a spus ca a primit oferta cu 380 lei PITBUR.Este original PITBUR, sau mai bun este sa iau pe producator de BOCH.

Daca ma poate cineva lumina as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg.

OEM - masina a venit echipata cu Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

regleaza, fac log in mers, iar regleaza, iar fac log in mers, etc.

...

Parerea mea este ca asa este cel mai corect. E o treaba destul de migaloasa si de "fierbinte". Multi nu-si bat capu' cu asa ceva. Decat sa "piarda timpul" cu reglajul tijei mai bine pun mana pe ciocan si schimba 1-2 pivoti :icon_cheesygrin: .

Filmul de mai sus este valabil doar pentru Wastegate (de ex. motor 1Z)...dar ca idee, reglajul e asemanator cu VNT17.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
johnyjohny_2006

..of , am cautat de dimineata un eventual raspuns la o problema dar fara rezultat. Golf V 1.6 FSI acelasi senzor LAMPA DE CONTROL aprins..fara pb pana acum ...azi am plecat la drum dupa nici un km a inceput sa clipeasca si in acelas timp sa simt trepidatii in masina. am vazut ca au multi problema aceasta dar pana acum nu am gasit pe nimeni la care se comporta diferit si masina... scoasa din viteze stau pe loc, merg in spate zici ca e innecat esapamentul, deschid capota motorul zici ca vrea sa plece din loc de la asa vibratii..... si tinand cont ca sunt incepator pe forum nu pot nici sa postez plroblema...si acum sunt plecat din tara asa ca nici nu pot risca sa fac 2000 de km cu ea asa ..poate ma poate ajuta cineva, va multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... ciudat ce vad pe aici.

Masina mea nu trage cum trebuie. Adica trage dar nu la puterea ei normala. In ce sens nu trage, turbina intra dar cu intarziere de 1-2 secunde. Deci nu are "zvacul" ala la calcarea pedalei de acceleratie, ci cu intarziere.

Pe tester nu am nici o eroare. A mers mecanicul cu debitmetrul scos si la fel, am schimbat cateva furtunase intre ele de la vacum... nu stiu daca zic bine, dar acelea mici din spatele motorului, la fel. Furtunase sparte nu sunt. Senzorul de la intercooler sa fie slabit, mort si sa nu dea nimic pe tester?

De la ce poate fi ? :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

my friend,am schimbat debitmetrul am pus unul nou!!!!acuma merge cu a 1-a a 2-a si a 3-a!cand ii dau a 4-a moare pe la 100km/h!!!!pfff totusi akuma trage mai bine ca inainte cu primele 3 viteze dar atat!o sa o duc la service ca nush ce are!ciudate simptome!te salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de debitmetru, ca cica producatorul spune sa-l schimbi la 160.000 km. Chiar mai devreme am primit informatia asta de la un service autorizat.

Se poate ca acesta sa fie imbatranit si sa numai traga masina cum trebuie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da, dar fa un log in mers, sa ne uitam la el. Abia dupa aia, ne putem pronunta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Florin.

Faceam logul asta de mult, dar cred ca am vreo 3-4 luni de cand mi s-a dus interfata.

O vede calculatorul, imi arata erorile de pe motor, dar se blocheaza in cateva secunde. Trebuie sa o repar ca altfel nu pot lucra cu ea. Am o coaje de VCDS 908.0 si cred ca am intrat cu ea pe internet cand ii faceam un test la masina. Imi batea wireless-ul din casa pana in parcare si nu stiu ce eroare am cautat eu pe Google, cu interfata conectata :(

Nu stiu daca pot sa fac un log in mers cu BOSCH ESItronic. Are cumnatul meu aceasta interfata si ma interesa sa stiu daca se poate face log in mers cu aceasta interfata ? :(

Dar sambata ajung la el la service si ii pun un debitmetru in proba sa vad daca se schimba ceva ;)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit cu o problema mai inainte despre faptul ca nu trage motorul.... Am uitat sa specific ca a patit tot astfel de simtome si cand calcam prea tare masina, undeva la 140km/ora in a V-a , parca slabea puterea si nu mai tragea asa cum a tras pana la aceasta viteza, si daca mergeam asa si reduceam viteza tot nu isi revenea; trebuia sa opresc motorul, poate sa si stau un pic oprit cu el si la urmatoarea cheie, cand porneam margea la fel de bine. Chestia era ca atunci daca o calcam usor, treceam peste 140 de km fara sa simt aceste probleme, dar daca apasam pedala la maxim atunci isi pierdea sprintul si forta... Daca ati avut simtome de astea va rog sa ma ajutati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai de autor, este sa faci o diagnoza si un log in mers - cu ajutorul lor o sa iti zicem ce trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii!eu am rezolvat-o!!!!!!si sunt foarte bucuros!!!!prima data am skimbat debitmetrul de aer fara rezultate,m-am suparat si am zis ca cel mai bine e sa o duc la service!am duso!si mi-a puso pe tester si era dusa o valva care masura presiuna la turbo sau ceva de genu!nu stiu inka exact ce valva e ca nu mi-a dato,pentru ca a reconditionato!marti imi ajunge alta noua si pana atunci mi-a reconditionato,ca era super bun mecanicul ala!!!asa ca cel mai bine pt toti ar fi sa o duceti la service(parerea mea)!aaaa si rezultatele sunt miraculoase,trage masina de ma speri de ea!!!:)))va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat in probe debitmetrul de pe a mea cu un altul de pe acelasi model de masina AXR tot din 2006 si parca se simtea cum trage si pana in 2000 RPM, dar totusi nu asa de mult cum ar trebui.

Ma refer la "zvacul" ala de a te baga in scaun odata cu apasarea pedalei mai tare.... :icon_redface:

Oricum mi-a gasit mecanicul o supapa de pe vacuum care avea vreo 5 mm taietura in ea...

Este vorba despre supapa din poza.

Mecanicul zicea ca daca tragi de tija ei sau ceva de genul trebuie sa se opreasca motorul. La mine nu se opreste deloc. Totodata am inteles ca e boala lor ca aceasta supapa de control vacuum sa se sparga.

In fine am reconditionat-o cat de cat, fiindca am inteles ca nu adece nimeni asa ceva separat, deoarece este fabricata de un brand "bomba" - WAHLER.

Este posibil ca aceasta sa afecteze sau nu tragerea mai tare a motorului ?

Asta din cate stiu trebuie sa inchida aerul care se duce pe admisie....

post-46865-0-63030800-1350198244_thumb.p

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!exact supapa aia mi-a reparato si mie cred si urmeaza sa mi-o schimbe!dar vreau sa spun ca,merge masina acum de nu o mai recunosc!sper sa nu se skimbe nimic daca imi pune supapa aia noua!va salut!daca nu va trage motorul chia dupa ce ati schimbat debitmetrul de aer,uitati-va si la anumita supapa!va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din poza aia e shut off valve, rolul ei este la oprirea motorului sa amortizeze din trepidatii, nu are nici un rol in puterea motorului, este o posibilitate sa agate membrana si sa nu revina de tot astfel e posibil ca masina sa nu porneasca deoarece clapeta care inchide aerul ce intra in admisie nu este deschisa de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau..mai este o posibilitate ca membrana fiind sparta sa pierzi o cantitate semnificativa de vacuum si sa nu mai aiva vacuum necesar restul componentelor sa lucreze corespunzator :-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Lawrentzyu ar fi si asta o varianta, pierderea de vacum datorita membranei sparte de la shut off valve

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdy_duck005 sigur mecanicul tau ti-a umblat numai la acea supapa sau si la altceva ??? :huh:

Voi ziceti ca nefacand vacum, tija supapei nelucrand corespunzator, automat nu voi avea aer in admisie atat cat trebuie si de aici si puterea slaba a motorului odata accelerat ?

La a mea, tija supapei nu se misca deloc dupa oprirea motorului. Mecanicul a demontat-o si i-a mai adaugat o bugata de ceolofan peste membrana respectiva.

Cand trag aer prin ea, lucreaza dar tija respectiva revine la normal dupa 1 secunda...., adica nu tine cum ar trebui, dar lucreaza.

In fine la masina mea si cu ea sparta tot pornea si se oprea motorul cum trebuie.

Odata remontata la loc, nu am simtit nici o diferenta. De aceea nu stiu ce sa cred si despre acel debitmetru care l-am avut in probe cateva minute pana am dat o tura cu masina pe o portiune de 300 m, dus-intors. Posibil si ca acel debitmetru sa fie imbatranit, dar nu atat de mult ca al meu.

Masina la drum intins se duce destul de greu pana la 120 km/h, dar de aici in sus cu greu ajung la 160 km/h, iar de aici in sus nici nu cred ca mai depaseste aceasta bariera :)

Nu are vlaga in ea cum trebuie :(

Parca ar fi masina foarte grea in comparatie cu puterea motorului montat pe ea....

Totusi cand merg cu ea si totodata daca altcineva merge cu ea si trece pe langa tine cu 60-80 km/h spre exemplu, se aude un fasait odata cu zgomotul motorului.

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automat, atata timp cat actuatorul nu lucreaza cum trebuie, turbina nu o sa lucreze in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!deci fi atent.aveam aceleasi simptome ca si tine,adica nu mai mergea peste 120 si pana akolo ajungeam foarte greu!prima data am citit pe aici pe forum si am schimbat debitmetrul de aer,fara prea mari rezultate dar cu cateva schimari,ininte nu mai intra turbo deloc dupa ce am skimbat debitmetrul in a1 a,a2 a si a3 a intra turbo pe la 2500 de ture si cam atat!astea erau rezultatele cu debitmetrul nou!si am fost nevoit s-o duc la service,unde mecanicul(meserias rau de tot)a zis ca este o valva care e dusa!!!nu stiu sa va spun exact care,din ce mi-a zis el una care da comanda la turbo,sau care masoara presiuna din turbo sau ceva de genu!pana una alta mi-a reparato el si maine imi ajunge aia noua si ma duc so schimbe!oricum si cu ea reparata merge masina de ma speri de ea!nu imi vine sa cred!!!!!ininte sincer nu tragea asa bine!!!maine cand imi schimba valva aia o sa-i fac o poza si o pun pe forum!!!pana atunci va salut si va doresc drumuri bune!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdy_duck005, pai cred ca valva aia a ta nu seamana cu a mea din poza si automat vorbim de 2 lucruri diferite.

Si nu cred ca seamana cu a mea, deoarece tu cred ca ai motorul ALH de 90 CP si nu seamana piesele ca la al meu.

Dupa ce am citit mesajul lui Florin, m-am dus la mecanic si mi-a zis ca valva aia din spate de pe turbo a verificat-o saptamana trecuta si e buna si asta de vacum (cea neagra cu tija care am pus o poza in postul #564) nu are nici o treaba cu tragerea motorului.

Ieri dupa ce am plecat de la alt mecanic care mi-a desfacut aceasta supapa de vacum si a mai carpit-o el cu un ceolofan, am tras un pic mai tare pe masina si se aude turbina cu "huruie" (zgomotul ei specific) cand intra in sarcina, dar undeva de pe la 3000 RPM. Aceleasi simtome le aveam si inainte de a face aceasta carpeala.

Problema e ca ea "huruie" cum ii zic eu, dar masina nu are forta in ea de a prinde viteza repede ci intarziata.

Ca sa ajung cat de cat la 140 km/h, trebuie sa schimb vitezele peste 3000-3500 RPM, fiind deja in viteza a-5a, se simte cum ar trage si in aceasta viteza (turbina lucreaza "huruie"), dar parca o intarzie ceva, ar tine ceva sa se duca mai greu peste aceasta viteza.

Aceeasi intarziere o am in toate vitezele de la 1 la 5, parca as avea undeva pe la 70 CP :(

Oricum pana sa schimb injectorul de pe cilindrul 3 sapatamana trecuta, acum 2-3 saptamani mi-a intrat masina pentru prima data in LIMP MODE si stiu cum e diferenta de la LIMP MODE care foarte greu o duci la 90 KM/h si forta de a trage din momentul de fata.

La vremea respectiva, dupa oprire si repornire masina si-a revenit, iar dupa o saptamana am schimbat injectorul care lucreza in parametrii ca ceilalti 3, dar in perioada asta de 2-3 luni cat am tras pe masina cu pornire grea la rece si scoaterea fumui alb, ceva s-a intamplat de numai trage cum ar trebui sa traga o masina de 101 CP :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ziceam,maine o sa-i fac poza la valva sau supapa aia care mi-o schimba mie si o so postez!cum zici tu aveam aceleasi simptome si eu!!!exact la fel!acum nu stiu eu ce sa mai cred probabil pot fi cauze diverse!nu stiu ce sa zic!cred ca totusi nu iti lucreaza turbo in parametri corecti!si daca e asa este de la valva aia!salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept sa vad despre ce este vorba. :icon_bounce:

Masina mea merge rotund la relanti, nu scoate fum, nu papa ulei, nu bate, nu troncane, ti-e mai mare dragul sa o asculti, dar cand e sa te sui in ea sa pleci la drum si sa faci o depasire de pana in 100 km/h sau mai sus, e intarziata....

Apropo, mi-am reamintit ca mi-a zis mecanicul mai devreme ca aceasta supapa de pe turbina este de metal si nu de plastic ca asta de vacuum :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar prinde bine si o scanare si un log in mers... Daca ai la erori negative deviation si sigur ai, verifica capsula (supapa) de pe turbo, verifica, furnunele de vacum(tot circuitul) sa nu fie iesite sau crapate, sau deteriorate, si apoi restul supapelor (shutoff si EGR). Daca iti trage aer fals pe undeva in circuit, atunci clapeta de pe turbo nu are putere sa staga si nici turbo nu lucreaza in parametri. Daca totul e ok, atunci verifica/uita-te daca lucreaza capsula in timp ce cineva tureaza masina, si verifica daca ai pierderi de presiune pe undeva(tubulatura/intercooler, etc). Daca lucreaza si presiunea uraca atunci ai pierderi de presiune, si asta se poate vedea la un log. In cazul unei pozitive deviation , trebuie sa dai jos turbo si sa-l cureti, etc, dar nu cred ca e cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!