Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

cata.maru incearca cu alte injectoare, incerci sa iei de proba de la dezmembrari si vei vedea ca merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Voi incerca maine deoarece vineri sunt planificat la reprezentanta VW din Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am o problema la agregatul din dotare golf 4 1.9tdi motor ahf 110 cp. astazi am facut un drum pana la brasov fiind din timisoara, toate bune si frumoase motorul tragea perfect am prins si viteze mari. iar dupa vreo 200 de km a inceput sa nu mai traga motorul , tragea foarte greu indiferent de turatie abea ajungea la 2000 rpm si am observat ca scotea fum negru dar nu mult am oprit motorul si l-am repornit si a mers perfect inca 200 km se tura frumos fara nici o problema prinzand viteze mari adica peste 130 cat e max in romanica...si iar a reaparut problema. am repornit si iar mergea perfect.

stiu ce inseamna limp mode fiindca am patit-o si am schimbat turbina (reconditionat) si a mers perfect. pe diagnoza nu apare nimic legat de turbina gen positive deviation sau alte treburi.... problema este de ce se plafoneaza si trage asa de rau, peste 2000rpm o calc la fund pedala si nu se accelereaza parca e gatuita. stiu ca atunci cand ai limp nu trage peste 3000rpm si nu depaseste 120=130km/h. la mine e alta problema nu trage in nici o viteza bine indiferent de turatie si nu trece de 2000 rpm decat ff greu. il repornesc si e ok cam 200 km.

ce ziceti ce o fi? de ce dupa repornire e ok? eu cred ca debimetrul ma lasa? fiindca la o scanare ulterioara am vazut ca nu e prea in valori dar nu da eroare la scanare.

tin sa precizez ca nu menajez masina deloc de cand am schimbat turbina fiindca din cauza subturarii am stricat-o pe precedenta, deci schimb vitezele peste 3000rpm iar in oras oricat as merge nu face nici o figura doar cand ies afara din oras face aceasta problema dupa 200 km aproximativ, nu trece peste 2000 rpm si pana sa ajunga la 2000 rpm trage ff greu parca e gatuita.

am verificat toate furtunele sunt ok ! ca daca n-ar fi dupa repornire nu ar fi mers iar ok

turbina merge perfect dupa parerea mea are abea 1 an de la reconditionare (facuta de cipos de pe forum) ....si am mers destul de turat sa n-o mai infund.

eu suspectez debimetrul ca e de vina, cand e pe duca debimetrul masina merge constant rau sau doar cand il apuca pe el?

ce recomandati sa scot mufa de la debimetru cand incepe iar sa traga rau sa vad daca merge mai bine cu ea scosa?

multumesc mult si scuze de acest roman scris mai sus dar sunt plecat de acasa si vreau sa stiu ce pot verifica sa-mi continuii drumul in liniste ( ca masina merge dar nu cum trebuie tot timpul ) intelegeti sentimentul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am vag comul la mine ma intorc intr-o saptamana si de aceea imi fac griji ca mai am de umblat. posibil sa fie de la debimetru de se inneaca asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si faza cu mufa scoasa...sa vezi daca se modifica ceva...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti

de vreo cateva zile am observat ca masina nu mai are putere, parca nu are turbina

am facut o scanare cu vag-comul si:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-10 - - - Intermittent

am luat furtunasele la rand cele de la valva N75, dar nu mi se pare nimik anormal

maine o sa ma uit pe sub masina la cel care duce la actuatorul turbinei, cred ca o sa desfac actuatorul sa vad cum se misca geometria turbinei, sa vad daca este blocata

un lucru foarte important: am pus pe cineva sa accelereze si eu ascultam daca sunt scapari de vacuum, si am observat ca un fel de rateu de aer cred ca la ciuperca actuatorului de la egr, sau cel putin asa mi sa parut - mentionez ca in vara am curatat egr-ul

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzles

un sfat cum sa verific n75 daca e bun, acele actuatoare de la egr si turbina, cum sa curat aceste componente de mai sus scrise in engleza?

multumesc anticipat.

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am fost in reprezentanta VW Cluj si am toata stima pentru profesionidmul de care au dat dovada.

Dupa doua saptamani in care am curata turbina ,schimbat capsula vacumatica pe turbo, curatat EGR, verificat debitmetrul prin inlocuire cu unul nou. verificat toate valvele de vacum prin inlocuire N18, N75, N239, unisens, la mecanicii si electicianii cei mai buni mi-au spus ca nu stiu ce sa mai faca deoarece nu tragea motorul deloc(abia ajungea la 3000 de ture, iar al deal nu puteam urca cu o viteza mai mare de 50 km/h la care abia ajungeam)

Toate problemele au fost depistate la reprezentanta intr-o ora : - geometria turbosuflantei nereglata(tija nu facea cursa pana la capat)

- avansul ditributiei prea mic (43 in loc de 64)

- valva vacum N18 defecta si nu actiona EGR-ul

Dupa rezolvarea celor de sus trage motorul de trebuie sa pun frana la deal.

A intrat masina in hala la 10.00 conform programarii si am primit cheile la 14.30 pentru doar 703.006 Lei(din care 320 lei a fost contravaloarea N18 pe original)

Am tinut sa postez poate va ajuta pe cineva dintre voi.

Sunt foarte multumit de profesionalismul personalului de la reprezentanta VW Cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la vacum, vacumul nu il auzi tu dc pui pe cinev sa accelereze, scoate furtunasul din actuator si cu motorul pornit pui buricul degetului pe furtunas sau limba si vezi cam ce putere are vacumul , dc nu trage nimic si nici un alt furtun nu e sarit de la loc schimba n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat furtunasele de la vacuum si sunt in ordine

se pare ca si valvele lucreaza, creaza vacuum, dar nu stiu daca lucreaza constant sau intermitent cum zice eroarea

DAR capsula vacuumatica de la actuatorul turbinei scapa aer in ambele sensuri, aici cred ca e BUBA

ar trebui dupa cate stiu eu cand tragi aer pe un furtunas conectat la capsula vacuumatica sa traga tija de la turbina, la mine scapa tot

ce parere aveti?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap aici e buba.Asa am patit si eu imediat dupa ce am cumparat masina.E 200 lei capsula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puteti sa-mi dati si mie un cod pentru capsula vacuumatica?

nu gaseste baiatul de la piese auto piesa

am sunat la un magazin de piese si le-am explicat de piesa si au zis 400 ron

help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

dupa ce am cumparat capsula vacumatica am masurat distanta tijei de la cea veche si am montat-o pe turbina

dupa care am facut doua loguri in mers in viteza 3 si 4, pe chanel11

masina se comporta bine acum, are viata, nu a mai intrat in limpmode

atasez logurile sa imi dati sfaturi

data viitoare o sa fac si pe canalele 3 si 10 cum scrie in fisierul de log in mers de pe forum

acum am facut doar pe 11

LOG-01-011-xxx-xxxvit 4.xls

LOG-01-011-xxx-xxxvit3.xls

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un drum de brasov si masina se comporta bine

cand apas acceleratia se infige bine, dar am observat ca pe la 2500 de rot/min atunci pleaca de sub mine

ce ma nelinisteste este consumul, cam de 6% fara aer, la un condus ceva mai sportiv

o sa incerc sa lungesc si tija dar nu stiu cat

merci mult cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!am un new beetle din 2000,1.9 tdi si am si eu aceiasi problema de cateva zile nu mai trage......am probat debitmetrul de aer(am scos mufa)dar nu mi se pare nimic skimbat,am skimbat si filtrul de motorina si tot nimic!aveti vreo idee despre ce poate fi vorba???multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tija se lungeste treptat si facuta proba, adica log sa vezi sa traga bine de la 1900 si sa nu sara foarte mult presiunea peste ceea ceruta , dar nici sa ia limp

bogdy o diagnoza ai facut, un log ai facut, din ceea ce spui ar fi o problema cu debitmetrul propriuzis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele urmatoare o sa fac niste loguri in toate cele trei canalele, 3,10 si 11

ca sa se vada si nivelul de apasare a pedale

in cel anterior am tinut pedala apasata dar nu stiu daca de tot

dar ca si log poti sa-mi explici cum il interpretezi? de exemplu in cel facut de mine de unde iti dai seama ca mai trebuie lungita tija?

uite si ceva interesant

dar nu se potriveste cu actuatorul meu, ca are alt sistem de ajustare

merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu un golf IV tdi motor d 1.9 cu 66kw/90cp care in ultima vreme nu mai are sprintul pe care-l avea... Am masina de trei ani si vad ca nu mai pot itra in depasiri ca inainte ca nu mai fuge asa cum trebuie. De asemenea la pornire, pana regleaza relantivul se tot tureaza singur scotand si fum negru. Daca printr-o simpla citire am mesajului puteti sa va faceti o parere si sa-mi dati un sfat, poate v-ati confruntat si voi cu asa ceva, v-as multumi din suflet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin simpla citire a mesajului nu are nimeni cum sa te ajute, cel mai bine faci o diagnoza , dc la pornire face asa si nici nu mai are sprint cum zici as verifica prima si prima data avansul, pe urma cantitatea injectata si injectoarele, dupa lista poate continua.....

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfat!asa e cel mai bine sa o duc la o diagnoza ca daca ma apuc eu sa-mi bag mainile nu o mai face la loc nici chuck norris!:))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Astea nu mai sunt motoare sa le faci dupa ureche....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot stat si m-am gandit

de exemplu daca te duci la skoda sau vw in service tot asa fac si ei reglarea tijei actuatorului?

regleaza, fac log in mers, iar regleaza, iar fac log in mers, etc.

trebuie sa mai existe o alta modalitate

salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate regla simplu cu mana, dc stii exact cursa geometriei si unde trebuie sa ajunga, dar asta o face numai cel care a mai facut, prima data e greu, chiar foarte greu dc nu ai mai facut

la noi cel putin la reprezentanta nu se prea leaga ei de inlocuit actuatoare, ei nu au de unde aduce, asa ca dc e defect iti da jos turbina tio pune in brate sau o trimit ei la cluj sau la o firma de reconditionari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot e ceva daca te accepta cu ea "in batista"... de obicei accepta numai cu piesa noua.... rar adusa de tine, in majoritatea cazurilor, numai de la ei - si asa cum ai zis, turbina completa - actuatorul venind reglat de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!