Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

salut.am o problema mare si poate ma ajutati,am cumparat acum ceva vreme un golf 4 1.9,tdi PD.101cp ATD.LA 120 DE km simt o oprire un sut ca si cum nu mai trage am mers de la iasi pana la piatra neamt si mai mult de 130 de km pe ora nu a ajuns.nici la deal nici la vale.Poate stiti voi,poate a mai patit cineva dintre voi asa ceva...va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dedthlove vad ca e primul post, dc cauti gasesti, e plin forumul de problema asta, se numeste limp mode si are mai multe cauze, un log ar rezolva dilema, logul il faci cu vag comul, nu stiu cate cunosstinte ai in mecanica, dar poti merge pe zona iasi la cineva care are vag si iti va spune de unde se trage problema, actuator, geometrie variabila turbina, vacum, n75, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...saptamana asta voi face o diagnoza.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vino la intilniri simbata (este topic) si ai sa gasesti VAG la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel_yo_2000

am si eu o problema cn poate sa ma ajute?am un passat din 2000 model b5 ahh si am observat ca masina nu mai fuge mai mult de 120 si egr nu mai functioneaza adica acel furtunas nu trage aer.si tot in acest caz nu mai am nici frane cum trebuie poate cineva sa ma ajute va rog frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta furtunul de vacum fisurat sau rupt sau verifica pompa de vacum in prima faza, dc nu te pricepi nu te juca si dute la service, ceea ce e legat de frane nu e o joaca

dupa ce rezolvi problema se poate sa rezolvi si cu puterea motorului si egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am si eu o problema cu un ALH care imi tot da eroare de EGR. Am curatat de doua ori EGR, si in prima faza nu mai da erori, dar la scurt timp eroare reapare.

Am facut un log in treaptele 3 si 4 si cred ca posibile defecte ar fi debitmetrul de aer si valva N18. Va rog sa ma ajutati cu acest log.LOG-01-003-010-011.xls

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florrin_sever

salut

Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna cum se verfica pompa de vacum si parametrii in care trebuie sa functioneze (daca sunt specificati undeva) deoarece am observat ca in prima parte a cursei pedalei de frana nu se intampla mai nimic dupa care apasand pedala in continuare masina franeaza destul de bine se creaza un soc daca pot sa-i spun asa intre prima si a doua parte a cursei pedalei .de asemeni cum trebuie sa verific cele trei electrovalve N75,N 18 si inca una care nu stiu ce este(sunt grupate la un loc),cu motorul pornit sau oprit?Atunci cand suflu si trag aer pe furtunasul de la EGR spre o electrovalva nu mai stiu care cu motorul oprit parca la capatul celalalt nu ar fi nimc se aude cum iese aerul uneori se mai intampla acest lucru si cu motorul pornit. masina este cea din profil nu sunt probleme de functionare trage destul de bine dar nu multumitor dupa 150 km pana la 200 se misca cam lent. Cand am luat masina in 2006 avea 87000 km de la 180 la 200 se misca mai lent acum are 222000 km .Un amic i-a facut o scanare si nu a gasit erori doar ca atunci cand a verificat EGR-ul nu stiu daca spun bine MAF-ul indica ceva de genul 73-78 % nu stiu ce... Alte verificari nu am facut.Referitor la nu trage multumitor - nu mai este asa sprintena trebuie sa apas mai mult pedala de acceleratie parca raspunde cu putina intarziere motorul.Orice sfat e de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari

vin la voi cu o mare rugaminte

mai intai am sa povestesc ce s-a intamplat

locuiesc in Germania,masina o am de 4 luni,filtre,ulei tot schimbate recent,masina acum are 116.000km,pana acum masina a mers perfect,la viteza pe autostrada,la plecari de pe loc mai suparate,totul a mers perfect

marti seara pe la ora 18(ora germaniei) am plecat la drum,spre Romania,primii 300 km in Germania am tinut-o undeva pe la 140-145 km/h

de la intrare in Austria am lasat-o mai moale,adica pe undeva,maxim, pana in 135 km/h

la iesire din austria am oprit sa alimentez,am stat cam 15 minute,aveam facuti vreo 50-60 km cand dintr-o data am simtit cum parca sa inecat motorul(a fost scurt,fractiune de secunda) a mers in continuare cu gandul ca a prins mizerie in benzina sau apa....dar acele incecuri au inceput sa se inmulteasca si dupa 5 minute am observat ca numai trage,la 110 km/h am calcat-o pana la capat....abia se tura

m-am oprit intr-o benzinarie,am ridicat capota...un miros puternic de metal,plastic incins...fiind noapte,am observat imediat ca era ceva rosu,incins la motor,am intrebat pe cineva si mi-a spus ca este normal sa se inroseasca asa si mi-a explicat ca aceea este galeria....

m-am pus sa dorm putin cu gandul ca asa se odihneste si motorul,dupa o ora jumate de pauza am plecat la drum,dupa aprox 20-30 km a inceput sa faca din nou figuri

am lasat-o mai moale,nu am mers mai multe 100-110 km/h

cand am intrat in Timisoara,la primul semafor abia am plecat de pe loc in a 1-a...numai chin am avut

am ajuns acasa am stat cam 2 ore si am facut un drum scurt cu ea nici 1 km...perfect,ca si cum nu ar fi avut nimic

dupa vreo 4 ore am mers la un mecanic (la vreo 35 km de mine) si i-am dat putin sa vad cum merge...perfect

la tester a iesit acel senzor de turatii,axul cu came si senzorul de viteza(nu imi indica cum trebuie viteza)

a2-a zi a mers perfect

a3-a zi a mers bine pana pe la jumatatea zilei...dupa o pauza de 2 ore a inceput sa faca iara la fel de urat....abia plecam de pe loc

azi am mers cam vreo 20 km si am turat-o putin...merge perfect

cand face figuri,daca opresc motorul abia mai porneste....invarteeeeee parca se ineaca

am rasfoit forumul dar nu am gasit nimic concret

va rog ajutati-ma deoarece vineri pe 31 august trebuie sa ma intorc in germania

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf IV 2004, varianta de 1.9 101 cp parca.

Se pare ca in ultima perioada si-a pierdut din putere, eu am crezut ca m-am obisnuit eu cu el si cer prea mult, dar m-am inselat. Trage mult mai greu, chiar daca la viteza nu pare sa aiba problema, doar ca dureaza enorm pana sa ia 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa faci o diagnoza - log in mers - dupa care vedem care e traba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemă !

G4 ALH 90CP 2000. De ceva timp, golfuleţul ajuge doar la 130-135kmh şi asta în linie dreaptă, după multă insistenţă. Nimiic zvâc la depăşiri. La deal, chiar dacă am demaraj mare, trage cât trage şi deodată simţi cum te lasă. Nu de tot, dar e cădere liberă. Cu a 4-a urc dealul de Cumpărătura (Suceava), doar prima parte, cum mergeam înaine cu a 3-a neaccelerată. Schimbat filtru aer, filtru motorină: nimic nou. Un băieţel foarte tînăr de la un service, mi-a spus că nu funcţionează la capacitate normală capsula de la actuator şi trebuie curăţată turbo. Aveţi ceva idei ? Cât durează, cine o poate face eventual la ce preţ s-ar ajunge. Că mă rupe la combustibil !!

Mulţumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa vedem ce valori iti ies. Abia dupa aia vedem de la ce este. Poate sa fie de la actuator (capsula de care vb tu), vacuum, furtune vacuum, N75, geometrie turbina, etc......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal...pai de limp mode...am scapat prin inlocuirea actuatorului ...iar de cealalta problema...inca nu am scapat...tot schimb si verific piese pe rand:(

Revin...inca nu am rezolvat nimic...am tot verificat si incercat o gramada de chestii...dar tot nu merge...

va aduc aminte ca daca astup furtunul de vacuum de la egr cu un surub merge binisor...dar daca il bag normal in egr in treapta 1 nu trece mai mult de 1900rpm...se blocheaza acolo si scoate fum negru pana schimbi treapta...

Am facut 2 log-uri...cu furtun si fara furtun...pareri?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Si fara furtun...

post-14266-13467587853289_thumb.jpg

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

post-14266-13467586076621_thumb.jpg

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca membrana din egr e sparta,rupta si de aceea nu poate inchide egr-ul ca sa primeasca aer curat.

Trage cu gura aer din stutul de la egr si vezi daca tine vacuumul.

Sent from my E15i using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sa razi..dar totu a inceput dupa ce am fost de am schimbat actuatorul de la turbina si egr-ul cu unele NOI...

Altceva?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant. Dupa simptomele care le-ai scris aici ar parea membrana egr de vina. Nu stiu ce sa-ti zic Laurentiu.Furtunasele de vacuum le-ai verificat absolut toate?

Probeaza totusi egr-ul daca tine vacuumul. In rest ce simptome mai ai? Pedala de frana se intareste cam repede? Masina urca greu in ture?

Dupa schimbarea egr-ului acesta a fost adaptat? Fa-i un basic setting in grupul 003.

Sent from my E15i using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat tot ce mi-au permis cunostintele si puterea...

Absolut toate furtunasele...am schimbat valva unisens ca era bulita...am facut proba cu alt N75...am lipit stutzul pompei tandem...si nu mai imi vin in minte altele...

Pedala de frana...apas pe ea...si pe la trei sferturi se intareste...nu mai poti sa apesi pe ea...dar masina nu se opreste...adica apesi...si astepti sa se opreasca:-))...eu de multe ori iau picioru si mai apas o data...

De urcat greu in ture...hmmm...are momente si momente...cand urca greu..parca ar fi infranata...cand merge normal...

Am mai auzit variante...cum ca ar fi fost lasata prea lunga tija de la actuator...se poate vedea asta din log-uri?

Egr-ul nu a fost adaptat...se face si asta?cum?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de egr,ti-am scris mai sus- basic settings in grupul 003 pe engine. O alta problema ar fi si membrana tulumbei de frana. Poate are vreo gaurica ceva....Din pacate nu pot sa vad logurile tale acum caci scriu de pe telefon,dar ma uit dimineata. In orice caz,undeva se pierde vacuumul daca zici ca se intareste pedala de frana. In conditii normale ar trebui sa poti da 2-3 pedale pana se intareste.Un actuator reglat gresit nu cauzeaza simptomele descrise de tine,doar urcarea greoaie in rpm.

O alta teorie ar fi si cantitatea de vacuum furnizata de pompa tandem. Poate scoate mai putin vacuum de cat trebuie si e insuficient. Se poate proba cu un manometru,nu stiu exact cat trebuie sa scoata,dar ma uit si revin.

Altceva nu-mi mai vine in minte :(

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am uitat pe loguri. Arata bine. Nu sunt semne de lipsa de vacuum deloc. N75 lucreaza bine,egr-ul se inchide si el....presiunile sunt foarte bune.

Fa-i o adaptare a egr-ului si probeaza-l iar cu furtunasul bagat la locul lui.

Legat de frana,verifica membrana din interiorul tulumbei de servofrana. Mai mult de atat nu te pot ajuta,deja ma depaseste.

Sent from my E15i using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma asteptam ca log-urile sa arate bine:(

problema mea se manifesta daca vreau sa plec usor de pe loc...si numai in treapta 1...in rest nu am probleme...

daca plec de pe loc mai agresiv...sa o calc pe la 2000 si pe urma sa dau drumu la ambreiaj..."rupe roata"...

as putea numi problema...nu este destul vacuum la turatii joase?ca doar acolo am probleme...treapta 1 daca o iau usor...nu trece mai mult de 2000rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu mai urca de 2000 rpm nu iti scoate fum negru? Sau pe loc la relanti daca o ambalezi nu trepideaza masina si iti lasa pe jos o pata mare de negreala?

Sent from my E15i using TapatalkEu am patit asa....in treapta 1 nu puteam accelera mai mult de 2000 si masina trepida. Problema a fost geometria turbinei murdara. Logurile ieseau bune,etc......dar la plecarea de pe loc in 1-a masina trepida pe la 2000 rpm si scotea fum negru dens.

Daca apasam brusc pe acceleratie atunci n75 reusea sa traga de geometrie si depasea partea murdara dupa care mergea normal.Daca apasam incet arunci n75 nu mai avea putere sa traga de geometrie ,se bloca,scotea fum negru si trepida masina.

Am dat jos actuatorul,am tras de geometrie cu mana si atunci mi-am dat seama ca agata chiar la inceputul cursei. Am curatat turbina la un service si imediat si-a revenit acceleratia.

Sent from my E15i using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da...

stiu ca a incercat ceva cipos din vag com...la egr...cred ca test sau ceva...si mi-a murit motorul...

adica se tura balbait si pe urma murea...si nor negru in spate:(

e mi-a spus ca este valva N18 stricata...si tot el mi-a pus surubul in capatul furtunului si a zis sa merg linistit ca e mai bine asa...doar ca ma cam afecteaza la consum...la relanti am 0.9...1l/h...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si geometria. Poate agata chiar la inceput,chiar daca logurile arata bine. Cand faci logurile in treapta 3-4 ai deja peste 1500 rpm,de aceea nu iti da cu suprapresiune. Merita sa incerci. Egr-ul meu exact asa facea ca la tine la output test. Masina se tura pana la 1700 rpm parca, se accelera singura de 2-3 ori dupa care murea motorul. Dupa curatarea turbinei testul l-a trecut de fiecare data.

La output test pe egr acesta deschide si turbina putin,pana pe la 1800 rpm. Ecu normal asa probeaza egr-ul : il inchide,accelereaza,deschide turbina ,sta asa cateva secunde apoi inchide turbina,scade turatia si iar deschide egr-ul. Si tot asa vreo 2-3 cicluri.

Sent from my E15i using Tapatalk

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o ultima intrebare...sau mai multe:))

de ce cu surub in capatul furtunasului de la EGR merge bine?N18 nu mai foloseste vacuum...si tot vacuumul il foloseste doar N75 si de aici are mai multa forta sa traga geometria care agata?

ar fi o varianta de rezolvare...sa mai micsorez tija de la actuator?ca cipos mi-a zis ca geometria nu agata...sau a vrut sa scape de mine repede ca mai asteptau si altii...

cum verific geometria?inafara de varianta "la mana" mai este vreuna?ca poate nu imi dau seama...nu stiu cat de usor trebuie sa mearga...

merci frumos pentru timpul pierdut...o seara placuta;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!