Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

Varianta simplificata am inteles-o...dar cand am ridicat capota sa urmaresc furtunasele...m-am incurcat in ele si m-am lasat pagubas:-))

Ma gandesc sa le schimb si poate atuncea vad mai bine cum sunt trase...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Ca si completare...am un feeling ca nu am probleme la N18 si nici la N75...am tija de la actuator lasata mai lunga...cum zicea si colegul de mai sus...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos ce a zis ?

Se simte vacuum-ul la mana, la iesirea din N75 ?

Cat lucreaza tija la actuator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru pavin

Salut băieţi,

Vă mulţumesc mult pentru sfaturi. Am găsit defecţiunea!

Senzorul de aer ă scurt la plus!

Am încercat 2 senzori şi ambii defecţi. La relanti indicau 550 mg-aer(masă aer aspirată) în mers indica peste 1500!

Nu era normal! Ok! Am mai avut senzor de aer defect dar nu cu aşa simtome!

Când pornesc motorul indiferent că-i rece sau cald începe şi se subturează şi apoi se accelerează singur de trei ori apoi intră în avarie!

Aşa că dacă vi se întâmplă aşa ceva nu disperaţi căutaţi un debitmetru sau un senzor nou!

Dacă nu e senzorul de aer verificaţi senzorul din intercooler!

O seară bună!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai cipos ce sa zica...actuatorul a fost pus de el...

sincer era pe graba si nu mia explicat prea multe...mi-a spus doar ca este dusa valva care comanda EGR-ul si mia pus surub si a zis sa nu o schimb...sa merg asa cu surub ca este mai bine pentru turbina...

cand i-am zis deci trebuie sa schimb N18...a zis ca nu... N75 este defect...

am plecat foarte in ceata de la el sincer:))

maine sper sa ma intalnesc cu Vali(Muale) sa probez cu valva lui sa vedem daca sunt diferente...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merge si asa.... doar ca simti la mana, daca lucreaza sau nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Eu ma retrag din discutii...putem continua pana la infinit si masina mea tot "stricata" sta in parcare...

O sa imprumut o valva sa vad cum se comporta...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ok si asa. Oricum, daca tot le demontezi....baga o curatare le ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am revenit...si ii multumesc colegului Vali(Muale) ca m-a ajutat cu valva...

am pus valva lui pe masina mea...rezultatul:masina se comporta exact la fel...deci N18 parerea mea iese din discutie...

am mai obsercat ceva...si vorbim doar de treapta 1..

daca pleci linistit cu masina si accelerezi lent...progresiv...se blocheaza pe la 2300...si nu urca mai sus decat in momentul in care iei picioru de pe ea si o mai calci o data...

deci i-am invatat jmecheria...

plec cu ea...dupa care iau picioru de pe acc si o calc din nou...si asa merge fara probleme:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e reglat bine actuatorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Aha..merci...in sfarsit ma luati in seama...am banuit de la inceput ca nu a fost reglat bine actuatorul...dar voi batman batman...N18 in sus N18 in jos:-))

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, pana la un sistem simplu - gen bec-baterie.... pot sa fie 3 defecte, daca nu lumineaza.... becul, cablajul sau bateria....

asa e si aici... pana nu testezi, nu poti elimina anumite defecte, din ecuatie.....

Ideea e ca am dat de un Passat, care se comporta asa.... si era actuatorul reglat naspa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

M-am apucat de verificat furtune...

post-14266-13419972484444_thumb.jpg

Sent from my LWR-itza via

Tapatalk 2

Prima observatie...aceasta este valva unisens nu?ce rol are?dupa denumire trebuie sa poti sufla/trage aer doar pe o parte nu?la mine se coporta ca o simpla teava:-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

post-14266-13419972210093_thumb.jpg

post-14266-1341997887269_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Praf,.... alta... sau mai vb cu Muale, sa o pui de proba pe a lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Pai ca sa nu ii mai demontez masina lui Muale...zi si mie ce tre sa faca aia...cum am zis eu?

functioneaza ca o supapa?da voie sa intre dar nu da voie sa si iasa aerul?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este supapa unisens - trebuie sa nu permita trecerea vacuum-ului, decat intr-un singur sens. Trebuie sa fie indreptata cu partea alba spre N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am gasit un ASV prin parcare:-))

Am vazut principuiul de functionare si a mea este dusa...doar ca am pus-o pe cea buna dar din nou nu nici o schimbare:-(

Pe asta o sa o schimb...deoarece am vazut ca este stricata...chiar daca nu imi rezolva problema...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, am si eu aceiasi problema pe care a-ti avut-o dv. Imi puteti spune cum ati rezolvat. Astazi am patit-o pe autostrada A1

multumesc mult pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

sal...pai de limp mode...am scapat prin inlocuirea actuatorului ...iar de cealalta problema...inca nu am scapat...tot schimb si verific piese pe rand:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, o mare rugaminte.

Eu de cateva luni am folosit vw numai in oras fara nici o problema dar nu am depasit viteza de 120km.

Sambata am iesit pe A2 totul normal pana la 120km dupa care nu a mai tras deloc, cu chiu si vai deabia am ajuns la 130 km, am redus viteza pana la 50km acelasi lucru dupa cativa km am ajuns din nou la 130km.

Am tras pe dreapta am oprit motorul , l-am repornit am plecat cu scrartait de roti , m-a bagat in scaun pana la viteza de 120km ,dupa care acelasi lucru, nu mai trage, totul se rezuma la 120km. opresc motorul revine , dar pana la 120km, mai departe............

Va rog un sfat ca am de facut mai multe drumuri in tara si nu pot merge asa,

Va multumesc tuturor celor care ma vor indruma si ma vor sfatui ce sa fac , ce sa schimb , sau...... nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

fenomenul se numeste Limp -mode si mai pe romaneste este un sistem de protectie in care intra motorul cand simte ca nu mai poate lucra in parametri...

ca sa iti dai seama ce are trebuie sa faci un log in mers si poate ai noroc sa depistezi problema...

probleme ar putea fi :

-electrice:electrovalve...senzori etc(debistmetru...N18...N75...MAP...etc)

-mecanice:pierderi de vacuum...furtunase fisurate...actuator cu membrana sparta...geometrie imbaxita...etc

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog un sfat ca am de facut mai multe drumuri in tara si nu pot merge asa,

Va multumesc tuturor celor care ma vor indruma si ma vor sfatui ce sa fac , ce sa schimb , sau...... nu stiu.

Intai, un log in mers - o diagnoza - ca sa vedem de la ce este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o sesizez si eu la masina tatalui un ALH scurt. Azi am facut un drum de 500 km dar mai mult de 120 km/h nu vrea nici in ruptul capului. Nu intra turbo deloc...trage mai rau ca si apirata mea pe benzina 1,6 MPI....acum 1 luna i-am schimbat acuatorul caci era spart, s-a curatat turbo si tot asa u trage deloc. Daca imi puteti spune in ce campuri sa ii fac un log si am sa il postez aici caci vreau sa rezolv problema. As putea inainte de acestea si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa fac astazi log-ul dar revin si cu urmatoarea precizare si anume ca nu tot timpul urca apa in bord la 90 grade, de exemplu ieri dupa 200km extern apa era pe bord la 50 grade iar la intoarcere dupa cativa km ama a urcat in bord la 90 grade.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu trasul - ori actuatorul e defect (caz des intalnit la O1), ori vreun vacuum sarit-rupt-spart.... asteptam logul

incalzirea - termostat blocat sau G62-defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!