Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

ei si sonda lambda nu influenteaza oare? care e defecta din cele 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e prima...incepe prin...a o schimba :P

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .. sau mai simplu scoti furtunu de jos mai subtirel si vezi daca trage aer pe acolo piesa aia .. daca nu trage .. e moarta .. daca trage .. nu e de la ea .. SAU verifica sa fi iesit furtunu care intra in actuator ... sau de fapt verifica prima oara toate furtunasele alea mici si negre .. sau daca stii sa te uiti vezi furtunelu de jos din piesa ta adica n75 ( cum au zis si baietii mai sus ) .. te uiti la turbina ( in spatelemotorului ) si cand il scoti furtunu ala tre sa se miste o tija pe acolo .. daca se misca nu e din nimic ce se leaga de turbina ( limpmode nu intra in discutie ..ca oricum treb sai traga pana ii dadea limp ) ... MOTORUL merge rotund ? .. scoate fum mult ? ...... DEBITMETRUL l-ai luat NOU ? facea si inainte sal cumperi ? .. mai simplu scoate mufa de la el si vezi daca trage si mai prost de atat .. daca nu trage mai prost iese si el din calcul ....

FA astea si vedem pe urma .. credema mai multe ca mine .. nu cred ca schimbat nimeni pe masina ... ca sa-mi rezolv problema mea .. am invatat si mecanica in p.m .. BINE nam rezolvato pana acum :| .. da tot incerc :)) ...

SAAAAUUUUU mai simplu daca esti din Bucuresti .. dute la ALL Bundy siiii ... verifica el toate chestiile astea :D ca le stie mai bine ca mine .... ORICUM tinene la curent ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu Constantin

Aceasta problema am avut-o si eu si abia azi la un service i-am dat de cap. Un mecanic a pus-o pe tester si nu aparea nici o eroare. Cand a verificat valoarea senzorului de admisie (senzor pe furtunul de intercooler) a vazut ca avea valoarea de 2539 mbar in loc de 999 mbar. Am schimbat senzorul si acum trage bine chiar si sub 2000. Acum actioneaza si supapa electromagnetica si se opreste motorul mai linistit. Mi-a recomandat sa schimb si debitmetrul pentru un zvac si mai bun. Poate mai tarziu. La reprezentanta nu reuseau sa ii dea de capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

tocmai ce am venit de la Cipos...50% happy...50% sad:-(

am schimbat actuatorul de la turbina care era praf...membrana sparta si el plin de rugina...acesta fiind si motivul pentru care mai tragea cateodata...fisura de la membrana se infunda cu bucatele de rugina si nu mai pierdea vacum:-D

am schimbat si EGR-ul cu unul nou...

acum..sa va zic nemultumirea...

am plecat de la el cu gandul ca masina rupe maimutza...dar de fapt...daca plecam lin...in trapta 1...masina se bloca la 2200 rpm...si cu pedala in podea...nu urca deloc dar dupa ce ii dadeam trapta 2 ajungea oarecum la 2000rpm si de acolo mergea normal..rupea maimuta...

m-am intors speriat la el..si mi-a anulat EGR-ul cu un surub in varful furtunului si la el a mers...dar acum la mine...merge aleatoriu...cand merge cand nu merge...

diagnosticul dat de el...valva care comanda Egr-ul:-(

cat de bum ar fi diagnosticul asta?cum pot sa verific valva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

altceva, in afara de asta.... sau probleme pe furtunasele de vacuum-uri, nu poate sa fie.... daca a verificat turbina.

Ca proba, ar trebui pusa pe direct, sa sari peste N75 - dar la acceleratie mai puternica, o sa intre in limp.

Eventual, inlocuieste N75-ul cu N18-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

deci turbina merge de rupe...ca dupa ce trec de 2000...merge...problema vad ca e pana ajung acolo...la 2000:-(

deci exact ce iti ziceam florine...ca nu scap doar cu o diagnosticare:-(si va trebui sa mai schimb o piesa...mai fac o diagnosticare...iar o piesa...iar alta diagnosticare...si tot asa:-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, actuatorul a fost spart.... mai departe, de unde sa stii....? ce poti sa-i faci, daca s-au strans mai multe defecte.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

practic...care ar fi diferenta dintre N75 si N18?...ca am vazut ca au acelasi cod..doar ca N75 mai are un "D" in coada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucreaza similar. O sa difere mufa - dar gasesti o solutie pentru un test. Astfel, poti afla daca e de la ea sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Deci simt ca o iau razna...am verificat atat N18 cat si N75 cu aparatul de masura cum zice autodata...

Valoare N18

post-14266-13417693010631_thumb.jpg

Valoare N75

post-14266-13417693605609_thumb.jpg

Nu stiu de ce le afisaza asa:-(

Ideea este caci conform autodata..sunt in parametri...cum le verifc altfel?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau.... important e daca lucreaza.... permit trecerea vacuum-ului.... ceea ce nu se intampla la tine.

Ai verificat, nu sunt arse....

o poti da jos, injectat la greu alcool izopropilic, dupa care suflate bine, bagat wd40..... suflat iar... si poate scapi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Florine..eu acum am un bit pus in capatul furtunasului...uite poza

post-14266-13417702331511_thumb.jpg

Daca scot acel bit..pe acolo trage aer...nu asa trebuie sa functioneze?

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da. Problema e cat vacuum iti ajunge la N75 si cat de bine isi face treaba, aceasta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentiu - DECI : iti face asa pana in 2000 de ture pt ca la fel ca si la mine (am acelasi simtom - tot la cipos am facut turbina) - nu e nimic defect- cipos tia lasat tija actuatorlui mai lunga putin decat cere turbina pt ca cu timpul o sa vezi casi revine .. fiind prost pus ( ca pozitie ) actuatoru din fabrica ajunge foarte multa apa la el si rugineste si tija no sa se mai deschida attat de mult .. cat e acu.. o sa ajunga sa se deschida cat trebuie ... iar pana la 2000 de ture n75 nu trage atat demult cat sa deschida turbina (tija fiind mai lunga) si daia nu trage .. ia incearca sa schimbi pe la 3400 3500 de ture (cand schimband in treapta superioara turometrul tau o sa fie injur de 2100 2200) o sa traga bine no sa mai ai LAGUL ala .... daca til dadea la normal .. era posibil in timp sa se mai blocheze tija si pe urma ne mai putand sa inchida turbina bine .. pe la 4000 de ture sati dea limp ... si iar trebuia sa te duci sal regleze etc. .... CAT despre surubu ala care ti la bagat acolo in EGR .. rolul lui e sa traga asa zisele gaze ne arse bine .. si sa le mai treaca odata prin motor (sau ceva de genu) - si prin turbina - si pe urma le evacua etc. ... doar ca gazele alea trecandule inca odata prin turbo era posibilitatea sa inbacseasca variabila ... asa ca e mai bine cu el ca ti le scoate direct .. trasu asta aiurea ba trage ba nu trage nu e de la surubu ala iti zic sigur ca si yo il am pus ... trebuie verificata bine N75 .. ca si eu am schimbato , deschidea ,la prima vedere, naveam treaba deschidea normal .. cu alte cuvinte mergea ... doar ca mai avand una noua (pierburg) am puso in loc si pe testersa vazut diferentza intre ele .. asta noua tragea mai bine ... se vedea pursi simplu doar daca te uitai la tija actuatorlui ca deschidea mai repede decat cea veche .. sper sati fi fostde ajutor macar cu 1 % :D

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

problema mea este consumul...daca o las asa...cu surubul...ajung in oras la consum de 10-11%

deci daca este cum zici tu...ca m-a lasat tija intentionat mai lunga...ca poate peste cativa ani va rugini...nu mi se pare foarte ok...

cat despre anularea EGR-ului...o sa incerc sa il fac sa functioneze...mi se pare ca este mai ok cu el functional pentru mersul in oras...unde intre 2 semafoare nu poti schimba la 4000rpm...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ramane bineinteles la alegerea ta. Eu doar ti-am explicat ce se intampla . Tija o poti face mai scurta , dar credema tot la Cipos ar fi bine sa te duci ca yo am incercat zeci de mecanici pana l-am gasit pe el sa-mi regleze tija (la turbina veche) cum trebuie , incat sa nu am nici lag si nici sa nu imi dea limp . Iar cu surubu , n-ai inteles , si daca mergi turat si daca mergi subturat furtunasu ala face aceeasi treaba ,si tocmai ca mergi mult in oras cu ea, ciclurile astea de pleaca/opreste fac ca furtunasu sa traga mai des gazele alea . Dar tu incearca sal dai jos si vezi daca merge altfel . dar iti zic ca nu e nici o diferentza yo am avut EGR anulat si la turbina veche si la asta noua si nu e nici o diferenta .

Scuze nam vazut ca ai specificat ca iti consuma si mutl , problema o am si yo tot 10 11 in oras , dar la mine consuma asa si inainte sa schimb turbina si chiar si acum , si chiar daca scot surubu tot la fel consuma :)) . Bineinteles asta nu exclude faptul ca eu sa am alta problema fata de tine .

Modificat de GeorgeMLG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Furtunul acela comanda EGR-ul care inchide si deschide..mai mult sau mai putin in functie de turatie...

Acum daca am furtunul astupat nu mai comanda nimik...este mereu pe deschis...

Incearca sa pui furtunul la loc si sa te uiti la consumul instant al masinii si ai sa vezi ca scade imediat cu cel putin 0.2l/h...

Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Laurentiu cu surubul pe furtun egr este in permanenta inchis, deci nu mai recircula gram de gaz ars, si oricum chiar dc e in fuctiune in momentul acelerari sau la wot este inchis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Am inteles..nu stiam exact cand era deschis si cand inchis...

Acum...din cate stiu..cand pornesti masina...cu furtunasul conectat...egr-ul este pe deschis si se inchide progresiv o data cu cresterea turatiei pana la aprox 2000rpm de unde ramane inchis...cand scade sub 2000 iar se deschide putin cate putin...

Nu asa functioneaza?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Si mai am o intrebare care sa mor de inteleg...care este legatura dintre N18 si N75?daca N18 nu este bun...de ce afecteaza functionalitatea la N75?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de acolo vine vacuum-ul, la N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Florin..eu ma uit pe schema asta si vad asa...

post-14266-13418345789288_thumb.jpg

Principala sursa de vacuum este filtrul de aer...din care pleaca un furtun...si se splituieste printr-un T si pleaca un furtun in N18 si unul in N75..

Deci cum ii da N18 vacuum lui N75?

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lau, te rog..... e mult mai greu sa ne si contrazicem...

Lasa schema aia.... e buna, dar nu e completa

Simplificand sistemul - Pompa de vacuum (tandem la PD-uri) este furnizoarea de vacuum. De acolo pleaca in N18.... de la asta pleaca in N75.... care o trimite catre actuator...

conexiunea in filtrul de aer, e pentru surplusul de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Florine..doamne fereste...nu ma contrazic cu tine..doar incerc si eu sa inteleg cum functioneaza treaba

Imi cer scuze daca ai inteles altceva:-(

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit.... fu un pamflet :icon_geek: .... acum ai inteles circoitul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!