Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Laurentiu_LWR

cred ca faza asta cu mersul turat merge daca iei limp de la geometrie imbaxita sau actuator blocat...

am patit si eu acum in concediu...mergeam linistit pe autostrada...130km/h-treapta 6...venea undeva 2100RPM...si am mers...toata autostrada...bucuresti-cernavoda iar cand am vut sa depasesc ceva...si am observat ca nu merge mai sus...

am tras fumos pe dreapta...am luat contactul...am asteptat 5 min si am pornit la drum dar nu si-a revenit...adica intra din nou in limp:(

am incercat faza cu mersul mai turat...am mers cealalta bucata de autostrada...adica maxim treapta 4/3200rpm,maxim cat putea...dar din pacate nu a vrut sa isi revina:(

o sa incerc cu un log in mers...deoarece inca este in limp...care nu se reseteaza daca iei contactul...

am oprit de n ori si tot fara putere este:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

m-am gandit si eu la el si i-am scos mufa...si masina merge la fel...nu se simte nici o diferenta...

il verific asa? cu aparatul de masura?

post-14266-0-87406700-1339396302_thumb.j

as avea posibilitatea sa fac proba cu unul de ARL...sunt la fel?citesc aceleasi valori?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, faci un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

stiu...dar...erau mai ieftine primele variante:))

LE:

am revenit...din pacate...sau din fericire...a trecut testul aparatului de masura...primeste exact cat trebuie....

in schimb...am omis ceva...a cam facut anul...de la ultima revizie...si asa arata filtrul de aer...

post-14266-0-12854300-1339402725_thumb.j post-14266-0-45378600-1339402742_thumb.j

sa fie asta cauza? :( sincer ma cam indoiesc...dar oricum urmeaza cat mai curand revizia...

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu siguranta nu aceea este cauza ! un filtru cat o fi el de infundat , nu-ti da simptome de limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e mai ieftin..... doar ca problema s-ar putea sa nu o descoperi cu aparatul de masura, ci doar cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

tocmai ce am venit de la Florin...si dupa un log in mers...schimbul senzorului MAP cu altul (care am aflat ca il tineam degeaba ca era stricat) tras de furtunase...suflat in furtunase...am gasit cauza...menbrana de la actuator turbo spart...

ma departe o sa apelez la Cipos...

drumuri bune si sper sa fie doar atat... :(

oricum...multumesc Florin pentru ajutor...sfaturi...si scule :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dc era sparta membrana la actuator nu aveai eroare de negative deviation?

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata-ne si noua log-ul. Dupa cum spunea si cristian, ar putea fi si MAF-ul de vina. Depinde ce valori are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dc era sparta membrana la actuator nu aveai eroare de negative deviation?

Sigur ca avea.

Daca bagi furtunas direct in actuator si tragi din el... sufli... totul e la liber, in gol, ca si cum nu ai conectat furtunasul la nimic - ce e stricat ?

geometria merge liber, curat, nu e blocata.

In rest, mai are ceva de joaca - sa dea jos intercooler-ul sa-l curete si sa verifice si jocul la axul turbinei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

aveam eroarea...dar nu am mai zis de ea...

daca nu se supara florin...si il mai are...nu ma deranjeaza sa puna log-ul...sa vedeti si voi ce valori se afisau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru pavin

Va salut!

Sunt nou pe forum, am o Bora , am avut si mai am probleme cu ea si m-am gandit ca poate ajut si eu pe cineva si ma ajuta si altii pe mine.

De curand am schimbat distributia, uleiuri, filtre tot nou. A mers f bine vreo 2-3 saptamani pana am facut un drum mai lung (300 km) cand a inceput sa faca figuri.

Drumul a decurs normal pana in momentul in care am intrat intr-un sens giratoriu si atrebuit sa dau a-1-a. pe cand sa demarez a murit motorul. Am incercat de vreo 2 ori dar tot murea, pana la urma s-a miscat din loc dar numai turata mai tare. am observat ca nu mai trage. Am tras dreapta si am inceput sa verific furtunele de vacum, totul ok! Nu am vazut nimic. Am pornit la drum asa cum mergea Turbina deschide dar se aude un horcait inainte de a deschide. La rece cand pornesc motorul da sa moara dar se tureaza la loc, asta pana e cald. Uneori mai moare cand plec de pe loc si tot nu trage. Are un sunet mai ciudat. Ce poate fii, stie cineva, nu am idee!

Va rog, daca stie cineva, sa-si dea cu parerea!

Oricum ajung la service!

Mersi ,

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de injectie?supapa de pe pompa? ai facut vreo diagnoza?

Lawrentiu dc ziceai de la inceput de eroare rezolvai mult mai repede, dar nah si asa e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai eroarea a descoperit-o florin...in urma diagnozei...deci nu stiam de eroare cand am postat prima oara...si nici inainte sa verific maf-ul cu aparatul de masura...

oricum...e criminal fara turbo...e foarte urat sa stii cate bazai pe ceva si acu nu mai ai :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru pavin

Salut.

Nu am facut inca diagnoza, saptamana asta vreau sa o duc la service!

Nu cred ca e pompa ca, se tureaza mai lenes dar merge rotund motorul si la relanti si in mers.

Simptome: - la pornire la rece scade turatia instantaneu cam o secunda si calculatorul o aduce la normal (cam ca socul automat) - asta de vreo 3-4 ori apoi sta la 900 rot/min ca la normal.

- cu motorul cald la pornirea de pe loc uneori moare motorul daca nu o turez putin pe la 1600 ture si asta nu e normal, normal in a-1-a si a-2-a trebuie sa mearga fara acceleratie

- in mers turbina deschide, o aud, dar nu trage motorul.

Cam astea sunt simtomele!

Am mai avut probleme de genul furtunelor de vacum crapate sau iesite, intercolerul spart, am schimbat EGR-ul, am schimbat turbina si supapa, etc. Imi dau seama de simptome dar asta ma depaseste!

Mersi de sugestii!!!!

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa sau injectoare in prima faza dar trebuie verificat mai amnuntit, dc nu demintate si verificate pe banc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si eu am o problema la turbina. Imi tot pica la drum intins, de ajunge la viteza maxima de 120km/h. Nu are "zvac" in nicio treapta. Sa fie de la actuator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

pai verifica-l...prelungeste cumva furtunasul care duce la el si vezi daca tine vacum...

la mine se manifesta ca si cum ai sufla intrun furtun cu nimik in capat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am o problema la turbina. Imi tot pica la drum intins, de ajunge la viteza maxima de 120km/h. Nu are "zvac" in nicio treapta. Sa fie de la actuator?

Posibil da, posibil nu. Verifica cum ti-a zis Lau, daca e totul ok, fa un log in mers. Astfel vei identifica cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

oricum...a mea e nebuna...

azi dimineata a cam inceput sa traga chiar bine...deci chiar nu mai inteleg nimic... :-( ma gandesc ca se tot misca membrana aia si cand tine cand nu tine vacuum...c altfel nu imi explic ce se intampla acolo :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.Am un golf 4 1.416v si de doua ziule am o mare problema la ea.Uneori masina imi trage in trepte,adica in socuri.Daca opresc motorul trage normal dar dupa putin timp iar nu merge cum ar trebui.As fi foarte recunoscator daca m-ati ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti trage aer fals pe undeva ? urmareste tubulatura si revino cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai check aprins?Eu zic sa nu fie vreo fisa/bobina/bujie sau filtrul de benzina.De pornit porneste la prima cheie sau trebuie sa tii mult pe contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornire nu am probleme iar check'ul este aprins din cauza sondei lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!