Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

intampin si eu aceeasi problema cu lipsa puterii peste 3000turatii.

am facut un log (nu imi mai aduc aminte exact eroarea aparuta) era Boost Presure.In urma acestui log am observat ca masina cerea 1bar si turbina oferea1,6 bari.

sfatul celui care mi-a pus testerul a fost ca trebuie verificat furtunul de vaccum sau Salenoidul si geometria variabila.

Dat jos turbina si verificata(eventual curatata)

ce parere aveti?din pacate nu am log-ul sa il postez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Cred ca ai luat limp mode,este un topic cu acelasi nume si acolo gasesti info necesare,posibil sa fie si geometria variabila....cauta-l si citeste si vei vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna .am curatat EGR ul cu sol de curatat supape egr si turbo si spray 40w intradevar era orgie acolo am dato jos dar dupa aceia tot nu trage dupa 120 km/h nu te baga in scaun daca vreau sa depasesc salut viteza nici nu se simte ca ar intra turbo in functie ce sa-i mai fac??/ ma ajuta cineva?

cand am fost la tester a zis ca o supapa ramane deschisa si baga prea mult aer ce sa-i mai fac pana nu dau turbina jos??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Verifica furtunele de vacuum,actuatorul de la turbo, probabil ai si geometria variabila imbacsita.Un log in mers ar fi bun, o scanare pt erori stocate.

E multe cauze posibile,se spune. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Povestim.... povestim.... nu are rost sa mergi la ghici.

Facut un log in mers (diagnoza), dupa care te duci la punct ochit - punct nimerit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comanionel_dante

caut un furtun de aer ptr vwgolf 4 . pe el are codul s3955 si la cautari imi da cu totul altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms o sa revin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

De curand mi-a aparut si mie "Emissions Workshop" la VW Bora 1.9tdi motor ASZ. 140.000 km

Am fost la mecanic, a facut o scanare cu Vag-Com (17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation ; P1556-35-10 - Intermitent), a verificat furtunele si a ajuns la concluzia ca este defecta supapa de vacum prezenta langa turbina. Am incercat sa comand aceasta piesa dar peste tot mi s-a spus ca vine numai cu turbina si nu exista un cod separat pe care se poate comanda. Am aflat ca firma Pierburg ar preoduce acea supapa insa nu stiu cum sa o comand, dupa ce reper.

Precizez ca totodata cu aceasta problema au mai aparut si alte simptome... la oprirea motorului acesta nu se mai opreste normal ci tremurat iar o alta problema sesizata este un sunet metalic cand accelerez sau decelerz in turatii joase (1200 - 1500).

In concluzie v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

N75-ul e separat de turbina....... asta e codul piesei 1K0 906 627A

Ti-am atasat o poza cu piesa.

Daca nu vorbesti de N75, langa turbina nu ai decat actuatorul - capsula de vacuum - vb cu Cipos si sigur te ajuta.

post-30007-0-06364500-1337965466_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Referitor la problema cu tremuratul l-a oprit s-ar putea sa fie valva de Shut off si zgomotul metalic sa provina din cauza membranei rupte din EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu oprirea (tremurat) si cu lipsa presiune (17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation) trebuie sa verifici mai intai calitatea vacuumului de la iesirea din pompa de vacuum pana la intrarea in cele 2 electrovalve N75 respectiv N18.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor pentru suportul acordat. Am inteles ca ar fi vorba despre aceasta componenta... img1102wa.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Acela este actuatorul de la turbo,se poate verifica usor,tragand aer din furtunasul lui daca tine vacuum atunci e bun,daca nu e sparta membrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza un cod al acelui actuator pentru ca am inteles ca vine imreuna cu turbina. Vreau sa-l comand separat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In postul meu de mai sus am incercat sa-ti spun ca poate nu e actuatorul defect. Daca ai o eventuala problema cu vacuumul, inlocuirea actuatorului nu va rezolva problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

iulian lasa ca doar citeste printre randuri, cere coduri cand i sa spus rezolvarea si pe laanga si cu cine sa ia legatura pentru a achizitiona unul dc tot vrea , dar nah...dc zice mmecanicul ce sa faci :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor. Ca o precizare, constatarea deja fusese facuta dupa ce am fost la 3 mecanici. Actuatorul a fost si el gasit si maine urmeaza a fi inlocuit. Va voi tine la curent cu solutionarea problemei, asta in cazul intereseaza pe cineva... E mai usor sa iei pe cineva in bascalie decat sa vii cu o solutie concreta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te-a luat nimeni la bascalie...ti s-a spus cam ce ar trebui sa faci inainte de a cumpara actuatorul. Ai mari sanse sa nu rezolvi problema inlocuind actuatorul. Din cei 3 mecanici a verificat careva daca ai vacuum la intrarea in actuator si la N18?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema si poate s-a mai intalnit cu ea cineva, si i-a gasit o rezolvare.

Masina din semnatura (Golf IV, 2001, AZD, 1.6 16v), dupa ce se incalzeste motorul trage foarte greu si urca in ture foarte, foarte greu. In schimb, cand e motorul rece, trage de numa'-numa', asa cum ar trebui sa mearga ea. Clapeta de acceleratie este curatata de aprox. 1500 km, filtre, ulei schimbate de 4000 km. Cineva mi-a spus ca este uleiul prea subtire (Mobil1 5w30 ESP) si mi-a recomandat sa pun unul mai gros (10w40 sau 5w40). Masina are 190.000 km, motorul nu mananca un gram de ulei.

Ce credeti ca poate fi? Si daca merita sa imi schimb uleiul cu ce mi-a recomandat respectivul.

Multumesc!

L.E.: S-au sa trec pe ceva gen 0w40 sau 5w50?

zi si mie cum ai rezolvat problema cu masina , am aceeasi problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Segmentare motor ... pierdea compresie pe cilindrul 3, avea undeva sub 8 bari. Ca si costuri, aproximativ 2000 de lei cu piese si manopera. Fa un test de compresie intai de toate si vezi dup-aia daca merita sa te apuci de motor sau nu. Daca te mai pot ajuta cu ceva, da-mi un pm te rog ca nu pot sa urmaresc topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si dupa operatiune a iesit asa cum zic unii?Ca nu mai e masina? /:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

si eu l-am segmentat a meu si e diesel, unii vb fara a sti ce spun, dc ai un mecanic priceput si pui piese de calitate motorul va merge la fel de bine poate si mai bine decat mergea anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si ei aceeasi problema.trage bine pana pe la 100 si de acolo incolo parca ar sta pe loc .Nu mai vrea sa se accelereze.O sa-i fac cateva investigatii iar dupa aceea o sa revin cu detalii .poate ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa-i un log in mers. cel mai probabil iti intra in "limp mode"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai mers cu masina mult in oras si subturat,ia'o la o tura mai "nervoasa",poate isi revine.Scoate fum negru cand o calci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!