Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Ai luat LIMP MOD saut destule topic-uri care trateaza problema , doar trebuie cautate, log in mers cum a zis colegu , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Am patit si eu la fel ca tine la Bora mea ALH si am scapat de limp prin curatarea turbinei. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu.Cauta in orasul tau specialisti in turbo,iti zic imediat ce o doare. ( Ce bine de tine ca stai in Bucuresti,prin Arad nu prea sunt "specialisti"). :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un motor AGR de 90cp pe ea. dar dupa ce imi da in nas si nu mai trage, o opresc pe margine,opresc motorul si dupaia pornesc si trage bine tot pana la 120km/h si iar face asa. am intrebat pe cineva si mi.a spus ca poate fi de la supapa care e pe turbina. e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agr-ul este motor cu turbina cu geometrie fixa, verifica actuatorul sau electrovalva n75 ceea ce comanda turbina, la fel vezi cum stai cu admisia si cu egr-ul cat sunt de imbacsite

La fel poti face un log sa vedem dc mai e si altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca un mecanic si-a bagat nasul in furtunasele alea de la electrovalvele alea 3 si mi le-a zapacit de tot. rezultatul fiind negativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti ramane decat sa le pui in forma initiala, dupa care facut un log in mers, sa vedem ce se arata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar problema e ca nu stiu cum au fost. exista vreo schema? ajutati-ma si pe mine va rog mult de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici, la N75

post-30007-0-58964600-1335212624_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am vazut eu, pe masina mea am 2 dinastea la fel si una altfel....acum nu stiu care dintre cele 3 e N75

ma refer la electrovalva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Luati in considerare si filtrul de motorina, poate trebuie schimbat.(il gasiti undeva intre 50 75 lei)

Lafel luam si eu Limp Mode l-am schimbat si acuma nu mai iau. Am facut recent 2 drumuri Oradea Budapesta fara nici o problema. Am tinut-o tot la 120-140 si 160 in unele locuri. Inainte cum treceam de 120 cum luam Limp Mode.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

asta da, pana acum nua m mai auzit asa ceva, bogdic nu stiu dc ai cunostinte sau nu in ale mecanicii , dar sincer am impresia ca habar nu ai ce inseamna limp si din ce cauze se ia

filtrul de motorina are rolul de a filtra carburantul , nu? deci un filtru infundata va afecta performantele autovehicului, dar in nici un caz nu va duce la limp, la tine a fost o simpla coincidenta si posibil sa fi schimbat stilul de condus, dar iti spun sigur ca de la filtru de motorina nu ai cum sa iei limp

bafta :icon_thumleft:

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu as fi asa sigur, cand calci acceleratia mai puternic, sau mergi la viteze mai mari, motorul are nevoie de mai multa motorina, si daca filtrul e incarcat, nu ajunge motorina atat de usor cum ar trebui in camera de ardere.

Ceea ce mi se pare un motiv pun pentru limp mode. Tu ceri masinii ce ea nu iti poate da in momentul respectiv. Poate nu am dreptate, sa isi dea si altii cu parerea, poate logica mea nu e buna. Mai era cineva care a rezolvat problema tot prin schimbarea filtrului.

Coincidenta nu e, deocarece de fiecare data cand incercam sa trec de 120 nu reuseam. Iar dupa ce am schimbat filtrul nu mai face chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

bogdic ia spune tu mie ce angreneaza turbina ca sa faca presiune si iti raspunzi singur la problema, iar legat de faptul ca nu treceai de 120 cu un filtru infundat asta nu inseamna limp mode, iar dc imi spui ca pana in 120 tragea masina de rupea atunci nu mai am cuvinte :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da pana la 120 tragea bine, si pe la 120 intra in limp mode, adica se transforma intr-un SDI :) nu mai intra turbo sau cum mai vrei sa iti explic. Asta inseamna Limp mode nu?

Toata chestia asta se rezolva cu repornirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

deci turbina este angrenata de gazele arse de la motorina , da, deci cu cat mai putina motorinaa cu atat mai putine gaze care sa angreneze turbina , in concluzie preiune mai mica, iar din moment ce ai presiune mica nu ai sanse sa ajungi la limp mode

Legat de ceea ce ai patit tu intradevar asa ar fi o manifestare a limp mode-ului, dar sa spui ca inlocuind filtrul de motorina ai scapat de el e ceva, sper sa nu te superi sau sa crezi ca te critic , dar nu e normal ceea ce spui tu, legat de valorile pe care le aveai si le ai poti face un log , il pui aici aruncam o geana si vedem exact dc ai avut noroc sa scapi de el sau este doar o chestiune de timp pana va fi din nou la tine

Bafta :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Spune cum se manifesta masina. Din loguri nu reiese nimic ca defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

scaote mult fum negru ...

doar pana intra in boost sau in trepte mari cand accelerez

presiunea in turbo cat reiese ..... din 2305 mbar in bari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca ai ceva modificari la soft. La un motor de 90 cp (ALH cred) ECU nu va cere niciodata 2305 mbar...poate 1950mbar. Iti recomand sa verifici daca softul este original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

dap are destule modificari dar ar fi trebuit sa fir pres de 1,5 bari si 2305 mbar =1.3bari sau ma insel

are treba cumva si furtunu care intra in admisia de aer in capat la filtru (e spart de acolo sa fie oare)

Modificat de neagu alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. Problema e din soft. Incearca sa pui un soft original si vezi cum se comporta masina.

Este exagerat ca ECU sa ceara 2305 mbar.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

pai are modificat injectia,turbina si softu aferent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

du-te la ala care ti-a pus softul sa verifice daca e totul in ordine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai are modificat injectia,turbina si softu aferent

La motorul tau trebuie modificate vreo 8 - 9 harti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!