Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

pentru bucuresti e simplu...Cipos...

http://vwforum.ro/topic/64688-vand-turbine-si-actuatoare-noi/

ia legatura cu el si nu o sa regreti...si dupa ce vorbesti cu el o sa vezi cat de priceput era "mecanicul" tau...

senzor in turbina...asta era de spus mai de 1 aprilie asa...sa ii tranzmiti din partea membrilor Vwforum sa se lase de mecanica;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valy logul il pui sa il vedem noi, lasa interpretarile pe seama altora si mecanicul il poti schimba atunci, e meserias ca majoritatea mecanicilor, ma mir ca stie sa localizeze componentele despre care nu are habar ce sunt si ce rol au in functionarea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos azi masina la sosea, am condus-o pana a ajuns la 90 de grade, dupa aceea am inceput sa schimb vitezele intre 3000 si 4000 de ture. Nu a mai intrat in limp mode la accelerare normala( accelerare progresiva, nu cu pedala pana in podea). Am dus-o lejer pana la 160km/h.

In schimb a intrat in limp mode in viteza a 3-a cand am tinut pedala in podea. Probabil intra in limp mode pentru a se autoproteja cand este suprasolicitat motorul. Oricum consider ca accelerarea cu pedala pana in podea nu ajuta nici soferul nici masina.

Diferente de data trecuta cand a intrat in limp mode:

- schimbat filtru motorina

- schimbat furtun retur motorina

Data trecuta cand mi-a intrat in limp mode, eram 4 in masina, acum am fost doar eu.

Pana la proba contrarie eu consider rezolvata problema cu filtrul de motorina schimbat. Succes celor care mai au problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are voie sa intre niciodata in limp-mode! Prin urmare nu considera problema rezolvata.

Modificat de Ch33sus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum data trecuta n-am reusit sa trec peste 120 km/h cu ea. Acum am ajuns lejer cu ea la 160 km/h. Deci e o imbunatatire considerabila. Voi vedea cum se comporta la drum mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar cand intra in limp-mode se autoprotejeaza...dar nu are nici o treaba cu pedala in podea

eu ma duc cu pedala in podea pana la 4000 treapta 2...3...4...si nu ia nici un limp...deci inca nu este totul ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la vreun furtun fisurat la turbo. Intre 2000 2500 se aude un sunet aspirat. Inca nu am gasit care furtun e fisurat. Revin dupa ce il gasesc si il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era furtun fisurat, se umplea de fum negru in spatele tau.... fa un log in mers si vedem de la ce e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar cand intra in limp-mode se autoprotejeaza...dar nu are nici o treaba cu pedala in podea

Ba are treaba pentru ca dc te uiti la un log iti dai seama de principiul de functionare, acelerand progresiv presiunea in turbina nu e la maxim timp indelungat decat in momentul in care ajungi tu la turatie foarte mare, in schimb dc dai wot de la 1800 si o tii la blana turbina va fi incarcata la maxim inca de la 2000 de ture, astfel fiind constant sub presiune foarte mare si ecu sesizeaza acest lucru o baga in protectie altfel ar pusca

Deci in concluzie mai repede iei limp la wot decat la acelerare progresiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca am vazut ceva fum cand am accelerat-o mai tare. Tre sa verific.

Urmeaza sa ii fac si un log in mers sa vedem cum stam. Daca fac chestia asta la un service pot sa ii cer rezultatul testului? Am inteles ca e vreo 60 lei testarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in concluzie..tu zici ca limp-ul se datoreaza WOT-ului?

eu spun ca nu este normal sa iei limp cand ii dai wot...si nu am mai auzit asta la o masina care functioneaza in parametri...

parerea mea...dar nah...poate nu stiu asa multe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limpul nu trebuie sa existe defel asta zic, dar la o masina cu geometrie sau actuator imbacsit sau blocat iei limp mai repede cu aceleratia la blana decat dc acelerezi progresiv

P.S. eu vorbeam de o masina care o problema pe partea de presiune, poate nu am fost foarte explicit

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,sunt nou pe forum si am o problema.Am schimbat distributia la un Golf IV 1.9 TDI(2003,versiune Pacific,101 cp etc.),schimbat ulei,masina nu avea nici un fel de problema doar ca a venit vremea schimbarii lor insa acum masina nu mai trage!!Dupa 2000 de ture scoate un sasait de zici ca e un sarpe mare cu mine in masina si are un delay intre momentul in care apesi acceleratia si pana isi ia avant de cateva secunde ca si cum o impinge ceva din spate sa mearga si merge f f greu,urca cateodata cu 50-60 km cu pedala in fund...deci ce poate sa fie?Cei de la service mi-au spus ca e un furtun de la turbo spart si prinde aer fals dar..doar atat sa aiba?Niciodata nu facea din astea,sa tremure cand o turez,sa scoata acel sasait si sa merg cu pedala in podea...masina se duce spre 100-120 dar f f greu...Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cei de la service ti-au si aratat furtunul care este spart?

sasaitul dasta se aude...de la furtun spart...sa zici merci daca scapi doar cu un furtun spart...si rezolvi repede

daca citesti pe aici...sunt multi care tot schimba pisese dupa piese si tot nu le da de cap...

verifica furtunul indicat de cei de la service...schimba-l...si s-ar putea sa scapi:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci dc ai schimbat distributia vezi ca ai un furtun care nu e pus cum trebuie sau nu e pus la loc, desfacut sa ajute la schimbare distributiei si cum mecanicii mai uita sa le pun la loc te chinui tu,

pune pe cineva sa asculte ca iti dai seama unde e fasaitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tip de la service mi-a spus sa aduc sapt viitoare masina ca e de la furtunul respectiv,inca nu am dus-o.Am citit pe aici si m-am ingrozit de cate ar putea fi si de aia sper sa scap doar cu furtunul problema...si totusi asta sa fie cauza pt care merge masina asa prost?si trage asa de greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite asta ar fi furtunul care ar trebui verificat...de fapt toata tubulatura dintre Intercooler si EGR...aia se da jos cand se umbla la distributie...dar nu stiu...ce mecanic sa fii sa uiti sa il pui la loc? :(

verifica la coliere daca sunt puse...

post-14266-0-28473500-1335023910_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum o sa merg sapt viitoare sa vad ce si cum si o sa ma uit si eu si sper sa scap doar cu asta...sa nu am batai de cap:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super,am verificat furtunul ala si e pus bine cu coliere cu tot...incep sa ma agit,dar o sa aflu sigur sper sapt viitoare care e baiul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi el prins bine...dar teai uitat sa nu fie fisurat?ciupit taiat sau alte chestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cat l-am pipait eu parea bine,dar la prima vedere,in parcare sub un pom,pe ploaie,nu poti sa-ti dai seama prea bine...vad saptamana viitoare...si un astfel de tub cu probleme poate cauza asemenea neplaceri(cu pedala in fund la urcare si 60 kmh?!)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate...pe langa fasait...nu ai si nor de fum in spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca eu am fost plecat din oras la tara cu masina timp de 10 zile(facand acel drum mi-am dat seama ca merge prost) si la drum nu aparea nici un fum,nici cand ma plimbam cu ea pe acolo dar la intoarcere in oras,apare un fum negru dar slabut,putin,nu nor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. am si ewu un golf 4 si de cand l.am luat nu stiu de ce pe la 110 km/h imi da in nas si de acolo cu creu trece pana la 120 km/h ... va rog mult ajutati.ma si pe mine cu un sfat. ce ar putea sa aibe? astept sa ma lamuriti si pe mine. mersi mult de tot. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am gasit un topic asemanator ca al tau : poate gasesti raspunsul tau acolo.

iti recomand de asemenea sa ii faci un log cu vag com in mers

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!