Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Fix Aceeasi problema ca a ta la un ALH a fost cauzata de o supapa, ceva gen actuator, tija a turbinei. Nu a fost exagerat de scumpa piesa, vreo 300 lei parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod de motor are masina ta? ASV, AHF, AFN?

cum am spus schimba mecanicul ca nu stie ce vorbeste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AHF 110 cai.unde as putea sa ii curat turbina??si cam cat m-ar costa?

AHF 110 cai.unde as putea sa ii curat turbina??si cam cat m-ar costa?

Modificat de valy2105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ahf este turbina cu geometrie variabila, la fel am si eu

de curatat o poti curata la orice service care stie cum arata o turbina sau mergi la cipos la bucuresti dc iti renteaza si nu numai ca tio curata ca iti si inlocuieste geometria cu alta noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit sa fac un log in mers, dar in treapta a 4-a la 2500 de ture se plafoneaza si ajunge cu greu la 3000 asa ca nu pot ajunge la 4000. Merge si asa log-ul? Nu am facut niciodata si nu stiu. Multumesc anticipat !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mi-am luat de o luna un Vw Golf 4 1.9tdi 115 cai, 6 viteze, motorul ajm. Pana acuma nu am semnalat nici o problema cu motorul, l-am condus numai in oras, niciodata n-a dat rateuri.

Azi am scos-o spre Cluj la sosea a mers perfect pana in viteza a 6-a pe la 140 km\h. La un moment dat mi-am dat seama ca nu mai are forta deloc si nu mai pot depasi. Masina se tura fara forta, abia ajungeam la 100km\h. Am zis ca a murit turbo.

Am mers cat am mers asa dupa care am tras pe dreapta m-am uitat la motor, sa vad daca nu e ceva problema, am oprit motorul l-am pornit din nou si masina si-a revenit tragea lafel de bine, pana cand am ajuns din nou in viteza a 6-a la 120 130 km\h cand iar s-a transformat intr-un SDI.

In viteze mici 1 2 3 merge lejer pana la 4000 de rotatii si trage bine, doar cand trec de 120 km la ora face figura aia. Din cate am inteles de la unii s-a rezolvat cu filtrul de motorina. Ramane sa mai investighez problema si cand am un raspuns voi posta aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceasi problema o am si eu, doar numai ca eu am 5 trepte si in treapta a 4-a si a 5-a nu pot trece de 2500 de ture ca se plafoneaza si trebuie sa opresc motorul sa si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amandoi ati luat limp mode,exista topic dedicat acestei probeme cu acelasi titlu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Trebuie sa faceti o scanare si un log in mers, ca sa vedem care e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut prieteni

am o vw bora 1.9 tdi motor alh 90 cp .de vreo 2-3 luni am constatat ca nu mai trage motorul dupa 130 km/ora ,mai mult , imi aparea in bord mesajul CECK ENGINE concomitent cu aprinderea martoului aceluia galben. Am curatat EGR- ul si galeria de admisie si totusi dupa aceasta operatiune simtomele nu s-au schimbat. Am pus-o pe calculator cu program ESITRONIC si mi- aparut eroarea cu codul 462C. Din pacate tipul cu calc. nu se prea pricepea la intrepretarea erorilor. STIE CINEVA LA CE SE REFERA ACEASTA EROARE?

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

462C = 17964

Charge Pressure Control: Negative Deviation

Possible Symptoms

* Reduced power output

* Limp mode

Possible Causes

* Boost Pressure too Low

* Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking

* Charger Pressure Control defective

o VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

* Check Hoses/Pipes to/between Components

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check / Clean / Replace Charge Pressure Control

o Check / Clean mechanism for variable nozzles

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de asta, am observat ca furtunul de retur motorina e putin fisurat. Din cate mi-a spus un mecanic pe acel tub nu e presiune si n-ar trebui sa am probleme. Se leaga de ce ai spus tu mai sus 'Check pipes' ...

As dori sa mai adaug ca intre 2300 si 3000 rotatii se aude un sunet ca si "aspirat", dar n-am gasit nici un alt tub fisurat, nustiu daca are legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu curge motorina nui nici o problema si din cate stiu eu e un pic de presiune acolo, fa un log in mers il postezi in aria loguri , bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cuiuda , dar concret sau mai bine zis "pe romaneste" care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E una din cele mai intalnite erori de presiune.

Ar trebui sa verifici daca nu ai vreun furtun crapat (apropos...nu scoate fum mai mult?)

Verifica daca ai vacuum suficient.

Daca totul pare a fi ok atunci posibil sa fie turbina blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

"As dori sa mai adaug ca intre 2300 si 3000 rotatii se aude un sunet ca si "aspirat", dar n-am gasit nici un alt tub fisurat, nustiu daca are legatura."

verifica traseul de la turbo si vezi daca ai pierderi de presiune,vreun furtun spart(eventual scurgeri de ulei pe acolo pe unde e pierderea)

Modificat de Electrick's
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scoate fum deloc ,motorul merge impecabil ,dar cand ating vreo 3600-4000 rotatii raman fara putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa patesc si eu. Azi am facut un log in mers dar din pacate nu mi-a iesit totul bine, dar am vazut ca debitmetrul e de vina. O sa mai fac un log ca la carte sa vad sigur ce este... Mult succes

Modificat de 86 BRB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am schimbat filtrul de motorina. Prin gaura aia pe unde se vede membrana filtrului se vedea ca era destul de negru filtru. Ramane cand ies undeva afara sa ii dau o forja sa vad daca mai intra in Limp mode sau nu.

Revin cu detalii.

Modificat de bogdic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa mai fac o precizare, cand am fost sa ii curat EGR-UL mecanicul a gasit o piesa cu 2 furtunase pe ea care atarna acolo si nici el nu stie de unde este.. posibil sa nu traga motorul din cauza la aceea piesa??? o sa postez aici 2 foto sa va dati si voi cu parerea ce este acea piesa si ce rol are, multumesc frumoss

post-103170-0-41116700-1334484852_thumb.

post-103170-0-40130800-1334484866_thumb.

Modificat de valy2105
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu scoate fum deloc ,motorul merge impecabil ,dar cand ating vreo 3600-4000 rotatii raman fara putere

treapta 5?in general nu mai are rost sa o mai turezi peste 4000...ca pana acolo ai acei 90 de caluti...atata poate:(

vreau sa mai fac o precizare, cand am fost sa ii curat EGR-UL mecanicul a gasit o piesa cu 2 furtunase pe ea care atarna acolo si nici el nu stie de unde este.. posibil sa nu traga motorul din cauza la aceea piesa??? o sa postez aici 2 foto sa va dati si voi cu parerea ce este acea piesa si ce rol are, multumesc frumoss

in primul rand..inainte de orice piesa...indicat ar fi sa schimbi mecanicul...daca chiar este mecanic sau vre-un prieten un pic mai priceput decat tine...

ca si mecanic...nu are voie sa iti dea raspunsuri dastea...nu stiu ce e piesa aia...intreaba si tu pe forum...

revenid la acea valva...imi pare un pic incompleta...are un cod ceva pea ea sa iti zicem exact care este?sau poti sa urmaresti furtunasele sa vezi unde duc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi ce sa zic mecanicul nu prea stie despre motor el mai mult se pricepe la schimbat piese consumabile..pe ea scrie MT2 pe o parte iar pe cea lanta scrie 1j0906285 .vine in ia 2 furtne subtiri dispre debitmetru si apoi are o mufa din care iese unul subtire spre turbo cred.

alti mi-au zis sa dau jos turbo ca el este de vina.nu stiu ce sa ii mai fac.la 120 se plafoneaza si nu mai trage deloc trebuie sa ii iau contactul in mers sa isi revina si apoi cand ajunge iar la 120 se intampla la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa forma...este valva N239 care se ocupa cu o oprire cat mai lina a motorului...

deci daca nu iti zmuceste la oprire...nu ai probleme cu ea...chiar daca este "aruncata" acolo...deci nu este cauza problemei tale:(

cum ziceau si colegii schimba "mecanicul" ca daca stie doar sa schimbe piese...o sa bagi cam multi bani pana descopera ce are masina:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar este n239, dar valy un log ar lamuri problema ta de putere foarte usurel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i=-am facut log si in mers si in stationare si acel "mecanic" mi-a spus ca ii apare o eroare al unui senzor in turbo si mi-a zis ca turbo nu trebuie curatat ca nu ai ce sa cureti in el. daca puteti sa imi recomandati un mecanic bun sau un sservice in bucuresti as fi recunoscator.deci vreau sa spun ca am masina de 4 luni si nu am mers niciodata cu ea cu 150/km in conditiie in care am dat un logan diesel sa imi iau bora ca are motor mai mare si speram sa fuga mai bine, dar din pacate nu pot sa fac nici macar o depasite ca imi e frica sa nu se plafoneze si sa nu mai traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!