Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Bule pe furtunul de alimentare motorina avem aproape toti si merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

sar putea sa fi gasit cauza scaderi puterii ...

jos la roata furtunu care duce spre intercooler rasufla si am presupus ca de acolo scaderea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o presupunere, sigur e de acolo. vezi curata bine intercoolerul inainte sa schimbi furtunul, exista riscul sa ai ulei in el si dupa ce refaci tubulatura presiunea sa bage uleiul in capul pistonului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

dap o sa fac din inox toata tubulatura pentru intercooler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bejanbijupersian

sall am si eu o problema la un vw golf 4 101 CP , de cateva zile nu mai trage motoru si mai mult de 120 km/h in viteza a 5 a nu mai prinde , dar pot sa spun ca la motor sufla ceva foarte tare pe sub motor........daca a mai intalnit cineva asa ceva sa-mi spuna si mie .Multumesc !

Modificat de bejanbijupersian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica tubulatura de la intercooler si/sau intercoolerul. Un log in mers ar fi de ajutor.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bejanbijupersian

am gasit din fericire furtunul avea ulei pe el si era crapat , se intampla ceva daca il infasor in banda izoliera ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o problema cu un golf 4 Variant 1.9 TDi(101 cp). Pornesc masina ii dau pedala si la un moment dat dintr-o data in timp ce trage i se taie toata vlaga..nu mai trage .opresc motorul si pornesc iara , masina merge pana cand vreau sa fac o depasire iara ma lasa..pedala la podea dar ea nimik , la panta debia urc cu a 3 , decat daca opresc si pornesc iar motorul isi revine...

Ma poate ajuta cineva?

Eu banuiesc debimetreul...//

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_eftimie

mai mult ca sigur iti intra in limp-mode,fa o scanare si vezi ce zice!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da - nu are nicio legatura cu debitmetrul - scanare si log in mers - si identificam imediat problema si cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze sunt nou...ce inseamna Log in mers? si scanare(cu vag?)?

Si daca e Limp-mode cum ziceti...eu mi-am curatat turbo la un service si am mers pana la mare si pe autostrada soarelui mi s-a oprit iara turbo..in jur de 400 de km mia mers pana sa faca figuri din nou...

Modificat de Cotyiuly3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare - se scaneaza masina cu VCDS-ul - interfata de diagnoza. Log in mers - se face tot cu VCDS-ul, in mers, timp in care se inregistreaza valorile pe debimetru, turbina, etc - campurile 003, 010 si 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate explica termenul de "lag"ca nu il stiu, si eu ma confrunt cu o pierdere de putere undeva intre 2400-2900 de turatii,dar nu tot timpul ,oricum dupa 3000 de ture se simte din nou turbina mai bine,pauza aceasta sa fie un "lag"???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu - lag - e intarzierea dintre perioada apasarii pedalei de acceleratie - practic, reprezinta perioada necesara turbine, de a raspunde la pedala de acceleratie.

La tine, ori iti agata geometria, ori ai o pierdere de vacuum.... pune un log in mers sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus acum vreo luna unul si mi s-a recomandat sa schimb debitmetrul si sa refac log-u dar nu prea am avut timp si nici nu mi-a venit sa iau un debitmetru nou si sa nu fie ala problema dar acum am gasit pe cineva care are un passat ca al meu si mi-a zis ca mi-l imprumuta sa fac un log sa vedem daca de la el e problema mea,turbina e curatata,n-am luat limp niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vorbesc cu un prieten sa imi faca o scanare.

Stiti cumva unde e senzorul de ESP ? mi-am sch placutele iar acum ramane tot aprins de atunci in bord.

Si mai am o eroare atunci cand pornesc imi da''''airbag fault''''.si mai da si ''''check coolant''''...ce sa fac? o gramada de probleme..

Multumesc baieti !

Modificat de Cotyiuly3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La scanare o sa vezi si care senzor iti face figuri si care airbag - mufa - ti-a cauzat eroarea stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neagu alexandru

gata am rezolvat cu masina era de la injectoare acuma masina e in toata mintile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o nelamurire miam luat un golf 4 1.4 16 v an 99 inainte am avut golf 3 1,6 si ce e curios asta e mai puturoasa ca golful 3 cu greu mare atinge 140 150 pe un deal numai cu a 3 pot merge care ar putea sa imi dea o idee de turat in gol se tureaza bine motorul toarce bine are 250 mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o revizie...filtre-bujii-consumabile si mai incearca

In cel mai rau caz iti patineaza ambreiajul.

Pe G3 cred ca aveai jante pe 14 si pe G4 pe 16?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cineva din Sibiu si ma poate ajuta cu o diagnoza la masina?

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,revin cu aceiasi problema care nu pot sa ii dau de cap, deci am o bora din 99 motor tdi 110 cai, cand ajung cu ea pe la 110-120 km/h se plafoneaza nu mai trage deloc,isi revine doar daca ii iau contactul si il pun iar, azi am fost cu ea la mecani si a zis sa o luam de jos, i-am curatat egr i-am schimbat debitmetru cu unul nou, i-a verificat filtru de motorina sa nu aibe bule, ia verificat capsula de vaccum si tot degeaba tot la fel face mi-a zis ca turbina nu are cum sa fie infundata ptr ca in interior are niste paleti care se invart cu 3000 de rot pe min.se poate sa fie din turbina???ce sa aibe???? ce imi recomandati sa ii fac???astept un sfat de la cine a mai avut problema asta.!!

Aaa am uitat sa spun ca a verificat si toate injectoarele daca da pe retur prea multa motorina si pompa de motorina daca baga suficien.. se poate sa fie si din catalizator??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clar geometrie turbina blocata

schimba mecanicul nu are habar sa verifice o turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el mi-a spus ca turmina mea dupa masina nu are geometrie variabila.ma rog o sa il schimb ca simt ca inebunesc ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!