Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

Am fost la meserias...Mi-a curat pompa de vacuum, merge mult mai bine, dar nu la capacitea ei...In mers, la apasarea profunda a pedaliei, are intreruperi de putere...Care este cauza?Am pus un debitmetru, imprumutat de la un coleg de serviciu, dar nu stiu daca este cel bun...Cum aflu?Mentionez ca am si senzorul temperatura lichid de racire spre duca...Daca ma puteti ajuta cu ceva sfaturi, va multumesc anticipat!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Schimba G62-ul (senzorul temp apa) - cumpara OEM, ca sa nu il schimbi de mai multe ori.

2. Fa un log in mers - dupa ce-l vedem, iti putem da solutii de rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am si eu un bora din 2002 90 cp si am cateva luni de cand am schimbat debitmetrul de Aer si masina a mers super pana acum cateva zile cand in viteza a 5 pe la 100-120 isi pierde din putere si nu se mai tureaza masina dar dupa daca o opresc si o pornesc trage iar o perioada poate nu isi mai pierde puterea dar de obicei si-o pierde iar dupa cativa 10 de km ce ar putea fi????

va multumesc aticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e limp mode.

Fa o scanare si un log in mers, ca sa iti zic exact despre ce e vorba. Pana atunci se pot emite doar supozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Salutare. Mi-am cumparat un Golf 4 1.6 FSI si am o problema. Cand sta la relantiu uneori trepideaza , iar cand plec de pe loc si accelerez trepideaza parca s-ar ineca si imi clipeste martorul motor la bord. Am fost la service am pus-o pe tester si mia dat 2 bobine si sonda lambda. Mi s-a spus ca de la benzina proasta din romania da eroare la sonda lambda. Am schimbat bobinele care erau slabe, am skimbat si bujiile, tot la fel facea. Cineva a spus ca e de la bujii...am pus inapoi bujiile vechi, nu se mai aprindea martorul motor trepidatiile la relanti nu au disparut dar in mers nu mai trepida, tragea bine totul ok. Dupa cateva ore iar a inceput sa clipeasca martorul motor si sa se balbaie in timp ce merg. Maine ma duc la VW sa vad ce zic si ei dar pana maine poate ma poate linisti cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa bagi benzina 98?Eu am patit asa cu benzina 95 de la OMV.Oricum, motoarele 1.6FSI sunt foarte pretentioase la benzina :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service am pus-o pe tester si mia dat 2 bobine si sonda lambda.

Cum au ajuns la concluzia ca erau bobinele de vina?

Ce erori aveai?

Dupa inlocuirea bobinelor si bujiilor nu ai ramas cu aceleai erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares Alexandru

Am fost la service am pus-o pe tester si mia dat 2 bobine si sonda lambda.

Cum au ajuns la concluzia ca erau bobinele de vina?

Ce erori aveai?

Dupa inlocuirea bobinelor si bujiilor nu ai ramas cu aceleai erori?

dupa ce am schimbat bobinele a mers cateva ore perfect dupa care au aparut aceleasi semne

Ai incercat sa bagi benzina 98?Eu am patit asa cu benzina 95 de la OMV.Oricum, motoarele 1.6FSI sunt foarte pretentioase la benzina :|

am incercat si 98 si 95 la fel....si de la rompetrol si de la omv :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cum aflu care e debitmetrul potrivit pentru masina mea?

Pe masina am avut modelul acesta http://imageshack.us/photo/my-images/521/23122011039.jpg/ si dupa ce am vorbit cu cineva de la dezmembrari pentru un debitmetru de motor ajm, acesta mi-a trimis modelul acesta http://imageshack.us/photo/my-images/141/debitmetruboschgolf4201.jpg/...

Mentionez ca motorul e resoftat, de la 116 cai la 150...

Cum aflu care e cel potrivit?Ce imi recomandati sa fac?

Am schimbat G32, am schimbat si n75, degeaba, masina nu trage...

p.s. scuze pt postul cu imaginile, m-am grabit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G62...l-ai schimbat.

debitmentrul Bosch e de AVF - arunca un ochi, aici http://www.passatplus.de/lmm/index.htm

Ce ai gasit tu pe masina, e un Pierburg...deci, nu e cel original.

Intai - fa un log in mers. Dupa aia, incearca cu un debitmetru de imprumut, care stii sigur ca e bun.

Pana nu faci un log in mers, poate sa fie orice..... MAP-ul e bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

90 % este electro vana, aceiasi problema am avut si eu ...cum a zis si dukk incearca de la cineva una.Este una din problemele lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus si electrovana buna, dar degeaba...

dupa sarbatori sau pana in revelion, daca il gasesc pe cel insarcinat cu a desfasura sctivitati de LOG-are, am sa fac acel LOG...

referitor la MAP, nu imi dau seama care ar fi semnele de imbatranire....

multumesc de sfaturi...:)

Modificat de ciprian_6891
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

am si eu o problema mai delicat si ma gindeam ca ma puteti ajuta

masina este un a4 b6 1.9 tdi AWX

masina a fost la service pentru schimbul garnituri de chiulasa si tachetilor

cu aceasta ocazie asina a primit si un ax cu came nou

partea mecanica afost facuta corect

problema a aparut ind a ridicat masina de la mecanic

suprize, masina nu mai trage nici pe aproape de cum era inainte( eu o estimez undeva in jurul a 100 cp)

plus BC- ul imi indica un consum mediu de peste 10 % extraurban, in realitate fiind putin crscut ( aprox 1 litru, asta dup[a calculele mele)

ca sa scurtez discutiile inutile as mentiona urmatoarele

- turbina este in stare excelenta

- debimetru a fost inlocuit cu unul nou

-distributia este pusa la punct

-furtunele de vacuum sunt aproape toate schimbate

- injectoarele sunt la parametri

ce am observat ca valoarea pe care o citeste MAF scade f mult sub limita data dupa o accelerare

iar IQ injectat via MAF este departe de valorile date pe vagcom.

si tot citind despre pompa tandem am verificat stutz-ul de la pompa si are joc

pierderi de motorina nu ma observat dar recunosc ca nici nu am prea mult timp sa ma uit

intrebarile mele sunt

poate acel stutz sa determine simptomele descrisa

sau considerati ca pompa a fost afectat si trebuie schimbata

iau in considerare orice idee care are sens pentru ca mecanici stau cu mainile in buzunar

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers, sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce valori sunt la avans si la cantitatea de motorina injectata pe rotatie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log o sa reusesc abia pe la sfarsitul sapt sa ii fac

avansul e la 0.6 cind motorul e cald

iQ nu mai retin cat era dar o sa ma uit cat de repede pot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am o noua problema daca ma poate ajuta cineva........pornesc masina , nu se tureaza, daca merg cu ea la fel nu se tureaza, daca o accelerez in gol 5-6 sec se tureaza pana la 3000 ,dupa primele 3-4 secunde isi revine si masina se tureaza si trage........ ce poate fi?ms

Modificat de sr_giu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi de la senzorul de la pedala de acceleratie. Fa o diagnoza completa, eventual un log in mers sa vedem despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut diagnoza si mia dat urmatoarea eroare

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba debitmetrul, dc e schimbat verifica foarte bine pinii din mufa ca e posibil sa nu faca contact cateodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau cablaj intrerupt. Posibil debitmetru - incearca cu un debitmetru de imprumut... daca eroarea persista, ai curatat si contactele - cum ti-a zis si Cristi, atunci trebuie sa verifici cablajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,o mica problema am si eu.....am facut de curand un drum la bucuresti si am observat ca la viteza de circa 120-130 km/h imi tragea stanga de parca tragea cineva de volan si ca sa o mentin dreapta trebuia sa tin putin virat dreapta !! am inteles din "auzite" ca s-ar putea sa am o janta indoita de la vreo groapa ceva ,daca are cineva idee de la ce ar putea fi ,o sugestie ceva ar fi binevenita ! 10thx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu trepideaza,nu e de la cauciucuri/jante.Verifica pivotii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu e nici o sansa sa fie de la o eventuala janta strãmbã.........doar astea 2(pivotii si geometria) sa verific sau ar mai fi si altele.....oricum multumesc pt sugestii !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!