Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

marius.stanescu

Salut.am si eu o problema ciudata..nu trage cum trebuie uneori..azi am avut masina incarcata si in treapta 4 daca bag piciorul in ea la 2000 ture se simte cuplul dupa care parca i se ia din suflu pana la 2700 ture dupa care se simte iar xuplul.nu am nicio eroare pe tester..sa fie vreun furtun sau ceva pe la intercooler?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am facut log in mers numai in viteza a-3-a intre 1800-4300 RPM.

Sincer nu ma prea pricep sa-l citesc, dar anumite campuri din log cred ca spun totul de la sine.

 

Am marcat cu galben campul "EGR duty cycle 50-70%" deoarece mi se pare singurul camp suspect din toate si cred ca EGR-ul la mine nu lucreaza :(

 

Va atasez logul aici, cu speranta ca poate ma ajutati sa mi-l descifrati si mie si sa-mi spuneti ce probleme am :(

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cum lucreaza actuatorul si furtunele de vacuum.

 

nu are nimic EGR-ul, acolo vezi comanda data de ECU - sa-l inchida, la wotb- asa e normal.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florine pentru ca mi-ai citit logul. Pe tine te asteptam.

 

Actuatorul imi culiseaza cam 1 cm cand apas pe el, am inteles ca atat trebuie. Am si tras aer de pe furtunul care vine la acesta si tija se trage in jos tot 1 cm. Mai mult nu vrea, se simte cum loveste in ceva, parca ar fi limitata acolo.

In legatura cu furtunele de vacuum, pe unele se pot trage aer mai usor sau mai greu, sau deloc si se sufla la fel de usor sau mai greu sau deloc :(

 

Nici nu stiu sigur pe care trebuie sa sa sufle aerul si pe care doar sa se traga aerul sau care ar trebui sa para infundate la suflu sau la trasul aerului :(

 

In legatura cu logul meu de mai sus, sa inteleg ca nu este OK si as avea mici pierderi pe parte de vacuum ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ceva fluctuatii pe vacuum.... poti verifica furtunasele, ca sa stai linistit - daca are un por sau crapaturi, pierde vacuum-ul pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele locuri unde furtunasele intra foarte usor, fara a depune mare efort, sunt:

 

- supapa aceea de unisens care se gaseste N18 si N239

- supapa care inchide aerul, situata langa EGR, dar din cate stiu aceasta isi are rolul la oprirea motorului pentru a mai diminua din trepidatii.

 

Am marcat pe poza cu cate o bulina mare rosie locurile unde furtunasele intra foarte usor.

post-46865-0-43506400-1366614182_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , sunt posesorul unui Golf IV 1.9 TDI ALH , si de cateva zile a mceva probleme nu mai trage cum tragea inainte.

 

Am observat treaba asta pe 22.04.2013 -  In acea dimineata dau sa plec cu masina , stau la casa si ca sa ajung in oras am de urcar un deal relativ mic , de obicei ajungeam lejer la 100km/h , in fine , dau sa plec merge ca o "roaba" nu tragea deabea am ajuns la 60km/h. Am fost la un service am pus masina pe tester , nu dadea nici o eroare , a verificat presiunea in injectoare , totul era ok, mi-a reglat avansul... totul era ok, Plec de la ei cu incredere crezand ca o sa mearga totul ok, insa tot asa aveam de urcat un deal, accelerez ajung undeva la un 2500 ture in trepta 3 si acolo a ramas, nu mai urca deloc. Opresc motorul, il pornesc, intorc masina urc acelasi deal urca lejer cu  treapta 3 si ajunge undeva la 90km/h. 

Problema este urmatoare , tot am citit pe forum si in alta parte ca poate sa fie de vina turbina, ca poate sa fie debitmetru ( am scos mufa si am testato ieri , tragea normal ca inainte , astazi am scoso iar sa ii arat la un prieten , insa tot asa era lesina , insa nu la fel de lesinata precum nu ar trage.) 

 

 

Cu 2 zile inainte sa mi se intample treaba asta cu puterea de a trage , vreau sa mentionez ca am sa intamplat treaba asta : http://vwforum.ro/topic/47319-aer-conditionat-probleme/page-28 si inca se mai intampla.

 

Pana ajung luni in oras sa ma duc cu ea in service , as dori sa aflu niste pareri de la voi. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, ca sa vedem cum sta treaba.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update : Azi am vazut ca aveam un bon de benzina de 30 lei in portofel , si nu imi dau seama cum as fi putut pune benzina in loc de motorina , mentionez ca daca am pus benzina in rezorvor a fost in noaptea de 21.04.2013 ( si aveam deja motorina in jur de 10 l in rezervor ) , insa eu nu am simtit nimic schimbat la motor , sau la cum mergea masina , si in data de 22.04.2013 dimineata am fost si am puso pe calculator cum am zis in postarea de mai sus. Tot in acea dimineata dupa ce am fost cu masina la service am fost la OMV si i-am pus de 60Lei OMV Premium Diesel , nestiind ca eu am alimentat cu o seara inainte cu 5l de benzina. 

 

Am sa fac si un log in mers cand ajung in botosani. 

 

Mentionez ca nu mi s-a oprit motorul  ,nu a facut absolut nimic dubios incat sa imi indice faptul ca am pus benzina in loc de motorina, si eu am mers in seara aia de la targu frumos la botosani , si a doua zi am pleca5 de la botosani - iasi, singura problema a fost ca imi pica turbo sau cel putin pierdea puterea la motor de odata, si asta doar daca ii dadeam "talpa" si trecea de 2200-2500 ture. dar tot drumul am mers pana in 2500 ture si a mers perfect. :|

 

 

Acum intrebarea mea este : putea afecta benzina in ori ce mod motorul ? Eu am sunat la un mecanic si a zis ca nu ar trebui sa fie probleme din cauza asta mai ales avand in vedere ca motorul este ALH. Ce imi recomandati sa fac ? Azi cand mi-am dat seama am fost la peco si am mai pus 16l de motorina. 

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa plinul de motorina si inlocuieste filtrul de carburant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deja am mers destui km de cand am alimentat cu aia 5l de benzina, in jur de 200-250km  , are ceva daca mai fac un drum iasi - botosani , si dupa sa il schimb sau sa il schimb inainte de a pleca spre botosani ? 

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca te va afecta acum... de obicei, dupa ce da de benzina, se umfla hartia in el si ai probleme - porneste mai lung .... e bine sa-l ai in vedere - eventual daca simti ca masina nu mai trage cum trebuie, il schimbi. Daca nu, dupa ce iti faci traseul programat.

 

Drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine mersi mult de ajutor , am sa il schimb dar atunci cand ajung acasa. Multumesc frumos inca odata :D. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problemă la mașina mea, am observat că nu prea mai trage când afară este cald, cel puțin dacă mai dau drumul la climă și trebuie să mai urc și o pantă o simt cum dă în nas cum se spune pe la 2800- 3000 de rotații. Cînd e mai răcoare afară merge bine, prind lejer cu ea 150-160. Niște sfaturi vă rog să văd de unde să incep cu verificările.....mersi!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai fa un log in mers, cu VCDS-ul. O sa vedem daca si unde sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti revin cu un Log , nu stiu daca este facut corect ,insa sper sa ma poata ajuta cu ceva.

Imi intra turbina destul de tarziu deabea in 2600-2700 turatii, si nu inteleg de ce.

 

Este facut in treapta 3 de la 1600 ture pana in 4000 turatii.

Imi puteti spune daca este ceva in neregula ?

 

Log.jpg

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum arata log-ul sigur nu merge debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ robert r. - Mersi , am testat cu mufa scoasa la debitmetru si intradevar trage mult mai bine.

 

Deoarece eu sunt varza nu inteleg nimic din cifrele alea de acolo , vreau sa stiu si alte pareri.

Ce fac ma duc dau comanda de debitmetru nou ? Daca da ce producator imi recomandati.

Modificat de pepsy89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata am schimbat senzorul la debitmetru cu unul nou de la "pierburg". Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema acesta la masina mea. Adica nu trage motorul. Am schimbat turbosuflanta 550 euro. Tot nu trage motorul. Am schimbat debitmetrul 100 euro. Tot nu trage motorul. Mai bine nu le schimbam caci era ok si turbo si debitmetrul. M-am increzut in mecanicul Lucian din Arad, de pe strada Sanzienelor nr 47, in care am avut incredere ca stie meserie dar m-am inselat. El da diagnostic ca si la loto 6/49. Adica pe ghicite. Iar eu fraierul am mers pe mana lui si am dat in total 550+100= 650 euro degeaba. Apoi am fost la un diagnostic si la sc Compas srl din Arad ( in spatele showroom-ul Mazda ) la unul din cei mai cunoscuti mecanici din Arad pe nume Nicu care mia dat si el acelasi diagnostic: trebuie schimbata turbosuflanta. Iam explicat ca a fost schimbata o data si ar trebui sa fie alta problema. Nicu o tinea pe a lui. Scimba turbo. Nu am fost de acord si am plecat la urmatorul mecanic pt diagnostic.  Al 3 lea mecanic imi spune ca ceilalti 2 mecanici nu se pricep ( ca nu trebuia schimbata nici turbina nici debitmetrul ) si trebuie schimbata doar supapa de vacuum de la turbina. Am schimbat supapa , a avut dreptate mecanicul 3 si masina merge glontz ( in limita celor 90 cai ). Pretul 100 euro.

Concluzia : cand e o problema la masina mai bine consultam mai multi mecanici pana dam un diagnostic corect, mai ales cand e vorba de sume mari de bani.

Deci Nicu si Luci cei 2 mecanici au gresit iar eu am platit. Se mai intampla in viata sa platesti greseala altuia.

Salutare la toata lumea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ lucy77man : Imi pare rau sa aud ca ai dat atatia bani degeaba... Eu unul am avut nococ, am pus masina pe calculator am uploudat logul aici , baietii au zic ca e debitmetrul , am fost la alt mecanic si el a incercat sa curete debitmetru insa fara folos a zis sa cumpar altul, si l-am cumparat azi l-am montat si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cand ai schimbat turbo prima data, nu a fost cu tot cu actuator ? Sau si folosit actuatorul vechi ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Banuiesc ca e vb de n75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian_tdifan

Eu am fost mai norocos,am avut aceeasi problema cu actuatorul, dar am nimerit din prima un mecanic bun, m-a costat 300 de ron cu tot cu manopera. Daca era sa aplec urechea la toti nepriceputii, la fel as fi patit, toti imi ziceau ca e turbina. Asa ca ochii mari alta data.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Era blocata tija lui nu culisa deloc ? Sau cum a aflat ?

La a mea dupa ce am schimbat debitmetrul, o saptamana a tras bine, se simtea cum e legata in orice viteza la cea mai mica apasare a pedalei. Acum iar trage la fel de prost. Mai ales daca o calc mai tare imediat dupa ce am  schimbat viteza. Pana in 2000 RPM e moarta. Am inteles ca si senzorul de la intercooler daca e slabait (imbatranit), nu-si mai face functiile necesare, tinand cont ca pe tester am zero erori :(

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!