Jump to content

Consum Octavia 2 - benzina


shkoda
 Share

Postare recomandată

bogdanpiatra eu am mers Oradea -Franta si retur si consumul pe acest drum facut in principal numai pe autostrazi cu viteze de 130km/h a fost mic 6.2L%. Masina a fost plina la retur si totusi consumul s-a mentinut. In Fr 200 km am preferat sa ii fac pe DN-uri din cauza taxelor. Pe E85 am cam 6.7L% la urcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra eu am mers Oradea -Franta si retur si consumul pe acest drum facut in principal numai pe autostrazi cu viteze de 130km/h a fost mic 6.2L%. Masina a fost plina la retur si totusi consumul s-a mentinut. In Fr 200 km am preferat sa ii fac pe DN-uri din cauza taxelor. Pe E85 am cam 6.7L% la urcare.

masina a fost plina si tur si retur, si s-a mers constant cu mai mult de 130! in rest asta-i consumul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum Craiova-Baile Olanesti: 6,1% cu 2 persoane si juniorul, bagaje full (inclusiv in habitaclu), AC ON, conditii bune de drum, vmed=60, cu folosire tempomat. La intoarcere Olanesti-Cozia-Craiova:6,0%, in aceleasi conditii. Mers linistit la 2500 de ture, 5500 de ture doar in depasiri. Masina nu te lasa la greu daca o turezi, dar consumul instant in acele momente iti taie rasuflarea. Noroc cu tempomatul si cu nevasta-mea.

Craiova-Bals si retur (50 de km):7,1%, cu 2 persoane in masina, minim de bagaje, fara AC, mers turat cu maxim a 3-a intre 4000-5500 de ture pentru a o mai curati dupa mersul subturat din oras de zi cu zi (aici plaja de consumuri este 7,4-10,5% pe distante de 3-4 km). Alta data, tot mers turat intre 4000-6000 dar mai mult in urcare: 9%, fara AC.

Inca ma chinuie intrebarea daca nu cumva trebuia sa mai pun ceva si sa-mi iau 1.4TSI, cu toate ca din ce vad pe aici cam tot pe acolo se ajunge dpdv al consumului. MPI-ul cere CO95 si in caz de necesitate accepta si CO91. TSI-ul vrea ceva mai scump (90 si doar exceptional 95, daca vrem sa respectam ce zice producatorul), asa ca as avea acelasi cost pentru combustibil. Gresesc cumva? Vorbim aici strict dpdv al consumului ...

Modificat de silpower
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2tsi si 1.4tsi sunt avantajate de treapta a 6a in extraurban. La asta se adauga si randamentul mai bun al tsi-ului(injectie directa, turbo, intercooler).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La postul anterior am gresit la CO pentru TSI: este 98 si 95!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silpower Daca ai fi citit putin mai atent manualul de utilizare al masinii tale ai fi observat ca acele sunt marimi recomandabile iar la cifra octanica superioara nu se interzice ba din contra, se aproba folosirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La postul anterior am gresit la CO pentru TSI: este 98 si 95!

Nu la toate TSI

La al meu se recomanda RON 91/95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, razraz, la pagina 127 din Manual zice: "Benzina fara plumb cu o cifra octanica mai mare decat cea prescrisa poate fi folosita fara restrictii". Dar undeva mai jos: "La autovehiculele cu cifra octanica prescrisa de COR 95/91, utilizarea benzinei fara plumb cu o cifra octanica mai mare de 95 nu afecteaza in niciun fel performantele sau consumul". Prin urmare, de ce as pune benzina de 98? Acum cand pretul pentru CO95 se indreapta spre 7 lei, nici nu ma mai uit cat e 98-ul sau 101.

@iwolffy: Sa inteleg ca exista TSI-uri care accepta 98/95 si TSI-uri pentru 95/91? Ma indoiesc ... 1.4TSI cred ca mi s-ar fi potrivit mai bine (dar nu e timpul pierdut) dar daca cere de la 98 in sus ... Si la cat de putin folosesc eu masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifra octanica este aleasa in functie de raportul de compresie si avansul la aprindere.

Deci da, sunt TSI care accepta 98/95 si TSI care accepta 95/91 si asta o poti vedea si din catalogul masinii la rubrica specificatii.

Eu unul nu observ nicio diferenta intre benzina de 95 si cea mai mare de 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@iwolffy: Asa este, am verificat si eu specificatiile pentru TSI. Intr-adevar accepta 95/91 dar pe de alta parte sunt si pareri ale unor utilizatori de TSI care recomanda cel putin 98:

Revenind OT, azi consum de 9,9% in oras (Craiova) cu AC, la ora de varf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 3 sapt prin tara:brasov,sinaia,bucuresti,galati,constanta,iasi,suceava,piatra neamt + 20 manastiri ,am reusit sa adun post-30503-0-88713700-1345562684_thumb.j cu un consum de post-30503-0-30551800-1345562686_thumb.j viteza medie de post-30503-0-27557700-1345562685_thumb.j si un timp de condus de post-30503-0-84878200-1345562685_thumb.j .

3 persoane,portbagaj ticsit,clima permanet intre 20-24o,mers alert(spre foarte alert) de la o destinatie la alta :icon_cheesygrin:

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Sa punem si noi niste consumuri:


Piatra Neamt-Ljubliana
Km=1189, prin Cheile Bicazului, A3, Bors, Szolnok, centura Budapestei, Maribor(cca 1 ora plimbari pe acolo).
Vmed=81 km/h
timp=14,41 ore
consum= 6.6%


Temperatura exterioara 25(noaptea)-38 grade, AC non stop, pe 20-24 grade.



Ljubliana-Roma
Km=762, pe  autostrada slovena cca 86 km apoi intrare in Italia pe langa Trieste si apoi utilizarea superstrazilor, pe de o parte pentru a vedea  ceva din Italia, si pentru a  economisi aproximativ 50 E pe taxa de autostrada. S-a mers cam 130 de km in ritm 30-90 km/h, apoi de la Ravenna s-a intrat pe superstrada destul de bun a, superba ca si peisaje, ca si constructii, s-a rulat intre 90-140 km/h.
vmed=69 km/h
timp=11 ore(cam jumatate de ora s-a stat cu motorul pornit pe tot drumul pentru setarea gps-ului si , am avut ceva probleme periodic cu el doar pe Italia, hartile 2013 mergeau cam greu. La intoarcere am pus o versiune 2011 si a mers perfect. 
consum= 6.1%


Temperatura exterioara 30(dimineata la ora 7.00)-38 grade, AC non stop, pe 20-22 grade.



Roma-Firenze
Km=319 km, tot pe superstrazi, statiuni la malul marii, etc..
Vmed=81 km/h
timp=4,44 ore(o alimentare, ceva pauze mici)
consum= 6.3%


Temperatura exterioara 32(noaptea)-39 grade, AC non stop, pe 20-22 grade.



Firenze-Parndorf-Budapesta
Km=1072 km, pe autostrazi, doar in zona Parndorf s-a mers ceva pe superstrazi si localitati, cam 60-70 de km)
Vmed= 104 km/h( a mai scazut in zona Parndorf, plus mers la MC Dodalds eu cu copilul, nevasta ramasa la shopingeala).
timp=10,22 ore
consum= 7.00%


Temperatura exterioara 30(noaptea)-40 grade, AC non stop, pe 20-22 grade.



Budapesta si imprejurimi(centru, Premier Outlet, Mogyorod aqua park)
Km= 150
Vmed= 34 km/h.
timp=3,45 ore
consum= 8.6%


Temperatura exterioara 28-43 grade, AC non stop, pe 20-22 grade.



Budapesta-Piatra Neamt( pe autostrazi, prin debrecen, Bors, A3, Cheile Bicazului)
Km= 758
Vmed= 67 km/h.
timp=11,19 ore( intrat in Oradea pentru papica, s-a mers bara la bara la iesirea din Oradea catre Cluj, cam o ora, se asfalta pe la Osorhei, coada de ceva km, sprinturi pe langa ceilalti care dormeau, etc, etc)
consum= 6,7%


Temperatura exterioara 28-39 grade, AC non stop, pe 20-22 grade.


Sunt date de pe CB, dar la mine la distante mari eroarea tinde catre zero. de fapt primele 2 consumuri sunt verificare si prin metoda plin-plin pana in buza, si cam suna 100%.


Calculat cu pixul in mana (multumesc inca o data skoda pentru resetarea CB la fiecare 2000 de km sau 19,59 ore)- rezulta pentru tot percursul un consum de 6,73%, un parcurs combinat, ceva orase, mult extern, AC non stop.

 
Am uitat sa spun ca masina a fost superincarcata, era lasata putin chiar fara persoane, bagaje pentru 14 zile la 3 persoane, apa plata si ceva bauturi pentru prima parte a concediului,  lada frigorifica functionand la priza tot drumul, farurile faza mica on permanent, 3 persoane aproape adulte( baiatul meu are 12 ani, si cam 50 de kg, cat mama 21.gif)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceleasi conditii date de Bogdan, al meu MPI are un consum cu 1l in plus, poate chiar 1,5l in conditii de trafic greu. La drum intins si fara accelerari bruste, diferentele sunt totusi mici intre 1.6 MPI si 1.2 TSI. Voi posta si eu consumul concret la revenirea din concediu. Sa fim noi sanatosi si sa avem drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bucuresti - Nisipurile de aur (pe A2 - Agigea - Vama Veche) si retur (acelasi drum dar prin Saturn-Venus-Cap Aurora-Jupiter-Neptun), total 708 km, consum 6.73 l/100 km calculat la pompa. Aer conditionat pornit absolut tot drumul. Stat/mers in coloana 3 km in 50 min. inainte de frontiera. 
Am facut plinul la plecare si apoi la sosire. Au intrat 47.62 litri. Pe autostrada am mers in general cu viteze intre 125-140 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Craiova-Pitesti-Bucuresti-Mangalia, 3 persoane+bagaje cat sa umple portbagaj si habitaclu+AC pornit continuu: 5,4l/100km consum. Da, ati citit bine! Chiar 5,4 poate scoate un 1.6MPI. DAR: drumul a fost snur, Bucurestiul l-am trecut intr-o jumatate de ora, tempomat folost pe 90-100 pe autostrazi pentru ca trebuia sa ajung dupa o anumita ora in Mangalia. Pe scurt: cand soferul si codrul e frate cu MPI-ul, consumurile sunt super (CO95).

2.La retur, situatia traficului si a vitezelor folosite a fost diferita si urmarea s-a vazut:6,8l/100km. De data aceasta am mers normal - pe autostrazi 120-140, in rest cat permitea traficul dar cu depasiri in siguranta - Bucurestiul trecut sambata la pranz in 80 de minute.

 

Consumurile au fost de pe BC. Realitatea ar putea fi mai dura.

Drumuri bune la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine v-am regasit! postez si eu un consum dupa concediu mare-munte: 1500km parcursi, viteza medie 70km/h, consum mediu 6.7 CO95. 2 adulti si 2 copii plus bagaje. pe autostrada la 130km/h cu AC pornit, consum instant 8.5.

cred ca media reala pe bonuri tinde spre 7% extraurban. daca as face si alte drumuri in afara de concedii si iesiri in weekend, cu masina, probabil as trece-o pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, la 1.6MPI ne putem face calculul de consum la 7% extraurban pentru conditii normale de deplasare. Iar daca vrem neaparat sa scoatem consumurile din catalog, punem tempomatul la 85-90 (daca ne permite traficul) si o facem si pe asta sa ne putem lauda cu consumul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateva consumuri si de la mine,adunate in timp:

- in dec 2012 : deva - viena si retur 1350 km + 4 zile de naveta dus/intors din maria ellend si pana viena ~ 250 km + plimbare prin oras ~ 200 km post-30503-0-66888400-1377472635_thumb.jpost-30503-0-90881200-1377472635_thumb.jpost-30503-0-13172300-1377472636_thumb.jpost-30503-0-37791900-1377472636_thumb.j                5 persoane, portbagaj ticsit la dus si plin la intors, clima pe 22;

- in iulie 2013 : deva - tg. mures - praid - piatra neamt - varatec - suceava - tg. mures - sighisoara - ocna sibiu - sibiu - deva post-30503-0-94835100-1377472647_thumb.jpost-30503-0-13528100-1377472648_thumb.jpost-30503-0-39608700-1377472648_thumb.jpost-30503-0-56965800-1377472648_thumb.j  2 persoane, portbagaj plin la dus si jumate la intors dupa vreo 2 saptamani, clima pe 22-23;

- in august 2013 : deva - ocna sibiu - sibiu - curtea de arges - bran - sibiu - deva post-30503-0-01986600-1377472656_thumb.jpost-30503-0-19157800-1377472656_thumb.jpost-30503-0-37957600-1377472656_thumb.jpost-30503-0-85604300-1377472655_thumb.j 3 persoane prima zi si 5 persoane a 2-a zi, portbagaj aproape gol, clima pe 24;

- week-endul acesta : deva - lupeni - horezu - dragasani - craiova - lupeni - deva  8.2% , ~800km , 3  persoane, clima pe 23-24.

 

per total de la 45k km la 100k post-30503-0-51537100-1377474946_thumb.jkm pe baza bonurilor de benzina,imi reiese nici mai mult,nici mai putin de 8l la 100 km. m-am obisnuit cu ideea :D

 

:offtopic: ce-i drept,nu am menajat motorul deloc ca sa am consumuri mai mici...ador depasirile cu a 3-a la 3000/3500 rot/min :Driver:   

Modificat de barcea_mare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zalau - Curtea de Arges:

consum 4,9 l/100 km.

distanta aprox 420 km

viteza medie 59 km/h

 

3 persoane, adulti si bagajele lor.

 

Curtea de Arges - Zalau

consum 4,6 l/100 km

distanta aprox 420 km

viteza medie 64 km/h

 

3 persoane, adulti si bagajele lor.

 

Tare nu? dar am mers foarte relaxat dupa cum se poate vedea.

Pentru drumul dus am poze, la intoarcere n-am mai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari din nou! Revin cu un consum dupa un concediu in maramures, pe distanta craiova-borsa-craiova. pozele sunt facute la intoarcere: 5,4l/1ookm. Masina este 1.6 MPI. La dus am avut 6.2, deci o medie de 6%.

post-14156-0-68257900-1388336697_thumb.j

post-14156-0-91918800-1388336713_thumb.j

post-14156-0-35347400-1388336726_thumb.j

post-14156-0-57260800-1388336738_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iasi-Brasov-Moieciu de Sus si retur, cu foiala de rigoare prin Brasov, Bran si Bacau- consum 5,9 %- 4 oameni (din care 2 barbati f solizi) si la dus, masina ticsita de bagaje (mai aveam putin si protectiile anti noroi spate atingeau). Mers destul de batraneste v medie 54 km/h, nici nu puteam face giumbuslucuri pe drumul asta. Super multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Sa pun si eu niste consumuri, din excursia pe care am facut-o. S-au facut aproximativ 4000 de km(mai exact  3921 km). La plecare masina avea 55823 km, acum are 59744 km. S-a mers permanent cu AC on, faruri on pe faza mica permanent, trei persoane(2 adulti si un copil care e cat maica-sa deja) si incarcatura , cel putin la dus de vreo 100-120 kg(bagaje pentru 3 persoane pentru 18 zile, lichide hidratante vreo 60 de litri la dus(apa, sucuri, bere, etc-pentru prima parte a excursiei), masina era putin lasata inainte de a ne urca in ea.

Deci:

Piatra Neamt-Kosice

Km=722

Vmed=68 km/h

Timp=10,37 ore

Consum=6,1%

S-a mers noaptea, plecare la ora 19,30, prin Cheile Bicazului, Praid, A3, Bors. Opriri multe pe traseu, pentru sofer si pasageri, o alimentare la Bors, vama, cumparare vigneta Slovacia la intrare in tara respectiva, multe tiruri, etc.

 

Kosice-Cracovia(prin muntii Tatra).

Km=280

Vmed=62 km/h

Timp=4,55 ore

Consum=6,4%

S-a mers legal, cateva stationari pe parcurs pentru foto, sofer, intrarea intr-o statiune de-a lor si cumparare de suveniruri, apoi la intrare in Polonia s-a mers multa vreme in aglomeratie mare,, se intorceau acasa de prin statiuni(era Duminica pe la ora 16), apoi circulatie pe un drum expres cu 120-140 km/h).

 

Cracovia-Auschwitz-Cracovia

Km=140

Vmed= 49km/h

Timp=2,51 ore

Consum=6,7%

La dus s-a mers pe autostrada, 140-150 km /h pe ceas, la intoarcere pe nationale, oarecum legal, maxim +10 km/h.

 

Pana in acest punct masina a mers cu Mol Evo 100 luata din Piatra Neamt si Bors.In ambele situatii am nimerit o benzina execrabila,  probabil ca ma voi reorienta ca si benzinarie, era similara cu cea de la Petrom de 95.

 

Cracovia-Czestochowa(biserica Jasna Gora)-Varsovia

Km=361

Vmed= 58 km/h

Timp= 6,15 ore

Consum=6,3 %

O alimentare, pana la prima destinatie s-a mers pe nationale, legal, la intrare in Czestochowa se lucra si deviasera traficul, s-a ocolit si s-a mers bara la bara cu vit 1 si 2 cam 5-6 km, de asemenea la plecare. Apoi s-a circulat pe nationale si ceva drumuri exprese cu 120-140 km, aglomeratie mare la intrare in Varsovia si al iesire din Cracovia.

 

Varsovia-Berlin

Km=573

Vmed= 105 km/h

Timp= 5,27 ore

Consum=7,3 %

Numai pe autostrazi, aglomeratie la iesire din Varsovia si intrare in Berlin, chiar in AlexanderPlatz, 2 alimentari, 1 stationare pentru masa , etc. Aici s-a mers cel mai tare, de fapt nu am vazut popor mai avid de viteza ca si poporul polonez. Au 140 km/h pe autostrada, nici o masina indiferent cat de putin potenta este nu merge cu mai putin. Cu 140 pe banda 2 nu ai ce cauta. S-a stors totul din masina, portiuni lungi in care acul a stat la 160, m-am trezit de multe ori cu acul la 180-185 fara sa imi dau seama, necesar fiind sa eliberez banda 2 pe care metgeam cu 160 km/h. La iesire din polonia consumul era pe la 7,6 dar pe germania, culmea, fara multe restrictii, s-a mers mult mai omeneste , ca asa era traficul.

 

Berlin-Dresda-Bratislava

Km=689

Vmed=80  km/h

Timp= 8,37 ore

Consum=6,7 %

Iesire din Berlin, intrare-iesire Dresda, oprire Cehia pentru vigneta, ceva drumuri nationale in Cehia intre autostrazi, o alimentare in Praga pentru masina(doar 20 de litri, ca benzina-I scumpa aici) si sofer si pasageri. S-a mers in draci si pe aici, acul stand de multe ori la 140-150. Viteza medie mica si timpul mare se datoreaza celor spuse mai inainte si a unei stationari de circa o ora si 10 minute pe autostrada cu motorul pornit si mers doar vit 1 si 2 din cauza unor lucrari( de altfel o bataie de joc), portiuni de doar 2 benzi inguste pe portiuni mari(10-11 km) in care se circula cu viteza redusa.

 

Bratislava-Budapesta(Premier Outlet).

Km=192

Vmed=  103 km/h

Timp= 1,52 ore

Consum=6.0%

S-a mers lejer, fara a forta deloc masina, urmarnd ajungerea la destinatie la ora 10.00, la deschidere si nu mai devreme , o alimentare in Bratislava, trecere cu viteza redusa prin vama si inca vreo cativa km.

 

Budapesta(premier outlet)-Baile Felix

Km=337

Vmed=74 km/h

Timp= 4,33 ore

Consum=7.0%

Igo 8 2014 m-a bagat prin centrul Budapestei, ca asa a vrut muschii lui si l-am ascultat, ca nu aveam de ales, desi era ora de varf, ceva blocaje si mers bara la bara, mers aproape legal pe autostrada, la unguri multe radare mobile, am asistat si la o inchidere a autostrazii pe sensul meu de mers si dirijarea masinilor intr-o parcare pentru verificare vignete( se facea electronic, mergeai doar cu viteza mica si primeai acceptul de a pleca) si se opreau vitezistii(erau vreo 5 deja opriti si am tremurat putin dar am scapat), inainte de Debrecen ploaie pana la Baile Felix continuu.

 

Baile Felix-Chiscau(Pesterea Ursilor)-Baile Felix-Oradea-Baile Felix-Piatra Neamt

Km=627 km

Vmed=55  km/h

Timp= 11,19ore

Consum=6,3 %

Intre Baile felix si Chiscau foarte multe semafoare(se lucreaza) si s-a stationat cu motorul pornit, accelerari la semafoare pentru a depasi ganditorii, intrare in Oradea, o alimentare, drum foarte aglomerat catre casa pana la Balauseri, mai liber doar pe A3 unde s-a mers aproape legal si s-a evitat radarul.

 

Per total, la km parcuri, cu pixul ad labam(inca o data le multumesc celor de la skoda pentru anularea datelor la 2000 de km si 19,59 ore) ar iesi un consum de 6,65-6,7%, la un total de aproximativ 261 litri benzina. Bun, rau asta-i.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Posesor nou de octavia 2' an 2007 , motor 1.6 mpi , consum oras ploiesti 63 km facuti intr-o zi viteza medie 22 km, 8.1%. Consum extraurban 110 km ,mers lejer 60-70 km/ora , 5,2%. Multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Luna februarie am mers exclusiv urban. Consum calculat la pompă 9.3 l/100, consum afişat de CB ...9,3 l/100!!.  Consum corect dat fiind traficul, temperaturile scăzute şi distanţe minim 5, maxim 10 km parcurse la fiecare pornire.

Când îmi aduc aminte, ca astă vară nu trecea de 8 l/100....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bleah.

Bucuresti, zilnic, trafic, coafura rezista, consumul peste 10%. Adica daca il vad sub 11% sunt fericit.

Extraurban, in functie de cum mergi.

Media Bucuresti - Rm Valcea si retur, intre 6.5% si 7.5% (difera in functie de incarcarea masinii si de stilul de sofat). Include traversat Bucurestiul (aprox 1 ora).

Recordurile de consum (extraurban, ca in Bucuresti ma ingrozesc):

- Rm Valcea - Caracal si retur, 5.1% (medie de viteza pe la 65-70, 4 adulti) 

- A1 (km36 - alimentat, resetat contoare, medii) - Rm Valcea (ma rog 5km de oras, spre Bucuresti), 4.9%!!! (A1 mers lejer, 100-110, Pitesti - Rm Valcea cam 70).

Media calculata ad excel-um, de cand am luat-o (anul asta face 5 ani in octombrie), 8.2-8.3 l/100km (tre' sa imi actualizez semnatura :D ).

Modificat de dorinpirvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!