Jump to content

Bora Bora


Circoloco

Postare recomandată

bv,bv

luate de la cineva cu masina verde? :P

sunt de gti sau...? pt conversie e nevoie de etrier si disc sau merge etrierul normal pe discul mai mare? logica imi spune ca nu dar nu stiu cum se aseaza placuta pe disc,ce suprafata.

Link către comentariu

Le schimbi doar pe fata?

Nu de alta,dar raportul electronic de impartire a fortei de franare nu se schimba, insa fizic tu-l modifici daca pui discuri mai mari in fata. In felul asta poti avea surpriza sa fuga spatele cand franezi si virezi in acelasi timp.

Link către comentariu

Nu o sa se intample niciodata lucrul asta. Cel putin nu de la frane. Am avut acelasi setup pe, aproape, aceeasi masina si pot sa garantez. :)

Cat despre frane, bravo nene! Acum vedem in primavara cum iti dau berea aia! :))

Link către comentariu

Muale...in cazul meu, ca sa treci de la 280mm la 312mm iti trebuie fuzete, etrieri, portetrieri, discuri, placute. Doar in cazul trecerii de la 288mm ai nevoie parca doar de suportul de etrier, discuri si palcute. La Skoda RS asa vin din fabrica, verzi dar nu vor ramane asa. Aceleasi frane se gasesc si la MK4 25Jahre, Audi TT...

uhu10uhu asta e cam cea mai simpla conversie a franelor fata la MK4, si au facut-o destul de multi. Din pacate nu mai erau franele spate ca as fi facut un efort si pentru ele.

Rave inca ma gandesc la o bere mare la Pet de 2.5L :D. Iti multumesc inca o data pentru "consultanta" telefonica in legatura cu treaba asta :emthup:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Nu vreau sa starnesc o polemica... upgrade-ul este binevenit, insa echilibrul masinii pe franare se schimba. Fusco sau altii care merg pe circuit si au experimentat cu modificari de genul asta pot sa iti spuna mai exact cum e.

Cat te ajunge upgrade-ul asta?

Link către comentariu

Astea trebuia sa le iau eu. Nu mai trebuia sa vopsesc etrierii. :D

Frumoasa achizitie! In ce sztare sunt discurile? trebuie schimbate sau mai merg? Iti recomand EBC Turbo Groove cu Greenstuff. ;)

Link către comentariu

Placutele am vazut ca sunt Ferodo SL si au peste 60-70% material (masina era de Anglia, nu a fost lovita si avea schimbul de placute facut inainte de vanzare). Discurile asa si asa. Cred ca doar placutelor actuale le mai fac fata insa o sa ma straduiesc sa pun discuri si placute noi. De grabit oricum nu ma grabesc pt ca pe jantele de iarna de 15" nici nu intra.

Link către comentariu

Trebuie ,trebuie :) ...mai trebuie centuri in 4 puncte sa nu zbori pe geam :D

Link către comentariu

Le schimbi doar pe fata?

Nu de alta,dar raportul electronic de impartire a fortei de franare nu se schimba, insa fizic tu-l modifici daca pui discuri mai mari in fata. In felul asta poti avea surpriza sa fuga spatele cand franezi si virezi in acelasi timp.

Nu vreau sa starnesc o polemica... upgrade-ul este binevenit, insa echilibrul masinii pe franare se schimba. Fusco sau altii care merg pe circuit si au experimentat cu modificari de genul asta pot sa iti spuna mai exact cum e.

Cat te ajunge upgrade-ul asta?

OFF TOPIC

Crede-ma ca nu e chiar asa,vorbesc din proprie experienta,avand discuri fata mult mai mari fata de colegul nostru,320mm vs 288mm;poate se simte o f mica diferenta la drag,cand masina este fortata la maxim in curbe si infranata,dar nicidecum la mers normal sau chiar sportiv.

Eu am acest upgrade de cca 20k km si merg destul de sportiv.

ON TOPIC

Am inteles ca ai facut softul,cum e acum?La cat estimezi puterea?

Succes in continuare ;)

Link către comentariu

Am inteles ca niste furtune de frana cu camasa metalica te-ar mai ajuta destul de mult. Ultima data cand am intrebat costau 87 € setul pt masina mea.

Link către comentariu

Asa am inteles si eu legat de furtune. Mai mult ca sigur, asa si este...Eu o sa incep sa pun banutz cu banutz si in primavara cu ce am, vad cum ma descurc. Evident ca as putea sa iau doar un set de discuri ATE Power cu placute tot ATE si atunci scap de 25mil lejer, dar nu se pune problema sub nici o forma. De 25mil. iei un ambreiaj pana la urma. "Slava Domnului ca ala e bifat :))"

Putere? Sincer, habar n-am :D. Am doar niste log-uri facute. Cred si ar trebui sa fie cam pe la 160-165?!?! Chiar nu stiu si nici nu vreau sa arunc cifre pentru ca nu asta e scopul. Cert este ca la un drum cu masina incarcata ochi, pe valea Oltului, mi-a placut tare mult pe depasiri. Ar mai fii o idee, niste duze de ARL sau injectoare cu totul, dar avand in vedere ca ale mele nu au nimic, nu ma agit. O a2-a idee ramane evacuarea cap-coada insa si pentru ea am primit un pret cam mare, deci se amana pana la prima super oferta cu adevarat tentanta.

Link către comentariu

Eu personal am preferat sa iau niste discuri si placute "sport". Cred ca am iesit mai ieftin si chiar simt diferenta. Presupun ca tu le-ai luat un la un super pret. E ok pt ca pe viitor daca pui si discuri si placute sport vei simti si mai bine diferenta. Bine, diferenta simti doar la viteze mari si situatii extreme. Sa nu te astepti sa te lipeasca de bord. :)

O evacuare cap-coada ar fi interesanta. ;)

Link către comentariu

Decat evacuare,mai bine injectoare(duze,ce gasesti):

-AJM 465cc vs ARL 550cc;dupa cum vezi,diferenta e semnificativa ;)

Btw,ce turbina ai?si cu ce presiune mergi?

Link către comentariu

Frumos, imi place ce vad...Dar tu nu ai varianta de 115 hp? Stiam ca la aceasta varianta s-au pus discuri de 280 cu etrierul integrat in fuzeta?

Daca vrei sa faci o treaba buna incearca niste Ferodo DS2500 combinate cu niste discuri mai dure gen Tarox, brembo, legate la niste furtune metalice(goodridge, hel) si niste lichid frana cu pct de fierbere mai mare (Motul RBF600 , Ate super blue..) si cu siguranta o sa ai o frana beton !!!

Link către comentariu

Iti urmaresc de ceva timp topicul si vreau sa spun ca imi place ce faci atat estetic cat mecanic masini Faine frane ti-ai luat sa le uzezi sanatos!

O sa-ti cer un sfat poate pe la primavara ca as vrea sa fac ceva ce ai facut si tu si o parere nu ar strica. Bafta.

Link către comentariu

Nicidecum nu ma astept ca franele astea sa ma dea de bord dar cred ca ceva o sa fie in plus. Avand in vedere ca sunt frane stoc pt 1.8T 180cp, cu ceva placute si discuri o sa fie mai mult decat bine pentru ce am eu.

Asa este, eu de fabrica am 280mm cu etrier integrat insa am gasit franele complete: cu fuzete, rulmenti, am luat inclusiv furtunele de frana, doar trebuie puse pe masina.

Turbina este Garret VNT17 (atasez si logurile mcornel)

Cosmin_TDI multumesc. Cu mare placere. Topicul si mesageria sunt deschise :icon_thumleft:

post-16307-0-92393500-1323188925_thumb.j

post-16307-0-70030900-1323188931_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

M-am uitat pe log-urile tale si sunt destul k;termostatul deschide cam tarziu(aveai 96gade) si turbina are o tendinta de overboost rezolvata de N75(a se observa duty cicle),dar nimic serios.

Ai acelasi overboost de 0,2bar cum am si eu in cuplu maxim si full trothle;cuplul max il ai pe la 2200rpm,nu?

Link către comentariu

Cam pe acolo e cuplu, din ce simt eu... Mai multe detalii nu stiu sa iti dau. Treaba cu termostatul am avut-o acum fIx un an si se rezolvase dupa ce am inlocuit senzorul. Conform scanarii...

Link către comentariu

Ti-am zis de cuplu max la 2200rpm pt ca acolo vad ca intra turbina in fullboost;faza e cu termostatele,ca de noi unele deschid mai devreme,altele mai tarziu.

Al meu spre exemplu deschide la 92C,iar cel vechi la 88C.

Link către comentariu

;termostatul deschide cam tarziu(aveai 96gade) si turbina are o tendinta de overboost rezolvata de N75(a se observa duty cicle),dar nimic serios.

Pai ti-am enumerat deaja :) ;ceea ce nu-mi place in principal,este termostatul care deschide prea tarziu.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Astazi au venit soclurile de bec semnalizare care au si functia de pozitie. Ambele sunt HELLA ca si farurile si sunt pe cod de mexic daca tin bine minte. Codul este 1JO 953 123 B pentru cine este interesat iar pretul este de 41RON/buc. Este identica ca prindere cu cea europeana dar mai are un pin la care se conecteaza plusul pozitiei. Atasez 3 poze din care sper sa se inteleaga ceva (din pacate camera este la Constanta) dar am rugamintea sa mi se spuna si mie ce model de bec intra aici smile.gif. Ma asteptam sa fie cu soclu de bec rotund insa nu e asa, seamana cu cel de pozitie W5W biggrin.gif

Edit1: Cred ca incep usor usor sa o rezolv biggrin.gif. Am gasit ceva aici ... compatibil cu ce am gasit si pe vwvortex, insa am nevoie galben

Edit2: Job done, dar unde-l gasesc biggrin.gif Bec W21/5W

cum ai facut legatura cu mufele de pe masina? le-ai modificat? ai gasit mufa cu 3 pini pentru soclul cel nou?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!