Jump to content

Bora Bora


Circoloco

Postare recomandată

Masina mea e destul de cuminte, motiv pentru care tind spre cel perfect integrat.

Tinzi bine icon_thumright.gif

Link către comentariu

Niciun stress! Iei grilele originale, alea cu dungi, decupezi interiorul si lipesti pe spate grila. iti raman si grilele sa le poti scoate, dar su sita pe mijloc si arata BESTIAL. Sunt cateva si de Bora dar acuma nu le gasesc. Exemplu pe Golf:

135_3.jpg

imgp6513.jpg

Ti-am gasit pe ebay grila de Polo fara semn. Articol nr. 180688592361 Scrii la search numarul articolului si gata.

Am gasit:

Frontgitter01.jpg

Frontgitter02.jpg

Frontgitter03.jpg

Dar, sunt originale si costa 367,42

post-2155-0-95048000-1309786856_thumb.jp

Link către comentariu

Da, ideea cu decupat cele oem nu este rea. Dupa ce fac softul la masina si ma resuscitez financiar vedem cum vor evolua lucrurile :icon_thumright:

Link către comentariu

Cred ca e si cea mai ieftina varianta. Eu m-am apucat deja pentru Golfu lu' tata. :) Doar sa imi mai vina grila.

Tot ce te costa e grila (care ti-o dau eu la un pret bun :P ) si un tub de vopsea. O sa fac niste poze cu ce am lucrat sa vezi cum merge treaba.

Link către comentariu

Dap. Subiectul ramane deschis, ramanand sa vad la cat ajunge si grila de polo 6n2 badgless. Acum contul e gol si nu am cu ce licita :D

Link către comentariu
hangyouridols

Parerea mea,ascunde FMIC-ul,sa nu se vada;mie mi se pare de prost gust sa se vada ostentativ,mai ales ca nu e o masina de drag sau cu o putere impresionata.

Uite cateva poze cum am facut eu,intercooleru` l-am vopsit cu spray negru,dupa cum vezi,nici nu zici ca am asa ceva.

IMAG0407.jpg

hosting images

IMAG0406.jpg

free image hosting

IMAG0411.jpg

free image hosting

IMAG0423.jpg

gif upload

Link către comentariu

In totalitate de acord cu tine si restul parerilor, mai ales ca si eu eram pregatit pentru asa ceva. Cred ca al tau este identic cu ce o sa am si eu. Astept nerabdator sa il montez si ceva caldura, sa vedem cum stau lucrurile :rolleyes:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
hangyouridols

Al meu e de 69cm lungime,14cm inaltime ,6,5cm grosime si iesirile de 5,5cm;ca si pret 70lire,dar mi-au mai trebuit 3coturi(2coturi de 5cm si unul de 6cm diametru) si o bucata teava mica dreapta(am mai dat si pe astea vreo 25lire).

Vezi,cand il montezi,sa il pui in asa fel sa fie scaldat de aer,sa nu fie blocat de grile;banuiesc ca va trebui sa tai din crash bar sa incapa,eu asa am procedat.

Desi inca nu am soft custom,datorita faptului ca admisia aerului e mai libera acum,trage putin mai bine si motorul si-a schimbat zgomotul pe acceleratie,scotand un sunet mai gros si mai grav,ceva ca de bariton :blah:

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Asta este intercoolerul si asa vine montat pe un Opel. Ramane sa revin cu poze din timpul manoperei. Evident... nu mai am rabdare :))

post-16307-0-51981200-1309794595_thumb.j

post-16307-0-61280300-1309794622_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Cat a costat si de unde? Ar cam trebui sa schimb si eu...

Link către comentariu

Intercooler-ul este 500RON si restul pana la 1600RON: tubulatura inox, coturi siliconice, flansa pentru map sensor si manopera

Link către comentariu

vine frumos intercoolerul , te-am vazut ieri in trafic , ai decupat din bara ?

Link către comentariu

Da s-a decupat ceva si sunt dezamagit tare la capitolul asta legat aspect... O sa revin cu cateva poze maine-poimaine si cu mai multe detalii despre manopera.

Link către comentariu
hangyouridols

Trebuia sa decupezi numai din crash bar,nu aveai treaba cu spoileru;voi ce a-ti facut acolo?

Modificat de mcornel
Link către comentariu

O sa explic cand fac si poze ca asa e greu sa descriu... Nu iti imagina ca nu mai am bara dar nu e in regula pentru mine. Totul e la locul lui, mai putin grilele laterale cu care o sa ma chinui ceva

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Abea acum pun cateva poze concludente cu ce "magarie" a iesit. O sa incerc sa fac cumva sa intre la loc grilele laterale, pana acum nu am avut absolut deloc timp sa ma ocup de asta si oricum, o sa fie dificil tare... Am mai atasat o poza si cu colectia mea de noroi de la contra-aripa, acumulata din 2001 pana acum (oarecum un trend in randul celor cu MK4 in perioada asta :) ). De mers merge f bine masina si prezenta intercoolerului se simte chiar si fara soft. Urmeaza softul si cu asta se vor incheia "investitiile" in masina, bineinteles cu exceptia consumabilelor si celor necesare intretinerii... Vacante si concedii placute tuturor :beerchug:

post-16307-0-30893700-1311066253_thumb.j

post-16307-0-32873700-1311066267_thumb.j

post-16307-0-77327300-1311066282_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Intradevar, spatiul mic din spatele spoilerului face mai greoaie montarea intrcooler-ului. Am vazut ca au fost decupate bucati din spoiler si cu aceasta interventie grilele nu se vor mai putea prinde in toate urechile.

Sincer te sfatuiesc sa tai si grilele pe interior in locul cu pricina astfel incat fata grilei sa ramana neatinsa pe cat posibil, iar modul de prindere al lor cred totusi ca pana la urma ramane sa fie ajutat si cu 1-2 autofiletante pe cantul dinspre interior al spoilerului.

Privind partea buna a lucrurilor, daca masina se simte bine cu schimbarea si mai ales tu, atunci nu ramane decat sa te inarmezi cu rabdare pentru a o finaliza asa cum ti-ai dorit!

Spor in continuare!

PS: Acum m-am uitat mai atent si mi se pare sau instalatia noua forteaza spoilerul?

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Da asa este legat de spoiler...Ms de sfaturi :icon_thumright: N-am ce face, o sa ma bucur de ea asa cum e, pana la urma eu am facut-o si mi-o asum. S-a stat la montarea barii pe masina de la 5 seara la 12 noaptea, timp in care s-a decupat mm cu mm pentru a fi cat mai putin insa, la final.... a iesit ce se vede. Poate ca era mai ok sa arate bine masina si atat, insa acum treaba e irevrsibila. Poate doar cu o bara votex s-ar rezolva problema dar, asa cum am spus-o postul trecut, investitiile in masina s-au incheiat

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
hangyouridols

Si eu m-am lovit de aceeasi problema ca si tine,atunci cand FMIC-ul era legat de crash bar;solutia?Am prins intercoolerul de radiatoarele de clima si antigel,practic schimbandu-i pozitia si impingandu-l mai in spate;in felul acesta am putut sa montez grilele laterale fara probleme :icon_thumright:

Btw,la viteze mari pe autostrada si la caldurile care sunt acum,motorul se simtea ca-i mai lesinat cu tot cu FMIC :vaidecapulmeu:

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Cornel, cred totusi ca treaba pe Bora sta putin mai "strans". Cred totusi ca la noi este mai mult spatiu , chir daca este si de ordinul a 1-2cm, dar conteaza. Problema la Bora mai este ca partea din fata, constructiv, este foarte aprope de pamant. In cazul lui Razvan cred ca el este conditionat si de acest lucru.

Oricum Razvane, iti doresc o rezolvare cat mai usoara si cat mai pe placul tau!

Ce ti-a zis Cornel merita incercat cu siguranta!

Modificat de rotitza
Link către comentariu
hangyouridols

Pai se poate verifica daca merge varianta mea sau nu:se masoara daca tubulatura(de cat e diametrul,banuiesc ca de 5cm,asa am eu) are spatiu pe "coturile" masinii.

Eu a trebuit sa dau jos spoilerul de cateva ori si sa tot rectific pana mi-a intrat totul si spoilerul cu grilele sa se potriveasca cum trebuie.

Link către comentariu

Tubulatura este de 60mm. Eu nu simt nici acum la 31grade afara ca se gatuie sau pe autostrada. Masina chiar merge bine nu am de reprosat nimic, chiar si fara soft dar.... marea mea problema este aspectul care ma dezamageste si nu e in spiritul a ceea ce am incercat sa fac eu la masina. Intercoolerul este la jumatate de deget de radiatoare si am venit cat se poate de in spate cu el. Mai mult nu este posibil decat sa mai castigi poate 1-2 cm prin mutarea tragerului cu tot ce inseamna ventilatoare, electrica etc. mai in spate, insa acest lucru este exclus sa fac pe masina mea. La fel mai era o solutie sa vin cu el mai sus putin prin incorporarea lui in crash bar dar nu permite cureaua de accesorii situata pe dreapta si sasiul in general. Deci mai mult de atat nu am ce face... :(

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
hangyouridols

Mergi pe autostrada cu 3500-3800rpm si ai sa vezi la ce m-am referit :blah:;in sarcini mai mici si trepte de viteza inferioara e k.

Mda,s-ar parea ca la audi e mult mai mult spatiu in care poti "jongla" cu intercoolerul;ce distanta ai intre crash bar si radiatorul de clima?cat de gros e FMIC-ul?

Link către comentariu

Una din grile am reusit sa o pun cu un autofiletant in partea laterala stanga. Nu credeam ca ajung sa gauresc masina dar e mai decent decat fara grile :screwy:

post-16307-0-09463900-1311202464_thumb.j

post-16307-0-91357500-1311204001_thumb.j

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

o intrebare de necunoscator, acest intercooler odata montat, ce "utilitati" reale indeplineste?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!