Jump to content

O mare problema


Vizitator
 Share

Postare recomandată

unde intra furtunu in shut off valve (scuze pentru mai sus) avea rupt tzamburusu ala, si am lipitit furtunu cu silicon rosu . In rest nu este rupt ... am atasat si o poza

10102008537wu2.th.jpgthpix.gif

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CatalinL

    13

  • Swat Cat

    13

  • liviuplaton

    5

  • Al Bundy

    4

e binisor... asa era si inainte?; tija prinsa de actuator?.......inseamna ca nu era asta problema......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off.. si cum sa o rezolv ? cum sa aflu ca imi face doar daca pornesc masina (motor cald sau rece) si daca vreau sa ma dau la ea adica peste 3000 ture intra 1-a mi se taie alimentarea .. azi de ex nu mi sa oprit motorul da mia scazut turatia si fum alb... ;)(((( opresc motoru si il pornesc si porneste tremurat.. trebuie sa o turez ca la dacie pana isi revine :D(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai tester.... fa un log la avans + teniunea de la potentiometru pompa cand iti face figuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai tester.... fa un log la avans + teniunea de la potentiometru pompa cand iti face figuri

Spune si mie care sunt grupele la astea 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul il vezi in AEngine. mesuring blocks 000, go, switch to basing settings, tdi timming.

Tu ai PD, asa ca nu merge ce am zis mai sus.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce are???? e asv si e pompa mecanica + nu trebuie avansu static trebuie cel dinamic......

cred ca e grupu 3 sau 4..... te uiti pe unde scrie BTD sau ATD si niste grade...daca nu gasesti ma anunti si o sa ma uit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In semnatura vad ca e AHF, de unde ASV? Oricum si AHF e nonPD asa ca merge ce am spus mai sus pentru cel static.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahf este apoape asv doar ca are euro 2 parca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am catalizator oricum :)) Hai ca maine o sa fac cand ma trezesc cum ati spus sa vedem ce iese :P Multumesc mult pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde intra furtunu in shut off valve (scuze pentru mai sus) avea rupt tzamburusu ala, si am lipitit furtunu cu silicon rosu . In rest nu este rupt ... am atasat si o poza

10102008537wu2.th.jpgthpix.gif

cum ii zice la chestia aia din poza... ca la mine la pornire se aude un clancanit cateva sute de metri dupa ce plec, proportional cu turatia motorului. am demontat si am observat ca acel clancanit se aude cand imping de tija aia .... care e treaba cu piesa aia ca nu inteleg, ce fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca pe masina ta ai asa ceva. E numai pentru dieseluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ceva care seamana cu ala... e o clapeta in care intra un furtunas de vacuum... nu sh deca e acelasi lucru sau e altceva. ideea este ca la pornire pana fac cateva sute de metri se aude un sunet ca de conserva. nu stiam de unde este si cand am apasat intamplator pe acea tija... am auzit iar acel sunet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii facusem ,,tuning fara bani " cica modificasem pe acolo la gr01 si gr04 si nu am avut probleme pana acuma .Acuma am pus la loc valorile initiale 32768 parca si merge bine ... Multumesc mult de tot celor care m-au ajutat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu mai face.. va multumesc foarte mult :rolleyes:... Urmatorul pas este un chip tuning la domnul Voinea :rolleyes:.. da mai astept 1luna :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu in seama putin cu o intrebare.Cand am rezervorul aproape gol la punerea contactului

se aude de sub masina un zgomot ciudat de la motorina ca si cand ar fi trasa direct din rezervor,eu credeam ca exista o supapa care nu o lasa sa se mai duca inapoi.Ce ma sfatuiti,aveti vreo idee ce ar fi si cum s-ar putea rezolva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si eu o intrebare .. ca sa nu deschis alt topic pun tot aici .. eu catalizator nu mai am l-am scos , si vreau sa imi schimb toba sa pun ceva sport , poate influenta negativ acest lucru ? Pierd compresia ceva ? .. ca practic o sa am teava din fata pana in spate daca nu ma insel ... :-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o intrebare , cand acelerez in gol motorul si cand ajunge pe la 3300 de roati mi se aprinde martorul de la ASR, E NORMAL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si raman aprins????? nu are nici o treba esp cu motoru....poate niste fire slabite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu are ESP, are doar ASR , da ramane aprins pana opresc motorul si il pornesc din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie a inceput sa imi intrerupa la 2300-3000rpm....sunt asa mici vibratii, si parca da in nas apoi isi da drumul. Erori stocate nu am. TURBINA, DEBITMETRUL foarte OK. Azi am curatat si EGR-ul, deoarece cand dadeam din vag-com swich to basic settings cand intra EGR OFF trecea pe valori negative. Dar tot face. Nu stiu cum sa explic....erori stocate nu am.......distributia este schimbata de 50.000km..deci iese din calcul avansul. Fum nu am...trage de rupe, doar ca imi face cate o figura din cand in cand numai cand calc 100% pedala, daca o calc "intins" nu face.. vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

'Swat Cat' te rog frumos spune-mi si mie te rog frumos la motoru meu de 110cp ahf care trebuie sa fie cantitatea de motorina injectata la relanti ? si ce temperatura de ardere ca vad ca nu ii dau de cap .... tot face ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TDI, nu stiu ce teste faci sau ce interfata VAG ai, nici nu ma pricep prea bine la log-uri, dar un sfat amical din partea mea este sa te duci la un tester mai tare ca al tau . Mie imi miroase a injector, din ceea ce descrii tu parca ma vad pe mine acum o jumatate de an. Numai ca eu cred ca am luat o mica teapa, s-a schimbat direct fara sa se verifice contactele electrice de la acesta, am inteles ca acolo sunt probleme mai intai de toate. Asa ca verifica contactele de la injectoare, sfatul meu.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!