Jump to content

O mare problema


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Am fost plecat la mare si pe drum am avut niste probleme ciudate.Daca incercam s-o turez pentru a depasi se balbaia motorul ca si cand nu s-ar mai fi alimentat.Stie cineva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • CatalinL

    13

  • Swat Cat

    13

  • liviuplaton

    5

  • Al Bundy

    4

sal brutus

ia legatura cu cipos sa faceti o scanare si asa afli sigur

id-ul lui de mess e cipos2004 sau cipos pe forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da eu :D mie mia facut la fel si am avut apa in mototrina, verifica URGENT ca la mine sau blocat unitatile pd si e 400 de euroi una, am avut noroc ca si-a dat drumul una si pe urma am pornit notorul a mers in 2 dupa care si-au dat drumul toate, dar pana la o scanare cu vagul nu poti fi sigur ca e 100% problema asta

p.s spankyro numai face reclama ca luna asta nu te mai platesc ca nu am prudus lovele multe :D

p.p.s.s. nu sa aprins nici un bec in bord?

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nici un bec aprins la bord.Maine ma duc sa schimb filtrul de motorina si sa-l verific pe cel de aer cu toate ca l-am schimbat acum 2-3 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum ai curatat debitmetrul ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am curatat cu ajutorul unui spray de curatat carburatoare.Si dupa ce am folosit sprayul l-am suflat cu un pistol cu presiune si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a dat ceva rezultate?.. adica masina trage mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o problema .. intr-o sapt mi sa intamplat de 2 ori . Pornesc motoru (nu conteaza rece sau cald) si vreau sa plec mai tare cu ea (pe la 2500 - 3000 de ture)parca mi se taie alimentarea , si se opreste motorul si in spate mult fum albastrui, sa zic asa alb .. nu stiu ce sa zic . Pornesc imediat motoru si merge tremurat ... o calc odata si isi revine . Doar daca vreau sa ma dau la ea dupa ce pornesc motoru ca in rest daca merg ceva prin oras si dupa ma dau la ea.. pot sa ma dau cat vreau ca nu are nimica ... Am pus si laptopul pe ea si nimica nu apare . Poate sa imi spuna cinveva de la ce sa fie ? Partea de injectie ?

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spui ca se manifesta, ar fi o problema de alimentare sau trage aer fals in instalatia de alimentare pe undeva pe unde nu este etans, asa ca ferifica instalatia de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat... ia uitete la shut off valve sa nu fie tija rupta si sa se inchida in mers.... daca nu verifica egr daca inchide..... daca nu... sa fie ceva pe pompa de injectie

ar fi frumos sa prinzi faza cu un log....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am vazut ca furtunasu care intra in pompitza aia de langa egr era scos , si cand m-am uitat s-a rupt tzamburusu ala in care intra furtunu. Asta sa fie problema ? furtunu statea in aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de aia vb.... ala e actuatoru pt oprire motor.... idee e sa nu fie rupta tija sau sa nu miste singura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult . O sa il scumb pe acela sa vedem :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o problema asemanatoare:

De fiecare data cand pornesc motorul, accelerez, si cand ajunge pe la 2500rpm se simte ca si cum nu ar trage turbina, accelerez in continuare si cum trec de 3000rpm, ma baga in scaun si merge perfect. Problema este ca de la 2000rpm la 3000rpm se aude avansul cum se modifica dar turbina nu baga presiune si cum trec prima data de 3000rpm intra turbina in functiune si merge perfect de fiecare data.

Cum opresc motorul cum o ia de la capat, VAG COMul nu zice nimic, nici o eroare.

EGRul este anulat, dar este anulat de vreo 2 ani deci nu poate fii de acolo.

SHUT OFF valve este si el dezactivat, este rupt si nu se mai inchide, deci nu se mai poate inchide, deci nu este de acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci fa un log cu presiune turbo debitmetru avans ..... trebuie sa se vada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas si eu ca fraierul fara motorina, am pornito, am alimentato, dar nu pot sa fac decat cativa km si se opreste si am observat ca merge cam cata motorina are in filtru , azi mi sa oprit de vreo 4 ori si defiecare data filtrul de motorina era gol ?

Am desfacut is spate la rezervor crezand ca are pompa de alimentare in rezervor , dar pauza nu are asa ceva in rezervor, alimentare o face pompa de tandem .

Am si eu o intrbare, pe tur are voie ca motorina sa mearga inpaoi ? nu ar trebui sa aiba vreo supapa cum este pe retur ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica t din filtru de motorina si pune niste silicon pe o ringuri.... de acolo e toata problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Upsi, asta am uitat sa fac. :icon_thumright:

Dar ce este ciudat ca dupa ce ajung prima data la 3000rpm, adica chinuit rau de tot, merge normal si masina fuge de rupe pamantul. Ce am observat ciudat este ca suiera filtrul de aer, nu stiu cit de normal este sa suiere carcasa filtrului de aer. Filtrul de aer este nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai chip? posibil sa fie sparta capsula de la turbo sau furtunu.. am obs ca la masinile cipuite turbina se deschide singura la peste 3000 ture..... verifica cu gura furtunu de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat :D

Dupa ce am schimbat toate furtunele de vacum si degeaba, am aruncat un oki cu VAG_COMul la MAF si am observat ca MAF actual era 0 mg, cum turam motorul peste 3000rpm MAF actual se facea 550mg si ramanea asa. Deci debitmetru dus, am pus unul nou Pierburg si zburda masinuta ca niciodata.

Oricum nu credeam ca e asa mare diferenta intre un debitmetru defect si unul nou :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrbare, pe tur are voie ca motorina sa mearga inpaoi ? nu ar trebui sa aiba vreo supapa cum este pe retur ?

Din ce stiu eu supapa e pe tur si se cheama non return valve. Nu stiu sa aiba si pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ciudat , cand am pus laptopul si am intrat pe engine si am dat la output test cand ajung la blow off valve , mi se opreste motorul . Deci functioneaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shut off valve poate....deci merge,,, pana la urma e rupt sau e intreg.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!