Jump to content

Audi A4 , 2001, 131cp, awx


crissutton

Postare recomandată

cele care suporta sunt L, N, M, P, Q, R.

J nu este printre acestea. Cel mai probabil va trebui sa schimbi si computerul coloanei de directie. Deci te va duce pe la 900 RON toata investitia.

Acum doar ce am venit de la Service

Sunt bucuros sa spun ca si cele care au J in coada suporta Cruise Control.

Mi-am montat tempomat la reprezentanta Vw din Craiova( Serpico), la inceput oamenii pareau ca nu prea stiu ce fac dar pana la urma ( dupa 2.5 h) le-a iesit

Nu a fost nevoie sa schimb calc de la coloana de directie.

M-au costat in jur de 250 lei piesele si 250 lei manopera.

Aviz pt. Fritz pt. ca avem masinile oarecum asemanatoare

Cod capac negru de sub volan:8E0953512P 6PS

Cod maneta tempomat 8E0953521D 4PS.

Nu are nici un fir.Si mergeeeeeeeeeeeee.

P.S. Vrea cineva un capac negru de sub volan?

Link către comentariu
  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • crissutton

    18

  • Ice_2k

    8

  • Fritz

    5

  • Andrei_Tdi

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

super, felicitari. se pare ca si pe site-ul ross-tech mai sunt erori :icon_thumright:

Da, multumesc!

Urmeaza acum sa remediez problema cu lipsa de putere. Parca nu trage ca o masin cu 131 cp.

Nici nu stiu de unde sa incep: debitmetru, curatare injectoare, turbina, ceva senzori....

apoi o alarma wintec 722 cu pornire motor

ceva xenoane

un polisch

si cam atat deocamdata ( anul asta)

ba nu, polisch-ul la primavara.

Da, multumesc!

Urmeaza acum sa remediez problema cu lipsa de putere. Parca nu trage ca o masin cu 131 cp.

Nici nu stiu de unde sa incep: debitmetru, curatare injectoare, turbina, ceva senzori....

apoi o alarma wintec 722 cu pornire motor

ceva xenoane

un polisch

si cam atat deocamdata ( anul asta)

ba nu, polisch-ul la primavara.

Nu-mi suna ceva bine. Asa-i ca nu se scrie polisch? Eventual polish

Link către comentariu

Super misto ca merge CC si pe masinile noastre :rolleyes:...o sa-mi montez si eu...este obligatoriu sa-l montez la reprezentanta ?

Link către comentariu

crissutton, ce ai mai facut cu masina? i-ai mai rezolvat din probleme? Nu am apucat sa citesc toate posturile mai recente... si imi cer scuze anticipat daca imi vor sari moderatorii in cap. Per ttoal, parerea mea este ca ai prins o masina cu ceva probleme, neintretinuta. de aceeasi parere mai sunt si alti cativa colegi forumisti. Te-ai cam si grabit putin cred.. iar pretul de achizitie..nu a f cam mic? nu ti-a dat de gandit? am avut un a4 din 95 1.0 tdi de 90 de cai care mergea lejer cu 180... adica era ok. ma surprinde ca spui ca a ta nu sare de atat.

crissutton, ce ai mai facut cu masina? i-ai mai rezolvat din probleme? Nu am apucat sa citesc toate posturile mai recente... si imi cer scuze anticipat daca imi vor sari moderatorii in cap. Per ttoal, parerea mea este ca ai prins o masina cu ceva probleme, neintretinuta. de aceeasi parere mai sunt si alti cativa colegi forumisti. Te-ai cam si grabit putin cred.. iar pretul de achizitie..nu a f cam mic? nu ti-a dat de gandit? am avut un a4 din 95 1.0 tdi de 90 de cai care mergea lejer cu 180... adica era ok. ma surprinde ca spui ca a ta nu sare de atat.

Link către comentariu
Super misto ca merge CC si pe masinile noastre :lol:...o sa-mi montez si eu...este obligatoriu sa-l montez la reprezentanta ?

Nu cred ca tb montat neaparat la reprezentanta. Tb dat volanull jos, decuplate airbag-urile, recodat din vag-com calc, activat ccs si cam atat.

Eu am ales varianta asta intrucat baietii au promis ca daca nu merge fara inlocuirea calc de la stering whell, in caz in care nu vreau sa il schimb, nu ma costa nimic. Si am preferat sa am si o garantie reala. Probabil ca la un meserias m-ar fi costat 1-1.5 mil.Sincer, nu prea m-au jumulit.Probabil ca ma mai asteapta pe acolo.

Succes si tie in alegerile viitoare.

Link către comentariu
crissutton, ce ai mai facut cu masina? i-ai mai rezolvat din probleme? Nu am apucat sa citesc toate posturile mai recente... si imi cer scuze anticipat daca imi vor sari moderatorii in cap. Per ttoal, parerea mea este ca ai prins o masina cu ceva probleme, neintretinuta. de aceeasi parere mai sunt si alti cativa colegi forumisti. Te-ai cam si grabit putin cred.. iar pretul de achizitie..nu a f cam mic? nu ti-a dat de gandit? am avut un a4 din 95 1.0 tdi de 90 de cai care mergea lejer cu 180... adica era ok. ma surprinde ca spui ca a ta nu sare de atat.

crissutton, ce ai mai facut cu masina? i-ai mai rezolvat din probleme? Nu am apucat sa citesc toate posturile mai recente... si imi cer scuze anticipat daca imi vor sari moderatorii in cap. Per ttoal, parerea mea este ca ai prins o masina cu ceva probleme, neintretinuta. de aceeasi parere mai sunt si alti cativa colegi forumisti. Te-ai cam si grabit putin cred.. iar pretul de achizitie..nu a f cam mic? nu ti-a dat de gandit? am avut un a4 din 95 1.0 tdi de 90 de cai care mergea lejer cu 180... adica era ok. ma surprinde ca spui ca a ta nu sare de atat.

Sunt de acord cu tine. S-au mirat si cei de la service cand mi-am montat tempomatul . Au spus ca masina mea nu a mai trecut de muuuult, mult timp printr-un service Vw. Asta e. Sper ca intretinerea la modul general nu a fost chiar asa defectuaoasa.

Eu i-am schimbat toata distributia, ulei, filtre, antigel, placute frana.

In mare mai am sa rezolv problema ''gatuirii'' sau a lipsei puterii.

Asa cum spuneam, nu stiu de unde sa incep mai intai:curatat injectoare, turbina, debitmetru sau alti senzori. Ce e curios, ca desi i-am facut 3 teste pana acum, " care de care mai meseriase", toti cei care au testat-o au spus ca masina nu are nici o problema. Sa am eu vreun pitic pe creier? Sincer nu am mai condus alta masina similara, doar vechiul meu passat de 116 cp care mi se parea mai ''vanos".

Vred ca o sa incep cu curatare injectoare ca e mai ieftin ( in jur de 100 lei).

Daca aveti voi vrei alta sugestie, mi-o insusecs cu placere.

Link către comentariu

Incearca asta, si api vezi si cu debimetrul... Nu ma pricep prea bine la mecanica, dar lucrul cel mai bun pe care l-ai putea face ar fi sa mergi la un tess si sa vezi exact care e problema. Numai bine. Sper sa se rezolve ca masina arata chiar bine. Am in familie un a6 cu acelasi motor care iti spun cu mana pe inima e f vanos si trage f bine. si prinde peste 200..noi doar atat i-am dat dar maia vea ture...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!